TETTENquote:
Graham is baasquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
Graham![]()
Geef die man nog een wijntje (of 2)
en ook liefquote:
Ja ik zag het ookquote:
iedereen weet dat douwe het gaat worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:41 schreef iBenny het volgende:
Kan me voorstellen dat mensen nog niet echt het gevoel hebben dat de winnaar er tussen zit. Het is allemaal nog wat kalmpjes
quote:
Met de auto. Hij was Bobquote:
mooie beentjes hoorquote:
Iedereen wordt spontaan epileptisch van die visuals, wijn of niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
Die visualsIk word er niet goed van
Of het ligt aan de wijn
Ja, bizarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit lijkt wel heel erg op een of ander popliedje dat al bestaat
Grahamquote:
Komt nog dat rocknummer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
Die visualsIk word er niet goed van
Of het ligt aan de wijn
Kneuterig tekstje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:40 schreef Anoonumos het volgende:
IF LOVE WAS A CRIME
WE WOULD BE CRIMINALS
Dat was natuurlijk een classic, die herinneren wij ons allemaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het je opvalt, je bent een trouwe volger van SdVfan
Maar die vind ik dus juist wél tof!quote:
if mijn tante een lul had was he me oomquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:40 schreef Anoonumos het volgende:
IF LOVE WAS A CRIME
WE WOULD BE CRIMINALS
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:43 schreef Jopie78 het volgende:
Wat flappert ze met haar benen.. Heeft ze last van klamheid?
Ja straksquote:
Die ponnie kan toch niet uit vrije keuze zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geslapen met kauwgom en toen zat het boven haar haar
kijk, nog iemand met smaakquote:
Van Daft Punk?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:43 schreef Stickertje het volgende:
sommige stukjes klinkeneen beetje als een dance liedje van een aantal jaar de geleden.. all around the world lalalala
geen idee wat de titel ook alweer is
Of ze was in slaap gevallen na de bukake.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geslapen met kauwgom en toen zat het boven haar haar
Broekie uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, daar treedt Justin Timberlake op.
ATC - Around the Worldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:43 schreef Stickertje het volgende:
sommige stukjes klinkeneen beetje als een dance liedje van een aantal jaar de geleden.. all around the world lalalala
geen idee wat de titel ook alweer is
die weet beterquote:
nee, iemand die op Justin Timber leekquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, daar treedt Justin Timberlake op.
dan halen we de finale niet....quote:
Doen ze dat dan, ik heb geen ideequote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is ze makkelijker te vinden in een darkroom
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, iemand die op Justin Timber leek
Jammer dat Bonnie Tyler niet naar dat advies geluisterd heeft een paar jaar geleden...quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jammer dat Bonnie Tyler niet naar dat advies geluisterd heeft een paar jaar geleden...
linkin parkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Van wie is dit liedje ookalweer gekopieerd
rustig maar liefje, neem een bekertje melk met honing en ga even in het hoekje zitten huilen. Daarna is alles weer goed.quote:
Je bedoelt the Backend Boys?quote:
Idd. Beetje saaie act voor Zweden...quote:
|Te laat Hansquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe neemt Matt Simons de telefoon op?
Idd hij staat er maar watquote:
wrom?quote:
Ja, kan amper stil blijven zittenquote:
Leuke hoor van jou Szuraquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gebruik je Zweedse contacten hem te fixen
Neuh die gaan op Douwe stemmen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alle bakvissen gaan hier hun beltegoed aan verspillen ja
ja die hebben betaald om binnen te komenquote:
Dat zit in het deuntje van zijn muziekquote:
Hij is dan ook Fransquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:47 schreef Wup2 het volgende:
ik vind deze wel leuk eigenlijk, alleen zijn Engels is soms wat onverstaanbaar
Vind het totaal niet lijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Belachelijk dat Zweden niet gediskwalificeerd is voor plagiaat
nou nou nouquote:
Pax vond hem goed zingen (vertaling: hij wil m doen)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ik heb liever die hongaarse knapperd
Best boring, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:47 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
NEXT wat een teringmuziek ongelooflijk
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:47 schreef superniger het volgende:
Ze hadden een vluchteling moeten sturen.
Inderdaad dit is bijna 1 op 1 kopie.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Belachelijk dat Zweden niet gediskwalificeerd is voor plagiaat
Douwe gaat winnen volgens Joezi en Joezi heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die gaat wel winnen ben ik bang
Volgend jaar maar een Achmed sturen of niet dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel typerend voor het feministische Zweden dit jochie.
Ja nu hhaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Komt er al bijna een kutfilmpje? Ik wil drinken halen
Plagiaat en verkeerde land vertegenwoordigen?quote:
De onwetendheid ha ha haquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax vond hem goed zingen (vertaling: hij wil m doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |