Hij viel echtquote:
Maldonado.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die in Spanje hun eerste race winnen
maar het is denk ik wel op het randjequote:Op zondag 15 mei 2016 16:05 schreef zoem het volgende:
Bizar dat we halverwege nog zaten te twijfelen over het toch doorrijden van Max ipv pitten en nu eerste is geworden.
Mooiste ooit is misschien overdreven, maar er moet op de OS wel wat bijzonders gebeuren wil dit niet het Nederlandse sportmoment van het jaar wordenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Mensen die dit het mooiste sportmoment ooit vinden zijn helemaal van het padje af.![]()
Geweldig natuurlijk, maar 1 GP overwinning.. Kom op! Als die WK is praten we verder
laat even weten wanneer het rijders interview begint. Ziggo kennende zullen ze Rob Kamphues belangrijker vindenquote:
quote:Steeds meer kinderen gaan op Formule 1
Max Verstappen inspireert jeugd
21 september 2015 door Joseph van Kekerdom en Steven van der Jagt
Kinderen tussen de zes en acht jaar gaan steeds vaker op Formule 1. Mede door de successen van autocoureur Max-Verstappen was de sport afgelopen jaar populairder dan hockey en judo. Volgens de Nationale Formule 1 Bond is er sprake van een Max-effect.Voor veel ouders is de contributie erg hoog. Vader Huub Dijkstra heeft zijn zoon Milan voor een harde keuze gesteld: “Het is óf gitaarles of Formule 1, maar niet allebei.” Voor Milan was de keuze snel gemaakt.Dijkstra: ”Ik moet elke zaterdag voor dag en dauw op om Milan naar het circuit van Bahrein te brengen. En dan op woensdagavond nog heen en weer naar Monaco. Maar dat heb je voor je kind over. Hij heeft echt talent.”Ook moeder Jenneke Dijkstra steunt de hobby van Milan: “Sport is gezond, je bent lekker bezig in de buitenlucht en je leert hoe je moet samenwerken met anderen. Uiteindelijk word je daar socialer van.”
Hier kan ik me in vinden.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef Doublepain het volgende:
2016
1. De Graafschap - Ajax
2. Max Verstappen - Barcelona
Daphne Schippersquote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mooiste ooit is misschien overdreven, maar er moet op de OS wel wat bijzonders gebeuren wil dit niet het Nederlandse sportmoment van het jaar worden
Nu josquote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef eight het volgende:
[..]
laat even weten wanneer het rijders interview begint. Ziggo kennende zullen ze Rob Kamphues belangrijker vinden
Dafne op de 100 en 200 goud, dat komt in de buurt.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mooiste ooit is misschien overdreven, maar er moet op de OS wel wat bijzonders gebeuren wil dit niet het Nederlandse sportmoment van het jaar worden
quote:
Hou je bekquote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef Doublepain het volgende:
2016
1. De Graafschap - Ajax
2. Max Verstappen - Barcelona
Kloptquote:Op zondag 15 mei 2016 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Mensen die dit het mooiste sportmoment ooit vinden zijn helemaal van het padje af.![]()
Geweldig natuurlijk, maar 1 GP overwinning.. Kom op! Als die WK is praten we verder
Ik gun je dit genot van harte mobo.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Had ik al gezegd dat dit gewoon niet kan?????
Heb je gehuild?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Had ik al gezegd dat dit gewoon niet kan?????
Dan zal hij wel eerst moeten oVERSTAPPEN hhahahahaquote:Op zondag 15 mei 2016 16:07 schreef Morendo het volgende:
Met zijn nieuw hervonden prestige moet Max toch gewoon reclames gaan maken voor Albert Heijn? A-merk bij A-merk.
Normaal zit Mercedes er nog een halve ronde voor. Dus tenzij die elkaar elke race eruit tikken, kan Max geen WK worden dit jaar.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef nils7 het volgende:
35PK met die nieuwe motor erbij.... kan ie WK worden?
zijn vader was nu op ostenrijkse TV heeft gehuildquote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]ontroerend toch? Dat liedje na het Wilhelmus vond ik ook zo mooi. Zat hier met tranen.
Wat een god die Max![]()
Oh wat ga ik een feest vieren op de Red Bull Ringquote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
Renault
Update
30 PK
Monaco en Canada
Max
Trekken
Overdrijven kan ookquote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef zoem het volgende:
Elke minuut van deze race was spannender dan de WK finale Nederland - Spanje.
Ha!quote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef zoem het volgende:
Gaat nog gewoon wereldkampioen worden dit seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
Renault
Update
30 PK
Monaco en Canada
Max
Trekken
toen heb ik me alleen maar lopen ergeren.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef zoem het volgende:
Nu Dumoulin ook weer terug in het roze en het is helemaal het einde .quote:Op zondag 15 mei 2016 16:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vind ik nu al het mooiste sportmoment ooit.
Een zinquote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijnvader was nu op ostenrijkse tv heeft gehuild
Kruijswijk rozequote:Op zondag 15 mei 2016 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu Dumoulin ook weer terug in het roze en het is helemaal het einde .
Maar dit is fabelachtig wat Max gepresteerd heeft.
Proost!quote:
Haha, ik geloof je directquote:Op zondag 15 mei 2016 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu Dumoulin ook weer terug in het roze en het is helemaal het einde .
Maar dit is fabelachtig wat Max gepresteerd heeft.
Ik ga morgen ZiggoSport Totaal nemen!quote:Op zondag 15 mei 2016 16:12 schreef franklop het volgende:
Nu gaat half Nederland dus elke race een zege verwachten he
Uiteraard. Wie kan hem nog stoppen?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:12 schreef franklop het volgende:
Nu gaat half Nederland dus elke race een zege verwachten he
Hij is aardig stil, hij zou toch niet zijn werken of zich verslikt hebben in een nootjequote:
Jouw stream loopt achter.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:12 schreef Nouri het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
MAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |