Dan eet jij niet even mee ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, mijn ouders hadden Chinees meegenomen.
Dus ik ben er weer.
Neequote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax, heb je tegenwoordig al een vriendje?
Als hij andere namen had genoemd dan hadden we hem nog wel kunnen geloven jaquote:
gvdquote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, mijn ouders hadden Chinees meegenomen.
Dus ik ben er weer.
Bizar.quote:
Nee ik krijg standaard buikpijn van dat eten, dus dat doe ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan eet jij niet even mee ofzo?
Als je mij een keer meet maak ik je weer compleet hetero.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig niet na de VI meet want ik wil niet in het echt teringgay overkomen
Ben je zo lelijk?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je mij een keer meet maak ik je weer compleet hetero.
Wat lust jij wel?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik krijg standaard buikpijn van dat eten, dus dat doe ik niet.
Nou dan moet ik het wat meer gaan opzoeken misschienquote:Op maandag 16 mei 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bizar.
Je zou zeggen dat de mannen voor je in de rij zouden staan.
Smacquote:
Het blijft vooralsnog angstvallig stilquote:Op maandag 16 mei 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze post levert je vast een paar '_O- op
Ja maar er is iedere keer wel iets wat jij niet te vretenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg.
Maar dit heeft niet perse te maken met lusten, maar puur dat ik er niet tegen kan
Nee jr is volgns mij wel verbeterd wat dat betreftquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar er is iedere keer wel iets wat jij niet te vreten
Het was dan ook een complete faal.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het blijft vooralsnog angstvallig stil
Genant
Valt wel mee. Normaal eet ik het wel mee.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar er is iedere keer wel iets wat jij niet te vreten
ik meende het ook niet trouwensquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was dan ook een complete faal.
Dus we kunnen naast een bier meet ook gewoon gaan eten ergens. Fijnquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jr is volgns mij wel verbeterd wat dat betreft
Vroeger was het wel echt erg
Hij houdt erg van gefrituurde mosselenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus we kunnen naast een bier meet ook gewoon gaan eten ergens. Fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |