genotquote:Op zondag 22 mei 2016 16:15 schreef Pascalus het volgende:
Wordt het toch nog een kutseizoen voor Utrecht
Punten verspelen tegen De Graafschapquote:Op zondag 22 mei 2016 16:26 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch de slechtste seizoensfinale ooit zijn. Vierde plaats verspeeld tegen De Graafschap en AZ, bekerfinale verloren en daarna Europees voetbal weggegeven tegen Heracles.
Gefeliciteerd! Verdiend. Veel plezierquote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker. En jij al lachen omdat Groningen 2-1 wonNu snapt iedereen het hoop ik
Feyenoord had vorig jaar ook een lekker seizoenseinde, hele tijd 3e gestaan en vervolgens op de laatste speeldag weggespeeld worden door Vitesse en daarna de play offs verliezen. Ruttengod.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:26 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch de slechtste seizoensfinale ooit zijn. Vierde plaats verspeeld tegen De Graafschap en AZ, bekerfinale verloren en daarna Europees voetbal weggegeven tegen Heracles.
That's Football, Pascal.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feyenoord had vorig jaar ook een lekker seizoenseinde, hele tijd 3e gestaan en vervolgens op de laatste speeldag weggespeeld worden door Vitesse en daarna de play offs verliezen. Ruttengod.
Vorig seizoen verloor Feyenoord met 0-3 in Zwolle op de laatste speeldag.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feyenoord had vorig jaar ook een lekker seizoenseinde, hele tijd 3e gestaan en vervolgens op de laatste speeldag weggespeeld worden door Vitesse en daarna de play offs verliezen. Ruttengod.
Wat vind je van de transfer van Anass, Mono?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorig seizoen verloor Feyenoord met 0-3 in Zwolle op de laatste speeldag.
Ben wel content. Volgens mij een typische PEC speler. Niet zeuren, hard werken en beter worden. Helemaal geen verkeerde stap voor die jongen. Bij PEC kunnen veel spelers beter worden. Misschien een stapje achteruit vanaf Feyenoord, maar denk uiteindelijk wel meerdere stappen vooruit. Lekker elk weekend een potje ballen.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je van de transfer van Anass, Mono?
Yup, hij gaat naar AZ.quote:
Ditquote:Op zondag 22 mei 2016 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
Heracles gefeliciteerd! Een mooie bekroning op een erg goed seizoen.
Ik hoop ter vervanging van Mühren die weg wil.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan maken we wel een gigantische stap terug na Janssen
Mad.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef bianconeri het volgende:
Kan de KNVB nou ook niet even ingrijpen?
Deden ze al paar keer in een poging om Ajax toch kampioen te krijgen, maar kunnen ze nou niet even Heracles ook verbieden Europa in te gaan? Is toch 1 grote schande dat zo'n waardeloos prutsploegje Europa in mag....
Die hebben het te druk man. Twente pesten, bedenken hoe ze Ajax volgend jaar kampioen krijgen..quote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef bianconeri het volgende:
Deden ze al paar keer in een poging om Ajax toch kampioen te krijgen, maar kunnen ze nou niet even Heracles ook verbieden Europa in te gaan? Is toch 1 grote schande dat zo'n waardeloos prutsploegje Europa in mag....
Ik vraag me af welke club mensen die dit roepen dan in Europa willen zien. Utrecht? Groningen? PEC? Vitess? Die hebben het inderdaad laten zien afgelopen jaren.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef bianconeri het volgende:
Mad zou alleen kunnen als ik voor Utrecht zou zijn.quote:
Normaal gesproken is Vitesse vele malen beter. Groningen ook.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:57 schreef Tchock het volgende:
Ik vraag me af welke club mensen die dit roepen dan in Europa willen zien. Utrecht? Groningen? PEC? Vitess? Die hebben het inderdaad laten zien afgelopen jaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |