ik voel me thuis bij die mensen :squote:Op maandag 16 mei 2016 01:59 schreef Murdera het volgende:
Ik heb echt een ontiegelijke hekel aan hippies. Hoe kan je daarmee dealen dead?
quote:Op maandag 16 mei 2016 01:59 schreef Murdera het volgende:
Ik heb echt een ontiegelijke hekel aan hippies. Hoe kan je daarmee dealen dead?
tsja, kan er niks aan doenquote:
verleer je nooit tochquote:Op maandag 16 mei 2016 01:58 schreef Murdera het volgende:
Thnx NoelGallagher
Heb net nog wel insideoutje gedraaid voor een maat. Keep de skills alive.
quote:
het mislukt bij mij altijdquote:Op maandag 16 mei 2016 02:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
duurt langer voordat ik hem aan kan steken dan dus nee
haha nooit helemaal, maar ik kan niet meer op de fiets met losse handen jointje draaien.quote:
ben hier toen ik een jaar of 16/17 was een keer kkhard mee op mn bek gegaan toen mn stuur opeens omsloegquote:Op maandag 16 mei 2016 02:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nooit helemaal, maar ik kan niet meer op de fiets met losse handen jointje draaien.moet er nu wel bij zitten
hehehehhequote:Op maandag 16 mei 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben hier toen ik een jaar of 16/17 was een keer kkhard mee op mn bek gegaan toen mn stuur opeens omsloeg
is nie grappig a boelertjequote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben hier toen ik een jaar of 16/17 was een keer kkhard mee op mn bek gegaan toen mn stuur opeens omsloeg
had het zakje gelukkig al dichtgedaan, maar de joint was niet meer te redden neequote:
Argoquote:
zal je lerenquote:Op maandag 16 mei 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
had het zakje gelukkig al dichtgedaan, maar de joint was niet meer te redden nee
autorijden als je druks op hebtquote:Op maandag 16 mei 2016 02:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal je leren
heb wel eens lopen nakken onder het rijdenzo slecht ook eigenlijk
quote:Op maandag 16 mei 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
had het zakje gelukkig al dichtgedaan, maar de joint was niet meer te redden nee
Die arme jongen toch.quote:
nakken is toch neuken?quote:Op maandag 16 mei 2016 02:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal je leren
heb wel eens lopen nakken onder het rijdenzo slecht ook eigenlijk
hahahaha dat feelquote:Op maandag 16 mei 2016 02:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een vrouw (expres) een tik gegeven. Ik was 14, terug van de stad. Thuis aangekomen, zag dat een vriendin online was. Was beetje dronken en vrolijk, dus vroegof ze mn laatste jointje met me wilde roken. Wilde ze wel. 25 min fietsen. Buiten, koud, maar wel gezellig. Ze hield de vloei vast, ik gooide tabak tip en wiet erop, ennnn ze liet hem vallen....
Laatste jointje. 25 min gefietst om hem met haar te roken. Toen heb ik haar een klein tikje gegeven en ben ik naar huis gegaan.puberjaren
terecht toch, moet die bitch maar oplettenquote:Op maandag 16 mei 2016 02:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een vrouw (expres) een tik gegeven. Ik was 14, terug van de stad. Thuis aangekomen, zag dat een vriendin online was. Was beetje dronken en vrolijk, dus vroegof ze mn laatste jointje met me wilde roken. Wilde ze wel. 25 min fietsen. Buiten, koud, maar wel gezellig. Ze hield de vloei vast, ik gooide tabak tip en wiet erop, ennnn ze liet hem vallen....
Laatste jointje. 25 min gefietst om hem met haar te roken. Toen heb ik haar een klein tikje gegeven en ben ik naar huis gegaan.puberjaren
neequote:
nee man hier betekent het neukenquote:Op maandag 16 mei 2016 02:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor autochtonen snuiven, voor mocros betekent het jatten.
maat van me zat bij ons thuis te hallucineren na 3 nachten wakker zijn op de pep en is toen naar rijles gegaanquote:
Vind ik nog netjes van die rijschoolquote:Op maandag 16 mei 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maat van me zat bij ons thuis te hallucineren na 3 nachten wakker zijn op de pep en is toen naar rijles gegaan![]()
halverwege werd ie naar huis gestuurd met de opmerking dat ie voortaan niet meer stoned naar de rijles moest komen
wat een mongolquote:Op maandag 16 mei 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maat van me zat bij ons thuis te hallucineren na 3 nachten wakker zijn op de pep en is toen naar rijles gegaan![]()
halverwege werd ie naar huis gestuurd met de opmerking dat ie voortaan niet meer stoned naar de rijles moest komen
3 nachten wakker. Damn. Als ik 1 nacht oversla ben ik de volgende dag al paranoide en lichtelijk gestoordquote:Op maandag 16 mei 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook..quote:Op maandag 16 mei 2016 02:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind sportlife lekkerder dan stimorol
mja, bedoel meer aan te geven wat een kkgeluk hij gehad heeftquote:Op maandag 16 mei 2016 02:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind ik nog netjes van die rijschool
ja, nogal.quote:
ik vind stimorol lekkerder op de tong.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind sportlife lekkerder dan stimorol
nam.laatst kauwgom met dropsmaak. omg.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vind stimorol lekkerder op de tong.
hoe voelt dat nouquote:Op maandag 16 mei 2016 02:14 schreef Stimorol- het volgende:
ik slaap srs nooit zo laat meer
voel me helemaal wild en stout
mja we waren het toen wel redelijk gewend om ieder weekend wakker te blijven, maar in zo'n staat gaan rijden gaat wel een aantal stappen te ver iddquote:Op maandag 16 mei 2016 02:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
3 nachten wakker. Damn. Als ik 1 nacht oversla ben ik de volgende dag al paranoide en lichtelijk gestoord
Dan rijdenwat een klapjosti
drop mwah mwahquote:Op maandag 16 mei 2016 02:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nam.laatst kauwgom met dropsmaak. omg.Dat was zo lekker
prima dm mij de gegevensquote:Op maandag 16 mei 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
tijd voor druksmeet met noel mur en stimo
maken we ook een vlogje xDquote:Op maandag 16 mei 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
we zijn fylax toch niequote:
nou danquote:Op maandag 16 mei 2016 02:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn ballen zijn al ingedaald, dus nee
quote:Op maandag 16 mei 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja we waren het toen wel redelijk gewend om ieder weekend wakker te blijven, maar in zo'n staat gaan rijden gaat wel een aantal stappen te ver idd
:$ oh sry bbyquote:
gvdquote:Op maandag 16 mei 2016 02:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben een keer ingestapt bij iemand die lsd ophad
"ha, dit is net een spelletje, ik ben pacman en die andere autos zijn de spookjes"
creepy as fuck.
nice, sausagepartyquote:Op maandag 16 mei 2016 02:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga slapen. Dit wordt vanaf nu een worstenfestijn. enjoy
slaap lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 02:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga slapen. Dit wordt vanaf nu een worstenfestijn. enjoy
gebrek aan verantwoordelijkheid is een deugd in deze scquote:Op maandag 16 mei 2016 02:22 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb ook een verhaal maar durf niet te zeggen want ben bang dat jullie me een totaal gebrek aan verantwoordelijkheid enzo verwijten
andere mensen lezen het ookquote:Op maandag 16 mei 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebrek aan verantwoordelijkheid is een deugd in deze sc
nou nie zo pussy doenquote:
welk spelquote:
ken je die shit niet?quote:Op maandag 16 mei 2016 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga niet kijken maar die linker lijkt op afrojack
same here, moest eraan denken door die BOOM shit van julliequote:
nog welquote:Op maandag 16 mei 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
ik hou van pep keta en speta
ik heb een neus voor dat soort shit
boeie neusbotjes zijn overratedquote:
waquote:
snapjequote:
waarom vertrouwen ze jou dat toequote:Op maandag 16 mei 2016 02:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat ken jij natuurlijk niet
bedrijfs hulpverlening
en ditquote:
ik moest lachenquote:Op maandag 16 mei 2016 02:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat ik een nette representatieve jongeman ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |