ja maar het is erg weinigquote:Op zondag 15 mei 2016 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb het idee dat Max sneller is dan Ricciardo
hihihiquote:
Dat is al 20 jaar zo, nooit iets in verbeterd.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:23 schreef Smoofie het volgende:
Olav mol heeft echt een betere bril nodig of moet ff denken voordat hij wat zegt
hahahaquote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Razor21 het volgende:
Max zou maar per ongeluk naar Torro Rosso rijden in de pits.
LOLquote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Razor21 het volgende:
De undercut is sneller.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Max23 het volgende:
Hij zit wel veel verder achter Ricciardo dan net
Die is niet meer aanspreekbaar denk ikquote:
gewoon logisch om de voorste de ondercut te gevenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef skysherrif het volgende:
Hebben e natuurlijk bij RB express gedaan zodat hij de jongste is in een RB team
Tijd verloren tijdens de pitquote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Max23 het volgende:
Hij zit wel veel verder achter Ricciardo dan net
hij kwam toch als eerste over S/F toen RIC pits in ging?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
Rondje telt trouwens niet als jongste die een volledige ronde op P1 heeft gereden
Ligt eraan hoe hard Vettel kan doortrappen op zijn huidige setjequote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Justevo het volgende:
Dit is toch gunstig dat Vettel later pit dan Max?
Hamilton deed dat ook toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Razor21 het volgende:
geluid uit doen...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:23 schreef Smoofie het volgende:
Olav mol heeft echt een betere bril nodig of moet ff denken voordat hij wat zegt
maar niet toen hij de pits in ging.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:25 schreef franklop het volgende:
[..]
hij kwam toch als eerste over S/F toen RIC pits in ging?
Was geen vol rondje , dus telt niet voor de boekenquote:
ja is een beetje de schuld van beiden eigenlijk.quote:
De officiele F1 app.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:25 schreef Razor21 het volgende:
Iemand idee welke app / site dit is (via Coronel op Twitter) [ afbeelding ]
Weet ik, snap ook niet waarom hij geen co commentator heeft of iemand anders het commentaar geeft. Die van rtl gp is wel beter toch? Allardquote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is al 20 jaar zo, nooit iets in verbeterd.
RAI in 1quote:
Officiele F1 appquote:Op zondag 15 mei 2016 14:25 schreef Razor21 het volgende:
dat is de betaalde app van f1 live timingquote:Op zondag 15 mei 2016 14:25 schreef Razor21 het volgende:
Juist genotquote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Je zou maar een paddock ticket hebben voor Mercedes
Volle tankquote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef aapnoodmies het volgende:
die rondetijden schelen wel veel in vergelijking met de kwalificatie.
kost geld zo'n extra mannetjequote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, snap ook niet waarom hij geen co commentator heeft of iemand anders het commentaar geeft. Die van rtl gp is wel beter toch? Allard
Er komt echt niemand die caravan van hun in nu hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef King_Merc het volgende:
Kom op Jack interview Hamilton of hij denkt of Max op het podium komt
Gezellig toch kun je al met rosberg en hamilton babbelen :pquote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Je zou maar een paddock ticket hebben voor Mercedes
Die zijn ook niet objectief natuurlijk. Lijkt me meer een fout van beiden. Een straf hoeven we dan ook niet meer te verwachten.quote:
Lijkt mij ook, ze gaven immers aan dat een 2-stopper rond rondje 20 zou stoppenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:27 schreef zoem het volgende:
RB 3 stopper volgens Sky. Kimi volgt dit ook, Vettel 2 stopper.
Juh, Raikkonen zit er goed bij dit weekend. Dat is wel eens anders.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:29 schreef franklop het volgende:
plekje 3 of misschien 4 realistisch denk ik, gezien Vettel en eventueel Raikkonen
Makkelijk, zo veel sneller is hijquote:Op zondag 15 mei 2016 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie Vettel nog wel de race winnen ook
Vettel pits.quote:
Is wel sneu voor die jonge inderdaad.quote:
ik weet t nog niet, misschien maar 2 stopper voor RB?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie Vettel nog wel de race winnen ook
?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:30 schreef Merode32 het volgende:
Worden die mercedesen serieus nog gerepareerd?
net gepaktquote:
Amper gebruikt, oud vrouwtje...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:30 schreef Merode32 het volgende:
Worden die mercedesen serieus nog gerepareerd?
hooooooooi.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
Fuck hoe vet is dit man.
Bier, nootjes, VES op P2, genieten
Olaf had het over twee reparabele mercedesen die terug komen, maar die dingen zijn toch gewoon total loss.quote:
gewoon sky kijken, alles is echt 5x beter vergeleken bij dat rtl gepruts. En geen reclame tijdens aktie.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
kost geld zo'n extra mannetje
pitreporter is dit jaar ook voor het eerst sinds vele jaren
Max moet nog aan de auto wennenquote:
RTL?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
gewoon sky kijken, alles is echt 5x beter vergeleken bij dat rtl gepruts. En geen reclame tijdens aktie.
Top 3 dicht bij elkaar, nummer 1 en 2 lopen niet steeds verder uit... valt dus relatief best meequote:
Duitsquote:
4de is primaquote:Op zondag 15 mei 2016 14:31 schreef franklop het volgende:
Hou toch ernstig rekening met een 4e plek hoor, al is raikkonen niet echt sneller
Hij moet er eerst nog langsquote:Op zondag 15 mei 2016 14:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Verstappen moet Vettel toch voor zich gaan dulden, tenzij ze betere pit strategie hebben.
19quote:Op zondag 15 mei 2016 14:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Welke lap zitten ze bij jullie (even streamachterstand checken)
19quote:Op zondag 15 mei 2016 14:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat is een hele vrolijke man geworden na al dat positieve nieuws dat hij de laatste paar weken gehad heeftquote:
Ronde 19.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Met weer reclame en zometeen het telefoonnummer waarnaar je mag sms-en om een ford fiesta te winnenquote:
ah met die moeilijke prijsvraagquote:Op zondag 15 mei 2016 14:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Met weer reclame en zometeen het telefoonnummer waarnaar je mag sms-en om een ford fiesta te winnen
moest een plek afstaan ivm inhalen tijdens gele vlagquote:
deed ie vorig jaar al in zijn TR in de VSquote:Op zondag 15 mei 2016 14:33 schreef Szura het volgende:
Kan Max die Vettel laten zien hoe hij kan verdedigen
Lap 28 nu. Jij?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Snap ik, maar dit is wel heel matigquote:Op zondag 15 mei 2016 14:33 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat is een hele vrolijke man geworden na al dat positieve nieuws dat hij de laatste paar weken gehad heeft
quote:
Is ook lastig...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat me nog het meest ergert aan Mol is dat hij na al die jaren nog steeds niet door heeft dat bij rempunten de afstand tussen auto's kleiner wordt maar het tijdsverschil hetzelfde blijft, en de achterste dus niet hard naar de voorligger toeloopt.
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Doublepain het volgende:
Vettel, baas hoor..
Leuker dit zonder Mercedes
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef marcodej het volgende:
Max gaat zijn Monaco-actie van vorig jaar herhalen.
Die inhaalactie in de slipstream van VET dus he.
hihi jij zei butquote:Op zondag 15 mei 2016 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ric, rai, sai, ves, vet, bot, but...
Do, re, mi, fa, so...
Dat zou wel fantastisch zijn als hij dat weet te herhalenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef marcodej het volgende:
Max gaat zijn Monaco-actie van vorig jaar herhalen.
Die inhaalactie in de slipstream van VET dus he.
nee dat is later op SBSquote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef TVKijkert het volgende:
Zometeen gaan we dus gewoon vechtpartijen tussen Vettel en Verstappen zien
Dat ligt er ten zeerste aan of de achterste auto even hard vertraagd als de voorste: anders wint die weldegelijk tijd op zijn voorganger.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat me nog het meest ergert aan Mol is dat hij na al die jaren nog steeds niet door heeft dat bij rempunten de afstand tussen auto's kleiner wordt maar het tijdsverschil hetzelfde blijft, en de achterste dus niet hard naar de voorligger toeloopt.
Twitter het naar hem.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Zeker!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Doublepain het volgende:
Vettel, baas hoor..
Leuker dit zonder Mercedes
Kimi ligt 4.5sec achter Vettel, dus er is een redelijke buffer tot aan de volgende pitstop.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef DenS het volgende:
Wordt een P4 denk ik. Of een Ferrari moet nog even uitvallen.
hangt af van Raikkonen, die loopt al even niet meer inquote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef DenS het volgende:
Wordt een P4 denk ik. Of een Ferrari moet nog even uitvallen.
I like big b..quote:
Maar ze moeten er wel nog voorbij komen...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:36 schreef beantherio het volgende:
De Ferrari is gewoon sneller dan de Red Bul. Ricciardo verliest ook.
intrinsiek?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:36 schreef marcodej het volgende:
Niet vergeten dat de Ferrari's intrinsiek gewoon de snellere auto's zijn.
gaat ie 10 plekken naar achteren voor Monaco omdat het waarschuwing 3 isquote:Op zondag 15 mei 2016 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk krijgt Lewis een reprimande na zijn rare actie.
Een jaar sabbatical?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk krijgt Lewis een reprimande na zijn rare actie.
Dat is toch de eerste ronde.quote:
De verschillen zijn toch niet zo heel groot. Heel spannend of VES voorblijft aan VET.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:36 schreef zoem het volgende:
VES zet tandje bij, matcht tijd Vettel. Spannend zeg
boobs?quote:
Daaromquote:Op zondag 15 mei 2016 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gaat ie 10 plekken naar achteren voor Monaco omdat het waarschuwing 3 is
Het is gewoon spannend voor P1.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:37 schreef Xaobotnik het volgende:
Pff, positie van Max is wel leuk enzo, maat dit is toch wel een dodelijk saaie race...
dat was ronde 0quote:
Mits natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |