Vroeger op de basisschool deden alle jongens uit de klas lijm in hun haar, waarna de juf en de meisjes zeiden dat we daarvan kaal werden. Als ik naar die andere jongens uit die klas keek zit daar wel waarheid inquote:Op maandag 16 mei 2016 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik mij laten vertellen ja. Of het echt zo is, tsja geen idee. Ik neem het maar voor waar aan.
Klopt ja. Dacht dat jij daar ook bij was..quote:Op maandag 16 mei 2016 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat was zeker die biermeet in Delft waar ik nog niet heen ging.
Want de biermeet in Amsterdam was toen half augustus meen ik mij te herinneren.
Jij wordt in Nijmegen opgescheept met Wietparkietquote:
Lijm in je haarquote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger op de basisschool deden alle jongens uit de klas lijm in hun haar, waarna de juf en de meisjes zeiden dat we daarvan kaal werden. Als ik naar die andere jongens uit die klas keek zit daar wel waarheid in
Jij wilde toen niet komen volgens mij.quote:
Mij had je wel onthouden als ik erbij was.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt ja. Dacht dat jij daar ook bij was..
dat is mijn laatste meet geweestquote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wordt in Nijmegen opgescheept met Wietparkiet
Verschil moet er zijn
Of lijmballetjes maken en door de klas gooienquote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijm in je haar
Wij snoven wel eens lijm. Was ook niet heel gezond.....
Iedereen is nog steeds stomverbaasd dat ik Opperkleurder nog nooit IRL heb gezien.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wilde toen niet komen volgens mij.
[..]
Mij had je wel onthouden als ik erbij was.
De meet erna kreeg ik vooral te horen welke grappen opperkleurder de meet ervoor maakte. Ik was de enige die daarom moest lachen
Jij hebt sowieso niet veel mensen gemeet hier toch?quote:
Ja dat ookquote:Op maandag 16 mei 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of lijmballetjes maken en door de klas gooien
Ik ook nog steeds 0.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso niet veel mensen gemeet hier toch?
Dat is best wel raar ja. Jullie wonen zo dicht bij elkaar, konden makkelijk eens een biertje drinken samen.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen is nog steeds stomverbaasd dat ik Opperkleurder nog nooit IRL heb gezien.
Dat is ook wel eens de bedoeling geweest. Nooit van gekomen alleen.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best wel raar ja. Jullie wonen zo dicht bij elkaar, konden makkelijk eens een biertje drinken samen.
Ik laatste tijd ook niet echt veel meer. Denk in totaal stuk of 20 ofzoquote:
Herkenbaar. Ik en Tjacka hadden ook al een jaar lang het idee om te meeten. Komt er ook nooit van.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens de bedoeling geweest. Nooit van gekomen alleen.
die meet, de vi meet n een klb meetquote:Op maandag 16 mei 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso niet veel mensen gemeet hier toch?
Wat voor mensen meet jij dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laatste tijd ook niet echt veel meer. Denk in totaal stuk of 20 ofzo
Ohja haha in scheveningenquote:
Tsja, zo gaat dat.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik en Tjacka hadden ook al een jaar lang het idee om te meeten. Komt er ook nooit van.
1 keer grote meet gehad, verder vooral met paar man maar of 1 op 1quote:Op maandag 16 mei 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor mensen meet jij dan?
Als ik zou meeten zou het voornamelijk uit VBL leden bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |