SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:14 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heeft nauwelijks gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De KNVB ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:53 schreef Pascalus het volgende:
Het boeit mij eigenlijk vrij weinig wie dit wint.
Gelukkig zit het niet zo vol laat staan een aanwezig fanatiek publiek. Dat scheelt toch weer een veldbestorming met rake klappen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Heracles dit wint is het een tyfusmiddag
Dan moet je ook nog even bidden dat NAC as soon as possible de spelerstunnel inrent als ze promoverenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig zit het niet zo vol laat staan een aanwezig fanatiek publiek. Dat scheelt toch weer een veldbestorming met rake klappen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog even bidden dat NAC as soon as possible de spelerstunnel inrent als ze promoveren.
Ik kan de wedstrijd niet zien, helaas. Hopelijk houd jij iedereen in toom met je aanwezigheid.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik rond 18:15 overschakel als ramptoerist.
Dit Heracles doet me denken aan Leicester.quote:
Is goed. Streng doch rechtvaardig.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan de wedstrijd niet zien, helaas. Hopelijk houd jij iedereen in toom met je aanwezigheid.
In welk aspect?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Heracles doet me denken aan Leicester.
Dat ze er eigenlijk geen flikker van kunnen, op strijd tegen degradatie waren ingeschaald en steeds met mazzel hun potjes winnen om zo Europa in te gaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |