quote:Op maandag 16 mei 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe OTP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe OTP
Tormund die Brienne gaat neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
Ik een normiequote:Op maandag 16 mei 2016 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De reactie van Edd ook, prachtig.
Vrees alleen dat het hier bij blijft dit seizoen
[..]
Normie, get out.
REEEEEee
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:39 schreef UitStraling het volgende:
Faxie,, ik vind appels lekker
Rest v.d. wereld, wij ook want appels zijn nu eenmaal lekker
Faxie, appels zijn stom en vies
Ik ergerde me kapot aan zijn falen om een appel te schillen.quote:
Oh, dat is wel stom.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan hem na het zien van een interview niet meer zo goed zien als schurk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort dingen ontgaan mij altijd; ik onthoud zulke details niet.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ergerde me kapot aan zijn falen om een appel te schillen.![]()
Hij is de nieuwe Beric Dondarrion.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:44 schreef Harmankardon het volgende:
Jon gaat volgende week gewoon nog een keer dood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat over GoT ofzoquote:Op maandag 16 mei 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom praten jullie in spoilers, mis ik iets
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Heb ik al eens gezien, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg gaaf.Zodat sommige mensen niet gaan huilen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom praten jullie in spoilers, mis ik ietsEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik gooi Legosteentjesquote:Op maandag 16 mei 2016 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
HATERS! HATERS GOOIEN STEENTJES MAAR IK BOUW MUURTJE VAN :$$
Haters gonna hate hate hate shake those stones off shake de steentjes off woehoehoeewwquote:Op maandag 16 mei 2016 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
HATERS! HATERS GOOIEN STEENTJES MAAR IK BOUW MUURTJE VAN :$$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |