Hij viel echtquote:
Maldonado.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die in Spanje hun eerste race winnen
maar het is denk ik wel op het randjequote:Op zondag 15 mei 2016 16:05 schreef zoem het volgende:
Bizar dat we halverwege nog zaten te twijfelen over het toch doorrijden van Max ipv pitten en nu eerste is geworden.
Mooiste ooit is misschien overdreven, maar er moet op de OS wel wat bijzonders gebeuren wil dit niet het Nederlandse sportmoment van het jaar wordenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Mensen die dit het mooiste sportmoment ooit vinden zijn helemaal van het padje af.![]()
Geweldig natuurlijk, maar 1 GP overwinning.. Kom op! Als die WK is praten we verder
laat even weten wanneer het rijders interview begint. Ziggo kennende zullen ze Rob Kamphues belangrijker vindenquote:
quote:Steeds meer kinderen gaan op Formule 1
Max Verstappen inspireert jeugd
21 september 2015 door Joseph van Kekerdom en Steven van der Jagt
Kinderen tussen de zes en acht jaar gaan steeds vaker op Formule 1. Mede door de successen van autocoureur Max-Verstappen was de sport afgelopen jaar populairder dan hockey en judo. Volgens de Nationale Formule 1 Bond is er sprake van een Max-effect.Voor veel ouders is de contributie erg hoog. Vader Huub Dijkstra heeft zijn zoon Milan voor een harde keuze gesteld: “Het is óf gitaarles of Formule 1, maar niet allebei.” Voor Milan was de keuze snel gemaakt.Dijkstra: ”Ik moet elke zaterdag voor dag en dauw op om Milan naar het circuit van Bahrein te brengen. En dan op woensdagavond nog heen en weer naar Monaco. Maar dat heb je voor je kind over. Hij heeft echt talent.”Ook moeder Jenneke Dijkstra steunt de hobby van Milan: “Sport is gezond, je bent lekker bezig in de buitenlucht en je leert hoe je moet samenwerken met anderen. Uiteindelijk word je daar socialer van.”
Hier kan ik me in vinden.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef Doublepain het volgende:
2016
1. De Graafschap - Ajax
2. Max Verstappen - Barcelona
Daphne Schippersquote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mooiste ooit is misschien overdreven, maar er moet op de OS wel wat bijzonders gebeuren wil dit niet het Nederlandse sportmoment van het jaar worden
Nu josquote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef eight het volgende:
[..]
laat even weten wanneer het rijders interview begint. Ziggo kennende zullen ze Rob Kamphues belangrijker vinden
Dafne op de 100 en 200 goud, dat komt in de buurt.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mooiste ooit is misschien overdreven, maar er moet op de OS wel wat bijzonders gebeuren wil dit niet het Nederlandse sportmoment van het jaar worden
quote:
Hou je bekquote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef Doublepain het volgende:
2016
1. De Graafschap - Ajax
2. Max Verstappen - Barcelona
Kloptquote:Op zondag 15 mei 2016 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Mensen die dit het mooiste sportmoment ooit vinden zijn helemaal van het padje af.![]()
Geweldig natuurlijk, maar 1 GP overwinning.. Kom op! Als die WK is praten we verder
Ik gun je dit genot van harte mobo.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Had ik al gezegd dat dit gewoon niet kan?????
Heb je gehuild?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Had ik al gezegd dat dit gewoon niet kan?????
Dan zal hij wel eerst moeten oVERSTAPPEN hhahahahaquote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef Morendo het volgende:
Met zijn nieuw hervonden prestige moet Max toch gewoon reclames gaan maken voor Albert Heijn? A-merk bij A-merk.
Normaal zit Mercedes er nog een halve ronde voor. Dus tenzij die elkaar elke race eruit tikken, kan Max geen WK worden dit jaar.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef nils7 het volgende:
35PK met die nieuwe motor erbij.... kan ie WK worden?
zijn vader was nu op ostenrijkse TV heeft gehuildquote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]ontroerend toch? Dat liedje na het Wilhelmus vond ik ook zo mooi. Zat hier met tranen.
Wat een god die Max![]()
Oh wat ga ik een feest vieren op de Red Bull Ringquote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
Renault
Update
30 PK
Monaco en Canada
Max
Trekken
Overdrijven kan ookquote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef zoem het volgende:
Elke minuut van deze race was spannender dan de WK finale Nederland - Spanje.
Ha!quote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef zoem het volgende:
Gaat nog gewoon wereldkampioen worden dit seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
Renault
Update
30 PK
Monaco en Canada
Max
Trekken
toen heb ik me alleen maar lopen ergeren.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef zoem het volgende:
Nu Dumoulin ook weer terug in het roze en het is helemaal het einde .quote:Op zondag 15 mei 2016 16:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vind ik nu al het mooiste sportmoment ooit.
Een zinquote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijnvader was nu op ostenrijkse tv heeft gehuild
Kruijswijk rozequote:Op zondag 15 mei 2016 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu Dumoulin ook weer terug in het roze en het is helemaal het einde .
Maar dit is fabelachtig wat Max gepresteerd heeft.
Proost!quote:
Haha, ik geloof je directquote:Op zondag 15 mei 2016 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu Dumoulin ook weer terug in het roze en het is helemaal het einde .
Maar dit is fabelachtig wat Max gepresteerd heeft.
Ik ga morgen ZiggoSport Totaal nemen!quote:Op zondag 15 mei 2016 16:12 schreef franklop het volgende:
Nu gaat half Nederland dus elke race een zege verwachten he
Uiteraard. Wie kan hem nog stoppen?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:12 schreef franklop het volgende:
Hij is aardig stil, hij zou toch niet zijn werken of zich verslikt hebben in een nootjequote:
Jouw stream loopt achter.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:12 schreef Nouri het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
MAX
lief had nog een half jaar gratis. Dus op de tablet lekker de onboards gekeken en op tv gewoon het open kanaalquote:
Volgende race P5/P6 en dan lekker zeiken met z'n allenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:12 schreef franklop het volgende:
Ja. En ik zou verwachten dat Max over een jaar of 2, 3 zover zou zijn om standaard eerste 3 te rijden,quote:Op zondag 15 mei 2016 16:12 schreef franklop het volgende:
Waar zit SKY?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:12 schreef zoem het volgende:
En nu terug naar de analyse van de crash op Sky.
Ik kijk ook voor het eerst sinds heel lang weer eens en dan meteen dit. Heb een blauwe arm van het knijpen maar het is echt zoquote:Op zondag 15 mei 2016 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik geloof je direct. Zowel F1 als wielrennen kan me echt helemaal niets boeien. Ik vind dit topic leuker dan de winst van Max
De domme Henken en Pieten jaquote:Op zondag 15 mei 2016 16:12 schreef franklop het volgende:
Die hebben het te druk met zichzelfquote:
******Lewis bedankt,Lewis bedankt, Lewis Lewis Lewis bedankt!!!!*******quote:
zeker. Ze laten goed zien waarom Rosberg en Hamilton crashtenquote:
Fenomenaal! 18 jaar oud, ongelooflijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:16 schreef nils7 het volgende:
Jongens (en dames) besef even:
We hebben eindelijk een GP overwinning hier in Nederland!
Dringt nog niet echt tot mij doorquote:Op zondag 15 mei 2016 16:16 schreef nils7 het volgende:
het is een belg hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 16:16 schreef nils7 het volgende:
Onwerkelijk he?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:16 schreef nils7 het volgende:
Schitterende achtergrondquote:
herhaal eensquote:
Welke Nico?quote:
Maar dan wel de foute conclusie trekkenquote:
Wut... Rosberg was net zo schuldig. De analyse van Sky is waterdicht.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:17 schreef aloa het volgende:
Lewis Hamilton has been blamed by his Mercedes boss for the spectacular collision with team-mate Nico Rosberg that ended their participation in the Spanish Grand Prix, which was won by Red Bull’s 18-year-old sensation Max Verstappen.
The accident happened between the third and fourth corners of the first lap. Hamilton, who had started on pole but was passed on the outside by Rosberg at the opening corner, was trying to force his way into the lead on the straight. Rosberg then moved over aggressively but legally to block him. Hamilton, perhaps a little rashly, kept coming and they entangled, spinning off into the gravel.
Both men clambered out of their cars, neither speaking to the other. Hamilton threw his steering wheel away.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)x.html#ixzz48jZ4CNBl
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
http://www.dailymail.co.u(...)nish-Grand-Prix.html
Sterker nog, hij is er al.quote:
Hij is 10e geworden dus heeft een punt gehaald.quote:
Ja, kan ik mij voorstellen. Dat gaat weer scheve gezichten opleveren.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
RIC was wel een beetje zuur over de betere strategie enzo.
Frank Lammers > Verstappen aldus de Jumbo, wat bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:19 schreef Sinister-D- het volgende:
En die knakker van de Jumbo heeft een deal gemaakt niet te gelovenvanaf nu ga ik altijd naar de Jumbo gaan
Nou ja, dat was wel een bepalend moment.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:20 schreef aapnoodmies het volgende:
pff bij sky sports gaat t alleen over mercedes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zowel bij RB en Ferrari hadden de 2e coureurs uiteindelijk de betere strategie.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:20 schreef VEM2012 het volgende:
Knap gedaan van Max. Vraag me af of ze bij RB vooraf gedacht hadden dat deze strategie de winnende zou zijn. Ik vermoed van niet.
nopequote:
Kan je na gaan hoe goed die Frank is, die had m al mooi verslagen!quote:Op zondag 15 mei 2016 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frank Lammers > Verstappen aldus de Jumbo, wat bedoel je?
gezien het feit dat ook Ferrari vettel binnenhaalde denk ik dat ze dat inderdaad niet hadden verwachtquote:Op zondag 15 mei 2016 16:20 schreef VEM2012 het volgende:
Knap gedaan van Max. Vraag me af of ze bij RB vooraf gedacht hadden dat deze strategie de winnende zou zijn. Ik vermoed van niet.
persco zometeen na de reclame.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:20 schreef Rodawa het volgende:
Wtf, Ziggo laat de persco niet zien, alleen het stukje van Max in het Nederlands. Alsof we liever naar die gasten in de studio kijken met die non-praat de hele tijd.
Rob is heiligquote:Op zondag 15 mei 2016 16:20 schreef Rodawa het volgende:
Wtf, Ziggo laat de persco niet zien, alleen het stukje van Max in het Nederlands. Alsof we liever naar die gasten in de studio kijken met die non-praat de hele tijd.
Hij kon zelf Vettel pakken en dat verknalde hij.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
jawel was alleen het gedeelte van Max in het Nederlands.quote:
Dit. Beide een waarschuwing gevenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Wut... Rosberg was net zo schuldig. De analyse van Sky is waterdicht.
Dat kan snel gaan dan.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel mooi dat het nu al ipv de 'zoon van' gewoon Max Verstappen is, en z'n pa 'de vader van'.
Heeft hij helemaal gelijk in. HAM reed zeer agressiefquote:Op zondag 15 mei 2016 16:21 schreef edraket31 het volgende:
Lauda verwijt HAM teveel agressie.
Waarom zoiets doms in bocht 2 als de race zó lang is
Logisch. Hij was sneller op de baan, dus is het ook zuur.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Vorig jaar had hij succes met agressie in de eerste bochten. Nu liet Rosberg zich eindelijk een keer niet afslachten.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:21 schreef edraket31 het volgende:
Lauda verwijt HAM teveel agressie.
Waarom zoiets doms in bocht 2 als de race zó lang is
ja maar om ALLEEN daar over te pratenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, dat was wel een bepalend moment.
Die is gefrustreerd over het verloop van het seizoen tot op heden denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef eight het volgende:
[..]
Heeft hij helemaal gelijk in. HAM reed zeer agressief
en gras is groen.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef eight het volgende:
[..]
Heeft hij helemaal gelijk in. HAM reed zeer agressief
Inderdaad.quote:
Ja, dat was wel apart. Dat gebeurt niet vaak. Kennelijk hadden de teams de indruk dat een 3-stop sneller was.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zowel bij RB en Ferrari hadden de 2e coureurs uiteindelijk de betere strategie.
Ok, maar dit was gewoon kamikazequote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
en gras is groen.
Ze weten toch al jaren dat dit zijn rijstijl is. Achteraf ook niet ineens gaan mopperen dan.
Torrents?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand waar ik een 12GB video veilig kwijt kan?
Jumbo sponsort hem langdurig sinds Max de singleseaters is gaan rijden. Niemand had verwacht dat Max binnen 2,5 jaar na zijn autosport debuut een GP zou winnen. Goeie zaken gedaan dus als er Jumbo prijkt op Max zijn helm nuquote:Op zondag 15 mei 2016 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frank Lammers > Verstappen aldus de Jumbo, wat bedoel je?
zal mediastilte van mercedes opgelegd gekregenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef THEFXR het volgende:
ik wil graag de interviews van ham en ros zien???
Eigen FTP?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Tsja, bij Ziggo zaagt men door over Verstappen. Vandaag logisch natuurlijk, maar ze doen het ook echt iedere keer.quote:
Die stop was raar.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Inderdaad.
Helder verhaal.
[..]
Ja, dat was wel apart. Dat gebeurt niet vaak. Kennelijk hadden de teams de indruk dat een 3-stop sneller was.
Vettel ging overigens wel heel kort na de 2e stop weer naar binnen. Ik denk dat dat 'm genekt heeft.
usenetquote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
ja dacht ik ook aan...quote:
niet leuk!!quote:Op zondag 15 mei 2016 16:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
zal mediastilte van mercedes opgelegd gekregen
Laat die gast, die zit al 30 jaar in het vak en heeft alleen Nederlanders het gras zien maaien.quote:
Sneller op de baan? Tot het moment dat de strategieën tussen Max en Daniel veranderde, reed Max steeds naar hem toe. Dat hij sneller was valt dus te betwisten.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Logisch. Hij was sneller op de baan, dus is het ook zuur.
Maar ja, de vlag, die telt.
Dat kan op veel plekken. Belangrijk is dat je een aantal backups maakt om zeker te zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Je leeft nogquote:Op zondag 15 mei 2016 16:24 schreef Geralt het volgende:
BIER NOOTJES GENIETEN OMFG WAT EEN DAG!!!!!!!!!MAXGOD.
heb je wel genoeg bier voor vandaag?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:24 schreef Geralt het volgende:
Dat laatste heeft hem en Ricciardo genekt denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Inderdaad.
Helder verhaal.
[..]
Ja, dat was wel apart. Dat gebeurt niet vaak. Kennelijk hadden de teams de indruk dat een 3-stop sneller was.
Vettel ging overigens wel heel kort na de 2e stop weer naar binnen. Ik denk dat dat 'm genekt heeft.
Moest Brennie je reanimeren?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:24 schreef Geralt het volgende:
Ik ga zo de kroeg in!quote:
nogal. Helmut Marko vooropquote:Op zondag 15 mei 2016 16:25 schreef j95 het volgende:
Die Red Bull bazen lachen zich dood na alle kritiek
Als ie Nederlanders graag ziet winnen, dan had ie beter schaatsen kunnen becommentariërenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Laat die gast, die zit al 30 jaar in het vak en heeft alleen Nederlanders het gras zien maaien.
dropboxquote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Dietrich zat masturberend achter de tv!quote:
fixed.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Als ie Nederlanders graag ziet winnen, dan had ie beter schaatsen korfbal kunnen becommentariëren
d'n deze ookquote:
Die bandjes waren goed naar de getverquote:
Goeie daar had ik nog niet aan gedachtquote:
Dat was ook mooiquote:Op zondag 15 mei 2016 16:27 schreef Klummie het volgende:
Olav huilde bijna, wat is dit leuk voor hem ook.
Die had dit geen 2 rondjes meer volgehouden denk ikquote:
Zijn dat niet opgepikte marbles die je ziet?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die bandjes waren goed naar de getver
zeker, ik zit bij m'n broertje te kijken en weinig internet.quote:
Jaquote:Op zondag 15 mei 2016 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon marbles die hij opgepikt heeft na de finish?
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Button: "I had a great start, don't know how, I must have messed something up....![]()
Mooi manquote:Op zondag 15 mei 2016 16:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
zeker, ik zit bij m'n broertje te kijken en weinig internet.
Wat een fucking race 🏁
Zou kunnen. Kimi wist ook dat punten scoren belangrijk was voor Ferrari, dus hij kon ook niet te veel risico nemenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:27 schreef Nouri het volgende:
Kimi is wel een laffe hond hoor. Met elke andere rijder had hij het een stuk moeilijker gehad.
quote:
Dat is pickup van de uitloop ronde, extra gewicht bij de weging na de race. Die zijn niet zo gaar als ze lijken.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die bandjes waren goed naar de getver
Told you soquote:Op zondag 15 mei 2016 16:29 schreef raptorix het volgende:
Niet snelste ooit op Fok, wel in spt
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=14&reeks=
Inderdaad, en Vettel maar zeurenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:29 schreef Nouri het volgende:
Die Sainz is ook een heel groot talent trouwens. Wat was die goed vandaag.
Prima. Snelste ooit op FOK! is ook onmogelijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:29 schreef raptorix het volgende:
Niet snelste ooit op Fok, wel in spt
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=14&reeks=
Heb al geen stem meer over!quote:Op zondag 15 mei 2016 16:29 schreef Beach het volgende:
had moeite om de tranen binnenboord te houden
Dat was geen analyse, dat was zoeken naar irrelevante dingen om Hamilton vrij te pleiten. Hill, die ik normaal gesproken nog wel redelijk vond, had het over een significant part of the car ernaast, en dan komt hij met het beeld waarbij er inderdaad een significant part of the car naast Rosberg zit, maar hij ook al voor 3 kwart op het gras zit.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Wut... Rosberg was net zo schuldig. De analyse van Sky is waterdicht.
Met een formule 1 topic wel jaquote:Op zondag 15 mei 2016 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima. Snelste ooit op FOK! is ook onmogelijk.
Die Mercedessen en Ferraries mogen wel op gaan passen. De nieuwe garde lijkt een stuk beter dan de Hamiltons en Rosbergen van de wereld.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Inderdaad, en Vettel maar zeurenDie Mercedes en Ferraries zijn zo verwend
jaquote:
Ze racen gewoon niet; Merc 1 en 2 daarachter de twee ferraries. Dan zijn ze tevreden. En vooral niet naast elkaar gaan racen. De druk wordt nu gezet; ze MOETEN wel en met dat risico krijg je dit soort dingen.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
Die Mercedessen en Ferraries mogen wel op gaan passen. De nieuwe garde lijkt een stuk beter dan de Hamiltons en Rosbergen van de wereld.
Maar dan wel als een sacherijnige lul op het podium staan. Wees dan gewoon blij met je tweede plaats.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou kunnen. Kimi wist ook dat punten scoren belangrijk was voor Ferrari, dus hij kon ook niet te veel risico nemen
Jupquote:Op zondag 15 mei 2016 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon marbles die hij opgepikt heeft na de finish?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |