Dan had Paxcon de hele meet met een boner rondgelopenquote:
Zijn van die jochies die net 16 zijn geworden en het dan heel wat vinden om iemands id te mogen vragen denk ikquote:Op maandag 16 mei 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gedachtegang ontgaat mij ook even.
Of is er ook een maximumleeftijd voor drank ingevoerd?
We kunnen elkaar wel de hand schudden. Mijn haarlijn begint ook te slinken.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had Paxcon de hele meet met een boner rondgelopen
Ik weet niet of dat nou zo verstandig had geweest
Meestal zitten er van die meisjes achter de kassa.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn van die jochies die net 16 zijn geworden en het dan heel wat vinden om iemands id te mogen vragen denk ik
Nu nog nietquote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We wisten toen nog niet zo goed wie jij was.
Welnee man. Ik denk dat het bij jou wel meevalt. Je hebt verder nog een dikke bos op je kop.quote:
Ja maar jij bent al in de 30 en hebt een kind.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We kunnen elkaar wel de hand schudden. Mijn haarlijn begint ook te slinken.
Gaat goedquote:Op maandag 16 mei 2016 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al in de 30 en hebt een kind.
Hoe gaat het met je dochter eigenlijk?
Er zijn klasgenoten die een paar jaar jonger zijn en die het al erger hebben ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee man. Ik denk dat het bij jou wel meevalt. Je hebt verder nog een dikke bos op je kop.
Ze is nu bijna 1 toch?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat goed
Al 30, man dat is het nieuwe 20.
lol. Jij gebruikt geen gel toch?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn klasgenoten die een paar jaar jonger zijn en die het al erger hebben ja.
Maar die hebben dan weer een baard.
die krijgt ie ook wel van jou Las ik laatstquote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had Paxcon de hele meet met een boner rondgelopen
Ik weet niet of dat nou zo verstandig had geweest
Wel als ik de deur uitga.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Jij gebruikt geen gel toch?
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ik de deur uitga.
Op dagen dat ik de deur niet uitkom doe ik niks, teveel gedoe. En ik vind het dan wel leuk om smooth door mijn haar te strijken als echte player
Ja ik wist dat ze vorig jaar ergens in de zomer was geborenquote:
Moet je nagaan als wij er dan allebei aanwezig zijn. Dan spuit hij al ons bier omver.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die krijgt ie ook wel van jou Las ik laatst
Ja eind juni is het zover. Ze werd geboren op de dag dat die biermeet wasquote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik wist dat ze vorig jaar ergens in de zomer was geboren
[..]
Moet je nagaan als wij er dan allebei aanwezig zijn. Dan spuit hij al ons bier omver.
Word je daarvan zo kaal dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij komt het echt puur door teveel gel en wax gebruik
Dat heb ik mij laten vertellen ja. Of het echt zo is, tsja geen idee. Ik neem het maar voor waar aan.quote:
Oh dat was zeker die biermeet in Delft waar ik nog niet heen ging.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eind juni is het zover. Ze werd geboren op de dag dat die biermeet was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |