Dat kan in andere landen misschien juist aanslaan. Maar goed, als het nummer prut is, win je met een act ook niet de strijd.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Goede TT
En waar ik het meeste jeuk van krijg, dat ingestudeerde gedoe van Osjien.
Staan ze met zijn drietjes met de ogen dicht (), allemaal dezelfde kant op deinend en met die vreselijke handgebaartjes, ala Mariah Carey, maar dan in drievoud. *ril*
Vind ik ook. Maar dan wel met een dijk van een song en een goede act.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:31 schreef Nexum het volgende:
Dan zal ik even alle haat opzij schuiven.![]()
Ik vind dat OG3NE volgend jaar moet gaan.
Roberto Cicero voor Duitsland, in het jaar nadat Lordi won en het festival dus vol met gitaren en lawaai zat. Hij werd 21e.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb het.....we sturen Jan Versteegh met een jazz nummer.
Met z'n gekke dansje en timing.
Jazz heb ik nog niet zo vaak gezien op de geweld van Eurovisie.
Lijkt me een shot in de roos, gaat zeker opvallen
yup, zei ik ook.New cool collective erbij.'quote:Op zondag 15 mei 2016 21:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb het.....we sturen Jan Versteegh met een jazz nummer.
Met z'n gekke dansje en timing.
Lijkt me een shot in de roos, gaat zeker opvallen
volgens mij werkt dat echt helemaal niet op dit festival, itt de meeste festivalsquote:Op zondag 15 mei 2016 22:01 schreef Cee het volgende:
Ik gooi ook een balletje op... Typhoon? Liefst wel in het Engels.
De Belgische tv noemde Jamala gisteren een jazzmuzikantquote:Op zondag 15 mei 2016 21:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
die noemen neuken ook poepenquote:Op zondag 15 mei 2016 22:10 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De Belgische tv noemde Jamala gisteren een jazzmuzikant
New Cool Collective die instrumenten moeten gaan playbacken is godslastering vind ikquote:Op zondag 15 mei 2016 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
yup, zei ik ook.New cool collective erbij.'
liedje laten schrijven door die mannen achter Caro Emerald.
daar heb je een punt. het staat alleen wel beter, dan maar figuranten inzetten.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
New Cool Collective die instrumenten moeten gaan playbacken is godslastering vind ik
Hij is geweldig idd. Ik ben naar een preformance geweest in het theater en hij blaast je omver. En qua uiterlijkquote:Op zondag 15 mei 2016 21:54 schreef Greys het volgende:
Wat een gaaf filmpje dit, nooit gezien nog
Waylon zijn microfoon doet het niet, kijk even hoe hij het oplost![]()
![]()
![]()
Was zelfs maar één camera.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hij is geweldig idd. Ik ben naar een preformance geweest in het theater en hij blaast je omver. En qua uiterlijk![]()
Maar ik heb net TCL teruggekeken en wat een enorm sterk punt was, waren de camera's die om ilse en waylon draaide en hun expressie laat zien.
Geweldig betoverend was dat. Dat was de x factor.
En zo mooi qua setting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |