abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162233242
Ja nee hihih worst, nee ik bedoel het niet seksueel... Wat ik bedoel is het varken en de wortel die hem wordt voorgehouden.

Deze maatschappij houdt je steeds een worst/wortel voor, het is zo'n maatschappij van geld etc. Persoonlijk weet ik totaal niet meer waar we eigenlijk voor leven, kinderen? Een vrouw of man? Wat maakt gelukkig wat geeft invulling? Uiteindelijk is het zo moeilijk, ik wil altijd ergens anders zijn ik kan niet gelukkig zijn in het nu...

Het is niet dat het leven zo zwaar is, of dat het leven ondragelijk is, maar meer.. De ellende en alles, goeie vriendschappen houden je sterk, maar mijn beste makker is gestorven. Ik ben 24 maar was bevriend met een man van in de 70, het is ingeslagen als een bom... Nu heb ik eigenlijk niemand meer, het was een soort tweede vader voor mij.

Shit..
pi_162233451
Niet zoveel aantrekken van de maatschappij, sla je eigen weg in en zorg ervoor dat je zelfredzaam bent. Dit is slap aftreksel van:
Self-Reliance - Ralph Waldo Emerson
pi_162234167
Sterkte met het verlies.

Wat doe je? Studeren? Werken? Zijn er op studie of een hobby geen leuke mensen met wie je het goed kan vinden?
pi_162234867
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 23:46 schreef DoubleDip het volgende:
Sterkte met het verlies.

Wat doe je? Studeren? Werken? Zijn er op studie of een hobby geen leuke mensen met wie je het goed kan vinden?
Bedankt.

Ik doe niks momenteel mijn hele leven is een beetje bekleed met pech en zo. Psycholohisch schade opgelopen lichamelijk lichtjes gehandicapt slechte banden met familie. Ik heb nog een makker van mijn leeftijd die aan andere kant van Nederland woont.
pi_162236311
Je hebt fok nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')