Ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik vind Haags behoorlijk storend
Hallo Etsu. Alles goed?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik vind Haags behoorlijk storend
boeiendquote:Op maandag 16 mei 2016 10:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
HeyIk ben bij Nyhavn en Churchillparken geweest. Bewijs:
[ afbeelding ]
Nee. Ik dacht dat wij vrienden waren. Maar je steekt een behoorlijke mes in mijn rug met die post van net.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hallo Haags. Ja hoor, daar ook?
Ga je ook naar legoland?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou.
Dat was de kat.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat wij vrienden waren. Maar je steekt een behoorlijke mes in mijn rug met die post van net.
Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gisteravond Brad over mij...
Mozes Kriebel.
Ah cool. Mooi park toch? Langelinie enzo.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
HeyIk ben bij Nyhavn en Churchillparken geweest. Bewijs:
[ afbeelding ]
Jammer. Legoland is echt tof!quote:Op maandag 16 mei 2016 10:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee, ben niet meer in Kopenhagen.
Legoland ligt in Billund op Jylland. Dat is wel een eindje van København vandaan.quote:
Ja dat weet ik. Maar volgens mij doelde hij erop dat hij ook niet meer in Denemarken is.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Legoland ligt in Billund op Jylland. Dat is wel een eindje van København vandaan.
quote:Op maandag 16 mei 2016 10:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ah cool. Mooi park toch? Langelinie enzo.
Klopt, ben nu in Noorwegen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar volgens mij doelde hij erop dat hij ook niet meer in Denemarken is.
Kopenhagen is wel leuk.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ook een selfie met Little Mermaid
Waar zit je in Noorwegen?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Klopt, ben nu in Noorwegen.
Bij de ingang van dat park zit een soort van fontein met een kerel die aan het ploegen is met ossen ofzo er voor. Weet je welke ik bedoel? Ken je het verhaal?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ook een selfie met Little Mermaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |