hjbquote:Op zondag 15 mei 2016 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ken nog 2 play off duels waar het 5-1 werd.
Ga je F1 kijken of TT?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:02 schreef Tagliano het volgende:
Utrecht-PEC sla ik even over. Mocht PEC alsnog doorgaan zou ik dat zeer vervelend vinden
De bal is rond, alles kan!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
We gaan naar Utrecht, dat is nog niet beslist.
Ik kijk niet, kwam er dankzij dit topic achter dat er vandaag wordt gevoetbald en checkte teletekst maar evenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij jou hebben ze net 2-1 gemaakt?
Ik denk dat er voor jou nooit meer gevoetbald wordtquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk niet, kwam er dankzij dit topic achter dat er vandaag wordt gevoetbald en checkte teletekst maar even
Bek hol'n, Markoooquote:Op zondag 15 mei 2016 15:09 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik denk dat er voor jou nooit meer gevoetbald wordt#fct
Ik denk eerder dat de schande bij AZ en Ajax lag. Groningen had echt wel de zwaarste poule.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig geen Groningen wat Europa in gaat, wat een schande was dat samen met Ajax afgelopen seizoen.
vooral bij ajax. Voor AZ begint de EL en comp standaard te vroegquote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de schande bij AZ en Ajax lag. Groningen had echt wel de zwaarste poule.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |