Ik zal Oostenrijk@gmail.com mailen of ze volgend jaar in het Nederlands zingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en? Nederlwnd gaat toch ook niet ineens zweeds zingen omdat de artiest op een zweedse school zat. Gewoon Nederlands of Engels. Geen gekke fratsen
Wacht op een foto met die gast van Ruslandquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
DB heeft de Spaanse ook al geregeld. Baas dat het is![]()
[ afbeelding ]
Treble vergeten ?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en? Nederlwnd gaat toch ook niet ineens zweeds zingen omdat de artiest op een zweedse school zat. Gewoon Nederlands of Engels. Geen gekke fratsen
Doet ie goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Douwe pakt ze allemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij niet 2x zo oud?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Douwe valt dus op brunette dames, ik heb nog kans!
Benieuwd hoe veel er nog volgenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Nogal. Bonnie Tyler was iig nog memorable.quote:
Dat is dan ook een slechte bandquote:
Nee zij moeten gewoon Duits of Engels doen. Wel opletten Fonsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal Oostenrijk@gmail.com mailen of ze volgend jaar in het Nederlands zingen.
die zaten op een school met fantasietaal?quote:
Blijft jammer voor haar dat hij homo isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je hoe snel dit topic gaat?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:55 schreef 44rdbei het volgende:
Waarom blijft dat plaatje van Douwe langskomen? Lezen jullie niet...
Hij heeft iig een leuke avond!quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dan ook een slechte band
Hij gebruikt dat 'ik ben homo' ook alleen maar om chicks te scorenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Blijft jammer voor haar dat hij homo is(alsof iemand zijn bi verhaal geloofd
)
52 toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben 19.
Voor de tigmiljoenste keer.
Eeeehquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:56 schreef Pizzalucht het volgende:
Mensen zeggen dat ik op Douwe Bob lijk
Nog een jong blaadje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben 19.
Hoi trouwen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:56 schreef Pizzalucht het volgende:
Mensen zeggen dat ik op Douwe Bob lijk
Dat zijn kutwijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:56 schreef Ygritte het volgende:
Nou daar is ze. Ze houd ook van paaaaarden
Dan begint de klok voor mixed babies al te tikken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben 19.
Je komt ouder over.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben 19.
Hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik lees alles, geen idee wat erop tv gebeurd.
Why helleu, lekkere stilquote:
65quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe oud schat je dat armeense meisje dan.
Best move everquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Misschien is Douwe helemaal geen hommol, maar doet hij alsof om tjikkies te kunnen scoren.
Daar dacht de Graafschap anders over.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
DIT IS DE KAMPIOENSWEDSTRIJD JAAAAAAA
we zullen vandaag helemaal niets in amsterdam maar achterwegen latenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
DIT IS DE KAMPIOENSWEDSTRIJD JAAAAAAA
Pics van je poesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:58 schreef Kim-Holland het volgende:
met een verborgen zangeres kan mn poes het ook
HELEMAAL NIETSquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:58 schreef isax het volgende:
[..]
we zullen vandaag helemaal niets in amsterdam maar achterwegen laten
niet belangrijk , maar wel leuke bonusquote:
kruis opzij trekkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:59 schreef isax het volgende:
vraag me altijd af hoe je pist met zo'n zwempak.
Gewoon laten gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:59 schreef isax het volgende:
Nog enger!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Een van ons tweeën kan wel deaud, we zijn zo gelijk. Brrr!
Rompertje, drukkertjesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:59 schreef isax het volgende:
Komt door die foeilelijke tattooquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de reacties van de diverse media en BN'ers die klagen dat Douwe zo laag (buiten de top 10) is geëindigd
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:59 schreef Brammess het volgende:
Het beste uit Armenië sinds Henrikh Mkhitaryan
Ik heb genoten.. Nu wachtenquote:EUROVISION DRINKING GAME TAKE A DRINK WHEN:
wind machine is used
fog machine is used
fireworks happen
a ballad is sung
someone mentions a country not in europe
every interpretive dance number
the song sounds like a song from a stalker
‘traditional’ costumes
innuendo
someone starts losing items of clothing
anything resembles country music (why netherlands why)
technical difficulties
the commentators make a joke that falls super flat
you see sequins
haha ik mag jou wel; Georgiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn top 5:
1. Georgie
2. België
3. Nederland
4. Armenië
5. Frankrijk
Ze zijn beïnvloed door de Armeense godinquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Lekker vals naar de OEEEEHOEEEEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEluisteren en dan zeggen dat het een goed nummer was
Jan
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Ivetagodin, helaas ging het zingen niet helemaal goed
quote:
Jy moet egt keer jouw bek houwequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Lekker vals naar de OEEEEHOEEEEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEluisteren en dan zeggen dat het een goed nummer was
Jan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |