Er zijn al twee verschillende bronnen gegeven. Jij kiest er bewust voor om daar overheen te lezen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Kom met een bron die het tegendeel bewijst. Jullie zeggen dat Polen een snood land is met een gay test voor adoptie. Bewijs het.
LGBT-rechten in Europaquote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Kom met een bron die het tegendeel bewijst. Jullie zeggen dat Polen een snood land is met een gay test voor adoptie. Bewijs het.
Hier nog eentje dan maar.....quote:Op zondag 15 mei 2016 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
LGBT-rechten in Europa
Het bijbehorende kaartje laat zien dat het homohuwelijk grondwettelijk is verboden in Polen. Daarnaast zijn er al eerder nieuwsartikelen gepost die hier duidelijkheid over geven.
Je snapt 't niet of je wil het niet snappen. Taboes werken preventieve maatregelen m.b.t. de prevalentie van HIV tegen. Hoe opener er over kan worden gesproken; hoe minder besmettingen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je hebt verloren met je taboes dan verander je gewoon het onderwerp waarover de vergelijking ging.
Daar staat niet dat homoseksuele mensen niet mogen adopteren en trouwen. Ze hebben dus dezelfde rechten, jij bent het alleen niet eens met de voorwaarden in die rechten.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier nog eentje dan maar.....
Family rights
Recognition of relationships
No recognition of same-sex relationships.
Restrictions:
Same-sex marriage constitutionally banned.
Adoption Same-sex couples are not allowed
Ik heb het voor meneer de ontkenner ook maar even dik gedrukt neergezet, misschien dat hij het dan ziet.
Vanaf groep 7 ben ik doodgegooid met seksuele voorlichting op school. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand in Nederland op kan groeien zonder op zijn 16e ten minste 1x gehoord te hebben hoe je aids krijgt.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je snapt 't niet of je wil het niet snappen. Taboes werken preventieve maatregelen m.b.t. de prevalentie van HIV tegen. Hoe opener er over kan worden gesproken; hoe minder besmettingen.
Nou er is een behoorlijk verschil tussen mensen haten om hoe ze geboren zijn ten opzichte van mensen haten om wat er in hun koppie zit.quote:
Wat snap je niet aan 'constitutionally banned'?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Daar staat niet dat homoseksuele mensen niet mogen adopteren en trouwen. Ze hebben dus dezelfde rechten, jij bent het alleen niet eens met de voorwaarden in die rechten.
[..]
Vanaf groep 7 ben ik doodgegooid met seksuele voorlichting op school. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand in Nederland op kan groeien zonder op zijn 16e ten minste 1x gehoord te hebben hoe je aids krijgt.
Dus omdat jij het je niet voor kan stellen is het mechanisme van taboes die destructief werken m.b.t. de preventieve effecten niet waar. Seems legit.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:48 schreef Glazenmaker het volgende:
Vanaf groep 7 ben ik doodgegooid met seksuele voorlichting op school. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand in Nederland op kan groeien zonder op zijn 16e ten minste 1x gehoord te hebben hoe je aids krijgt.
Het enige wat een homo van een huwelijk afhoud in Polen is persoonlijke voorkeur. Geen verbod.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'constitutionally banned'?
Zeg je nu dat homoseksualiteit niet aangeboren is?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou er is een behoorlijk verschil tussen mensen haten om hoe ze geboren zijn ten opzichte van mensen haten om wat er in hun koppie zit.
Laat ook maar. Het is gewoon zelfverkozen domheid. Meerdere verschillende bronnen die aantonen dat de LGBT gemeenschap niet dezelfde rechten heeft als hetero's en Polen maar meneer kiest ervoor om ziende blind te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'constitutionally banned'?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het enige wat een homo van een huwelijk afhoud in Polen is persoonlijke voorkeur. Geen verbod.
Holyfuckingguacamole.........quote:Op zondag 15 mei 2016 14:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het enige wat een homo van een huwelijk afhoud in Polen is persoonlijke voorkeur. Geen verbod.
Taboes werken hiv dus heel erg in de hand, maar onbeschermde anale seks met meerdere partners in korte tijd niet. Seems legit.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus omdat jij het je niet voor kan stellen is het mechanisme van taboes destructief werken m.b.t. de preventieve effecten niet waar. Seems legit.
Dat mag jij geloven, ik geloof niet dat ze zo zijn geboren.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou er is een behoorlijk verschil tussen mensen haten om hoe ze geboren zijn ten opzichte van mensen haten om wat er in hun koppie zit.
Godallemachtig. Het is wel goed met je.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Taboes werken hiv dus heel erg in de hand, maar onbeschermde anale seks met meerdere partners in korte tijd niet. Seems legit.
Ik zeg dat islam niet aangeboren is.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zeg je nu dat homoseksualiteit niet aangeboren is?
Homo's mogen onder dezelfde voorwaarden trouwen als hetero's. Precies zoals ik al het hele topic zeg. Alleen niet met de partner van hun voorkeur.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hint. Tik het eens in Google translate.
Hurrduurrrrrquote:
Man man manquote:Op zondag 15 mei 2016 14:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zeg dat islam niet aangeboren is.
[..]
Homo's mogen onder dezelfde voorwaarden trouwen als hetero's. Precies zoals ik al het hele topic zeg. Alleen niet met de partner van hun voorkeur.
[..]
Hurrduurrrrr
Ik drink er wel even een biertje op. Gelukkig hebben we een bar op kantoor.quote:
"Homo's hebben wel gelijke rechten want ze mogen net als hetero's niet trouwen met iemand van hetzelfde geslacht."quote:Op zondag 15 mei 2016 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik drink er wel even een biertje op. Gelukkig hebben we een bar op kantoor.
Daarom ook het biertje. Om mee te beginnen. Misschien dat mijn hersenen na 15 bier, 7 mojito's en 10 whisky op dezelfde golflengte zitten.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"Homo's hebben wel gelijke rechten want ze mogen net als hetero's niet trouwen met iemand van hetzelfde geslacht."
Prachtig.
Dieptriest, deze reactie. Ik had niet gedacht dat er zulke onontwikkelde denkbeelden heersten in Nederland. We gaan zo hard achteruit.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zeg dat islam niet aangeboren is.
[..]
Homo's mogen onder dezelfde voorwaarden trouwen als hetero's. Precies zoals ik al het hele topic zeg. Alleen niet met de partner van hun voorkeur.
[..]
Hurrduurrrrr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |