Als hij niet gevraagd had of jij seniel zou zijn zou ik natuurlijk nooit op die gedachte gekomen kunnen zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Mexicanobakker stelt slechts een vraag, jij bent degene die niet uitsluit dat ik daadwerkelijk seniel ben. Jammer dat je het weer probeert te verdraaien.
Ik geloof het niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Sked, je hoort het: een zeer vermakelijke wedstrijd.
Met je walgelijke kritieken.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat ik niet seniel ben. Jammer.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij niet gevraagd had of jij seniel zou zijn zou ik natuurlijk nooit op die gedachte gekomen kunnen zijn
Ik heb ook niet gezegd dat je het wel bent. Voordat ik dit soort uitspraken zou doen zou ik natuurlijk uitgebreid de user in kwestie moeten bevragen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat ik niet seniel ben. Jammer.
Of je gaat van het meest positieve uit.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat je het wel bent. Voordat ik dit soort uitspraken zou doen zou ik natuurlijk uitgebreid de user in kwestie moeten bevragen.
Ik heb een seizoen Ajax gekeken, vergeef mequote:Op zondag 15 mei 2016 13:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Of je gaat van het meest positieve uit.
Wat zeker terecht is als het over mij gaat.
Ik ben zeer vergevingsgezind, dat is het probleem niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een seizoen Ajax gekeken, vergeef me
Zolang je geen melding maakt van actief gemod of opmerkt dat het wel erg lang duurt nadat de mod van dienst voor de derde keer in vijf topics door het slotje heen aan het modden is zal het wel meevallenquote:Op zondag 15 mei 2016 13:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben zeer vergevingsgezind, dat is het probleem niet.
Ik hoop trouwens niet dat we nu een ban krijgen voor dit gesprek.
Dat dachten PSVCL en ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang je geen melding maakt van actief gemod of opmerkt dat het wel erg lang duurt nadat de mod van dienst voor de derde keer in vijf topics door het slotje heen aan het modden is zal het wel meevallen
Zou je ooit denken dat PSVCL en jij hetzelfde denken?quote:
Tag waar was je gister bij het ESFquote:Op zondag 15 mei 2016 13:42 schreef Tagliano het volgende:
Van de Looi wisselt verdedigend
Je verwacht het niet
Ik had een verplichte vakantie van 6 uurquote:Op zondag 15 mei 2016 13:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tag waar was je gister bij het ESF
Het begon zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |