http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ropees-voetbal.dhtmlquote:Nu de reguliere competitie is afgelopen, is duidelijk welke vier ploegen de play-offs om Europees voetbal ingaan. FC Utrecht, Heracles Almelo, FC Groningen en PEC Zwolle gaan strijden om het laatste Europese ticket. Er staat een plaats in de derde kwalificatieronde van de Europa League op het spel.
Nummer vijf FC Utrecht neemt het op tegen nummer acht PEC Zwolle, terwijl nummer zes Heracles Almelo tegen FC Groningen speelt. Die wedstrijden staan donderdag 12 en zondag 15 mei op het programma. Utrecht en Heracles spelen eerst uit en hebben dus thuisvoordeel in de return. De winnaars van de twee tweeluiken spelen op donderdag 19 mei en zondag 22 mei tegen elkaar in de finale.
We waren een tijdje dicht, want het duurde lang voordat er wat geopend werdquote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kon het livetopic niet vinden jongens.
Maar ik ben er!
Commentaar op de leiding, gele kaart!quote:Op zondag 15 mei 2016 13:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We waren een tijdje dicht, want het duurde lang voordat er wat geopend werd
Ik hoop dat de mods vandaag wel coulant zijn en dat ik mag zeggen dat het lang duurde
Een waarschuwing, dat ik dat nog mag meemakenquote:Op zondag 15 mei 2016 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Commentaar op de leiding, gele kaart!
Die ging toch naar een andere club?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk is dit de laatste wedstrijd van Van de Looi geweest.
Wij hopen allemaal Vitessequote:Op zondag 15 mei 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ging toch naar een andere club?
Ik denk dat hij afwacht of Willem II wel of niet in de Eredivisie speelt in het volgende seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ging toch naar een andere club?
Hopelijk bedoel je allemaal minus Sked.quote:
Vooruit, wellicht minus Sked. Al sluit ik niet uit dat de beste jongen seniel isquote:Op zondag 15 mei 2016 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk bedoel je allemaal minus Sked.
Of is die jongen een beetje seniel geworden dat hij er ook op hoopt?
Seniel ben ik allerminst, daar heb ik de leeftijd helemaal niet voor.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooruit, wellicht minus Sked. Al sluit ik niet uit dat de beste jongen seniel is
Toch vreemd dat Mexicanobakker dat dan wel suggereertquote:Op zondag 15 mei 2016 13:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Seniel ben ik allerminst, daar heb ik de leeftijd helemaal niet voor.
Ik vroeg het aan jou vanwege je vreemde implicatie, maar ik zie weer hoe de verhoudingen staan gezien het feit dat je dit op mij af schuift.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Mexicanobakker dat dan wel suggereert
Het eerste deel van de eerste helft was niet heel veel, daarna werd het leukerquote:
Mexicanobakker stelt slechts een vraag, jij bent degene die niet uitsluit dat ik daadwerkelijk seniel ben. Jammer dat je het weer probeert te verdraaien.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Mexicanobakker dat dan wel suggereert
Geen greintje zelfkritiek zie ikquote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan jou vanwege je vreemde implicatie, maar ik zie weer hoe de verhoudingen staan gezien het feit dat je dit op mij af schuift.
Als hij niet gevraagd had of jij seniel zou zijn zou ik natuurlijk nooit op die gedachte gekomen kunnen zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Mexicanobakker stelt slechts een vraag, jij bent degene die niet uitsluit dat ik daadwerkelijk seniel ben. Jammer dat je het weer probeert te verdraaien.
Ik geloof het niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Sked, je hoort het: een zeer vermakelijke wedstrijd.
Met je walgelijke kritieken.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat ik niet seniel ben. Jammer.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij niet gevraagd had of jij seniel zou zijn zou ik natuurlijk nooit op die gedachte gekomen kunnen zijn
Ik heb ook niet gezegd dat je het wel bent. Voordat ik dit soort uitspraken zou doen zou ik natuurlijk uitgebreid de user in kwestie moeten bevragen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat ik niet seniel ben. Jammer.
Of je gaat van het meest positieve uit.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat je het wel bent. Voordat ik dit soort uitspraken zou doen zou ik natuurlijk uitgebreid de user in kwestie moeten bevragen.
Ik heb een seizoen Ajax gekeken, vergeef mequote:Op zondag 15 mei 2016 13:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Of je gaat van het meest positieve uit.
Wat zeker terecht is als het over mij gaat.
Ik ben zeer vergevingsgezind, dat is het probleem niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een seizoen Ajax gekeken, vergeef me
Zolang je geen melding maakt van actief gemod of opmerkt dat het wel erg lang duurt nadat de mod van dienst voor de derde keer in vijf topics door het slotje heen aan het modden is zal het wel meevallenquote:Op zondag 15 mei 2016 13:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben zeer vergevingsgezind, dat is het probleem niet.
Ik hoop trouwens niet dat we nu een ban krijgen voor dit gesprek.
Dat dachten PSVCL en ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang je geen melding maakt van actief gemod of opmerkt dat het wel erg lang duurt nadat de mod van dienst voor de derde keer in vijf topics door het slotje heen aan het modden is zal het wel meevallen
Zou je ooit denken dat PSVCL en jij hetzelfde denken?quote:
Tag waar was je gister bij het ESFquote:Op zondag 15 mei 2016 13:42 schreef Tagliano het volgende:
Van de Looi wisselt verdedigend
Je verwacht het niet
Ik had een verplichte vakantie van 6 uurquote:Op zondag 15 mei 2016 13:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tag waar was je gister bij het ESF
Het begon zo leuk
Ik was ook even weg, zag niet dat ik de laatste post had.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
Zit je een uur deze aids te aanschouwen, mis je de goal
Van jou kunnen we dat hebbenquote:Op zondag 15 mei 2016 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was ook even weg, zag niet dat ik de laatste post had.
Enge club. Zeker als ze nu ook nog Gladon brengen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Heracles ook een boutclub dus persoonlijk doet het me weinig.
Wij allemaal. Je bent de stem van een generatie.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik walg met heel mijn hart en ziel van Erwin van de Looi.
Jij hebt DTVK zeker moeten missen?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik walg met heel mijn hart en ziel van Erwin van de Looi.
Ik walg al drie seizoenen lang.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij allemaal. Je bent de stem van een generatie.
Nee, want hij kan nog altijd naar Vitesse of Willem II.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog twee wedstrijden en je bent er vanaf
Zo dom zullen ze bij Vitesse toch niet zijn? En Willem II maakt me niet zo veel uit. Die spelen toch wel antivoetbal.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want hij kan nog altijd naar Vitesse of Willem II.
Willem II gaat degraderenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want hij kan nog altijd naar Vitesse of Willem II.
Je gaat je land of club niet afvallen omdat ze antivoetbal spelen, maar dat maakt niet niet minder verwerpelijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:06 schreef Groby het volgende:
Hier allemaal zogenaamd tegen antivoetbal terwijl ze het hardst juichden voor nederland in 2014
Ik hoop het in ieder geval..quote:Op zondag 15 mei 2016 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee. Veel te onvoorspelbaar.
Dat heb ik niet gedaan in 2014.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:06 schreef Groby het volgende:
Hier allemaal zogenaamd tegen antivoetbal terwijl ze het hardst juichden voor nederland in 2014
Als je het materiaal gewoon niet hebt is het gewoon het meest logische, ja je kunt ook vol op de aanval en elke wedstrijd 3-0 verliezenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je gaat je land of club niet afvallen omdat ze antivoetbal spelen, maar dat maakt niet niet minder verwerpelijk.
Gekke manquote:Op zondag 15 mei 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan in 2014.
Volgende keer beter.
Het spectrum tussen antivoetbal en vol op de aanval is zeer breedquote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef Groby het volgende:
[..]
Als je het materiaal gewoon niet hebt is het gewoon het meest logische, ja je kunt ook vol op de aanval en elke wedstrijd 3-0 verliezen
Bedoel je jufcfan?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk nu ook.
Is hafcfan weer mad trouwens?
Zie ik daar een retorische vraag?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk nu ook.
Is hafcfan weer mad trouwens?
Het is een keuze. Groningen heeft echt geen veel zwakker elftal dan PEC of Heracles en die doen dit ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef Groby het volgende:
[..]
Als je het materiaal gewoon niet hebt is het gewoon het meest logische, ja je kunt ook vol op de aanval en elke wedstrijd 3-0 verliezen
Die doen dit inderdaad niet, maar die verliezen ookquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een keuze. Groningen heeft echt geen veel zwakker elftal dan PEC of Heracles en die doen dit ook niet.
Daarnaast is Erwin natuurlijk een kwal, ook los van zijn speelstijl.
Want Groningen verliest nooit?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:10 schreef Groby het volgende:
[..]
Die doen dit inderdaad niet, maar die verliezen ook
Die is echt heel matig jaquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Groby het volgende:
Vd looi is wel raar met zijn wissels, wat heeft bacuna moeten doen om erin te staan?
Je bent vies snel vandaag zeg ik kijkende vanaf mijn streamquote:
duh, rusnak is onze bébé en geluksbrenger.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Paxcon het volgende:
Opvallend dat er zo vaak tegengoals vallen als Rusnak eruit wordt gehaald
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
duh, rusnak is onze bébé en geluksbrenger.
thanksquote:Op zondag 15 mei 2016 14:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent vies snel vandaag zeg ik kijkende vanaf mijn stream
En daarna gaan we gezellig nog even doorquote:Op zondag 15 mei 2016 14:22 schreef opperkleurder het volgende:
Nog minimaal 30 minuten play offs genot.
En nog PL.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En daarna gaan we gezellig nog even door
Heracles 10.000 kansenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe was de wedstrijd verder? Ik ben pas een uur wakker.
''Dit heeft Groningen aan zichzelf te wijten''quote:
Eerste half uur was genot, heb dat gat tussen dat en de laatste 20 minuten niet gezien.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe was de wedstrijd verder? Ik ben pas een uur wakker.
Staat op het middenveld volgens Hansie. Ik neem aan Van Hintumquote:
Dat was van Himtum denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, die liet zich wel heel debiel uitspelen bij de 1-0
Zonder Fledderus win je geen PO, vraag maar aan Spartaquote:
Wat een heerlijke jynxquote:Op zondag 15 mei 2016 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
Gladon komt er in, dan heeft Groningen zeker gewonnen.
Je had natuurlijk ook gewoon direct je kennerskwaliteiten op tafel kunnen gooienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
regen in de TTquote:
De F1 interesseert me niet zoveel.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Juichen we straks voor Max, Tom en Heracles?
was dat niet stijn?quote:
Die heeft er heel weinig kijk op. Als mod zou je toch een beetje kenner moeten zijn van het onderwerp.quote:
En was ook wel terecht.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen stond het nog 2-1. Jammerlijk spel.
inderdaad, ook daarom JEECEE voor mod.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heeft er heel weinig kijk op. Als mod zou je toch een beetje kenner moeten zijn van het onderwerp.
Of ik. Ik ga voor mijzelf.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is geen verrassing dat het genot begon toen ik online kwam
hjbquote:Op zondag 15 mei 2016 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ken nog 2 play off duels waar het 5-1 werd.
Ga je F1 kijken of TT?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:02 schreef Tagliano het volgende:
Utrecht-PEC sla ik even over. Mocht PEC alsnog doorgaan zou ik dat zeer vervelend vinden
De bal is rond, alles kan!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
We gaan naar Utrecht, dat is nog niet beslist.
Ik kijk niet, kwam er dankzij dit topic achter dat er vandaag wordt gevoetbald en checkte teletekst maar evenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij jou hebben ze net 2-1 gemaakt?
Ik denk dat er voor jou nooit meer gevoetbald wordtquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk niet, kwam er dankzij dit topic achter dat er vandaag wordt gevoetbald en checkte teletekst maar even
Bek hol'n, Markoooquote:Op zondag 15 mei 2016 15:09 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik denk dat er voor jou nooit meer gevoetbald wordt#fct
Ik denk eerder dat de schande bij AZ en Ajax lag. Groningen had echt wel de zwaarste poule.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig geen Groningen wat Europa in gaat, wat een schande was dat samen met Ajax afgelopen seizoen.
vooral bij ajax. Voor AZ begint de EL en comp standaard te vroegquote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de schande bij AZ en Ajax lag. Groningen had echt wel de zwaarste poule.
Zou over het hele seizoen ook terecht zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
Terechte finale. 2 beste ploegen. Utrecht wint wel denk ik
Dat verwacht ik ook inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
Terechte finale. 2 beste ploegen. Utrecht wint wel denk ik
Wij de hele week zeggen dat promotie/degradatie veel leuker is, krijg je daar allemaal 1-0/0-1 en hier ditquote:Op zondag 15 mei 2016 16:20 schreef Pascalus het volgende:
Dan kijk ik een keer niet, krijg je deze uitslagen
Zeker. Wel lekker voor, jij mij uitlachen hihaho Dit is @ Taglianoquote:Op zondag 15 mei 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gun het Utrecht ook het meest.
Het interesseert me eigenlijk geen ene reet. Maar denk dat Utrecht meer kans heeft in de voorronde EL.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker. Wel lekker voor, jij mij uitlachen hihaho Dit is @ Tagliano
Wat staat hierquote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
wattequote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het zal hier wel over gaan, denk ik:quote:Op zondag 15 mei 2016 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kon er ook weinig van maken.
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ah ja....quote:Op zondag 15 mei 2016 16:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zal hier wel over gaan, denk ik:
[..]
Ja verdacht pakketjequote:Op zondag 15 mei 2016 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat
Ik las alleen dat het ontruimd was
Zeker. En jij al lachen omdat Groningen 2-1 wonquote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou over het hele seizoen ook terecht zijn
Ze vliegen er allebei meteen uitquote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk geen ene reet. Maar denk dat Utrecht meer kans heeft in de voorronde EL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |