ik voel me thuis bij die mensen :squote:Op maandag 16 mei 2016 01:59 schreef Murdera het volgende:
Ik heb echt een ontiegelijke hekel aan hippies. Hoe kan je daarmee dealen dead?
quote:Op maandag 16 mei 2016 01:59 schreef Murdera het volgende:
Ik heb echt een ontiegelijke hekel aan hippies. Hoe kan je daarmee dealen dead?
tsja, kan er niks aan doenquote:
verleer je nooit tochquote:Op maandag 16 mei 2016 01:58 schreef Murdera het volgende:
Thnx NoelGallagher
Heb net nog wel insideoutje gedraaid voor een maat. Keep de skills alive.
quote:
het mislukt bij mij altijdquote:Op maandag 16 mei 2016 02:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
duurt langer voordat ik hem aan kan steken dan dus nee
haha nooit helemaal, maar ik kan niet meer op de fiets met losse handen jointje draaien.quote:
ben hier toen ik een jaar of 16/17 was een keer kkhard mee op mn bek gegaan toen mn stuur opeens omsloegquote:Op maandag 16 mei 2016 02:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nooit helemaal, maar ik kan niet meer op de fiets met losse handen jointje draaien.moet er nu wel bij zitten
hehehehhequote:Op maandag 16 mei 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben hier toen ik een jaar of 16/17 was een keer kkhard mee op mn bek gegaan toen mn stuur opeens omsloeg
is nie grappig a boelertjequote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben hier toen ik een jaar of 16/17 was een keer kkhard mee op mn bek gegaan toen mn stuur opeens omsloeg
had het zakje gelukkig al dichtgedaan, maar de joint was niet meer te redden neequote:
Argoquote:
zal je lerenquote:Op maandag 16 mei 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
had het zakje gelukkig al dichtgedaan, maar de joint was niet meer te redden nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |