Dan moet je ook nog even bidden dat NAC as soon as possible de spelerstunnel inrent als ze promoverenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig zit het niet zo vol laat staan een aanwezig fanatiek publiek. Dat scheelt toch weer een veldbestorming met rake klappen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog even bidden dat NAC as soon as possible de spelerstunnel inrent als ze promoveren.
Ik kan de wedstrijd niet zien, helaas. Hopelijk houd jij iedereen in toom met je aanwezigheid.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik rond 18:15 overschakel als ramptoerist.
Dit Heracles doet me denken aan Leicester.quote:
Is goed. Streng doch rechtvaardig.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan de wedstrijd niet zien, helaas. Hopelijk houd jij iedereen in toom met je aanwezigheid.
In welk aspect?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Heracles doet me denken aan Leicester.
Dat ze er eigenlijk geen flikker van kunnen, op strijd tegen degradatie waren ingeschaald en steeds met mazzel hun potjes winnen om zo Europa in te gaan.quote:
De laatste Nederlandse club die de eerste voorronde overleefde was ADO Den Haag.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd leuk dat ze zo gaan feesten om over twee maanden uitgelachen te worden voor een wanprestatie.
om vervolgens op hun bek te gaan tegen cypriotenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste Nederlandse club die de eerste voorronde overleefde was ADO Den Haag.
Dat scheelde weinig en was onverdiend. Ik was er bij in Den Haag. Het hoogtepunt van Jaap van Duijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
om vervolgens op hun bek te gaan tegen cyprioten
Sowieso matig. Utrecht draait om Barazite, Ludwig, Strieder en Ramselaar.quote:
En Bednagod natuurlijk. Vergeet niet dat hij hoogstpersoonlijk Feyenoord de eerste prijs sinds 2001 bezorgde.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso matig. Utrecht draait om Barazite, Ludwig, Strieder en Ramselaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |