inderdaadquote:
Ja dat dusquote:Op maandag 16 mei 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een leuke rel opzich, met die column.
En René die deed alsof het hem niks boeide, terwijl je de tranen in zijn ogen zag.
brammetje ging eens samen met paxcon studeren. Dacht hij. Je snapt wel dat paxcon hele andere plannen hadquote:
Volgens mij had ik dat echt toen hoor. En als ik dat heb ga ik geen alcohol drinkenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,
Toen ik dat serieus aan je voorstelde had je opeens griep en koorts en was je misselijk dus
pfffquote:Op maandag 16 mei 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
brammetje ging eens samen met paxcon studeren. Dacht hij. Je snapt wel dat paxcon hele andere plannen had
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
brammetje ging eens samen met paxcon studeren. Dacht hij. Je snapt wel dat paxcon hele andere plannen had
Ja, dat was net zo voorspelbaar als dat Paxcon niet op Angela Schijf geildequote:Op maandag 16 mei 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
brammetje ging eens samen met paxcon studeren.
Die moet ie wel eerst ontdekken voor hij weet dat hij daar vanaf moet blijven...quote:Op maandag 16 mei 2016 18:45 schreef Sked het volgende:
Pax is een viespeuk, maar dat maakt niet uit zolang hij van mijn intieme zones afblijft
dat zal hem bij jou wel lukkenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:45 schreef Sked het volgende:
Pax is een viespeuk, maar dat maakt niet uit zolang hij van mijn intieme zones afblijft
dat waren tijden in deze scquote:Op maandag 16 mei 2016 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was net zo voorspelbaar als dat Paxcon niet op Angela Schijf geilde
Ik ben een behoorlijke newbie op fok.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat waren tijden in deze sc
Toen postte Haags hier ook nog niet
Ik zei alleen - nadat jij me dat 100x vroeg - dat ik dat een mooie vrouw vindquote:Op maandag 16 mei 2016 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was net zo voorspelbaar als dat Paxcon niet op Angela Schijf geilde
Hé gadverdamme man.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zei alleen - nadat jij me dat 100x vroeg - dat ik dat een mooie vrouw vind
toen wisten wij het wel zekerquote:Op maandag 16 mei 2016 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, mijn ouders hadden Chinees meegenomen.
Dus ik ben er weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |