Zijn dezelfde mensen niet vaak de mensen die zeggen dat geslacht een social construct is?quote:Queer is een lastige term, omdat daar nogal verschillende definities aan toegeschreven worden. Voor de een betekent queer dat ze eigenschappen van meerdere genders beleven, voor de ander is dat juist dat ze geen genderspecifieke eigenschappen ervaren.
Is het gepast om tegen die mensen te zeggen dat social constructs social constructs zijn?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn dezelfde mensen niet vaak de mensen die zeggen dat geslacht een social construct is?
BNW / De LGBT-Agendaquote:Op maandag 16 mei 2016 11:26 schreef ems. het volgende:
Wel in het LGBT topic waar nog steeds niet duidelijk is wat het complot exact behelst,
Waarom zeg je oké en ga je eronder vervolgens weer net zo hard de fout in?quote:Op maandag 16 mei 2016 07:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké. Hoe en waarom proberen 'zionisten' mensen homo te maken?
Ik probeer toch duidelijk aan te geven dat er een wezenlijk verschil is tussen een jood en een zionist? Wat voor nut heeft het om het uit te leggen als je zelfs de definities niet van elkaar kunt onderscheiden?quote:Op maandag 16 mei 2016 09:42 schreef Jigzoz het volgende:
Wat? Geen joden/zionisme? Nee. Ik heb het niet voor elkaar gekregen om op het internet ook maar iets te vinden dat het verband tussen joden/zionisme enerzijds en de LGBT-agenda anderzijds aannemelijk maakt. Wel het tegenovergestelde: doorgaans heerst er ook in joods-religieuze kringen nogal wat homohaat. Niet vreemd, aangezien het christendom natuurlijk ook niets meer is dan een uit de hand gelopen joodse sekte.
Dan blijft de vraag wat zionisten voor belang zouden hebben bij die zogenaamde LGBT-agenda.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef Aguia het volgende:
[..]
Waarom zeg je oké en ga je eronder vervolgens weer net zo hard de fout in?
[..]
Ik probeer toch duidelijk aan te geven dat er een wezenlijk verschil is tussen een jood en een zionist? Wat voor nut heeft het om het uit te leggen als je zelfs de definities niet van elkaar kunt onderscheiden?
Waar doe ik dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef Aguia het volgende:
[..]
Waarom zeg je oké en ga je eronder vervolgens weer net zo hard de fout in?
Waar heb je dat uitgelegd dan?quote:[..]
Ik probeer toch duidelijk aan te geven dat er een wezenlijk verschil is tussen een jood en een zionist? Wat voor nut heeft het om het uit te leggen als je zelfs de definities niet van elkaar kunt onderscheiden?
kijk naar wat minderheden voor rechten dergelijke groepen hadden in wo2 en de aanloop.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag wat zionisten voor belang zouden hebben bij die zogenaamde LGBT-agenda.
Ik kijk eerst nog even game of thrones af want die geeft ongeveer evenveel antwoord op de gestelde vraag als jouw post.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kijk naar wat minderheden voor rechten dergelijke groepen hadden in wo2 en de aanloop.
Kijk nu naar Martial law. Zoals on Frankrijk.
Duidelijk!quote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Lambiekje het volgende:
kijk naar wat minderheden voor rechten dergelijke groepen hadden in wo2 en de aanloop.
Kijk nu naar Martial law. Zoals on Frankrijk.
Femakampen kunnen eerdaags in gebruik genomen worden.
Winter is The Gays are coming!quote:Op maandag 16 mei 2016 15:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik kijk eerst nog even game of thrones af want die geeft ongeveer evenveel antwoord op de gestelde vraag als jouw post.
Geen rechten, die werden steeds vaker vervolgd totdat ze werden gedeporteerd naar vernietigingskampen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zal voor bepaalde minderheden ook minder prettige gevolgen hebben.quote:Kijk nu naar Martial law. Zoals on Frankrijk.
om LGBTŚ in op te sluiten?quote:Femakampen kunnen eerdaags in gebruik genomen worden.
Uiteraard er verschil, jood staat voor een bevolkingsgroep en voor een religie, zionist staat voor een politieke beweging.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef Aguia het volgende:
Ik probeer toch duidelijk aan te geven dat er een wezenlijk verschil is tussen een jood en een zionist?
Ik ken geen enkel ander land dat een naam heeft voor mensen die het bestaan daarvan verdedigen.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Uiteraard er verschil, jood staat voor een bevolkingsgroep en voor een religie, zionist staat voor een politieke beweging.
Maar dat betekent niet dat een zionist geen jood kan zijn of andersom.
Niet relevant.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel ander land dat een naam heeft voor mensen die het bestaan daarvan verdedigen.
Ik had dat stukje al in mijn post geplaatst. Het ging om dit specifieke stukje wat je schreef:quote:
Hier schaar je zionisten en joden onder een noemer terwijl ik boven die post had geprobeerd om een definitie op te stellen die daar juist een onderscheid tussen maakt. Bij dezen nogmaals diezelfde post:quote:Op maandag 16 mei 2016 09:42 schreef Jigzoz het volgende:Wat? Geen joden/zionisme? Nee. Ik heb het niet voor elkaar gekregen om op het internet ook maar iets te vinden dat het verband tussen joden/zionisme enerzijds en de LGBT-agenda anderzijds aannemelijk maakt. Wel het tegenovergestelde: doorgaans heerst er ook in joods-religieuze kringen nogal wat homohaat. Niet vreemd, aangezien het christendom natuurlijk ook niets meer is dan een uit de hand gelopen joodse sekte.
Dat is de definitie die ik hanteer. Hoewel Wantie stelt dat je wel degelijk beide kunt zijn, ben ik van mening dat je als jood zijnde ervoor kiest om aanhanger te worden van het zionisme, je in geestelijk opzicht je joodse identiteit verloochent en dus geen jood (meer) bent.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:34 schreef Aguia het volgende:
Je kunt niet en Zionist en Jood zijn. Je bent of het een of het andere. Als je stelt beide te zijn, ben je alleen Jood in naam:
"Ik weet uw verdrukking en armoede, hoewel gij rijk zijt, en de laster van hen, die zeggen, dat zij Joden zijn, doch het niet zijn, maar een synagoge des satans." ~ Openbaring 2:9 (NBG1951)
Het is dus je persoonlijke mening.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:50 schreef Aguia het volgende:
Hoewel Wantie stelt dat je wel degelijk beide kunt zijn, ben ik van mening dat .......
Haha Jigzoz en jij dacht dat Christendom uit de Nederlandse samenleving verdween weet je nog?. Zie je topic NWS / God is het land bijna uitgezetquote:
Dat heb ik inmiddels drie keer gevraagd en nog geen enkel antwoord op gekregen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef Fixers het volgende:
Ja hoi, de metadiscussie over joden en zionisten mag je ergens anders voeren.
Waarom worden joden/Semieten/zionisten beter van de LGBT- agenda? En wat is die agenda dan?
Deze sites geven daar antwoord opquote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef Fixers het volgende:
Ja hoi, de metadiscussie over joden en zionisten mag je ergens anders voeren.
Waarom worden joden/Semieten/zionisten beter van de LGBT- agenda? En wat is die agenda dan?
Klopt.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:07 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Haha Jigzoz en jij dacht dat Christendom uit de Nederlandse samenleving verdween weet je nog?. Zie je topic NWS / God is het land bijna uitgezet
Onzin.quote:Het Christendom is veel sterker dan ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |