Gefeliciteerd hé, over twee wedstrijden gezien zwaaaaaaaaaaaar verdiend.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker. En jij al lachen omdat Groningen 2-1 wonNu snapt iedereen het hoop ik
Over twee wedstrijden uiteraard meer dan verdiend, dat ontken ik nergensquote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat het vandaag geen 10-1 is geworden mag gerust een mirakel worden genoemd. Die keeper was in vorm. Toch lachen we dat nog steeds El kunnen halen, terwijl iedereen al maanden roept dat Heracles wel in gaat kakken.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hé, over twee wedstrijden gezien zwaaaaaaaaaaaar verdiend.
Volgend seizoen dan misschien eindelijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat het vandaag geen 10-1 is geworden mag gerust een mirakel worden genoemd. Die keeper was in vorm. Toch lachen we dat nog steeds El kunnen halen, terwijl iedereen al maanden roept dat Heracles wel in gaat kakken.
Utrecht wordt nog wel lastig zat, maar ik geef ze een goede kans en hoop er best op.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat het vandaag geen 10-1 is geworden mag gerust een mirakel worden genoemd. Die keeper was in vorm. Toch lachen we dat nog steeds El kunnen halen, terwijl iedereen al maanden roept dat Heracles wel in gaat kakken.
Ook in Groningen had Heracles minstens met 2-3 moeten winnen. Vandaag viel uiteindelijk wel alles binnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Utrecht is achterin wel te pakken. Alleen het middenveld is wel wat sterker. Gelukkig draaien ze wel wat minder de laatste tijd en is Heracles een stuk gemotiveerder denk ik. Ga je erheen mochten ze EL halen?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Utrecht wordt nog wel lastig zat, maar ik geef ze een goede kans en hoop er best op.
Leuk dat Darri weer eens goed was. Maar Utrecht wint de finale denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook in Groningen had Heracles minstens met 2-3 moeten winnen. Vandaag viel uiteindelijk wel alles binnen.
Klopt.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Utrecht is achterin wel te pakken. Alleen het middenveld is wel wat sterker. Gelukkig draaien ze wel wat minder de laatste tijd en is Heracles een stuk gemotiveerder denk ik. Ga je erheen mochten ze EL halen?
Denk dat we weer samen voor de plekken 8-12 gaan spelenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgend seizoen dan misschien eindelijk.
Woon je in Ierland jaquote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt.
Meh, beetje lastig even heen en weer vliegenmaar als ik dan toevallig op vakantie ben in NL wel denk ik. Ik hoop stiekem dat ze dan tegen Linfield FC moeten of zo, dan kan ik de straat uitlopen en ben ik er
Ik denk dat Utrecht wint, maar het wordt geen 1-2-3tje.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuk dat Darri weer eens goed was. Maar Utrecht wint de finale denk ik.
Dat zal wel genot zijn. Donders zuipenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt.
Meh, beetje lastig even heen en weer vliegenmaar als ik dan toevallig op vakantie ben in NL wel denk ik. Ik hoop stiekem dat ze dan tegen Linfield FC moeten of zo, dan kan ik de straat uitlopen en ben ik er
Noord Ierlandquote:
Cool manquote:Op zondag 15 mei 2016 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Noord Ierland
Ben bang dat vrij weinig mensen Linfield kennen. Ze vliegen er meestal in voorronde 1 of zo uit.
durf het zo nog niet te zeggen.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk dat we weer samen voor de plekken 8-12 gaan spelen
Hier veranderd erg weinig waarschijnlijk. Zoals jij zal zeggen in Juni al weer klaarquote:Op zondag 15 mei 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
durf het zo nog niet te zeggen.
Wat betreft Den Haag, nog geen enkel idee.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hier veranderd erg weinig waarschijnlijk. Zoals jij zal zeggen in Juni al weer klaar
Ik zei na afloop vorig seizoen dat Heracles zou degraderen. Heb ik er even kijk opquote:Op zondag 15 mei 2016 16:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien een leuk uitje voor Vak-P?quote:
Ach. Die hele voorrondes voor EL zijn toch een farce. Vroeger heette dat de intertoto en toen zat er letterlijk niemand op te wachten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan Her-Utr ook nog voorsprong Heracles. Kutavond.
Ja eens met dat het voor clubs van die grootte meer een last is ipv een fijn dingetje, dat sowiesoquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:01 schreef Caland het volgende:
Crosspostje dan maar.
[..]
Ach. Die hele voorrondes voor EL zijn toch een farce. Vroeger heette dat de intertoto en toen zat er letterlijk niemand op te wachten.
De winnaar mag over een paar weken al beginnen aan het seizoen, moet je eerst langs 4 ontzettende kutoorden en uiteindelijk verlies je toch wel een bepalende ronde waardoor je alsnog niets hebt. En een club als Heracles kost het ook nog eens alleen maar geld
Zo. Veel. Genot.
Winnaar stroomt zelfde ronde in als AZquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:01 schreef Caland het volgende:
Crosspostje dan maar.
[..]
Ach. Die hele voorrondes voor EL zijn toch een farce. Vroeger heette dat de intertoto en toen zat er letterlijk niemand op te wachten.
De winnaar mag over een paar weken al beginnen aan het seizoen, moet je eerst langs 4 ontzettende kutoorden en uiteindelijk verlies je toch wel een bepalende ronde waardoor je alsnog niets hebt. En een club als Heracles kost het ook nog eens alleen maar geld
Zo. Veel. Genot.
Ajax uit?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:08 schreef Tchock het volgende:
Sinds de kwartfinale van de beker is er niet veel van Utrecht over.
Die was goed inderdaad, net als Vitesse-uit en PEC-thuis. Maar verder... Veel zaadwedstrijden, weinig punten, niets van het spetterende van daarvoor.quote:
Zo is Utreg gewoonquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die was goed inderdaad, net als Vitesse-uit en PEC-thuis. Maar verder... Veel zaadwedstrijden, weinig punten, niets van het spetterende van daarvoor.
Eerlijk? Nee.quote:
Dan ga ik gezellig naar vadsige mannen die pijltjes gooien kijkenquote:
En nu nog van een Luxemburgse ploeg weten te winnenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuk dat Darri weer eens goed was. Maar Utrecht wint de finale denk ik.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/
........
Een paar jaar geleden kon het nog wel, ik weet niet of er de afgelopen jaren wat veranderd is aan het stadion of de eisen natuurlijk maar het lijkt me sterkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:04 schreef Brammess het volgende:
[..]Zal wel weer zeker aan het stadion liggen ofzo?
Bron? Buiten dat artikel van de Telegraaf kan ik er niets over vinden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:13 schreef Caland het volgende:
Het schijnt om 30.000 euro te gaan. Dat hoest Van Seumeren wel op.
Hafcfan gaat nu keihard lachen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan had je de nummer 9 deel moeten laten nemen. Kom op zeg.
Laten we niet hopen dat Heracles, die volgend jaar weer 15e worden, Europees gaat spelen.
Die moeten nog steeds zelf winnen in Utrecht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hafcfan gaat nu keihard lachen.
[/quote]quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Die moeten nog steeds zelf winnen in Utrecht.
[quote]Op zaterdag 21 mei 2016 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
die volgend jaar weer 15e worden
*4quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:54 schreef Caland het volgende:
Zou nog gunstig zijn voor de puntjes ook als er maar 5 teams deelnemen. Ik zeg doen.
Ja, en als de Turken, Belgen en Russen hun zwakste deelnemer ook niet hadden ingeschreven hadden die ook meer punten gehad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:16 schreef Caland het volgende:
Als Nederland de afgelopen 5 jaar de winnaar van de play-offs niet had ingeschreven in Europa was coëfficiënt NL nu dik 42.000 ipv 35.563.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)n-plant-gesprek.html
Wtf betekent dit.quote:Het klopt dat er een garantstelling door FC Utrecht is afgegeven op deze UEFA licentie ter hoogte van 4 miljoen euro'
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:16 schreef Caland het volgende:
Als Nederland de afgelopen 5 jaar de winnaar van de play-offs niet had ingeschreven in Europa was coëfficiënt NL nu dik 42.000 ipv 35.563.
http://www.knvb.nl/nieuws(...)er-europese-licentiequote:De KNVB moet uiterlijk 31 mei een lijst bij UEFA aanleveren van clubs die zich hebben geplaatst voor Europees voetbal. FC Utrecht komt daar volgens de licentiecommissie op dit moment niet voor in aanmerking, omdat de club niet voldoet aan alle vereisten voor een UEFA-licentie. Daartegen tekende FC Utrecht beroep aan en die beroepszaak dient nog voor 31 mei. Ongeacht de uitkomst van de beroepsprocedure zal de KNVB sowieso vijf clubs inschrijven voor Europees voetbal.
Caland is niet zo'n slimme jongen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en als de Turken, Belgen en Russen hun zwakste deelnemer ook niet hadden ingeschreven hadden die ook meer punten gehad.
Zeg dat wel. KNVB zou nog FC Almere sturen om die plek in te vullenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
http://www.knvb.nl/nieuws(...)er-europese-licentie
In dat geval maar hopen dat Utrecht de papieren rond krijgt.
In welke mate hebben die daar recht op dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:03 schreef eight het volgende:
[..]
Zeg dat wel. KNVB zou nog FC Almere sturen om die plek in te vullen
4 zouden het er dan worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:54 schreef Caland het volgende:
Zou nog gunstig zijn voor de puntjes ook als er maar 5 teams deelnemen. Ik zeg doen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef Tchock het volgende:
Je club heeft de kans om Europees te halen en jij kijkt niet omdat je de wedstrijd boycot. Nepfan. Wel kijken als ze dan de Europa League halen zeker?
Week later:quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat kan mij die 2 potjes in Bulgarije nu schelen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef hafcfan het volgende:
Heracles Europa in JAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Zal ook eens terecht zijn. Al jarenlang het beste beleid van NL
Verdommequote:Op zondag 22 mei 2016 14:36 schreef Tchock het volgende:
Ik wil trouwens nog even dit uitlichten:
[..]
[..]
Week later:
[..]
Hopelijk niet typerend voor de rest van de supportersgroep.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Week later:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Week later:
[..]
Waarom in godsnaam "genot"? Achterlijke debielen.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:44 schreef Zipportal het volgende:
Genot.
https://twitter.com/MarkCaldenhoven/status/734359933425201152
Dat hoofd van Twan helpt dan ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:51 schreef Tagliano het volgende:
Je zal maar als fan van Utrecht of Heracles zitten te kijken, komt er iemand gewoon even helemaal niks vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:14 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heeft nauwelijks gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De KNVB ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:53 schreef Pascalus het volgende:
Het boeit mij eigenlijk vrij weinig wie dit wint.
Gelukkig zit het niet zo vol laat staan een aanwezig fanatiek publiek. Dat scheelt toch weer een veldbestorming met rake klappen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Heracles dit wint is het een tyfusmiddag
Dan moet je ook nog even bidden dat NAC as soon as possible de spelerstunnel inrent als ze promoverenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig zit het niet zo vol laat staan een aanwezig fanatiek publiek. Dat scheelt toch weer een veldbestorming met rake klappen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog even bidden dat NAC as soon as possible de spelerstunnel inrent als ze promoveren.
Ik kan de wedstrijd niet zien, helaas. Hopelijk houd jij iedereen in toom met je aanwezigheid.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik rond 18:15 overschakel als ramptoerist.
Dit Heracles doet me denken aan Leicester.quote:
Is goed. Streng doch rechtvaardig.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan de wedstrijd niet zien, helaas. Hopelijk houd jij iedereen in toom met je aanwezigheid.
In welk aspect?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Heracles doet me denken aan Leicester.
Dat ze er eigenlijk geen flikker van kunnen, op strijd tegen degradatie waren ingeschaald en steeds met mazzel hun potjes winnen om zo Europa in te gaan.quote:
De laatste Nederlandse club die de eerste voorronde overleefde was ADO Den Haag.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd leuk dat ze zo gaan feesten om over twee maanden uitgelachen te worden voor een wanprestatie.
om vervolgens op hun bek te gaan tegen cypriotenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste Nederlandse club die de eerste voorronde overleefde was ADO Den Haag.
Dat scheelde weinig en was onverdiend. Ik was er bij in Den Haag. Het hoogtepunt van Jaap van Duijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
om vervolgens op hun bek te gaan tegen cyprioten
Sowieso matig. Utrecht draait om Barazite, Ludwig, Strieder en Ramselaar.quote:
En Bednagod natuurlijk. Vergeet niet dat hij hoogstpersoonlijk Feyenoord de eerste prijs sinds 2001 bezorgde.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso matig. Utrecht draait om Barazite, Ludwig, Strieder en Ramselaar.
2008 maar okquote:Op zondag 22 mei 2016 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Bednagod natuurlijk. Vergeet niet dat hij hoogstpersoonlijk Feyenoord de eerste prijs sinds 2001 bezorgde.
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Die mensen gaan uitgelachen worden in Europa met hun kunstgras
Eerst Utrecht uitlachen. Als het mag van jouw avater ?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Die mensen gaan uitgelachen worden in Europa met hun kunstgras
Het is in elk geval een goede dag om bij het minste of geringste op de Eredivisie te gaan kankeren. Eigenlijk is dat elke dag wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:21 schreef Sked het volgende:
Het is weer een goede dag om je helemaal dood te schamen voor de Eredivisie
Huppelkutrotrov in Oost-Europa ergens.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan hafcfan een leuk tripje maken naar een of ander godvergeten oord.
genotquote:Op zondag 22 mei 2016 16:15 schreef Pascalus het volgende:
Wordt het toch nog een kutseizoen voor Utrecht
Punten verspelen tegen De Graafschapquote:Op zondag 22 mei 2016 16:26 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch de slechtste seizoensfinale ooit zijn. Vierde plaats verspeeld tegen De Graafschap en AZ, bekerfinale verloren en daarna Europees voetbal weggegeven tegen Heracles.
Gefeliciteerd! Verdiend. Veel plezierquote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord had vorig jaar ook een lekker seizoenseinde, hele tijd 3e gestaan en vervolgens op de laatste speeldag weggespeeld worden door Vitesse en daarna de play offs verliezen. Ruttengod.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:26 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch de slechtste seizoensfinale ooit zijn. Vierde plaats verspeeld tegen De Graafschap en AZ, bekerfinale verloren en daarna Europees voetbal weggegeven tegen Heracles.
That's Football, Pascal.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feyenoord had vorig jaar ook een lekker seizoenseinde, hele tijd 3e gestaan en vervolgens op de laatste speeldag weggespeeld worden door Vitesse en daarna de play offs verliezen. Ruttengod.
Vorig seizoen verloor Feyenoord met 0-3 in Zwolle op de laatste speeldag.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feyenoord had vorig jaar ook een lekker seizoenseinde, hele tijd 3e gestaan en vervolgens op de laatste speeldag weggespeeld worden door Vitesse en daarna de play offs verliezen. Ruttengod.
Wat vind je van de transfer van Anass, Mono?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorig seizoen verloor Feyenoord met 0-3 in Zwolle op de laatste speeldag.
Ben wel content. Volgens mij een typische PEC speler. Niet zeuren, hard werken en beter worden. Helemaal geen verkeerde stap voor die jongen. Bij PEC kunnen veel spelers beter worden. Misschien een stapje achteruit vanaf Feyenoord, maar denk uiteindelijk wel meerdere stappen vooruit. Lekker elk weekend een potje ballen.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je van de transfer van Anass, Mono?
Yup, hij gaat naar AZ.quote:
Ditquote:Op zondag 22 mei 2016 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
Heracles gefeliciteerd! Een mooie bekroning op een erg goed seizoen.
Ik hoop ter vervanging van Mühren die weg wil.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan maken we wel een gigantische stap terug na Janssen
Mad.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef bianconeri het volgende:
Kan de KNVB nou ook niet even ingrijpen?
Deden ze al paar keer in een poging om Ajax toch kampioen te krijgen, maar kunnen ze nou niet even Heracles ook verbieden Europa in te gaan? Is toch 1 grote schande dat zo'n waardeloos prutsploegje Europa in mag....
Die hebben het te druk man. Twente pesten, bedenken hoe ze Ajax volgend jaar kampioen krijgen..quote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef bianconeri het volgende:
Deden ze al paar keer in een poging om Ajax toch kampioen te krijgen, maar kunnen ze nou niet even Heracles ook verbieden Europa in te gaan? Is toch 1 grote schande dat zo'n waardeloos prutsploegje Europa in mag....
Ik vraag me af welke club mensen die dit roepen dan in Europa willen zien. Utrecht? Groningen? PEC? Vitess? Die hebben het inderdaad laten zien afgelopen jaren.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef bianconeri het volgende:
Mad zou alleen kunnen als ik voor Utrecht zou zijn.quote:
Normaal gesproken is Vitesse vele malen beter. Groningen ook.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:57 schreef Tchock het volgende:
Ik vraag me af welke club mensen die dit roepen dan in Europa willen zien. Utrecht? Groningen? PEC? Vitess? Die hebben het inderdaad laten zien afgelopen jaren.
Groningen wat?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mad zou alleen kunnen als ik voor Utrecht zou zijn.
[..]
Normaal gesproken is Vitesse vele malen beter. Groningen ook.
Utrecht niet. Maar Heracles is wel heel erg bagger, dan kom je met een Heracles Almelo naar Europa toe, dat kan toch echt niet
Normaal gesproken hadden Vitesse en Groningen dan beter moeten presteren dan Heracles om zo in Europa te belanden.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mad zou alleen kunnen als ik voor Utrecht zou zijn.
[..]
Normaal gesproken is Vitesse vele malen beter. Groningen ook.
Utrecht niet. Maar Heracles is wel heel erg bagger, dan kom je met een Heracles Almelo naar Europa toe, dat kan toch echt niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |