omdat lichtquote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd amper geslapen man
Waarom zijn jullie altijd zo vroeg wakker
Jij hebt zo'n ghetto deken voor je raam gehangen, zovan gordijn?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:01 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat licht
omdat ik te lui ben om gordijnen op te hangen
om te gamen
Dankje, is wel lief van je.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met heteromannen hoor
[..]
Dat laat ik aan jou over
Vuilniszak tegen het raam plakken als hij uit wil slapen.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ghetto deken voor je raam gehangen, zovan gordijn?
niet eens. ik heb niksquote:Op maandag 16 mei 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb een hele bijzondere app op mijn telefoon, wekker heet het.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd amper geslapen man
Waarom zijn jullie altijd zo vroeg wakker
ik welquote:Op maandag 16 mei 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
deed mijn vorige huisgenoot, jaquote:Op maandag 16 mei 2016 11:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vuilniszak tegen het raam plakken als hij uit wil slapen.
nog meer nieuws uit 3 havo?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Gisternacht kwam mijn dronken vriendin sad naar mijn huis toestrompelen omdat ze het heeft uitgemaakt met haar vriendje en net kreeg ze appje dat het wel nog steeds aan is toch en toen is ze weer blij naar huis gegaan WHAT THE FUCK
chloro is love chloro is lifequote:Op maandag 16 mei 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind haags een uitstekende aanwinst voor deze SC. Stukken beter dan Chloroform
wowquote:Op maandag 16 mei 2016 11:24 schreef Kurovski het volgende:
Vertrekken net 3 zwanen over de Oude Maas die hier een paar dagen hebben gebivakkeerd richting het noorden.
Dan wordt het warmer.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:24 schreef Kurovski het volgende:
Vertrekken net 3 zwanen over de Oude Maas die hier een paar dagen hebben gebivakkeerd richting het noorden.
Bedankt, vriendquote:Op maandag 16 mei 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind haags een uitstekende aanwinst voor deze SC. Stukken beter dan Chloroform
waarom zelf hele tijd veren in je reet steken?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, vriend
En uiteraard ben ik het hier helemaal mee eens.
Omdat ik gewoon goed ben.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom zelf hele tijd veren in je reet steken?
gayquote:Op maandag 16 mei 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo maar eens de stad in. Even shoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |