ik voel me thuis bij die mensen :squote:Op maandag 16 mei 2016 01:59 schreef Murdera het volgende:
Ik heb echt een ontiegelijke hekel aan hippies. Hoe kan je daarmee dealen dead?
quote:Op maandag 16 mei 2016 01:59 schreef Murdera het volgende:
Ik heb echt een ontiegelijke hekel aan hippies. Hoe kan je daarmee dealen dead?
tsja, kan er niks aan doenquote:
verleer je nooit tochquote:Op maandag 16 mei 2016 01:58 schreef Murdera het volgende:
Thnx NoelGallagher
Heb net nog wel insideoutje gedraaid voor een maat. Keep de skills alive.
quote:
het mislukt bij mij altijdquote:Op maandag 16 mei 2016 02:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
duurt langer voordat ik hem aan kan steken dan dus nee
haha nooit helemaal, maar ik kan niet meer op de fiets met losse handen jointje draaien.quote:
ben hier toen ik een jaar of 16/17 was een keer kkhard mee op mn bek gegaan toen mn stuur opeens omsloegquote:Op maandag 16 mei 2016 02:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nooit helemaal, maar ik kan niet meer op de fiets met losse handen jointje draaien.moet er nu wel bij zitten
hehehehhequote:Op maandag 16 mei 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben hier toen ik een jaar of 16/17 was een keer kkhard mee op mn bek gegaan toen mn stuur opeens omsloeg
is nie grappig a boelertjequote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben hier toen ik een jaar of 16/17 was een keer kkhard mee op mn bek gegaan toen mn stuur opeens omsloeg
had het zakje gelukkig al dichtgedaan, maar de joint was niet meer te redden neequote:
Argoquote:
zal je lerenquote:Op maandag 16 mei 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
had het zakje gelukkig al dichtgedaan, maar de joint was niet meer te redden nee
autorijden als je druks op hebtquote:Op maandag 16 mei 2016 02:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal je leren
heb wel eens lopen nakken onder het rijdenzo slecht ook eigenlijk
quote:Op maandag 16 mei 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
had het zakje gelukkig al dichtgedaan, maar de joint was niet meer te redden nee
Die arme jongen toch.quote:
nakken is toch neuken?quote:Op maandag 16 mei 2016 02:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal je leren
heb wel eens lopen nakken onder het rijdenzo slecht ook eigenlijk
hahahaha dat feelquote:Op maandag 16 mei 2016 02:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een vrouw (expres) een tik gegeven. Ik was 14, terug van de stad. Thuis aangekomen, zag dat een vriendin online was. Was beetje dronken en vrolijk, dus vroegof ze mn laatste jointje met me wilde roken. Wilde ze wel. 25 min fietsen. Buiten, koud, maar wel gezellig. Ze hield de vloei vast, ik gooide tabak tip en wiet erop, ennnn ze liet hem vallen....
Laatste jointje. 25 min gefietst om hem met haar te roken. Toen heb ik haar een klein tikje gegeven en ben ik naar huis gegaan.puberjaren
terecht toch, moet die bitch maar oplettenquote:Op maandag 16 mei 2016 02:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een vrouw (expres) een tik gegeven. Ik was 14, terug van de stad. Thuis aangekomen, zag dat een vriendin online was. Was beetje dronken en vrolijk, dus vroegof ze mn laatste jointje met me wilde roken. Wilde ze wel. 25 min fietsen. Buiten, koud, maar wel gezellig. Ze hield de vloei vast, ik gooide tabak tip en wiet erop, ennnn ze liet hem vallen....
Laatste jointje. 25 min gefietst om hem met haar te roken. Toen heb ik haar een klein tikje gegeven en ben ik naar huis gegaan.puberjaren
neequote:
nee man hier betekent het neukenquote:Op maandag 16 mei 2016 02:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor autochtonen snuiven, voor mocros betekent het jatten.
maat van me zat bij ons thuis te hallucineren na 3 nachten wakker zijn op de pep en is toen naar rijles gegaanquote:
Vind ik nog netjes van die rijschoolquote:Op maandag 16 mei 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maat van me zat bij ons thuis te hallucineren na 3 nachten wakker zijn op de pep en is toen naar rijles gegaan![]()
halverwege werd ie naar huis gestuurd met de opmerking dat ie voortaan niet meer stoned naar de rijles moest komen
wat een mongolquote:Op maandag 16 mei 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maat van me zat bij ons thuis te hallucineren na 3 nachten wakker zijn op de pep en is toen naar rijles gegaan![]()
halverwege werd ie naar huis gestuurd met de opmerking dat ie voortaan niet meer stoned naar de rijles moest komen
3 nachten wakker. Damn. Als ik 1 nacht oversla ben ik de volgende dag al paranoide en lichtelijk gestoordquote:Op maandag 16 mei 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook..quote:Op maandag 16 mei 2016 02:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind sportlife lekkerder dan stimorol
mja, bedoel meer aan te geven wat een kkgeluk hij gehad heeftquote:Op maandag 16 mei 2016 02:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind ik nog netjes van die rijschool
ja, nogal.quote:
ik vind stimorol lekkerder op de tong.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind sportlife lekkerder dan stimorol
nam.laatst kauwgom met dropsmaak. omg.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vind stimorol lekkerder op de tong.
hoe voelt dat nouquote:Op maandag 16 mei 2016 02:14 schreef Stimorol- het volgende:
ik slaap srs nooit zo laat meer
voel me helemaal wild en stout
mja we waren het toen wel redelijk gewend om ieder weekend wakker te blijven, maar in zo'n staat gaan rijden gaat wel een aantal stappen te ver iddquote:Op maandag 16 mei 2016 02:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
3 nachten wakker. Damn. Als ik 1 nacht oversla ben ik de volgende dag al paranoide en lichtelijk gestoord
Dan rijdenwat een klapjosti
drop mwah mwahquote:Op maandag 16 mei 2016 02:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nam.laatst kauwgom met dropsmaak. omg.Dat was zo lekker
prima dm mij de gegevensquote:Op maandag 16 mei 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
tijd voor druksmeet met noel mur en stimo
maken we ook een vlogje xDquote:Op maandag 16 mei 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
we zijn fylax toch niequote:
nou danquote:Op maandag 16 mei 2016 02:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn ballen zijn al ingedaald, dus nee
quote:Op maandag 16 mei 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja we waren het toen wel redelijk gewend om ieder weekend wakker te blijven, maar in zo'n staat gaan rijden gaat wel een aantal stappen te ver idd
:$ oh sry bbyquote:
gvdquote:Op maandag 16 mei 2016 02:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben een keer ingestapt bij iemand die lsd ophad
"ha, dit is net een spelletje, ik ben pacman en die andere autos zijn de spookjes"
creepy as fuck.
nice, sausagepartyquote:Op maandag 16 mei 2016 02:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga slapen. Dit wordt vanaf nu een worstenfestijn. enjoy
slaap lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 02:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga slapen. Dit wordt vanaf nu een worstenfestijn. enjoy
gebrek aan verantwoordelijkheid is een deugd in deze scquote:Op maandag 16 mei 2016 02:22 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb ook een verhaal maar durf niet te zeggen want ben bang dat jullie me een totaal gebrek aan verantwoordelijkheid enzo verwijten
andere mensen lezen het ookquote:Op maandag 16 mei 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebrek aan verantwoordelijkheid is een deugd in deze sc
nou nie zo pussy doenquote:
welk spelquote:
ken je die shit niet?quote:Op maandag 16 mei 2016 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga niet kijken maar die linker lijkt op afrojack
same here, moest eraan denken door die BOOM shit van julliequote:
nog welquote:Op maandag 16 mei 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
ik hou van pep keta en speta
ik heb een neus voor dat soort shit
boeie neusbotjes zijn overratedquote:
waquote:
snapjequote:
waarom vertrouwen ze jou dat toequote:Op maandag 16 mei 2016 02:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat ken jij natuurlijk niet
bedrijfs hulpverlening
en ditquote:
ik moest lachenquote:Op maandag 16 mei 2016 02:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat ik een nette representatieve jongeman ben.
wel nice dat je naar de kanker gaan kunt combineren met chille baan thoquote:
Daar denk ik soms op maandagochtend anders over hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 02:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel nice dat je naar de kanker gaan kunt combineren met chille baan tho
quote:Op maandag 16 mei 2016 02:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar denk ik soms op maandagochtend anders over hoor
gwn lkkr punk tochquote:Op maandag 16 mei 2016 02:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat is toch veel te harde herrie om nu op te zetten man
Wil ik jou tegen komen op Maandagochtend?quote:Op maandag 16 mei 2016 02:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar denk ik soms op maandagochtend anders over hoor
alsof jij op maandagochtend wakker bentquote:Op maandag 16 mei 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:
[..]
Wil ik jou tegen komen op Maandagochtend?In het verkeer ofzo
Ja hoor. Kan niet altijd een zombie naar m'n werk toch. Tranquilo 's ochtends in het verkeer hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:
[..]
Wil ik jou tegen komen op Maandagochtend?In het verkeer ofzo
bazennummerquote:
What's the story mooorning glooooryquote:Op maandag 16 mei 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
they tried to tell me in school im a thug i said fuck this piece of shit school cuz im on da drugs
tfoe doe nie stoer a zemmelquote:
ga je de pijp al snel aan maarten geven ja?quote:Op maandag 16 mei 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
this is our decision to live fast and die young
samen met mortie de club van 27 joinenquote:Op maandag 16 mei 2016 02:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga je de pijp al snel aan maarten geven ja?
aight. nog kaarten beschikbaar?quote:Op maandag 16 mei 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
samen met mortie de club van 27 joinen
aanraderquote:
coolquote:
nice ga kijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 03:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
aanrader![]()
een beetje een luchtige versie van requiem for a dream, over pepjunks
ja lijkt mij ook vet maar mensen zeggen dat t kut is. haal wel x in ps store salequote:Op maandag 16 mei 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
cool
ben zelf benieuwd naar primal, die setting lijkt me heel vet
ja ik haal hem ook gwn een keer uit een budgetbak ofzoquote:Op maandag 16 mei 2016 03:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ja lijkt mij ook vet maar mensen zeggen dat t kut is. haal wel x in ps store sale
hahhahaquote:Op maandag 16 mei 2016 03:11 schreef deadprez het volgende:
sleep may be the enemy but so's another line
Lees eens een boek in plaats van je mind wil verblowen.quote:Op maandag 16 mei 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
drunk on immorality valium and cherry wine
coke and xtc you're gonna blow your mind
Welke boeken heb jij zoal gelezen de laatste tijd?quote:Op maandag 16 mei 2016 03:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Lees eens een boek in plaats van je mind wil verblowen.
Een vraag met een vraag beantwoordenquote:Op maandag 16 mei 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welke boeken heb jij zoal gelezen de laatste tijd?
Hij stelt geen vraag.quote:Op maandag 16 mei 2016 03:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een vraag met een vraag beantwoorden
quote:Op maandag 16 mei 2016 03:16 schreef NoelGallagher het volgende:
hij stelde geen vraag, maar je snapt me
je hele familie is sukkelquote:
ik brak je been met een baksteen je zakte door je lemen dak heen met een natte zeem strak om je zak heenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 03:19 schreef deadprez het volgende:
je hoort je ouders ballen want je hebt een veel te dunne wandje
sukkel, wat bezielt je. iedereen vindt je beetje debieltje
hier word ik wel vrolijk vanquote:Op maandag 16 mei 2016 08:10 schreef Crip het volgende:
Deze koeien zijn shampooed, conditioned en blow dried.
ik wil ze aaien
[ afbeelding ]
Ja, zou het gewoon doen. Ajuquote:Op maandag 16 mei 2016 09:03 schreef Spinosaurus het volgende:
Zal ik opstaan uit mn bed
Ik heb nog veel te doen
madquote:Op maandag 16 mei 2016 08:58 schreef Spinosaurus het volgende:
Fuck dat haags kwartiertje jongeuh
UUUUUUUUUUUUUU
zoals?quote:Op maandag 16 mei 2016 09:03 schreef Spinosaurus het volgende:
Ik heb nog veel te doen
Idgaftydgafquote:
lolquote:Op maandag 16 mei 2016 09:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Telex versturen uit Darmstad bijvoorbeeld.
rtquote:Op maandag 16 mei 2016 09:03 schreef Spinosaurus het volgende:
Ik heb nog veel te doen
Vertel....quote:Op maandag 16 mei 2016 09:20 schreef Spinosaurus het volgende:
Jullie kennen die noodles uit een pak van IndoMie toch?
Ik weet nog een leuk verhaaltje van vroeger daarover
k niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik vind Haags behoorlijk storend
Ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hallo Etsu. Alles goed?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
boeiendquote:Op maandag 16 mei 2016 10:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
HeyIk ben bij Nyhavn en Churchillparken geweest. Bewijs:
[ afbeelding ]
Nee. Ik dacht dat wij vrienden waren. Maar je steekt een behoorlijke mes in mijn rug met die post van net.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hallo Haags. Ja hoor, daar ook?
Ga je ook naar legoland?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou.
Dat was de kat.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat wij vrienden waren. Maar je steekt een behoorlijke mes in mijn rug met die post van net.
Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gisteravond Brad over mij...
Mozes Kriebel.
Ah cool. Mooi park toch? Langelinie enzo.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
HeyIk ben bij Nyhavn en Churchillparken geweest. Bewijs:
[ afbeelding ]
Jammer. Legoland is echt tof!quote:Op maandag 16 mei 2016 10:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee, ben niet meer in Kopenhagen.
Legoland ligt in Billund op Jylland. Dat is wel een eindje van København vandaan.quote:
Ja dat weet ik. Maar volgens mij doelde hij erop dat hij ook niet meer in Denemarken is.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Legoland ligt in Billund op Jylland. Dat is wel een eindje van København vandaan.
quote:Op maandag 16 mei 2016 10:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ah cool. Mooi park toch? Langelinie enzo.
Klopt, ben nu in Noorwegen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar volgens mij doelde hij erop dat hij ook niet meer in Denemarken is.
Kopenhagen is wel leuk.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ook een selfie met Little Mermaid
Waar zit je in Noorwegen?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Klopt, ben nu in Noorwegen.
Bij de ingang van dat park zit een soort van fontein met een kerel die aan het ploegen is met ossen ofzo er voor. Weet je welke ik bedoel? Ken je het verhaal?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ook een selfie met Little Mermaid
quote:Op maandag 16 mei 2016 10:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zeker, en mooi. Heb ook een mooi koelkastmagneetje gekocht
Nee en nee.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij de ingang van dat park zit een soort van fontein met een kerel die aan het ploegen is met ossen ofzo er voor. Weet je welke ik bedoel? Ken je het verhaal?
Gefion Fontein, deze:quote:Op maandag 16 mei 2016 10:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee en nee.
We zijn vooral langs het water gebleven en toen zo richting het centum.
quote:According to Ynglinga saga, the Swedish king Gylfi promised Gefjun the territory she could plow in a night. She turned her four sons into oxen, and the territory they plowed out of the earth was then thrown into the Danish sea between Scania and the island of Fyn. The hole became a lake called Lögrinn and Leginum (locative).
Kan zijn dat ik het wel heb gezien, maar niet veel aandacht aan besteed.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gefion Fontein, deze:
[ afbeelding ]
Ogenblikje, ik zoek even het verhaal erbij.
Nah, je hebt het goed gedaan. In 6 uur tijd kun je niet meer doen dan Nyhavn en Churchillpark en dat zijn topbezienswaardigheden vind ik.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik het wel heb gezien, maar niet veel aandacht aan besteed.
quote:Op maandag 16 mei 2016 10:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nah, je hebt het goed gedaan. In 6 uur tijd kun je niet meer doen dan Nyhavn en Churchillpark en dat zijn topbezienswaardigheden vind ik.
Daar ben ik maar heel kort geweest. Uurtje of twee. Heb toen een rondreis door Noorwegen gemaakt.quote:
Toen ik er was een bankoverval movie-style.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat zijn de topbezienswaardigheden van Oslo dan? Of weet je dat niet?
Ik zou daar echt niet willen wonen. Ondanks dat ik het een leuke stad vond. Voor twee dagen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toen ik er was een bankoverval movie-style.
Ik ken Oslo niet zo goed verder. Kijk, København heb ik gewoond en ken het dus als m'n broekzak.
Om te wonen vind ik Jylland beter. København is gewoon net zo'n stinkstad als andere grote steden.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet willen wonen. Ondanks dat ik het een leuke stad vond. Voor twee dagen.
Jylland is toch een heel gebied? Of ben ik nou gek?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Om te wonen vind ik Jylland beter. København is gewoon net zo'n stinkstad als andere grote steden.
Jylland (Jutland) is het schiereiland dat aan Duitsland vastzit.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jylland is toch een heel gebied? Of ben ik nou gek?
Dan heb ik mij vergist.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jylland (Jutland) is het schiereiland dat aan Duitsland vastzit.
[ afbeelding ]
vrouwen...quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Gisternacht kwam mijn dronken vriendin sad naar mijn huis toestrompelen omdat ze het heeft uitgemaakt met haar vriendje en net kreeg ze appje dat het wel nog steeds aan is toch en toen is ze weer blij naar huis gegaan WHAT THE FUCK
Wel liggen scharen of zelfs dat niet?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Gisternacht kwam mijn dronken vriendin sad naar mijn huis toestrompelen omdat ze het heeft uitgemaakt met haar vriendje en net kreeg ze appje dat het wel nog steeds aan is toch en toen is ze weer blij naar huis gegaan WHAT THE FUCK
Ik heb medelijden met heteromannen hoorquote:
Dat laat ik aan jou overquote:Op maandag 16 mei 2016 11:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel liggen scharen of zelfs dat niet?
omdat lichtquote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd amper geslapen man
Waarom zijn jullie altijd zo vroeg wakker
Jij hebt zo'n ghetto deken voor je raam gehangen, zovan gordijn?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:01 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat licht
omdat ik te lui ben om gordijnen op te hangen
om te gamen
Dankje, is wel lief van je.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met heteromannen hoor
[..]
Dat laat ik aan jou over
Vuilniszak tegen het raam plakken als hij uit wil slapen.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ghetto deken voor je raam gehangen, zovan gordijn?
niet eens. ik heb niksquote:Op maandag 16 mei 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb een hele bijzondere app op mijn telefoon, wekker heet het.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd amper geslapen man
Waarom zijn jullie altijd zo vroeg wakker
ik welquote:Op maandag 16 mei 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
deed mijn vorige huisgenoot, jaquote:Op maandag 16 mei 2016 11:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vuilniszak tegen het raam plakken als hij uit wil slapen.
nog meer nieuws uit 3 havo?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
chloro is love chloro is lifequote:Op maandag 16 mei 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind haags een uitstekende aanwinst voor deze SC. Stukken beter dan Chloroform
wowquote:Op maandag 16 mei 2016 11:24 schreef Kurovski het volgende:
Vertrekken net 3 zwanen over de Oude Maas die hier een paar dagen hebben gebivakkeerd richting het noorden.
Dan wordt het warmer.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:24 schreef Kurovski het volgende:
Vertrekken net 3 zwanen over de Oude Maas die hier een paar dagen hebben gebivakkeerd richting het noorden.
Bedankt, vriendquote:Op maandag 16 mei 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind haags een uitstekende aanwinst voor deze SC. Stukken beter dan Chloroform
waarom zelf hele tijd veren in je reet steken?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, vriend
En uiteraard ben ik het hier helemaal mee eens.
Omdat ik gewoon goed ben.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom zelf hele tijd veren in je reet steken?
gayquote:Op maandag 16 mei 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo maar eens de stad in. Even shoppen.
ja alles in onzinnig en lijdt tot niksquote:Op maandag 16 mei 2016 11:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eveneens als jouw stellingen
lekker etenquote:Op maandag 16 mei 2016 11:32 schreef zeer het volgende:
wie gaat ook zo naar R'dam naar gare du nord festival?
Heb je er wel eens gegeten? Ze hebben echt mega lekkere gerechtenquote:
anders wil houses niks van me wetenquote:Op maandag 16 mei 2016 11:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een sombere levensfilosofie zeg
nee, maar ken het welquote:Op maandag 16 mei 2016 11:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb je er wel eens gegeten? Ze hebben echt mega lekkere gerechten. En leuke ambiance. Was er ook een keer met Viva Las Vegas festival, was ook onwijs leuk toen.
jeetje, hipsterquote:Op maandag 16 mei 2016 11:32 schreef zeer het volgende:
wat ga je halen?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo maar eens de stad in. Even shoppen.
zullen we meeten?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:32 schreef zeer het volgende:
Sowieso gaat het anders met globale warming en zoquote:Op maandag 16 mei 2016 11:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat iets 100 keer zo is wil niey zeggen dat het 101e keer weer zo gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |