hihi jij zei butquote:Op zondag 15 mei 2016 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ric, rai, sai, ves, vet, bot, but...
Do, re, mi, fa, so...
Dat zou wel fantastisch zijn als hij dat weet te herhalenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef marcodej het volgende:
Max gaat zijn Monaco-actie van vorig jaar herhalen.
Die inhaalactie in de slipstream van VET dus he.
nee dat is later op SBSquote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef TVKijkert het volgende:
Zometeen gaan we dus gewoon vechtpartijen tussen Vettel en Verstappen zien
Dat ligt er ten zeerste aan of de achterste auto even hard vertraagd als de voorste: anders wint die weldegelijk tijd op zijn voorganger.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat me nog het meest ergert aan Mol is dat hij na al die jaren nog steeds niet door heeft dat bij rempunten de afstand tussen auto's kleiner wordt maar het tijdsverschil hetzelfde blijft, en de achterste dus niet hard naar de voorligger toeloopt.
Twitter het naar hem.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat me nog het meest ergert aan Mol is dat hij na al die jaren nog steeds niet door heeft dat bij rempunten de afstand tussen auto's kleiner wordt maar het tijdsverschil hetzelfde blijft, en de achterste dus niet hard naar de voorligger toeloopt.
Zeker!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Doublepain het volgende:
Vettel, baas hoor..
Leuker dit zonder Mercedes
Kimi ligt 4.5sec achter Vettel, dus er is een redelijke buffer tot aan de volgende pitstop.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef DenS het volgende:
Wordt een P4 denk ik. Of een Ferrari moet nog even uitvallen.
hangt af van Raikkonen, die loopt al even niet meer inquote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef DenS het volgende:
Wordt een P4 denk ik. Of een Ferrari moet nog even uitvallen.
I like big b..quote:
Maar ze moeten er wel nog voorbij komen...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:36 schreef beantherio het volgende:
De Ferrari is gewoon sneller dan de Red Bul. Ricciardo verliest ook.
intrinsiek?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:36 schreef marcodej het volgende:
Niet vergeten dat de Ferrari's intrinsiek gewoon de snellere auto's zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |