denk omdat nouri bezet isquote:Op maandag 16 mei 2016 00:16 schreef Nouri het volgende:
hoe gaat het dilara
waarom app je mij niet meer
goed hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee tjackie, gaat goed hier. Met jou dan.
Ik gebruik whatsapp niet echt, daarom. Ik mis wel al jouw zwoele voicemessages
fixerquote:Op maandag 16 mei 2016 00:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
goed hoor
ik heb nu sof als praatpaal en ik functioneer voor haar als praatpaal goed hé
we zitten in hetzelfde schuitje
Ah leuk tochquote:Op maandag 16 mei 2016 00:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
goed hoor
ik heb nu sof als praatpaal en ik functioneer voor haar als praatpaal goed hé
we zitten in hetzelfde schuitje
ja daar praat ik dus met sof overquote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah leuk toch
Hoe gaat het in de liefde, heb je al een zomerscharrel?
quote:Op maandag 16 mei 2016 00:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja daar praat ik dus met sof over
maar gaat best oké denk ik, maar ik weet het niet zeker en dat is best lastig
quote:Op maandag 16 mei 2016 08:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed.
Ben in Kijkduin.
Wat een dooie boel vooralsnog
Zeg datquote:Op maandag 16 mei 2016 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt ook echt tyfus weer zeg Jezus.
De Haagse Beek zit vlakbij. Kan je lekker lunchen of dineren. Tip!quote:Op maandag 16 mei 2016 08:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat
Straks maar even flink gokken op Scheveningen
Ga eens kijken zo.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Haagse Beek zit vlakbij. Kan je lekker lunchen of dineren. Tip!
Haha ja. Het is jammer dat het slecht weer is. Kijkduin en omgeving is veel leuker met mooi weer.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga eens kijken zo.
Had jou wel kunnen inhuren als reisgids hier
PSV kampioen he. Ajax niet. Gelijk tegen De Graafschap.quote:
SERIEUS???quote:Op maandag 16 mei 2016 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV kampioen he. Ajax niet. Gelijk tegen De Graafschap.
nou zeg, inderdaadquote:
he bahquote:Op maandag 16 mei 2016 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goeiemiddag
Ik heb een gingerbeard
gelukkig maarquote:Op maandag 16 mei 2016 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het gaat er zo wel weer af, kan echt nieeee
??quote:Op maandag 16 mei 2016 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja sof, voor jou doe ik het wel
hoi jcquote:
had je weer je ogen dichtquote:
ja nee weet nietquote:
hoe was je datequote:
niet iedereen doet dat op eerste datequote:
Saai.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
niet iedereen doet dat op eerste date
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
niet iedereen doet dat op eerste date
Als een knap meisje met me naar bed zou willen, zou ik moeite hebben om nee te zeggen.quote:
nee dan ga je samen knikkerenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd heb je nog geen ''dates''
Oh als ik voor het eerst met een meisje afspreek hoef ik niet direct sex ofzoquote:Op maandag 16 mei 2016 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als een knap meisje met me naar bed zou willen, zou ik moeite hebben om nee te zeggen.
Gelukkig had ik nooit dates.
ja kloptquote:Op maandag 16 mei 2016 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee dan ga je samen knikkeren
Kijk, zover kwam ik al nooit.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh als ik voor het eerst met een meisje afspreek hoef ik niet direct sex ofzo
Had meer te maken met niet aantrekkelijk zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja dat is het verschil. Fok achter je laten en op stap gaan..
Mwah beetje gel in je haar.. maakt al veel verschil.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had meer te maken met niet aantrekkelijk zijn.
Dan ben ik nog steeds een dikke manlet.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah beetje gel in je haar.. maakt al veel verschil.
Nou trainen dan afvallen... brilletje af.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds een dikke manlet.
Gel werkt alleen met stiekels.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah beetje gel in je haar.. maakt al veel verschil.
Wel als er telkens plukken haar in je ogen komenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gel werkt alleen met stiekels.
Als je lang haar hebt ga je geen gel erin doen
ik had altijd krullenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als er telkens plukken haar in je ogen komen
Dan is het bittere noodzaak
ja met krullen lijkt me dat ook irritant.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik had altijd krullen
Als je daar gel in doet, drama hoorDan gaat je haar echt verneukt zittewn
Beter zachte wax of schuim dan
Maar ja m`n krullen zijn ingeruild voor inhammen. Oud wordenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja met krullen lijkt me dat ook irritant.
Ik heb nu best lang haar en doe er wel gel in als ik de deur uitga, want anders ziet het er echt onverzorgd uit
Die komen er bij mij ook al aanquote:Op maandag 16 mei 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja m`n krullen zijn ingeruild voor inhammen. Oud worden
Hallo JR hoe gaat het met je?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komen er bij mij ook al aanDaarom geniet ik er maar even van dat ik nu nog redelijk lang haar heb
Moet je koesteren jaquote:Op maandag 16 mei 2016 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komen er bij mij ook al aanDaarom geniet ik er maar even van dat ik nu nog redelijk lang haar heb
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:13 schreef supersof het volgende:
Er liepen net toeristen voorbij en een vrouw had oorwarmers op
Fantastisch. Zit hier weer even omdat ik schoolwerk aan het uitstellen benquote:Op maandag 16 mei 2016 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo JR hoe gaat het met je?
Ja beft hier. Succes met je schoolwerk.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantastisch. Zit hier weer even omdat ik schoolwerk aan het uitstellen ben![]()
Met jou?
Hopelijk komt er baardgroei tegen de tijd dat ik echt kaal begin te wordenquote:
Begin jij kaal te worden?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt er baardgroei tegen de tijd dat ik echt kaal begin te worden![]()
Anders echt een blotebillengezicht
Lekker op je 60ste een babyface nogquote:Op maandag 16 mei 2016 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt er baardgroei tegen de tijd dat ik echt kaal begin te worden![]()
Anders echt een blotebillengezicht
Volgens mij heb ik die foto gemist.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kan je erg goed zien op mijn bierfoto
Haarlijn vies naar achteren
Wel leuk als ik mijn ID dan moet laten zien om drank te halen en ik dan mijn 65+ pas kan laten zienquote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker op je 60ste een babyface nog
goed hoor
Ja volgens mij welquote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die foto gemist.
Staat ie op FB?
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk als ik mijn ID dan moet laten zien om drank te halen en ik dan mijn 65+ pas kan laten zien
Ik ga snel kijken.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
Gemaakt door Paxcongod
hebben jullie gemeetquote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
Gemaakt door Paxcongod
Die gedachtegang ontgaat mij ook even.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst vroeg er iemand id aan een bejaarde hier voor drankspoor jeook niet helemaal
Dan had Paxcon de hele meet met een boner rondgelopenquote:
Zijn van die jochies die net 16 zijn geworden en het dan heel wat vinden om iemands id te mogen vragen denk ikquote:Op maandag 16 mei 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gedachtegang ontgaat mij ook even.
Of is er ook een maximumleeftijd voor drank ingevoerd?
We kunnen elkaar wel de hand schudden. Mijn haarlijn begint ook te slinken.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had Paxcon de hele meet met een boner rondgelopen
Ik weet niet of dat nou zo verstandig had geweest
Meestal zitten er van die meisjes achter de kassa.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn van die jochies die net 16 zijn geworden en het dan heel wat vinden om iemands id te mogen vragen denk ik
Nu nog nietquote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We wisten toen nog niet zo goed wie jij was.
Welnee man. Ik denk dat het bij jou wel meevalt. Je hebt verder nog een dikke bos op je kop.quote:
Ja maar jij bent al in de 30 en hebt een kind.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We kunnen elkaar wel de hand schudden. Mijn haarlijn begint ook te slinken.
Gaat goedquote:Op maandag 16 mei 2016 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al in de 30 en hebt een kind.
Hoe gaat het met je dochter eigenlijk?
Er zijn klasgenoten die een paar jaar jonger zijn en die het al erger hebben ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee man. Ik denk dat het bij jou wel meevalt. Je hebt verder nog een dikke bos op je kop.
Ze is nu bijna 1 toch?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat goed
Al 30, man dat is het nieuwe 20.
lol. Jij gebruikt geen gel toch?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn klasgenoten die een paar jaar jonger zijn en die het al erger hebben ja.
Maar die hebben dan weer een baard.
die krijgt ie ook wel van jou Las ik laatstquote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had Paxcon de hele meet met een boner rondgelopen
Ik weet niet of dat nou zo verstandig had geweest
Wel als ik de deur uitga.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Jij gebruikt geen gel toch?
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ik de deur uitga.
Op dagen dat ik de deur niet uitkom doe ik niks, teveel gedoe. En ik vind het dan wel leuk om smooth door mijn haar te strijken als echte player
Ja ik wist dat ze vorig jaar ergens in de zomer was geborenquote:
Moet je nagaan als wij er dan allebei aanwezig zijn. Dan spuit hij al ons bier omver.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die krijgt ie ook wel van jou Las ik laatst
Ja eind juni is het zover. Ze werd geboren op de dag dat die biermeet wasquote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik wist dat ze vorig jaar ergens in de zomer was geboren
[..]
Moet je nagaan als wij er dan allebei aanwezig zijn. Dan spuit hij al ons bier omver.
Word je daarvan zo kaal dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij komt het echt puur door teveel gel en wax gebruik
Dat heb ik mij laten vertellen ja. Of het echt zo is, tsja geen idee. Ik neem het maar voor waar aan.quote:
Oh dat was zeker die biermeet in Delft waar ik nog niet heen ging.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eind juni is het zover. Ze werd geboren op de dag dat die biermeet was
Vroeger op de basisschool deden alle jongens uit de klas lijm in hun haar, waarna de juf en de meisjes zeiden dat we daarvan kaal werden. Als ik naar die andere jongens uit die klas keek zit daar wel waarheid inquote:Op maandag 16 mei 2016 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik mij laten vertellen ja. Of het echt zo is, tsja geen idee. Ik neem het maar voor waar aan.
Klopt ja. Dacht dat jij daar ook bij was..quote:Op maandag 16 mei 2016 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat was zeker die biermeet in Delft waar ik nog niet heen ging.
Want de biermeet in Amsterdam was toen half augustus meen ik mij te herinneren.
Jij wordt in Nijmegen opgescheept met Wietparkietquote:
Lijm in je haarquote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger op de basisschool deden alle jongens uit de klas lijm in hun haar, waarna de juf en de meisjes zeiden dat we daarvan kaal werden. Als ik naar die andere jongens uit die klas keek zit daar wel waarheid in
Jij wilde toen niet komen volgens mij.quote:
Mij had je wel onthouden als ik erbij was.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt ja. Dacht dat jij daar ook bij was..
dat is mijn laatste meet geweestquote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wordt in Nijmegen opgescheept met Wietparkiet
Verschil moet er zijn
Of lijmballetjes maken en door de klas gooienquote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijm in je haar
Wij snoven wel eens lijm. Was ook niet heel gezond.....
Iedereen is nog steeds stomverbaasd dat ik Opperkleurder nog nooit IRL heb gezien.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wilde toen niet komen volgens mij.
[..]
Mij had je wel onthouden als ik erbij was.
De meet erna kreeg ik vooral te horen welke grappen opperkleurder de meet ervoor maakte. Ik was de enige die daarom moest lachen
Jij hebt sowieso niet veel mensen gemeet hier toch?quote:
Ja dat ookquote:Op maandag 16 mei 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of lijmballetjes maken en door de klas gooien
Ik ook nog steeds 0.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso niet veel mensen gemeet hier toch?
Dat is best wel raar ja. Jullie wonen zo dicht bij elkaar, konden makkelijk eens een biertje drinken samen.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen is nog steeds stomverbaasd dat ik Opperkleurder nog nooit IRL heb gezien.
Dat is ook wel eens de bedoeling geweest. Nooit van gekomen alleen.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best wel raar ja. Jullie wonen zo dicht bij elkaar, konden makkelijk eens een biertje drinken samen.
Ik laatste tijd ook niet echt veel meer. Denk in totaal stuk of 20 ofzoquote:
Herkenbaar. Ik en Tjacka hadden ook al een jaar lang het idee om te meeten. Komt er ook nooit van.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens de bedoeling geweest. Nooit van gekomen alleen.
die meet, de vi meet n een klb meetquote:Op maandag 16 mei 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso niet veel mensen gemeet hier toch?
Wat voor mensen meet jij dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laatste tijd ook niet echt veel meer. Denk in totaal stuk of 20 ofzo
Ohja haha in scheveningenquote:
Tsja, zo gaat dat.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik en Tjacka hadden ook al een jaar lang het idee om te meeten. Komt er ook nooit van.
1 keer grote meet gehad, verder vooral met paar man maar of 1 op 1quote:Op maandag 16 mei 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor mensen meet jij dan?
Als ik zou meeten zou het voornamelijk uit VBL leden bestaan.
ja maar toen was hij nog gewoon heteroquote:Op maandag 16 mei 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja haha in scheveningen
Daar was Pax ook bij toch?
Jij kan Stijn wel gaan meeten, is toch in de buurt.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor mensen meet jij dan?
Als ik zou meeten zou het voornamelijk uit VBL leden bestaan.
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar toen was hij nog gewoon hetero
Wel tof.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer grote meet gehad, verder vooral met paar man maar of 1 op 1
En diegene die ik nu meet zijn gewoon buiten fok ook vrienden dus
[..]
Dat klopt. Maar Stijn kennend gaat hij echt nooit meeten.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan Stijn wel gaan meeten, is toch in de buurt.
Jullie wonen ook met een hele FOK! kliek in Arnhem, dus dat is makkelijkquote:Op maandag 16 mei 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies veel jaquote:Op maandag 16 mei 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie wonen ook met een hele FOK! kliek in Arnhem, dus dat is makkelijk
Best vreemd als FOK! je leven is opzich.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Stijn kennend gaat hij echt nooit meeten.
wat liefquote:Op maandag 16 mei 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan was Sked er ook bij zeker.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie wonen ook met een hele FOK! kliek in Arnhem, dus dat is makkelijk
we kunnen toch langsgaan als hij een wedstrijd heeftquote:Op maandag 16 mei 2016 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Stijn kennend gaat hij echt nooit meeten.
Uhm... ja weet niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best vreemd als FOK! je leven is opzich.
Oh god...quote:Op maandag 16 mei 2016 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we kunnen toch langsgaan als hij een wedstrijd heeft
Nee, heb Fylax al wel keer aan de telefoon gehad, dat was al frappant genoegquote:Op maandag 16 mei 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best leuk wel.
Heb je Fylax al een keer gemeet? Die woont daar even verderop
Helaas zit hij niet meer op korfbalquote:Op maandag 16 mei 2016 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we kunnen toch langsgaan als hij een wedstrijd heeft
Hij is nu fulltime fok moderator. Te druk dus.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas zit hij niet meer op korfbal
Gewoon uitgaan met Deezertje en syndroom en meisjes versieren dan.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, heb Fylax al wel keer aan de telefoon gehad, dat was al frappant genoeg
Deezertje wilde keer mee naar de bioscoopquote:Op maandag 16 mei 2016 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon uitgaan met Deezertje en syndroom en meisjes versieren dan.
[..]
ik ookquote:Op maandag 16 mei 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij een volgende VBL meet kom ik 100% zeker.
Vroeg hij dat aan jou in DM jaquote:Op maandag 16 mei 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deezertje wilde keer mee naar de bioscoop
Tenzij Pax mag kiezen wat we gaan doenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Helaas geen VI Oranje dit jaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat kan je wel zeggen jaquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo Pax. Ik wil jou ook wel eens meeten, maar niet 1 op 1.
Nou ja zegquote:
Hij is zo awkward, ik zou daar niet tegen kunnenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeg hij dat aan jou in DM ja![]()
Waarom ging je niet dan. Gewoon om te kijken hoe hij irl is.
Hahaquote:Op maandag 16 mei 2016 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja
Toen heb je vooral Inso HEEL boos gemaakt
doen het wel in den Haag tochquote:Op maandag 16 mei 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk, dan kunnen we samen reizen.
Nee je moet hem dan in een groepje gaan meeten.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is zo awkward, ik zou daar niet tegen kunnen
Volgens mij heeft hij ook echt een afstotende uitstraling tegenover andere mensen
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan staan we met z'n allen de hele dag aan de verkeerde kant van een tankstation
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo Pax. Ik wil jou ook wel eens meeten, maar niet 1 op 1.
Normaalquote:Op maandag 16 mei 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je moet hem dan in een groepje gaan meeten.
Maar dat had je wel kunnen doen opzich. Dan kan je als je er genoeg van hebt gewoon met "normale" mensen praten.
Die ruzie tussen Johan en René toenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas? Dat programma was vorig WK om te kotsen.
Pijnlijk gênant was dat.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ruzie tussen Johan en René toen![]()
Je wilde ook met mij naar Amsterdam een keer. Nou ik kan ook awkward zijn.quote:
Ja,quote:Op maandag 16 mei 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je wilde ook met mij naar Amsterdam een keer. Nou ik kan ook awkward zijn.
Voor andere mensen dan
Wel een leuke rel opzich, met die column.quote:
inderdaadquote:
Ja dat dusquote:Op maandag 16 mei 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een leuke rel opzich, met die column.
En René die deed alsof het hem niks boeide, terwijl je de tranen in zijn ogen zag.
brammetje ging eens samen met paxcon studeren. Dacht hij. Je snapt wel dat paxcon hele andere plannen hadquote:
Volgens mij had ik dat echt toen hoor. En als ik dat heb ga ik geen alcohol drinkenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,
Toen ik dat serieus aan je voorstelde had je opeens griep en koorts en was je misselijk dus
pfffquote:Op maandag 16 mei 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
brammetje ging eens samen met paxcon studeren. Dacht hij. Je snapt wel dat paxcon hele andere plannen had
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
brammetje ging eens samen met paxcon studeren. Dacht hij. Je snapt wel dat paxcon hele andere plannen had
Ja, dat was net zo voorspelbaar als dat Paxcon niet op Angela Schijf geildequote:Op maandag 16 mei 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
brammetje ging eens samen met paxcon studeren.
Die moet ie wel eerst ontdekken voor hij weet dat hij daar vanaf moet blijven...quote:Op maandag 16 mei 2016 18:45 schreef Sked het volgende:
Pax is een viespeuk, maar dat maakt niet uit zolang hij van mijn intieme zones afblijft
dat zal hem bij jou wel lukkenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:45 schreef Sked het volgende:
Pax is een viespeuk, maar dat maakt niet uit zolang hij van mijn intieme zones afblijft
dat waren tijden in deze scquote:Op maandag 16 mei 2016 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was net zo voorspelbaar als dat Paxcon niet op Angela Schijf geilde
Ik ben een behoorlijke newbie op fok.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat waren tijden in deze sc
Toen postte Haags hier ook nog niet
Ik zei alleen - nadat jij me dat 100x vroeg - dat ik dat een mooie vrouw vindquote:Op maandag 16 mei 2016 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was net zo voorspelbaar als dat Paxcon niet op Angela Schijf geilde
Hé gadverdamme man.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zei alleen - nadat jij me dat 100x vroeg - dat ik dat een mooie vrouw vind
toen wisten wij het wel zekerquote:Op maandag 16 mei 2016 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, mijn ouders hadden Chinees meegenomen.
Dus ik ben er weer.
Dan eet jij niet even mee ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus ik ben er weer.
Neequote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax, heb je tegenwoordig al een vriendje?
Als hij andere namen had genoemd dan hadden we hem nog wel kunnen geloven jaquote:
gvdquote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus ik ben er weer.
Bizar.quote:
Nee ik krijg standaard buikpijn van dat eten, dus dat doe ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan eet jij niet even mee ofzo?
Als je mij een keer meet maak ik je weer compleet hetero.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig niet na de VI meet want ik wil niet in het echt teringgay overkomen
Ben je zo lelijk?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je mij een keer meet maak ik je weer compleet hetero.
Wat lust jij wel?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik krijg standaard buikpijn van dat eten, dus dat doe ik niet.
Nou dan moet ik het wat meer gaan opzoeken misschienquote:Op maandag 16 mei 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bizar.
Je zou zeggen dat de mannen voor je in de rij zouden staan.
Smacquote:
Het blijft vooralsnog angstvallig stilquote:Op maandag 16 mei 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze post levert je vast een paar '_O- op
Ja maar er is iedere keer wel iets wat jij niet te vretenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg.
Maar dit heeft niet perse te maken met lusten, maar puur dat ik er niet tegen kan
Nee jr is volgns mij wel verbeterd wat dat betreftquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar er is iedere keer wel iets wat jij niet te vreten
Het was dan ook een complete faal.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het blijft vooralsnog angstvallig stil
Genant
Valt wel mee. Normaal eet ik het wel mee.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar er is iedere keer wel iets wat jij niet te vreten
ik meende het ook niet trouwensquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was dan ook een complete faal.
Dus we kunnen naast een bier meet ook gewoon gaan eten ergens. Fijnquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jr is volgns mij wel verbeterd wat dat betreft
Vroeger was het wel echt erg
Hij houdt erg van gefrituurde mosselenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus we kunnen naast een bier meet ook gewoon gaan eten ergens. Fijn
Het was wel een;quote:Op maandag 16 mei 2016 18:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik meende het ook niet trouwens
voor als ik je een beetje verdrietig heb gemaakt
Niet als ik met hem zou eten, die restaurants hoeft hij niet heenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus we kunnen naast een bier meet ook gewoon gaan eten ergens. Fijn
Bespaar jezelf de moeitequote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik google iedere dag op "Paxcon naakt".
Tot op heden geen succes.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet als ik met hem zou eten, die restaurants hoeft hij niet heen
Maar ik zou voor JR wel keertje naar de Griek willen ipv naar de japanner of de thai of indiaasquote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Jezus dit is een onmogelijke taak.
Naar welke restaurants ga jij dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet als ik met hem zou eten, die restaurants hoeft hij niet heen
Ik wil je wel eens dronken voerenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite
hoogstens kun je me shirtless op TC tegenkomen
ik heb wat tc screenshots van hem zonder shirtquote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik google iedere dag op "Paxcon naakt".
Tot op heden geen succes.
Baas, alles is lekker uit dat rijtjequote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik zou voor JR wel keertje naar de Griek willen ipv naar de japanner of de thai of indiaas
De Mac.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar welke restaurants ga jij dan?
Of een goede Turk of Argentijn. Of gewoon Bourgondisch genieten. Sushi zou ik ook nog wel aan kunnen.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik zou voor JR wel keertje naar de Griek willen ipv naar de japanner of de thai of indiaas
En zonder broek?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb wat tc screenshots van hem zonder shirt
Ik krijg dan soms wel licht sletterige neigingenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens dronken voeren
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef Sked het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Pax een naaktfoto naar Kaneel stuurt, dan kan Kaneel erover ophouden
Het begint wel een klein beetje op te vallen jaquote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef Sked het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Pax een naaktfoto naar Kaneel stuurt, dan kan Kaneel erover ophouden
Kaneelstokje wordt dan kaneelstok.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef Sked het volgende:
gelukkig post ik nooit dms van jouquote:Op maandag 16 mei 2016 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik krijg dan soms wel licht sletterige neigingen
Ik vermoed daarom nog eens midden in de nacht genante dm's naar mortaxx te gaan versturen.
Nooit dronken op internet zitten, Pax.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik krijg dan soms wel licht sletterige neigingen
Ik vermoed daarom nog eens midden in de nacht genante dm's naar mortaxx te gaan versturen.
Het is slechts satire om Paxje zich ongemakkelijk te laten voelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef Sked het volgende:
Dronken op fok is genant ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit dronken op internet zitten, Pax.
[..]
Het is slechts satire om Paxje zich ongemakkelijk te laten voelen.
Paxje weet dat wel.
Weet je zeker dat het FOK! was?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd als ik dronken ging posten op FOK! was het om half 6 in de ochtend en reageerde er niemand meer
Wat voor onzin was je aan het spuien?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dronken op fok is genant ja.
Toen ging Ezell mij nog dmen of alles goed ging op aanraden van Inso
Habbo is redelijk rustig rond dat tijdstip jaquote:Op maandag 16 mei 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het FOK! was?
Ik kan me niet voorstellen dat het op Girlscene was.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het FOK! was?
Ik was als een 13-jarige emo puber an het postenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor onzin was je aan het spuien?
Habboquote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Habbo is redelijk rustig rond dat tijdstip ja
Matrasfetisj.org zou ook nog kunnen in jou geval.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het op Girlscene was.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Habbo is redelijk rustig rond dat tijdstip ja
Oei dit wil ik wel eens zienquote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite
hoogstens kun je me shirtless op TC tegenkomen
Weet je zeker dat je dronken was?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was als een 13-jarige emo puber an het posten
http://seks.blog.nl/ludie(...)-stop-snikkel-matrasquote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Matrasfetisj.org zou ook nog kunnen in jou geval.
Mijn godquote:Op maandag 16 mei 2016 19:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Was JR dat of Tjacka, iemand ging toen trollen op girlscene. Zovan als ik ben 14 en als ik mijn titties masseer dan komt er melk uit blabla en mensen reageerden er serieus op
http://forum.girlscene.nl(...)40.html#msg277071240quote:Op maandag 16 mei 2016 19:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Was JR dat of Tjacka, iemand ging toen trollen op girlscene. Zovan als ik ben 14 en als ik mijn titties masseer dan komt er melk uit blabla en mensen reageerden er serieus op
Vreemd is dat ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://seks.blog.nl/ludie(...)-stop-snikkel-matras
Je kan ook niks meer doen zonder belachelijk gemaakt te worden hè
HAHAHA omg je username, poesjemiauwquote:Op maandag 16 mei 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl(...)40.html#msg277071240
Ik was het
Godverdommequote:Op maandag 16 mei 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl(...)40.html#msg277071240
Ik was het
Totaal niet opvallend hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHA omg je username, poesjemiauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |