Ligt eraan hoe hard Vettel kan doortrappen op zijn huidige setjequote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Justevo het volgende:
Dit is toch gunstig dat Vettel later pit dan Max?
Hamilton deed dat ook toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Razor21 het volgende:
Max zou maar per ongeluk naar Torro Rosso rijden in de pits.
geluid uit doen...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:23 schreef Smoofie het volgende:
Olav mol heeft echt een betere bril nodig of moet ff denken voordat hij wat zegt
maar niet toen hij de pits in ging.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:25 schreef franklop het volgende:
[..]
hij kwam toch als eerste over S/F toen RIC pits in ging?
Was geen vol rondje , dus telt niet voor de boekenquote:
ja is een beetje de schuld van beiden eigenlijk.quote:
De officiele F1 app.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:25 schreef Razor21 het volgende:
Iemand idee welke app / site dit is (via Coronel op Twitter) [ afbeelding ]
Weet ik, snap ook niet waarom hij geen co commentator heeft of iemand anders het commentaar geeft. Die van rtl gp is wel beter toch? Allardquote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is al 20 jaar zo, nooit iets in verbeterd.
RAI in 1quote:
Officiele F1 appquote:Op zondag 15 mei 2016 14:25 schreef Razor21 het volgende:
dat is de betaalde app van f1 live timingquote:Op zondag 15 mei 2016 14:25 schreef Razor21 het volgende:
Juist genotquote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Je zou maar een paddock ticket hebben voor Mercedes
Volle tankquote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef aapnoodmies het volgende:
die rondetijden schelen wel veel in vergelijking met de kwalificatie.
kost geld zo'n extra mannetjequote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, snap ook niet waarom hij geen co commentator heeft of iemand anders het commentaar geeft. Die van rtl gp is wel beter toch? Allard
Er komt echt niemand die caravan van hun in nu hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef King_Merc het volgende:
Kom op Jack interview Hamilton of hij denkt of Max op het podium komt
Gezellig toch kun je al met rosberg en hamilton babbelen :pquote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Je zou maar een paddock ticket hebben voor Mercedes
Die zijn ook niet objectief natuurlijk. Lijkt me meer een fout van beiden. Een straf hoeven we dan ook niet meer te verwachten.quote:
Lijkt mij ook, ze gaven immers aan dat een 2-stopper rond rondje 20 zou stoppenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:27 schreef zoem het volgende:
RB 3 stopper volgens Sky. Kimi volgt dit ook, Vettel 2 stopper.
Juh, Raikkonen zit er goed bij dit weekend. Dat is wel eens anders.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:29 schreef franklop het volgende:
plekje 3 of misschien 4 realistisch denk ik, gezien Vettel en eventueel Raikkonen
Makkelijk, zo veel sneller is hijquote:Op zondag 15 mei 2016 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie Vettel nog wel de race winnen ook
Vettel pits.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |