abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 mei 2016 @ 11:26:34 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162174863
Topicreeks: Irritaties op de weg

We ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrangverleners, inhaalverbod negerende vrachtwagenchauffeurs, onnodig gebruik van mistlampen, dagrijverlichting bij nacht (zonder achterlichten), eigenlijk aan alles.

Steek hier je klaagzang af over ergernissen die je tegengekomen bent in het verkeer, en discussieer mee.

* Maar hou het wel gezellig aub!





Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162176058
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 02:08 schreef Platina het volgende:
Het boeit toch niet of hij er gemakkelijk uit komt. Het heikelpunt is het asociale parkeren waarmee je een ander een hoop extra werk bezorgd. Typisch dat niemand daar over klaagt. ikke, ikke, ikke is het weer.
Omdat er geen heikelpunt lijkt te zijn? Als je echt ingeparkeerd wordt is dat rot, maar daar lijkt het hier niet op (nogmaals: LIJKT). In drukke gebieden wordt er nou eenmaal dichter op elkaar geparkeerd. Of het dan aso is dat een andere vrij dicht er op staat? Ik zou maar niet naar Parijs gaan dan..
  FOK!fotograaf zaterdag 14 mei 2016 @ 16:56:00 #3
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162183394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:33 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Heb ik geprobeerd, maar ging niet, voor heb ik hooguit 10 cm ruimte, en achter hooguit 30.. Draaicirkel van zo`n Twingo is een kleine 10 meter, en zonder stuurbekrachtiging was het erg tricky.

Dus heb maar aangebeld bij die mensen en toen kreeg ik dus bovenstaande te horen.
Zo'n steentje is 6,5 cm breed. Tot einde parkeervak (dus die donkere stenen) vanaf je voorwielen op de grond staan, liggen er 16 of 17. Ga ik van 16 uit. Heb je 1,04 meter ruimte vanaf het punt waar je auto op de grond staat. Dat ding is zo'n 3,40 lang, wielbasis 2,40. Achter ook nog zat ruimte, red je toch makkelijk?
En wat de hell heeft stuurbekrachtiging ermee te maken? Je kan dat stuur toch gewoon omdraaien? Er zit 155/65/14 onder, dat draai je toch gewoon met de hand aan het stuur terwijl je op zijn plaats staat?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162183726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:56 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zo'n steentje is 6,5 cm breed. Tot einde parkeervak (dus die donkere stenen) vanaf je voorwielen op de grond staan, liggen er 16 of 17. Ga ik van 16 uit. Heb je 1,04 meter ruimte vanaf het punt waar je auto op de grond staat. Dat ding is zo'n 3,40 lang, wielbasis 2,40. Achter ook nog zat ruimte, red je toch makkelijk?
En wat de hell heeft stuurbekrachtiging ermee te maken? Je kan dat stuur toch gewoon omdraaien? Er zit 155/65/14 onder, dat draai je toch gewoon met de hand aan het stuur terwijl je op zijn plaats staat?
En toch (ondanks dat er genoeg ruimte is) vind ik de andere auto nogal aso staan. Veel mensen gaan ervan uit dat andere bestuurders minstend zo goed zijn als hunzelf.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162183786
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:56 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zo'n steentje is 6,5 cm breed. Tot einde parkeervak (dus die donkere stenen) vanaf je voorwielen op de grond staan, liggen er 16 of 17. Ga ik van 16 uit. Heb je 1,04 meter ruimte vanaf het punt waar je auto op de grond staat. Dat ding is zo'n 3,40 lang, wielbasis 2,40. Achter ook nog zat ruimte, red je toch makkelijk?
En wat de hell heeft stuurbekrachtiging ermee te maken? Je kan dat stuur toch gewoon omdraaien? Er zit 155/65/14 onder, dat draai je toch gewoon met de hand aan het stuur terwijl je op zijn plaats staat?
Stuur valt inderdaad om te draaien, maar ik kreeg de auto niet weg. En zelfs al kreeg ik de auto met meerdere malen steken wél weg dan nog is het een verschrikkelijk asociale actie van de bestuurder van de Peugeot om z`n auto zo neer te zetten. (Hij mocht daar niet staan)
  FOK!fotograaf zaterdag 14 mei 2016 @ 17:21:15 #6
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162183855
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:13 schreef Ridocar het volgende:

[..]

En toch (ondanks dat er genoeg ruimte is) vind ik de andere auto nogal aso staan. Veel mensen gaan ervan uit dat andere bestuurders minstend zo goed zijn als hunzelf.
Tsja... Woonwijken met te weinig ruimte, daar is dit een doodnormale zaak geworden. Maar dan nog, je zet jezelf toch niet zo voor lul.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:17 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Stuur valt inderdaad om te draaien, maar ik kreeg de auto niet weg. En zelfs al kreeg ik de auto met meerdere malen steken wél weg dan nog is het een verschrikkelijk asociale actie van de bestuurder van de Peugeot om z`n auto zo neer te zetten. (Hij mocht daar niet staan)
Kom op, hier was zelfs Ridocar met zijn LZV nog uit gekomen. Er mag zoveel niet, keertje extra steken en je bent er zonder problemen uit.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162185440
Haha, overdrijven is ook een vak.

De enige keer dat ik door een 30-zone moest was tijdens het afrijden met dat lzv-gedrocht. Die dingen zijn gemaakt voor de snelweg. Zelfs waar ik moet lossen is er te weinig ruimte.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 21:51:37 #8
66083 Platina
78th Element
pi_162193635
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:32 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Omdat er geen heikelpunt lijkt te zijn? Als je echt ingeparkeerd wordt is dat rot, maar daar lijkt het hier niet op (nogmaals: LIJKT). In drukke gebieden wordt er nou eenmaal dichter op elkaar geparkeerd. Of het dan aso is dat een andere vrij dicht er op staat? Ik zou maar niet naar Parijs gaan dan..
het heikelpunt is het asociale parkeren. niet het er uit komen want dat is mogelijk. het is idd aso om zo achter iemand te gaan staan want het is duidelijk dat het daar geen parkeerplek is.
Wat ze in Parijs doen boeit mij overigens niet :)
pi_162205880
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 21:51 schreef Platina het volgende:

[..]

het heikelpunt is het asociale parkeren. niet het er uit komen want dat is mogelijk. het is idd aso om zo achter iemand te gaan staan want het is duidelijk dat het daar geen parkeerplek is.
Wat ze in Parijs doen boeit mij overigens niet :)
Uiteindelijk wel, want daar doen ze hetzelfde als waar het nu over gaat ;)
pi_162224288
Audi en Bmw SUV's die echt keihard aan komen rijden terwijl je links met 135 op de cruisecontrol zit in te halen op een 130 weg, en dan echt keihard in je achterbumper rijden, op 5 meter afstand gaan kleven en dan rechts gaan inhalen en boos gaan kijken. En dat was niet zomaar rechts inhalen maar dat was echt zo tussen mij en de gene die ik rechts inhaalde glippen dat het gewoon gevaarlijk was :r

Ja als je zelf 150 rijdt dan is iedereen vanuit jouw perspectief onnodig aan het linksrijden :')

oja en inb4 je rijdt langzaam/onnodig links
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162224419
dan was er blijkbaar ruimte om rechts in te halen

Het irriteert me vooral als je links rijdt en opgehouden door één of meer voorgangers even niet 20km p/u boven maximum snelheidskampioen rijden. Dat er dan zo'n kutkneus meteen rechts gaat inhalen _O-
pi_162224595
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:33 schreef opgebaarde het volgende:
dan was er blijkbaar ruimte om rechts in te halen
er is altijd ruimte om rechts in te halen. Naja tenzij je een andere auto sleept met een kabel of zo, dan gaat het niet. Ik kan hem ook overal tussengooien, maar 1. het is verboden en 2. het is levensgevaarlijk want ik moest wel op de rem
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 18:43:22 #13
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162224619
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:42 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

er is altijd ruimte om rechts in te halen. Naja tenzij je een andere auto sleept met een kabel of zo, dan gaat het niet. Ik kan hem ook overal tussengooien, maar 1. het is verboden en 2. het is levensgevaarlijk want ik moest wel op de rem
Onnodig linksrijden is ook verboden.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162224627
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:43 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Onnodig linksrijden is ook verboden.
inhalen met 135 waar je 130 mag is geen onnodig linksrijden

heel veel mensen denken alleen dat als je niet met 150 erlangs kart dta je dan aan het onnodig linksrijden bent

zo kan ik het ook als ik overal 20 te hard ga rijden dan rijdt iedereen onnodig links
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 18:44:57 #15
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162224649
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:43 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

inhalen met 135 waar je 130 mag is geen onnodig linksrijden
Ligt eraan op welke rijstrook jij zit en op welke rijstrook degene zit die jij in aan het halen bent. :P :P
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162224657
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:44 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ligt eraan op welke rijstrook jij zit en op welke rijstrook degene zit die jij in aan het halen bent.
wat :')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162224668
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:42 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

er is altijd ruimte om rechts in te halen. Naja tenzij je een andere auto sleept met een kabel of zo, dan gaat het niet. Ik kan hem ook overal tussengooien, maar 1. het is verboden en 2. het is levensgevaarlijk want ik moest wel op de rem
Waarom schoonheid niet even een baantje naar rechts op? Was blijkbaar genoeg ruimte voor
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 18:46:26 #18
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162224679
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:45 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

wat :')
Zoals ik zeg... Als jij op rijstrook 1 zit op bijvoorbeeld de A1 en degene die jij inhaalt zit op rijstrook 3 of 4, dan zit je nog onnodig links :P :P

Jij hebt het over dat iemand op jouw bumper kwam zitten. Ging jij net naar links of zat je al een eeuw links?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162224682
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom schoonheid niet even een baantje naar rechts op? Was blijkbaar genoeg ruimte voor
Omdat je meer dan 1 autolengte afstand houdt.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162224707
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:46 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zoals ik zeg... Als jij op rijstrook 1 zit op bijvoorbeeld de A1 en degene die jij inhaalt zit op rijstrook 3 of 4, dan zit je nog onnodig links :P :P

Jij hebt het over dat iemand op jouw bumper kwam zitten. Ging jij net naar links of zat je al een eeuw links?
nee er waren 2 of 3 rijstroken, ik haalde meest linkerstrook in

ik kwam aanrijden en ging gewoon naar links, niet op 1 autolengte aftsand, gewoon op 2 seconde, kwam alleen een Audi SUV aankarren met 150 op de klok of zo en ja die vond het blijkbaar niet snel genoeg gaan dat die rechts erlangs gaat, zowat in die auto buikt die ik aan het inhalen was, toen hem voor mij gooide dat ik op de rem moest

dus ja

er is altijd ruimte om rechts in te halen, neemt niet weg dat het gewoon levensgevaarlijk is
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162224726
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:46 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Omdat je meer dan 1 autolengte afstand houdt.
Ja hoeveel keer meer dan één autolengte?
pi_162224732
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja hoeveel autolengtes?
2 seconde lul

heb je dat nooit geleerd of zo
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162224774
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:49 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

2 seconde lul

heb je dat nooit geleerd of zo
Als het maar twee seconden was, dan klopt je verhaal niet. Reken maar even uit
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 18:52:08 #24
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162224788
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:47 schreef Baas_bas het volgende:
ik kwam aanrijden en ging gewoon naar links, niet op 1 autolengte aftsand, gewoon op 2 seconde, kwam alleen een Audi SUV aankarren met 150 op de klok of zo en ja die vond het blijkbaar niet snel genoeg gaan dat die rechts erlangs gaat, zowat in die auto buikt die ik aan het inhalen was, toen hem voor mij gooide dat ik op de rem moest
Hoe lang zat ertussen dat die Audi op je bumper zat en jij naar links ging? Had je hem in je spiegels gezien?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162224800
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als het maar twee seconden was, dan klopt je verhaal niet. Reken maar even uit
Ik snap niet wat je nou niet aan mijn verhaal begrijpt om eerlijk te zijn.

Iemand rijdt voor je, je loopt op in omdat hij onder de 130 zit

dan ga je dus naar links zodat je hem in kan halen. Dit doe je op 2 seconde afstand omdat je anders aan het kleven bent/gevaar veroorzaakt
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162224815
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:52 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Hoe lang zat ertussen dat die Audi op je bumper zat en jij naar links ging? Had je hem in je spiegels gezien?
ik zag hem opeens in mijn binnenspiegel en ik spiegel toch echt om de 8sec, hij reed echt fucking hard

dat hard rijden boeit me niet eens zo, ik doe dat ook zo vaak. Ik irriteer me eraan dat hij hard rijdt zonder rekening te houden met andere mensen. En ja boos rechts inhalen en vlak voor je auto gooien omdat andere mensen niet overal invorderings-snelheid rijden is gewoon kansloos, maar ja dat heb je met die SUV's van audi en bmw :P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 18:55:29 #27
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162224854
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:53 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ik zag hem opeens in mijn binnenspiegel en ik spiegel toch echt om de 8sec, hij reed echt fucking hard

dat hard rijden boeit me niet eens zo, ik doe dat ook zo vaak. Ik irriteer me eraan dat hij hard rijdt zonder rekening te houden met andere mensen
Reed hij hard zonder rekening te houden met andere mensen of ging jij naar links zonder rekening te houden met andere mensen? Je verhaal en je posts doen op dit moment het gevoel op wekken dat jij hem behoorlijk voor zijn neus geflikkerd hebt, terwijl er nog geen noodzaak voor jou was om daadwerkelijk naar links te gaan (met een seconde langer rechts rijden was hij er wellicht langs geweest en was jij 20 meter dichter achter je voorganger komen te rijden?).
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162224929
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:55 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Reed hij hard zonder rekening te houden met andere mensen of ging jij naar links zonder rekening te houden met andere mensen? Je verhaal en je posts doen op dit moment het gevoel op wekken dat jij hem behoorlijk voor zijn neus geflikkerd hebt, terwijl er nog geen noodzaak voor jou was om daadwerkelijk naar links te gaan (met een seconde langer rechts rijden was hij er wellicht langs geweest en was jij 20 meter dichter achter je voorganger komen te rijden?).
Ik reed 135 op de cruise en haalde die gast in. Ik ging op 2 seconde naar links terwijl er achter mij meer dan genoeg ruimte was (nog geen audi in beeld). Tijdens het inhalen zat die opeens achter me, ging die rakelings naar rechts tot hij bijna die voorganger raakte en toen gooide hij hem ervoor waardoor ik op de rem moest

zoals ik al zei, die gast reed extreem hard en gevaarlijk. Snap niet echt wat er niet baan begrepen wordt of zo. Jullie gaan er vanuit dat ik links 100 zit te rijden op een 130 weg of zo, ik zeg toch hoe het gegaan is :')

maar goed daar wilde ik dus even over klagen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 19:00:43 #29
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162224955
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:59 schreef Baas_bas het volgende:
Ik reed 135 op de cruise en haalde die gast in. Ik ging op 2 seconde naar links terwijl er achter mij meer dan genoeg ruimte was (nog geen audi in beeld). Tijdens het inhalen zat die opeens achter me, ging die rakelings naar rechts tot hij bijna die voorganger raakte en toen gooide hij hem ervoor waardoor ik op de rem moest
Maar hij ging dus nog naar rechts en haalde jou nog in, voordat jij degene die jij wilde inhalen had ingehaald?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162224965
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:00 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Maar hij ging dus nog naar rechts en haalde jou nog in, voordat jij degene die jij wilde inhalen had ingehaald?
jup
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 19:03:27 #31
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162225010
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:01 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

jup
Dat sterkt mijn vermoeden dat je iemand over het hoofd hebt gezien behoorlijk.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162225045
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:03 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dat sterkt mijn vermoeden dat je iemand over het hoofd hebt gezien behoorlijk.
Nogal wiedes he als je invorderingssnelheid rijdt. Kijk ik kan ook overal 150 gaan rijden en dan keihard in iemands achterbumper rijden omdat die zelf gewoon met een normale snelheid inhaalt, maar andere mensen rijden gewoon zoals men dat leert en zoals het legaal is in Nederland.

Als ik echt 150+ ga rijden op de snelweg zorg ik er tenminste voor dat anderen er geen last van hebben. En ik ga al helemaal niet als een dwaas keihard in mensen hun achterbumper rijden omdat zij zich wel gewoon aan de snelheid houden

Geen idee waarom dat zo lastig te begrijpen is :P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162225065
tering hoe lang zit ik nu al over die audi te lullen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 19:30:14 #34
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162225607
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:06 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nogal wiedes he als je invorderingssnelheid rijdt. Kijk ik kan ook overal 150 gaan rijden en dan keihard in iemands achterbumper rijden omdat die zelf gewoon met een normale snelheid inhaalt, maar andere mensen rijden gewoon zoals men dat leert en zoals het legaal is in Nederland.

Als ik echt 150+ ga rijden op de snelweg zorg ik er tenminste voor dat anderen er geen last van hebben. En ik ga al helemaal niet als een dwaas keihard in mensen hun achterbumper rijden omdat zij zich wel gewoon aan de snelheid houden

Geen idee waarom dat zo lastig te begrijpen is :P
Tenzij de weg in een hele scherpe bocht ligt, moet jij iemand die 170 rijdt nog kunnen opmerken als jij iedere 8 seconde spiegelt (wat overigens heel goed is voor je situational awareness). Immers, als je 170 kan rijden, is het meestal niet heel erg druk. Dat jij 135 km/h rechts kon rijden, onderstreept dat het niet superdruk was.

Met 135 km/h leg jij 37,5 meter per seconde af. 2 seconde afstand. Dan ging jij dus 75 meter voordat je bij het in te halen voertuig was, naar links. Je hebt het over een Audi SUV, ga ik even uit van de gemiddelde SUV van Audi, een Q5. Die is bijna 5 meter lang. Hij zat op 5 meter van je bumper en haalde je daarna in en zette hem voor jou. Uit jouw verhaal maak ik op dat hij dat in 1 of 2 seconde tijd gedaan heeft. Dan heeft hij dus, ten opzichte van jou, 2x zijn eigen lengte, die 5 meter van jouw achterbumper en de lengte van jouw auto extra moeten afleggen. Zullen we dat op 20 stellen. Dus in 2 seconde tijd heeft hij de 37,5 meter per seconde die jij hebt afgelegd, afgelegd, maar ook nog de 20 meter extra. Per seconde dus 10 meter extra, waardoor zijn snelheid 47,5 meter per seconde zou moeten zijn. Dat is ruim 170 km/h. Dat is mogelijk, maar dan zou jij toch nooit hebben hoeven remmen??
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162225637
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:30 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Tenzij de weg in een hele scherpe bocht ligt, moet jij iemand die 170 rijdt nog kunnen opmerken als jij iedere 8 seconde spiegelt (wat overigens heel goed is voor je situational awareness). Immers, als je 170 kan rijden, is het meestal niet heel erg druk. Dat jij 135 km/h rechts kon rijden, onderstreept dat het niet superdruk was.

Met 135 km/h leg jij 37,5 meter per seconde af. 2 seconde afstand. Dan ging jij dus 75 meter voordat je bij het in te halen voertuig was, naar links. Je hebt het over een Audi SUV, ga ik even uit van de gemiddelde SUV van Audi, een Q5. Die is bijna 5 meter lang. Hij zat op 5 meter van je bumper en haalde je daarna in en zette hem voor jou. Uit jouw verhaal maak ik op dat hij dat in 1 of 2 seconde tijd gedaan heeft. Dan heeft hij dus, ten opzichte van jou, 2x zijn eigen lengte, die 5 meter van jouw achterbumper en de lengte van jouw auto extra moeten afleggen. Zullen we dat op 20 stellen. Dus in 2 seconde tijd heeft hij de 37,5 meter per seconde die jij hebt afgelegd, afgelegd, maar ook nog de 20 meter extra. Per seconde dus 10 meter extra, waardoor zijn snelheid 47,5 meter per seconde zou moeten zijn. Dat is ruim 170 km/h. Dat is mogelijk, maar dan zou jij toch nooit hebben hoeven remmen??
_O-

ok weet je tis goed, ik reed idd 100 op de linekrrijbaan en zat te slapen

jij wint man
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162225682
Lijkt inderdaad op behoorlijk asociaal gedrag van die Audi. Maar m.i is er best een kans aanwezig dat jij je ook ander had kunnen gedragen (bijvoorbeeld de verstandigste). Zoals even een baantje opschuiven nadat jij de eerste auto hebt ingehaald (ja ok binnen de 2 sec regel maar stel de auto die jij wilt inhalen rijdt even hard als jou dan zit jij tot het eind der tijden nog op die linkerbaan lucht in te halen)
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 19:33:35 #37
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162225695
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:31 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

_O-

ok weet je tis goed, ik reed idd 100 op de linekrrijbaan en zat te slapen

jij wint man
Nee, daar gaat het niet om en ik geloof graag dat jij gewoon 135 reed, maar dit klopt niet in je verhaal. En dan is de kans best reëel dat je hem over het hoofd gezien hebt.

Immers, als jij voor hem moet remmen, zou hij dus langzamer rijden. Dat betekent dus dat zijn startsnelheid bij zijn rechts inhaal actie nog hoger zou hebben gelegen, om toch die 20 meter extra af te hebben kunnen leggen, maar dan had je toch remlichten moeten zien? Overigens was het dan niet vreemd dat je hem niet gezien hebt, want dan had hij waarschijnlijk ver boven de 200 gezeten (om dat mogelijk te maken).
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162225731
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
Lijkt inderdaad op behoorlijk asociaal gedrag van die Audi. Maar m.i is er best een kans aanwezig dat jij je ook ander had kunnen gedragen (bijvoorbeeld de verstandigste). Zoals even een baantje opschuiven nadat jij de eerste auto hebt ingehaald (ja ok binnen de 2 sec regel maar stel de auto die jij wilt inhalen rijdt even hard als jou dan zit jij tot het eind der tijden nog op die linkerbaan lucht in te halen)
ik zit toch echt vrij veel op de weg en hoe ik inhaalde was gewoon normaal. Neem nou maar van mij aan dat die audi gewoon veel te hard reed en vond dat die alleen op de weg was, want ik haalde gewoon in zoals dat zou moeten
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162225761
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:33 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Nee, daar gaat het niet om en ik geloof graag dat jij gewoon 135 reed, maar dit klopt niet in je verhaal. En dan is de kans best reëel dat je hem over het hoofd gezien hebt.

Immers, als jij voor hem moet remmen, zou hij dus langzamer rijden. Dat betekent dus dat zijn startsnelheid bij zijn rechts inhaal actie nog hoger zou hebben gelegen, om toch die 20 meter extra af te hebben kunnen leggen, maar dan had je toch remlichten moeten zien? Overigens was het dan niet vreemd dat je hem niet gezien hebt, want dan had hij waarschijnlijk ver boven de 200 gezeten (om dat mogelijk te maken).
nee ik moest remmen om een veilige afstand te bewaren, ik zou eht eigenlijk moeten tekenen maar ik vind het het eigenlijk neit waard, dus ja neem nou maar gewoon aan dat die gast als een idioot reed want daar ging mijn klacht over. Wil er ook niet teveel tijd aan besteden. En als je er geen genoegen mee neemt geloof je die audi maar :P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162225871
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:34 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ik zit toch echt vrij veel op de weg en hoe ik inhaalde was gewoon normaal. Neem nou maar van mij aan dat die audi gewoon veel te hard reed en vond dat die alleen op de weg was, want ik haalde gewoon in zoals dat zou moeten
Ik geloof je hoor, ik irriteer me behoorlijk aan dat soort asociaal weggedrag.
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 19:44:03 #41
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162225956
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:34 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ik zit toch echt vrij veel op de weg en hoe ik inhaalde was gewoon normaal. Neem nou maar van mij aan dat die audi gewoon veel te hard reed en vond dat die alleen op de weg was, want ik haalde gewoon in zoals dat zou moeten
En ook als ervaren chauffeurs maken wij toch fouten?
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:35 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

nee ik moest remmen om een veilige afstand te bewaren, ik zou eht eigenlijk moeten tekenen maar ik vind het het eigenlijk neit waard, dus ja neem nou maar gewoon aan dat die gast als een idioot reed want daar ging mijn klacht over. Wil er ook niet teveel tijd aan besteden. En als je er geen genoegen mee neemt geloof je die audi maar :P
Lol, whut? Je gaat remmen omdat je ingehaald bent? Hoe doe je dat dan als je rustig rijdt op rechts en iemand haalt je in en komt 10 meter nadat hij jou voorbij is alweer naar rechts? Maar dat verklaart wel waarom ik het zo niet logisch vond klinken. Het kwam op mij over alsof je moest remmen omdat je anders een aanrijding ofzo zou hebben... :*
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 15 mei 2016 @ 19:45:01 #42
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_162225982
Mijn grootste ergernis blijft toch wel de ietwat corpulente kudde aan spandexfietsbiggen(aka Wielrenners). Die met zijn vieren langs elkaar over de provinciale weg fietsen. Je kan toeteren wat je wil, ze verrekken het om op het naastgelegen fietspad te rijden. Sterker nog, ze vertikken het zelfs aan de kant te gaan voor achterliggend verkeer :')

Dan verdien je ruitenvloeistof in je bek, en dat deel ik deze dagen dan ook royaal uit. Krijg de vinkentering.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_162225986
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:44 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

En ook als ervaren chauffeurs maken wij toch fouten?

[..]

Lol, whut? Je gaat remmen omdat je ingehaald bent? Hoe doe je dat dan als je rustig rijdt op rechts en iemand haalt je in en komt 10 meter nadat hij jou voorbij is alweer naar rechts? Maar dat verklaart wel waarom ik het zo niet logisch vond klinken. Het kwam op mij over alsof je moest remmen omdat je anders een aanrijding ofzo zou hebben... :*
Ik snap echt niet hoe ik het je nog duidelijker moet maken, maar het is goed man, ik vind het leuk geweest
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 19:49:55 #44
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162226101
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:45 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ik snap echt niet hoe ik het je nog duidelijker moet maken, maar het is goed man, ik vind het leuk geweest
Het is duidelijk :* Nogmaals, ik dacht dat je moest remmen omdat je anders bovenop die Audi zat. Dat was onlogisch als hij je net nog met een noodgang inhaalde en je hem niet gezien had daarvoor. Dat je remt om afstand te bewaren vind ik niet logisch (gas los volgende keer?), maar op die manier is zijn hoge snelheid wel een stuk beter te plaatsen. O+ O+ 8-)
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162226143
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:49 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Het is duidelijk :* Nogmaals, ik dacht dat je moest remmen omdat je anders bovenop die Audi zat. Dat was onlogisch als hij je net nog met een noodgang inhaalde en je hem niet gezien had daarvoor. Dat je remt om afstand te bewaren vind ik niet logisch (gas los volgende keer?), maar op die manier is zijn hoge snelheid wel een stuk beter te plaatsen. O+ O+ 8-)
godver ik kan het niet laten om te reageren

als ik het gas los liet had ik hem wellicht geraakt, hij kwam van rechts en propte hem tussen mij en die auto die ik aan het inhalen was, als ik niet remde of het gas losliet had ik met mijn rechter voorkant zijn linkerachterkant wellicht geraakt.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162226171
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:44 schreef Pizza_Boom het volgende:

Knip
Lol, whut? Je gaat remmen omdat je ingehaald bent?
Knip
Ow fak nu begrijp ik dat stukje over het remmen pas. Die twee sec regel _O-
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 19:53:24 #47
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162226176
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:51 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

godver ik kan het niet laten om te reageren

als ik het gas los liet had ik hem wellicht geraakt, hij kwam van rechts en propte hem tussen mij en die auto die ik aan het inhalen was, als ik niet remde of het gas losliet had ik met mijn rechter voorkant zijn linkerachterkant wellicht geraakt.
Oh, hij sneed je echt af? Ja, dat haalde ik niet uit het verhaal (kan aan mij liggen).
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162226187
ja jongens ik blijf niet aan de gang, lees gewoon ongmaals mijn verhaal

ik geef die audi veel te veel aandacht nu :'( het zou neit mogen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 20:00:36 #49
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162226332
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:54 schreef Baas_bas het volgende:
ja jongens ik blijf niet aan de gang, lees gewoon ongmaals mijn verhaal

ik geef die audi veel te veel aandacht nu :'( het zou neit mogen
Nou moe. We kiezen jouw kant en je blijft niet aan de gang? :o :o
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162226381
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 20:00 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Nou moe. We kiezen jouw kant en je blijft niet aan de gang? :o :o
Eigenlijk was het mijn bedoeling om gewoon even "Kut audi dit dat" maar ik zit nu al de hele tijd energie te verspillen aan de situatie uitleggen die deze audi verzorgd heeft. Dus nu heeft hij me niet alleen heel erg gekwetst op de weg maar zit ik thuis nota bene nog meer energie te verspillen en 20 posts te posten namens deze nare man. Ik heb teveel woorden vuil gemaakt aan deze :(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zondag 15 mei 2016 @ 21:46:43 #51
177940 Tunafish
met staart
pi_162230014
Echt he, iedere keer als er hier iemand klaagt dat ze door een asociaal figuur rechts worden ingehaald, komt er eerst een hoop gezeik over de klager dat er blijkbaar ruimte was om er rechts langs te gaan en dat diegene links zou plakken. Je hebt maar heel weinig echte ruimte nodig om tussen twee voertuigen door te glippen, maar dat betekent niet dat die ruimte dermate groot was dat diegene er veilig en verantwoord door kon. Ik zag er vanmiddag nog een busje hetzelfde proberen, die joeg de auto links van hem bijna tegen de vangrail en de auto rechts/voor hem de vluchtstrook op. Vent is mooi rechts voorbij degene op de linkerstrook gegaan, maar ik zou nou niet zeggen dat er ruimte was om in te halen :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_162231498
daarom rijd ik tegenwoordig, met de bedrijfsbus max 110 en geen streep harder, ze zoeken het maar uit. rijd je 130 duwen je ze op, rijd je 150 douwen ze hem rustig er rechts langs omdat je volgens hun niet snel genoeg naar rechts gaat. ik vind het gezegend...godver... ik word oud...
  maandag 16 mei 2016 @ 01:47:23 #53
66083 Platina
78th Element
pi_162236189
Dit topic zou zo veel fijner zijn als Pizza Boom niet continu zou liggen te trollen. Jij bent echt een betweterig vervelend mannetje.
pi_162237836
- Doei -

[ Bericht 98% gewijzigd door Sounddragon op 17-05-2016 06:40:45 ]
pi_162238791
Ik had gisteren wat raars meegemaakt, deze keer niet met de vrachtauto, dus ik ging iets sneller.
De hele tijd zag ik dezelfde mensen rond mij heen rijden. Je snapt het niet. Ik was zelfs even gestopt. Meerdere keren zelfs. En nog steeds in de spiegels dezelfde rode auto. m'n maatje zat een stukje achter mij. Maargoed, dat was ook zo afgesproken. Maar gelukkig had ik voor mij de weg voor mijzelf. Lekker cruisen...

En het raarste was nog dat ik net op weg was toen een stel mafkezen vlak voor mij tegen elkaar reden. Allebei total loss natuurlijk. Echt waar, eentje over het gras, grip kwijt, pirouette en die nam zo iemand mee naast de weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ridocar op 16-05-2016 10:57:11 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 16 mei 2016 @ 10:56:45 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162238853
quote:
11s.gif Op maandag 16 mei 2016 10:51 schreef Ridocar het volgende:
Ik had gisteren wat raars meegemaakt, deze keer niet met de vrachtauto, dus ik ging iets sneller.
De hele tijd zag ik dezelfde mensen rond mij heen rijden. Je snapt het niet. Ik was zelfs even gestopt. Meerdere keren zelfs. En nog steeds in de spiegels dezelfde rode auto. m'n maatje zat een stukje achter mij. Maargoed, dat was ook zo afgesproken. Maar gelukkig had ik voor mij de weg voor mijzelf. Lekker cruisen...

En het raarste was nog dat ik net op weg was toen een stel mafkezen tegen elkaar reden. Allebei total loss natuurlijk. Echt waar, eentje over het gras, grip kwijt, pirouette en die nam zo iemand mee naast de weg.
Hoi Max.

En toen werd je wakker met een natte plek in je broek.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162238994
Ridocar :D _O-
pi_162247903
Eerlijk gezegd kon ik gisteravond niet laten hier en daar een paar racelijnen te rijden.
.
  maandag 16 mei 2016 @ 20:40:03 #59
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_162253601
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 17:17 schreef Fer het volgende:
Eerlijk gezegd kon ik gisteravond niet laten hier en daar een paar racelijnen te rijden.
Grasmaaien telt toch niet mee?

OT: Sommige mensen zijn wel heel vastgeroest in hun gewoonte, die remmen blijkbaar nooit als ze hun wijk uitrijden. En als dat een vrachtwaggel is de van links ineens je flank denkt in te moeten rijden is dat best eng :(
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  maandag 16 mei 2016 @ 20:56:21 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162254050
Morgen weer naar de Ardennen, benieuwd hoeveel gekkies ik nou weer ga tegenkomen :') Gelukkig is niet elke dag op en neer, anders zou ik denk ik gek worden 8)7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 16 mei 2016 @ 20:57:43 #61
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_162254092
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen weer naar de Ardennen, benieuwd hoeveel gekkies ik nou weer ga tegenkomen :') Gelukkig is niet elke dag op en neer, anders zou ik denk ik gek worden 8)7
Wat moet je daar doen dan?
pindazakje
  maandag 16 mei 2016 @ 20:58:13 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162254106
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wat moet je daar doen dan?
Slavernij tegen een hongerloon.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 16 mei 2016 @ 20:59:39 #63
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_162254148
quote:
6s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Slavernij tegen een hongerloon.
Als slaaf word je toch gereden?
pindazakje
  maandag 16 mei 2016 @ 21:00:30 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162254171
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Als slaaf word je toch gereden?
Als ik te lang gebukt blijf staan wel ja. Gelukkig heb ik zittend werk. :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  FOK!fotograaf dinsdag 17 mei 2016 @ 00:10:32 #65
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162260230
Pfff... Weer ruim 300 erop zitten vandaag. Waar de heenrit eigenlijk totdat ik de A27 op draaide, heerlijk rustig was, was de terugrit een stuk erger. Even opsommend, de irritantste boven, de rest willekeurig:
- Groene golf op de Bredaseweg in Tilburg. Mooi knipperend golfje, 80 eronder, dus pizzatje rijdt daar lekker 80, ieder fucking stoplicht dat voor je smoel op rood springt. Zet dat fucking bord aan het begin dan uit.
- Beste B klasse rijder. Nee, je hoeft geen voorrang te verlenen aan verkeer dat invoegt. Klopt. Echter getuigd het niet van veel verkeersinzicht om terug naar rechts te gaan, 150* rijdend, op het punt waar er 2 rijstroken bij komen (A2 -> A27 richting 't zuiden). Ten eerste, je komt van links, dus je bent slecht zichtbaar en ten tweede, je rijdt vlot door, dus mensen verwachten na het spiegelen en het schouder checken niet dat je dan opeens halverwege hun invoegactie wel naast ze zit. Daarbij valt dit volgens mij onder de regel: "Invoeger hinderen", hetgeen weer niet mag. * Er waren wat campers aan het inhalen op strook 2. Aangezien strook 1 eraf gaat en het weer 2strooks wordt, maar even doorgetrapt om daar op een nette manier voor te komen. Pas bij ruim 150 op de teller werd het gat tussen ons niet meer groter.
- Een Nweg is in de regel 80... Geen 65 (op de teller). Gelukkig mocht (en kon) je hier nog gewoon inhalen.
- Ik snap best dat je, als je uit een zijweg komt en een 80 weg op draait die over 1000 meter de kom in gaat, geen zin hebt om nog op te trekken naar 80. Immers, dat duurt een eeuw in je Kia Rio. Maar knal hem dan de volgende keer niet voor mij. Ik reed 80 op de teller, tik toen ik die auto door zag rijden de cruise eraf en moest nog terugremmen naar 50. Zit je achter hem, eindelijk op 50, kan ie het gas wel vinden. 8)7 Waarom geef je niet meteen gas als je op de provinciale weg draait dan.
- Zelfde figuur als hierboven: Je komt uit de buurt, als je bij Oosterhout (17) de A27 op gaat, moet je planken. Ik laat, op de voorsorteerstrook, al een gat vallen terwijl jij weg stuift, zodat we allebei de ruimte hebben. Op de oprit trap ik hem in en moet ik toch weer terugremmen naar 70 omdat je geen gas meer geeft, maar op 70 blijft hangen.
- Beste vrachtwagenchauffeur op de A27: Ik snap heel goed dat een rijtje nieuwe vrachtwagens die 82 rijden terwijl jouw (Spaanse) combinatie 90 haalt, vervelend kan zijn. Maar de methode: "Knipper aan en ruimte opeisen die er niet is", is niet echt een methode die op veel sympathie van je mede weggebruikers kan rekenen. Vooral niet als je dit 7x doet op een stuk waar je 130 mag, waardoor iedereen elke keer weer lekker op de rem kan.

Verder: Ben ik onzichtbaar ofzo? Tot 3x toe eentje die, terwijl ik al op de uitvoegstrook zit, mij nog inhaalt en dan bedenkt dat ie er ook af moet, dus maar gewoon dwars door mij heen wilt. En ook lekker doorsturen terwijl ik op de toeter en de rem hang. Weet iig dat de toeter het nog doet.

Ik snap mensen ook niet, we naderen een 90 stuk, je zit met 100 links en op het moment dat ik nog ca. 2 autolengtes van je af ben, besluit je in te gaan halen. In in de ankers (want tot de borden 90 is het 130). Vervolgens in het 90 stuk zit je nog voor me en loop je met 120 weg, om je gas los te laten en naar rechts te gaan. Ik ga je voorbij, ook weer naar rechts en zet de cruise op 105, kom je me even later weer met behoorlijk snelheidsverschil voorbij. Detail: Het was een Golf plus.

Ik dacht vanochtend echt: "Goh, het valt wel mee met het maffe verkeer." Totaan de A27 niets opvallends. De gebruikelijke linksplakkers op de A2 in de TC en verder niets en zelfs totaan de eindbestemming niets opvallends, behalve de groene golf en de 65@80 rijder.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:46:10 #66
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_162265186
Pizza, trol eens niet zo joh. :7

Ik had vanmorgen weer eens een Belgenirritatie. God, wat rijden die soms slecht. Met 90 op de linkerbaan hangen, geen richting aangeven...
pi_162275111
Belgen :')
Gistermiddag door Brussel gereden, wat die mensen daar doen _O-
Links inhalen, rechts inhalen, auto tussen de kleinste gaatjes gooien, als ze je spiegel aantikken boeit het ze niet, als ze iets niet snel genoeg gaat 5-10 seconden lang op hun toeter drukken om vervolgens met piepende banden de auto om te draaien en weg te scheuren.. Vrachtwagens halen elkaar onderling in rechts met +- 100 km. Voetgangers kijken alleen maar rechtuit, had er gister bijna 3 op m`n motorkap zitten, en dan verontwaardigd naar mij gaan doen omdat ik vol in m`n ankers moet omdat er opeens een kerel tussen 2 auto's doorschiet..

Had op de heenweg een situatie dat een Touringcar even een vrachtwagen inhaalde met ik schat 120 kilometer per uur :') Ook een vrachtwagen die besloot om zichzelf maar even tussen 2 auto's te proppen.

Heb gister toevallig ook wat gevlogt, maar het meerendeel van de vlog zijn de verkeerssituaties daar, damn.. (De enige situatie die ik er niet op heb staan is de Touringcar)



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2016 18:50:00 ]
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:40:14 #68
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_162277106
Je gaat naar Werchter en je rijdt door Brussel? Welke logica is dat :D
pi_162277262
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:40 schreef Tinos85 het volgende:
Je gaat naar Werchter en je rijdt door Brussel? Welke logica is dat :D
Ja, die logica is er niet _O-
We gingen via Antwerpen, maar toen dacht de TomTom, neeiinnn we stoppen er mee :')
Sja, dan maar op je gevoel verder he, en toen reden we opeens in Brussel _O-
pi_162277987
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:49 schreef MrBradge het volgende:
Belgen :')
Gistermiddag door Brussel gereden, wat die mensen daar doen _O-
Links inhalen, rechts inhalen, auto tussen de kleinste gaatjes gooien, als ze je spiegel aantikken boeit het ze niet, als ze iets niet snel genoeg gaat 5-10 seconden lang op hun toeter drukken om vervolgens met piepende banden de auto om te draaien en weg te scheuren.. Vrachtwagens halen elkaar onderling in rechts met +- 100 km. Voetgangers kijken alleen maar rechtuit, had er gister bijna 3 op m`n motorkap zitten, en dan verontwaardigd naar mij gaan doen omdat ik vol in m`n ankers moet omdat er opeens een kerel tussen 2 auto's doorschiet..

Had op de heenweg een situatie dat een Touringcar even een vrachtwagen inhaalde met ik schat 120 kilometer per uur :') Ook een vrachtwagen die besloot om zichzelf maar even tussen 2 auto's te proppen.

Heb gister toevallig ook wat gevlogt, maar het meerendeel van de vlog zijn de verkeerssituaties daar, damn.. (De enige situatie die ik er niet op heb staan is de Touringcar)

Ah mien jong, benne gij in die groote stád gewezen?
pi_162280064
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ah mien jong, benne gij in die groote stád gewezen?
Ik vond het eng oke :@
Dacht dat Amsterdam af en toe chaotisch was of Utrecht, maar dit.. :')
pi_162280726
De irritatie vandaag was de invoegstrook. Of eigenlijk de bestuurder voor mij die invoegstrookangst had. Hij stond dan ook een paar meter na het begin al stil. Terwijl daar toch echt geen ruimte was om in te voegen, aangezien het verkeer links van hem praktisch bumper aan bumper stond. Voor hem was nog 100 meter aan lege invoegstrook. Maar ja, die invoegstrookangst hè.
Toen reed hij weer een eindje, maar dat was slechts stapvoets en duurde ook maar even. Paar meter verder stonden we dus weer stil. Weer naast een file waar men nog steeds bumper aan bumper stond. En zo nog twee keer voordat hij wel kon invoegen.
Wat ik overigens ook niet snap. Je ziet in die file die invoegstrook rechts toch ook? Gaat er dan geen belletje rinkelen dat het misschien handiger is om een gaatje te laten vallen? Zodat invoegers redelijk soepel kunnen invoegen, en alles ook weer redelijk soepel doorrijdt? In plaats van dat iedereen moet stoppen en op elkaar moet wachten? En als het je dagelijkse file is, dan weet je zelfs al voordat je hem ziet dat die invoegstrook eraan zit te komen, en kun je al van tevoren een beetje rekening houden met die mensen met invoegstrookangst. Zodat die aan het begin van de invoegstrook al kunnen invoegen.
Toen de man met invoegstrookangst eindelijk ergens was ingevoegd, kon ik een eindje doorrijden over de invoegstrook en ergens tegen het einde was een gat dat ruim genoeg was.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:42:08 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162281247
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:46 schreef BigSmurf het volgende:
Pizza, trol eens niet zo joh. :7

Ik had vanmorgen weer eens een Belgenirritatie. God, wat rijden die soms slecht. Met 90 op de linkerbaan hangen, geen richting aangeven...
Vandaag mijn retourtje Ardennen gedaan, maar wat ze daar juist NIET doen is linkshangen om je te gallen.. voor de rest zijn ze onvoorspelbaar en kun je echt van alles verwachten, maar ze gaan altijd naar rechts als ze hebben ingehaald.

Als je dan weer over de NL grens bent begint het grote linkshangen en schoolmeestergedrag; ik rijd op de linkerrijstrook, Jij mag hier 120, dat rijd ik, dus ik blijf lekker links hangen, ook al had ik al 6 keer naar rechts gekund. Echt, na nummertje 20 ofzo ben ik in staat om mijn hele koelbox leeg te pleuren op zijn voorruit als ik er eenmaal voorbij ben. Wat een ongelofelijk nare enge kwallen rijden er toch tussen zeg :') En het is niet dat ze je niet zien ofzo hoor, want als ik dan heel demonstratief naar rechts ga elke keer, zie je ze meteen én een tikkie gas bij geven omdat ze er gewoon op zitten te wáchten dat je het rechts gaat proberen, én ze komen een beetje naar rechts... ze zitten de boel gewoon te ziekstralen, echt zum kotzen :r :r :r :r :r
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  FOK!fotograaf dinsdag 17 mei 2016 @ 21:54:21 #74
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162281629
Net ingehaald op een duurzaam debiel weg... Figuur voor me in een Zaadfira, in de 30 zone reed ik 45 op de teller en loopt ie hard van me weg, einddrempel daar is een smerige, moet je rustig overheen, daarna blijft hij op 45 hangen... Waar je 60 mag. 8)7 8)7 Gelukkig reed deze wel rechts, dus maar voorbij gestoken.

quote:
3s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag mijn retourtje Ardennen gedaan, maar wat ze daar juist NIET doen is linkshangen om je te gallen.. voor de rest zijn ze onvoorspelbaar en kun je echt van alles verwachten, maar ze gaan altijd naar rechts als ze hebben ingehaald.
Ik heb gister vanaf de Leidscherijn tunnel totaan dat ik de A27 af ging, een Belg in mijn spiegel gehad. Ging ook keurig telkens naar rechts, reed netjes de maximale snelheid. Ik dacht even dat ze daar hebben leren rijden, maar blijkbaar nog niet helemaal.
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
En het is niet dat ze je niet zien ofzo hoor, want als ik dan heel demonstratief naar rechts ga elke keer, zie je ze meteen én een tikkie gas bij geven omdat ze er gewoon op zitten te wáchten dat je het rechts gaat proberen, én ze komen een beetje naar rechts... ze zitten de boel gewoon te ziekstralen, echt zum kotzen :r :r :r :r :r
Maar jij hebt toch voldoende paarden en voldoende sterke paarden om hem er rechts voorbij te steken? Links al een gat laten vallen en zodra er ruimte rechts is die ze niet pakken, trap je het gat dicht en hoek je hem er strak omheen. Kunnen de meeste niet op reageren.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:00:54 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162281848
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
Net ingehaald op een duurzaam debiel weg... Figuur voor me in een Zaadfira, in de 30 zone reed ik 45 op de teller en loopt ie hard van me weg, einddrempel daar is een smerige, moet je rustig overheen, daarna blijft hij op 45 hangen... Waar je 60 mag. 8)7 8)7 Gelukkig reed deze wel rechts, dus maar voorbij gestoken.

[..]

Ik heb gister vanaf de Leidscherijn tunnel totaan dat ik de A27 af ging, een Belg in mijn spiegel gehad. Ging ook keurig telkens naar rechts, reed netjes de maximale snelheid. Ik dacht even dat ze daar hebben leren rijden, maar blijkbaar nog niet helemaal.

[..]

Maar jij hebt toch voldoende paarden en voldoende sterke paarden om hem er rechts voorbij te steken? Links al een gat laten vallen en zodra er ruimte rechts is die ze niet pakken, trap je het gat dicht en hoek je hem er strak omheen. Kunnen de meeste niet op reageren.
O ja, tuurlijk, maar wat win je ermee? meeste wat ik rijd is 2 strooks wegen.. dan zit ik achter de volgende in het treintje met die klaplul achter me, die hoor je dan bijna gniffelen... Tevens is dat niet fijn voor mijn verbruik, telkens op het gas. Het is gewoon strontirritant, rot lekker naar rechts als dat kan.. wat is er nou leuk aan het tot op het bot gaan zitten tergen van iemand?

Als er voor hem nou een kilometer vrije baan is misschien, maar dat is meestal niet zo, dus is zo'n aktie gewoon nutteloos.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162287549
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

O ja, tuurlijk, maar wat win je ermee? meeste wat ik rijd is 2 strooks wegen.. dan zit ik achter de volgende in het treintje met die klaplul achter me, die hoor je dan bijna gniffelen... Tevens is dat niet fijn voor mijn verbruik, telkens op het gas. Het is gewoon strontirritant, rot lekker naar rechts als dat kan.. wat is er nou leuk aan het tot op het bot gaan zitten tergen van iemand?

Als er voor hem nou een kilometer vrije baan is misschien, maar dat is meestal niet zo, dus is zo'n aktie gewoon nutteloos.
keertje seinen met groot licht doet wel eens wonderen....
meestal krijg je dan wel een middelvinger er achter aan, of een verwonderde blik van "wtf doe je?!?!"

maar ik kan daarna wel weer lekker door knorren op de CC :)
doe ik trouwens alleen als ik daarna niet bij de volgende trein aan linksrijders aanhaak, dat heeft dan weinig zin ;)
pi_162287836
Vanmorgen A4 van Den Haag richting Leiden.
3 rijstroken, het is aardig druk. Ik rij op middenstrook. Links rijdt het welbekende treintje (langzamer dan ik), rechts een treintje vrachtwagens. Klein vrachtwagentje op rechterstrook wordt ingehaald door grote vrachtwagen voor mij. Grote vrachtwagen gaat terug naar rechts en kleine vrachtwagentje wil koste wat kost vóor mij op middenstrook gaan rijden. Pas een heel eind verderop staat het weer stil en kan hij de grote vrachtwagen die hem net inhaalde weer inhalen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_162287958
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:22 schreef deezler het volgende:
De irritatie vandaag was de invoegstrook. Of eigenlijk de bestuurder voor mij die invoegstrookangst had. Hij stond dan ook een paar meter na het begin al stil. Terwijl daar toch echt geen ruimte was om in te voegen, aangezien het verkeer links van hem praktisch bumper aan bumper stond. Voor hem was nog 100 meter aan lege invoegstrook. Maar ja, die invoegstrookangst hè.
Toen reed hij weer een eindje, maar dat was slechts stapvoets en duurde ook maar even. Paar meter verder stonden we dus weer stil. Weer naast een file waar men nog steeds bumper aan bumper stond. En zo nog twee keer voordat hij wel kon invoegen.
Wat ik overigens ook niet snap. Je ziet in die file die invoegstrook rechts toch ook? Gaat er dan geen belletje rinkelen dat het misschien handiger is om een gaatje te laten vallen? Zodat invoegers redelijk soepel kunnen invoegen, en alles ook weer redelijk soepel doorrijdt? In plaats van dat iedereen moet stoppen en op elkaar moet wachten? En als het je dagelijkse file is, dan weet je zelfs al voordat je hem ziet dat die invoegstrook eraan zit te komen, en kun je al van tevoren een beetje rekening houden met die mensen met invoegstrookangst. Zodat die aan het begin van de invoegstrook al kunnen invoegen.
Toen de man met invoegstrookangst eindelijk ergens was ingevoegd, kon ik een eindje doorrijden over de invoegstrook en ergens tegen het einde was een gat dat ruim genoeg was.
Als iemand geforceerd vanaf het eerste blokje wil invoegen en daar achter komen nog allemaal auto's die wel doorrijden tot het eind, dan moet je heel veel auto's extra voor je dulden en dat betekent extra achterstand in de file. Denk dat het zoiets is.

Of nee ook niet echt, want volgens mij ervaren veel mensen het als aso als iemand wel de hele invoegstrook gebruikt en daarmee en klein stukje van de file omzeild als het ware.
  woensdag 18 mei 2016 @ 09:21:23 #79
177940 Tunafish
met staart
pi_162288000
Kijkersfiles }:| Ik snap best dat het heel interessant is wat er allemaal aan de andere kant gebeurt (blijkbaar was daar een scooter aangereden door een busje, politie en ambulance en alles erbij), maar het is toch lichtelijk frustrerend dat we dan op de andere rijbaan meer dan een kilometer daarvoor al stil moeten staan. Kijk gewoon voor je en rij door.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_162288076
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 09:21 schreef Tunafish het volgende:
Kijkersfiles }:| Ik snap best dat het heel interessant is wat er allemaal aan de andere kant gebeurt (blijkbaar was daar een scooter aangereden door een busje, politie en ambulance en alles erbij), maar het is toch lichtelijk frustrerend dat we dan op de andere rijbaan meer dan een kilometer daarvoor al stil moeten staan. Kijk gewoon voor je en rij door.
Tsja, er hoeven maar een paar bestuurders even in te houden en je krijgt de file al en als die file er eenmaal is, dan maakt het volgens mij niks uit dat men pas honderd meter later vol op het gas gaat. Ik heb met het fenomeen kijkersfile niet zoveel moeite
pi_162288796
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 09:21 schreef Tunafish het volgende:
Kijkersfiles }:| Ik snap best dat het heel interessant is wat er allemaal aan de andere kant gebeurt (blijkbaar was daar een scooter aangereden door een busje, politie en ambulance en alles erbij), maar het is toch lichtelijk frustrerend dat we dan op de andere rijbaan meer dan een kilometer daarvoor al stil moeten staan. Kijk gewoon voor je en rij door.
Ik vind het niet zo erg. Meestal zit ik binnensmonds dingen te roepen als: "Soow joh heey, kijktan! Boeiend hé? Boeiend! Boeiend! Boeiend! Interessant! Boeiend! Boeiend! " En als de file voorbij is (toevallig altijd vlak na de puinzooi): "Zo, alles gezien? Mooi, en nu doorrijden!"
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 18 mei 2016 @ 10:35:16 #82
177940 Tunafish
met staart
pi_162289382
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 09:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Tsja, er hoeven maar een paar bestuurders even in te houden en je krijgt de file al en als die file er eenmaal is, dan maakt het volgens mij niks uit dat men pas honderd meter later vol op het gas gaat. Ik heb met het fenomeen kijkersfile niet zoveel moeite
Nou ja, het is gewoon zo'n onnodige file. Er is geen oprit waardoor er ineens meer volk op de weg moet en het ritsen misgaat, of een strook afgesloten, of wat dan ook; het is puur en alleen dat mensen naar de andere kant van de weg kijken, in plaats van op de weg letten en gewoon doorrijden. En omdat zij zo nodig wat langzamer moeten om alles goed te kunnen zien, zit iedereen daarachter opgescheept met vertraging.
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 10:06 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo erg. Meestal zit ik binnensmonds dingen te roepen als: "Soow joh heey, kijktan! Boeiend hé? Boeiend! Boeiend! Boeiend! Interessant! Boeiend! Boeiend! " En als de file voorbij is (toevallig altijd vlak na de puinzooi): "Zo, alles gezien? Mooi, en nu doorrijden!"
Precies, zodra je voorbij het ongekend boeiende tafereel bent, rijdt alles magisch door alsof er niks is gebeurd. Het is dus allemaal volstrekt nergens voor nodig.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_162295210
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 09:21 schreef Tunafish het volgende:
Kijkersfiles }:|
Ja wacht eens even, als ik een half uur in de file gestaan heb dan wil ik wel een beetje waar voor mijn geld!
  woensdag 18 mei 2016 @ 15:45:00 #84
177940 Tunafish
met staart
pi_162296264
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:06 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Ja wacht eens even, als ik een half uur in de file gestaan heb dan wil ik wel een beetje waar voor mijn geld!
Je kijkt thuis maar mooi via de webcams van de VID :{w :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_162296565
:'( En ik mag al zo weinig buiten!
  FOK!fotograaf woensdag 18 mei 2016 @ 16:28:48 #86
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162297479
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 10:06 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo erg. Meestal zit ik binnensmonds dingen te roepen als: "Soow joh heey, kijktan! Boeiend hé? Boeiend! Boeiend! Boeiend! Interessant! Boeiend! Boeiend! " En als de file voorbij is (toevallig altijd vlak na de puinzooi): "Zo, alles gezien? Mooi, en nu doorrijden!"
Toeter je nooit? Bij mensen die op hun rem gaan staan om beter te kunnen kijken, toeter ik eigenlijk altijd. Irritant gedoe.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162297585
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:28 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Toeter je nooit? Bij mensen die op hun rem gaan staan om beter te kunnen kijken, toeter ik eigenlijk altijd. Irritant gedoe.
Bijna nooit. Maar zeker niet om dit soort dingen. Vaak duikel ik achterin zo'n file en is de nieuwsgierige veroorzaker ervan allang gevlogen.
Ik geloof ook dat er heel wat volk tussen die kijkers staan die er helemaal niet naar willen kijken maar noodgedwongen aan staan te schuiven.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf woensdag 18 mei 2016 @ 16:38:48 #88
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162297762
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:32 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Bijna nooit. Maar zeker niet om dit soort dingen. Vaak duikel ik achterin zo'n file en is de nieuwsgierige veroorzaker ervan allang gevlogen.
Ik geloof ook dat er heel wat volk tussen die kijkers staan die er helemaal niet naar willen kijken maar noodgedwongen aan staan te schuiven.
Ja, zoeen ben ik dan dus. Ik toeter als iemand voor mij dus nog extra remt om te kunnen kijken, anders niet. Gebeurt niet zo heel vaak gelukkig.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162301984
quote:
Nou snap ik dat zo'n Twingo best een grote auto is, maar 't is geen vrachtwagen. En volgens mij stond je bij Gorinchem wel op een parkeerplek voor vrachtwagens. Daar hoor je niet (net zoals dat vrachtwagens niet op de plekken voor personenauto's horen).
pi_162302360
Weet je dat ik daar niet eens op lette eigenlijk :@
  woensdag 18 mei 2016 @ 20:05:37 #91
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162304271
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef MrBradge het volgende:
Weet je dat ik daar niet eens op lette eigenlijk :@
Had een leuk filmpje kunnen zijn: "automobilist snapt parkeerplaats niet"
pi_162304593
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef MrBradge het volgende:
Weet je dat ik daar niet eens op lette eigenlijk :@
Ik weet niet wat erger is, dat je op een parkeerplaats voor vrachtwagens parkeert of dat je niet door hebt dat je daar parkeert.
  woensdag 18 mei 2016 @ 20:19:27 #94
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_162304942
Niet echt een irritatie , maar dat er soms mensen hun achter ruitenwissers de hele tijd aan hebben bij droog weer. Of ze kijken nooit in hun achteruitkijkspiegel , of ze weten gewoon niet hoe deze uit te zetten.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_162305081
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:13 schreef Najieto het volgende:
Hoe jij Gorinchem uitspreekt _O-
Ja weet ik veel hoe je dat uitspreekt :')
pi_162306310
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:22 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ja weet ik veel hoe je dat uitspreekt :')
Was je ook in Brussel?
pi_162306333
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:52 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Was je ook in Brussel?
Ik heb óók in Brussel gereden ja :')
pi_162306390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:52 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ik heb óók in Brussel gereden ja :')
Dacht het al..... da's dicht bij de madammekes achter het glas.
pi_162306419
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 10:06 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo erg. Meestal zit ik binnensmonds dingen te roepen als: "Soow joh heey, kijktan! Boeiend hé? Boeiend! Boeiend! Boeiend! Interessant! Boeiend! Boeiend! " En als de file voorbij is (toevallig altijd vlak na de puinzooi): "Zo, alles gezien? Mooi, en nu doorrijden!"
het zal vast erg gezelig zijn bij jou in de auto. :')
pi_162306445
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:54 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Dacht het al..... da's dicht bij de madammekes achter het glas.
Ik vond er geen fuck aan man :') Heb er meer in de file gestaan dan gereden
pi_162306525
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:55 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ik vond er geen fuck aan man :') Heb er meer in de file gestaan dan gereden
Ja, je moet daar opletten dan je niet op je voorligger knalt als je opzij aan het kijken bent.
Leg dat maar eens uit aan je verzekering :@
pi_162306700
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Ja, je moet daar opletten dan je niet op je voorligger knalt als je opzij aan het kijken bent.
Leg dat maar eens uit aan je verzekering :@
Ook dat, man man man.. Die mensen daar rijden sowieso als maloten. Links inhalen, rechts inhalen, als ze een kruising oversteken niet naar links/rechts kijken, ze rijden echt op ik denk 5 cm van je bumper als ze hem er tussen gooien..
pi_162306954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:01 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ook dat, man man man.. Die mensen daar rijden sowieso als maloten. Links inhalen, rechts inhalen, als ze een kruising oversteken niet naar links/rechts kijken, ze rijden echt op ik denk 5 cm van je bumper als ze hem er tussen gooien..
Klopt ik rij veel in België en het went nooit. (gele platen op je auto zijn daarbij niet in je voordeel)

Het vreemdste/gevaarlijkste vind ik dat je bij een verkeerslicht met een pijl WEL verkeer kan verwachten uit de tegenovergestelde richting. Iets wat in Nederland nooit mogelijk is.
pi_162306993
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:08 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Klopt ik rij veel in België en het went nooit. (gele platen op je auto zijn daarbij niet in je voordeel)

Het vreemdste/gevaarlijkste vind ik dat je bij een verkeerslicht met een pijl WEL verkeer kan verwachten uit de tegenovergestelde richting. Iets wat in Nederland nooit mogelijk is.
Klopt inderdaad, dat vond ik ook echt heel gevaarlijk.
Maar ik vond het ook gevaarlijk dat de voetgangers daar gewoon zonder te kijken tussen auto's door schieten, heb zó verdomde vaak op m`n rem moeten staan daar, iedereen loopt naar elkaar te toeteren en gebaren te maken :')
pi_162307771
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vandaag mijn retourtje Ardennen gedaan, maar wat ze daar juist NIET doen is linkshangen om je te gallen.. voor de rest zijn ze onvoorspelbaar en kun je echt van alles verwachten, maar ze gaan altijd naar rechts als ze hebben ingehaald.

Als je dan weer over de NL grens bent begint het grote linkshangen en schoolmeestergedrag; ik rijd op de linkerrijstrook, Jij mag hier 120, dat rijd ik, dus ik blijf lekker links hangen, ook al had ik al 6 keer naar rechts gekund. Echt, na nummertje 20 ofzo ben ik in staat om mijn hele koelbox leeg te pleuren op zijn voorruit als ik er eenmaal voorbij ben. Wat een ongelofelijk nare enge kwallen rijden er toch tussen zeg :') En het is niet dat ze je niet zien ofzo hoor, want als ik dan heel demonstratief naar rechts ga elke keer, zie je ze meteen én een tikkie gas bij geven omdat ze er gewoon op zitten te wáchten dat je het rechts gaat proberen, én ze komen een beetje naar rechts... ze zitten de boel gewoon te ziekstralen, echt zum kotzen :r :r :r :r :r
Ik had er vanmiddag ook zo eentje ja. Steeds om te zieken iets bijgassen en dan als ik weer naar links ging snelheid weer laten zakken. En echt, ik kleef niet, ik geef geen signalen of wat. Ik wil er gewoon langs met vmax, maar dat mocht niet.

Later werd ie nog mooier, want toen kreeg meneer telefoon en begon ie ook nog te zwalken bij het zieken, inmiddels bij iemand anders want ik vond het op een gegeven moment wel mooi geweest en ging onder de vmax rechts rijden een stukje achter hem. De ander ramde hem er uiteindelijk rechts langs, waarbij de treiterkop natuurlijk ook even gezellig quasi naar rechts kwam tijdens de manoeuvre :|W

Geen idee wat er mis is met dit soort mensen...
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_162308043
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:09 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, dat vond ik ook echt heel gevaarlijk.
Maar ik vond het ook gevaarlijk dat de voetgangers daar gewoon zonder te kijken tussen auto's door schieten, heb zó verdomde vaak op m`n rem moeten staan daar, iedereen loopt naar elkaar te toeteren en gebaren te maken :')
Ik denk dat je ook te maken hebt gehad met het fenomeen 'nen ollander in België zijn'. Helaas is dat soms al reden genoeg om vereersagressie uit te lokken :)

Al moet ik zeggen dat ik zelf behoorlijk veel last heb van de Nederlanders die tijdens de spits paniekerig zitten te doen in Brussel en daardoor bijvoorbeeld op Meiser of Montgomery zolang staan te wachten dat ik denk dat ze verwachten dat er auto's uit de lucht gaan komen vallen. Of die dan staan te twijfelen over een bord 'déviation' of zo. Of niet naast een vrachtwagen durven of naast een bus. Of een audi Qzoveel
pi_162309571
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:08 schreef Mr.Ping het volgende:

Het vreemdste/gevaarlijkste vind ik dat je bij een verkeerslicht met een pijl WEL verkeer kan verwachten uit de tegenovergestelde richting. Iets wat in Nederland nooit mogelijk is.
Dat is niet waar. Jij een pijl rechtsaf, dan kan tegemoetkomend verkeer ook groen linksaf hebben.
pi_162309703
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 19:15 schreef Light het volgende:
En volgens mij stond je bij Gorinchem wel op een parkeerplek voor vrachtwagens.
Volgens mij heeft scheiwijk geen aparte vrachtwagen P.
pi_162310161
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:09 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Jij een pijl rechtsaf, dan kan tegemoetkomend verkeer ook groen linksaf hebben.
Nee, als jij een pijl rechtsaf hebt, dan heeft tegemoetkomend verkeer linksaf (wat dus dezelfde straat in wil) niet tegelijk met jou groen. Als je een pijl linksaf hebt, kan tegemoetkomend verkeer voor linksaf wel tegelijk met jou groen hebben. Dan kruis je voor elkaar langs.
pi_162310166
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:09 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Jij een pijl rechtsaf, dan kan tegemoetkomend verkeer ook groen linksaf hebben.
Lees dit dan.
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:23:01 #111
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_162310270
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:09 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Jij een pijl rechtsaf, dan kan tegemoetkomend verkeer ook groen linksaf hebben.
Of zelfs gewoon kruisend verkeer met groen aan beide kanten, zoals in Eindhoven bij de kruising Leenderweg/Piuslaan/Leostraat
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=nl
Als je hier naar links wil heeft men aan de overkant ook groen. Dat staat daar dus ook regelmatig vast, want "ik heb groen, dus ik rij de kruising op ongeacht of ik ook weer van de kruising af kan".
pi_162310551
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:23 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Of zelfs gewoon kruisend verkeer met groen aan beide kanten, zoals in Eindhoven bij de kruising Leenderweg/Piuslaan/Leostraat
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=nl
Als je hier naar links wil heeft men aan de overkant ook groen. Dat staat daar dus ook regelmatig vast, want "ik heb groen, dus ik rij de kruising op ongeacht of ik ook weer van de kruising af kan".
Het zijn geen pijlen, dus dat kan dan.
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:32:28 #113
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_162310754
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:28 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Het zijn geen pijlen, dus dat kan dan.
Oh het kan ook, maar het zorgt niet echt voor een lekkere doorstroming. Als het een beetje druk is staan er altijd wel een paar auto's elkaar in de weg midden op de kruising. En dan heb je die dodo's die bij groen niet even kijken of ze niet op de rijbaan vast blijven staan, dus dan krijgt de kruisende weg groen en kunnen die niet verder.
pi_162311001
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:20 schreef Mr.Ping het volgende:
Lees dit dan.
Afgesproken! Lees jij dit dan:
pi_162311516
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:37 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Afgesproken! Lees jij dit dan:
[ afbeelding ]
Heb het gelezen, maar je hoeft geen verkeer te verwachten waarmee je rekening moet houden en waaraan je voorrang aan moet verlenen. Dit is in België wel het geval.
pi_162311649
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:48 schreef Mr.Ping het volgende:
Heb het gelezen, maar je hoeft geen verkeer te verwachten waarmee je rekening moet houden en waaraan je voorrang aan moet verlenen.
Als dat nu mijn bewering of de jouwe was geweest zou ik me danig op mijn plek gezet voelen.
pi_162311721
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:54 schreef matthias24 het volgende:

[..]

het zal vast erg gezelig zijn bij jou in de auto. :')
Ik moet het wel gezellig maken. 9 van de tien keer zit ik alleen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162311759
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:22 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ja weet ik veel hoe je dat uitspreekt :')
Goorkhum. En die k een beetje zacht.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162311795
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:53 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik moet het wel gezellig maken. 9 van de tien keer zit ik alleen.
aaahw oke.
  FOK!fotograaf donderdag 19 mei 2016 @ 00:59:31 #120
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162315085
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:20 schreef Light het volgende:

[..]

Nee, als jij een pijl rechtsaf hebt, dan heeft tegemoetkomend verkeer linksaf (wat dus dezelfde straat in wil) niet tegelijk met jou groen. Als je een pijl linksaf hebt, kan tegemoetkomend verkeer voor linksaf wel tegelijk met jou groen hebben. Dan kruis je voor elkaar langs.
Echt wel. Dat kan prima en dat gebeurt ook.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162315894
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:59 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Echt wel. Dat kan prima en dat gebeurt ook.
Niet als er ook een pijl in het verkeerslicht staat maar alleen op de weg.
Stond al duidelijk bij het plaatje dat ambertje90 postte:

  donderdag 19 mei 2016 @ 08:39:18 #122
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162316579
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:32 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Oh het kan ook, maar het zorgt niet echt voor een lekkere doorstroming. Als het een beetje druk is staan er altijd wel een paar auto's elkaar in de weg midden op de kruising. En dan heb je die dodo's die bij groen niet even kijken of ze niet op de rijbaan vast blijven staan, dus dan krijgt de kruisende weg groen en kunnen die niet verder.
Die is ook wel een stuk krapper voor mijn gevoel dan kruising Boutenslaan/Aalsterweg. Jammer dat sommige mensen niet snappen dat je daar OM elkaar heen gaat i.p.v. voor elkaar langs...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162316966
Smalle weg, gelijkwaardige kruising.
Ik stop om een auto van rechts voor te laten. Omdat deze linksaf slaat sorteer ik strak langs de stoeprand voor, want smalle weg.
De fietster die ik net had ingehaald was het daar niet mee eens en haalt mij links in en schiet nog net voor de juist indraaiende auto rechtdoor :X :X :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!fotograaf donderdag 19 mei 2016 @ 09:49:04 #124
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162317479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 06:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

Niet als er ook een pijl in het verkeerslicht staat maar alleen op de weg.
Stond al duidelijk bij het plaatje dat ambertje90 postte:

[ afbeelding ]
Zelfs daar ken ik er een van. Goed, niet helemaal eerlijk, want linksaf komt gedwongen op links terecht en rechtsaf gedwongen op de rechter rijstrook, maar wel gelijktijdig groen:
mapsje. Inmiddels is de situatie veranderd.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162330403
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:49 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zelfs daar ken ik er een van. Goed, niet helemaal eerlijk, want linksaf komt gedwongen op links terecht en rechtsaf gedwongen op de rechter rijstrook, maar wel gelijktijdig groen:
mapsje. Inmiddels is de situatie veranderd.
Dan wordt nog steeds voldaan aan de regel dat als je voor linksaf een pijl hebt, je geen last hebt van ander verkeer.
  donderdag 19 mei 2016 @ 22:04:00 #126
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_162336713
Tip van de dag: als je de binnendoorroute volgt die Flitsmeister aangeeft, hou dan rekening met het feit dat Flitsmeister géén rekening houdt met héle smalle boerenwegen en loslopende koeien. Dat kreng ging pas na enkele minuten en wat getoeter aan de kant. :D

Anti-irritatie: ik was alsnog flink sneller.
pi_162507678
Een klein irritatiefactortje op de snelweg. Flitsmeister die zichzelf afsluit omdat geconstateerd is dat ik niet meer onderweg ben... MILJAAR :( :r
pi_162508926
Grote irritatie: garage die na het verwisselen van de olie de vuldop er niet opdraait. Gisteren (drie weken later...) bij het oliepeil checken kom ik er pas achter. Er lijkt nauwelijks iets gelekt te zijn, wat een klein wonder is, maar ik ben best woest. Had de hele motor kunnen versjteren.

De merkgarage hier heeft er dus een klant bij. Kan natuurlijk nooit meer bewijzen dat de vorige dit heeft nagelaten dus ik denk niet dat het nog zin heeft om ruzie te gaan trappen bij de oude. Heb ze telefonisch medegedeeld dat ik er niet meer kom hierom en dat is het dan maar.

Heb ik weer... ;(
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  donderdag 26 mei 2016 @ 09:49:26 #129
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162509206
Bij de laatste APK haalde de keurmeester een onderdeel van een afdekplaat af onder motor. Hebben een tijd staan te puzzelen wat het zou kunnen zijn, bleek het iets te zijn wat 2 jaar geleden tijdens het vervangen van de distributieriem was gevallen en nooit meer terug was gezet :+

Heb pas de monteur erop aangesproken, die gaf zijn fout toe en heeft het alsnog gemonteerd, no hard feelings verder.
pi_162509248
Een aantal jaar geleden was de garage in Den Haag vergeten de dop van de benzinetank goed te sluiten...

"Maar opgebaarde, wat deed jij dan bij die garage want jij woont daar totaal niet in de buurt?"
Nou, blijkbaar was de leiding in de brandstoftank losgeschoten, dus kreeg de motor geen brandstof

"ow wat spannend, dus je stond ineens stil?"
Klopt, scherp! Maar gelukkig stond ik voor een verkeersstoplicht en waren wij net vertrokken na een weekendje wezen coma-zuipen in Den Haag

"Maar een leiding die losschiet, kan dat dan?"
Blijkbaar, de garage die het euvel heeft verholpen en mijn standaard garage die hadden dit nog nooit meegemaakt of gehoord. Het is een zeldzaamheid werd mij verzekerd

"En toen, en toen, hoe kwam je er achter dat de dop niet goed vastgezet was?"
Ik was aan het tanken en ik tankte een paar liter meer dan ik dacht dat in de tank paste. Dus I was like :o mgbbq wtf en toen zag ik dat mijn schoenen nat werden.

"Vervelend man! Dus die paar liter extra benzine proberen te claimen?"
Jazekers maar de garage wilde er niet aan want ik kon niet bewijzen dat zij de dop niet goed hadden aangedraaid (lolol :') ) en omdat opgebaarde in een import auto rijdt kon het losschieten van de leiding niet gegooid worden op de zogenaamde garantie. En de week na dit gebeuren ben ik ANWB lid geworden want dan wordt je auto een soort van gratis weggesleept en nu kostte alleen het wegslepen al bijna ¤150

"Bedankt voor het delen, prachtig verhaal"
Ja ik maak wat mee joh
pi_162509617
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:34 schreef Jihawti het volgende:
Grote irritatie: garage die na het verwisselen van de olie de vuldop er niet opdraait. Gisteren (drie weken later...) bij het oliepeil checken kom ik er pas achter. Er lijkt nauwelijks iets gelekt te zijn, wat een klein wonder is, maar ik ben best woest. Had de hele motor kunnen versjteren.

De merkgarage hier heeft er dus een klant bij. Kan natuurlijk nooit meer bewijzen dat de vorige dit heeft nagelaten dus ik denk niet dat het nog zin heeft om ruzie te gaan trappen bij de oude. Heb ze telefonisch medegedeeld dat ik er niet meer kom hierom en dat is het dan maar.

Heb ik weer... ;(
Als ik het goed begrijp ben je uitgegaan van het feit dat ze bij die garage klootzakken zijn en heb je ze nooit de kans gegeven hun foutje te herstellen? Daarvoor hoef je toch niet meteen ruzie te gaan trappen?

Fijn dat er zoveel vertrouwen is in de mensheid hier in Nederland... ;(
pi_162509920
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:34 schreef Jihawti het volgende:
Grote irritatie: garage die na het verwisselen van de olie de vuldop er niet opdraait. Gisteren (drie weken later...) bij het oliepeil checken kom ik er pas achter. Er lijkt nauwelijks iets gelekt te zijn, wat een klein wonder is, maar ik ben best woest. Had de hele motor kunnen versjteren.

De merkgarage hier heeft er dus een klant bij. Kan natuurlijk nooit meer bewijzen dat de vorige dit heeft nagelaten dus ik denk niet dat het nog zin heeft om ruzie te gaan trappen bij de oude. Heb ze telefonisch medegedeeld dat ik er niet meer kom hierom en dat is het dan maar.

Heb ik weer... ;(
Ja, want bij een merkgarage werken robots die nooit fouten maken natuurlijk. :')
pi_162510795
Vanmorgen reed links naast mij een witte Ford (volgens mij) Focus, met dezelfde snelheid als ik. Achter die Ford zat een vrachtauto de boel op te duwen. Ik miste wat context, maar ik begreep dat de meneer in zijn Ford de vrachtautomeneer een beetje zat was. Ik was de meneer in zijn Ford ook zat, dus ik ben maar wat langzamer gaan rijden. Fordbestuurder zag toen de nuttloosheid van zijn actie in, gaf nog even de vinger aan de vrachtauto achter hem en gaf weer gas.

Werkelijk, zes uur in de ochtend, en dan al gaan stressen in het verkeer. Stelletje testosteronknuppels. Neandertalers. Bokito's.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162511137
quote:
18s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:10 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp ben je uitgegaan van het feit dat ze bij die garage klootzakken zijn en heb je ze nooit de kans gegeven hun foutje te herstellen? Daarvoor hoef je toch niet meteen ruzie te gaan trappen?

Fijn dat er zoveel vertrouwen is in de mensheid hier in Nederland... ;(
Ik heb ze toch ook in eerste instantie opgebeld met het verhaal? De reactie was: "Dan moejje d'r een dop op doen."

Dus ik nog beleefd vragen of zij die nog hadden en hoe we dit verder op moesten lossen. Het antwoord was nee en dat ik maar naar de merkdealer moest gaan.

Dat heb ik dus gedaan, alwaar de dop al klaar lag tegen de tijd dat we m kwamen halen, kwartiertje later. Dat scoort dus punten bij mij. Ik heb niet de illusie dat ze daar nooit fouten maken natuurlijk. Ik weet nu wel dat ze andermans fouten vriendelijk en snel op kunnen lossen.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  donderdag 26 mei 2016 @ 11:19:50 #135
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162511154
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:06 schreef Ridocar het volgende:
Ik was de meneer in zijn Ford ook zat, dus ik ben maar wat langzamer gaan rijden.

Werkelijk, zes uur in de ochtend, en dan al gaan stressen in het verkeer.
Waarom doe je dat dan ook, reed die Ford bestuurder links van je jou in de weg ofzo?
pi_162511171
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:19 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ik heb ze toch ook in eerste instantie opgebeld met het verhaal? De reactie was: "Dan moejje d'r een dop op doen."
Oke, dat gedeelte ontbrak aan je oorspronkelijke verhaal, of althans, dat had ik er niet van begrepen, en lees ik er nu nog niet in als ik even terugkijk.
pi_162511594
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Oke, dat gedeelte ontbrak aan je oorspronkelijke verhaal, of althans, dat had ik er niet van begrepen, en lees ik er nu nog niet in als ik even terugkijk.
Nee klopt, maar dan nog is jouw gevolgtrekking dat ik dan dus mensen wel klootzakken zou vinden niet geheel lineair logisch zeg maar :P
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_162511755
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:19 schreef Jihawti het volgende:
Ik heb ze toch ook in eerste instantie opgebeld met het verhaal? De reactie was: "Dan moejje d'r een dop op doen."
Een 710 dop?
pi_162511899
Man man man.

Laat ik vooropstellen dat ik prima vind als mensen rustig aan doen, zich netjes aan de snelheid houden, etcetera. Ik doe het zelf niet altijd, moet ik toegeven, maar toch.

Echter had ik net zo'n figuur voor me wat oprecht zat te treuzelen. 60 waar je 80 mag, voor elke bocht afremmen, alles en iedereen, ook van links, voorrang geven, vijf seconden stil gaan staan voor een stopstreep, etc. :{ Wat is dat irritant zeg
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 12:03:49 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162512291
Mijn irritatie in het verkeer, laatste tijd al aantal keren gezien, mensen met oordopjes in. Op die fiets altijd al wat gestoord aan mensen die sloom fietsen en je niet horen als je belt als je er langs wilt, maar goed.

Maar ook in de auto. En dan staat de muziek zo hard dat ze hulpdiensten blijkbaar niet horen.

Laatst ook zo'n klungel bij de stoplichten. Twee banden om rechtdoor te gaan en een voor linksaf, daar stonden drie auto's. Helemaal rechts stond een auto. Komt er zo'n gast met oordopjes aan die hem vervolgens op de middelste strook zet ipv uiterst rechts, terwijl er op hoge snelheid een politiewagen naderde.

Als je er al voor kiest je zo te isoleren kijk dan gvd wel goed in de spiegels :(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162512317
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:44 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Een 710 dop?
Hahaha ik heb gegoogeld maar nu snap ik m. Ja, de 710 :P
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_162512444
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:19 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan ook, reed die Ford bestuurder links van je jou in de weg ofzo?
Voor mij persoonlijk maakte het niks uit, maar zo kinderachtig doen om een punt te maken is ook een beetje raar. Ik probeerde alleen dit gedrag te doorbreken, en dat is mij aardig gelukt.

Let wel, ik had geen moeite met de bestuurders van Ford en vrachtauto, en het kan mij ook niet boeien waar ze ruzie over kregen, ik was het alleen zat dat van zo'n vete het achteropkomende verkeer ook last had. Stop dan bij een parkeerplaats en knok het daar uit.

[ Bericht 16% gewijzigd door Ridocar op 26-05-2016 12:16:04 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162513203
Mooi opgelost!

Al moet ik zeggen dat een klevende vrachtauto me niets lijkt.
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 12:44:51 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162513286
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:40 schreef ambertje90 het volgende:
Mooi opgelost!

Al moet ik zeggen dat een klevende vrachtauto me niets lijkt.
Als vrachtauto's gaan kleven weet je dat je te langzaam rijdt
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162513398
Daar valt over te discussieren, als je 85 rijdt waar je 80 mag heeft de truck nog altijd "over".
pi_162519180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:50 schreef ambertje90 het volgende:
Daar valt over te discussieren, als je 85 rijdt waar je 80 mag heeft de truck nog altijd "over".
Als jij 85 rijdt en je wordt door een truck ingehaald dan deugt je teller niet.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_162519785
Klagen kan bij het amerikaanse ministerie van defensie, zij regelen de GPS
pi_162521299
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als vrachtauto's gaan kleven weet je dat je te langzaam rijdt
Ik heb er regelmatig last van bij 75 op een 70km weg.
.
pi_162522253
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:51 schreef BlackLining het volgende:
Man man man.

Laat ik vooropstellen dat ik prima vind als mensen rustig aan doen, zich netjes aan de snelheid houden, etcetera. Ik doe het zelf niet altijd, moet ik toegeven, maar toch.

Echter had ik net zo'n figuur voor me wat oprecht zat te treuzelen. 60 waar je 80 mag, voor elke bocht afremmen, alles en iedereen, ook van links, voorrang geven, vijf seconden stil gaan staan voor een stopstreep, etc. :{ Wat is dat irritant zeg
Ik vind het niet prima. Ja, op rechts, daar is het voor bedoeld. Eerder vandaag reed ik een poos lang achter een wagen die op 120 bleef steken. Leek uit te wijken naar rechts, maar bleef in het midden hangen en weer terug naar links terwijl er zeeën van ruimte lag. Dat soort mensen erger ik mij kapot aan. Opgelost door rechts in te halen
pi_162532135
Oh hai libellelezeres met kort pittig kapsel in je koekblik. Het is wellicht een idee om te kijken waar je rijdt, in plaats van je telefoon midden voor je gezicht te houden. Zodat je de haaientanden voor je wielen en verkeer om je heen wel kan zien. Dan hoef je niet zo verontwaardigd te kijken als ik bijna op je motorkap lig.
pi_162575043
Wil ik vanmiddag wegrijden ligt er een briefje achter mijn ruitenwisser: "parkeren is een vak niet twee en anders parkeer je maar in de zij straat"

Waarschijnlijk moet ik hieruit opmaken dat mijn auto niet netjes in het parkeervak staat. Het probleem is alleen er zijn in die straat dus helemaal geen parkeervakken. Het is gewoon een straat waar je de auto naast de stoep kan zetten (zoals iedereen doet) zonder belijning.

Waarschijnlijk had had ik mijn auto niet netjes aangesloten achter de auto voor mij. Ik kan dat niet meer controleren omdat deze auto inmiddels was vertrokken. Ik heb het in ieder geval niet in de gaten gehad. Het kan ook zijn dat de auto voor me later is ingeparkeerd en zij dus de auto niet netjes hebben neergezet.

Dat laatste dat kan de briefjesschrijver alleen maar weten als zij/hij me zag inparkeren en dus weet waar ik woon. Daar zit voor mij dan ook de irritatie, bel dan gewoon even aan dan kunnen we het even bespreken. Als ik door mijn auto op te schuiven een plekje voor je kan maken dan wil ik dat ook nog wel doen. Of anders in ieder geval een huisnummer zodat ik even kan aanbellen. Maar zo'n laf boos tokkie briefje in het handschrift van een kind van 4 irriteert mij dan weer mateloos. Uit irritatie heb ik het briefje op straat laten liggen, dan is in ieder geval duidelijk dat dit niet de manier is.
pi_162575681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:37 schreef 44rdbei het volgende:
"parkeren is een vak niet twee en anders parkeer je maar in de zij straat"
Maar zo'n laf boos tokkie briefje in het handschrift van een kind van 4 irriteert mij dan weer mateloos. Uit irritatie heb ik het briefje op straat laten liggen, dan is in ieder geval duidelijk dat dit niet de manier is.
Heb je ooit te maken gehad met een echte tokkie? Waarschijnlijk niet, als je dit al tokkie vindt.
Overigens vind ik het dan weer tokkie-gedrag dat je dat papier op straat pleurt. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_162576402
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Heb je ooit te maken gehad met een echte tokkie? Waarschijnlijk niet, als je dit al tokkie vindt.
Overigens vind ik het dan weer tokkie-gedrag dat je dat papier op straat pleurt. ;)
Ik vind het geen normaal gedrag in elk geval.

En dat papier was niet van mij, dat ze het op mijn auto kwakt maakt het niet mijn rotzooi.
  FOK!fotograaf zaterdag 28 mei 2016 @ 22:23:31 #154
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162576773
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:13 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik vind het geen normaal gedrag in elk geval.

En dat papier was niet van mij, dat ze het op mijn auto kwakt maakt het niet mijn rotzooi.
Ach, mijn handen jeuken regelmatig om ook eens zo'n briefje achter te laten, als er weer eentje buiten de vakken staat of dubbel geparkeerd staat. Bij de parkeerplaats van ons vorige huis stonden ook geen streepjes, had je er eentje die hem steevast een halve autolengte vanaf het begin van de parkeerstrook zette en ook nog eentje die hem op een plek waar je er makkelijk 2 op zou krijgen, hem precies in het midden neerkwakte. Als dat hier ook het geval was, dan snap ik het wel. En dat hoeft dan niet eens aan jou gelegen te hebben, als jij, zoals je schetst, wel aangesloten hebt, maar dan bij zo'n "dubbelparkeerder".

Beide wel eens behoorlijk klem gezet door hem er strak tegenaan te zetten. Schijtgedrag, als ik mijn best doe zou ik er 6 auto's op krijgen, als zij bij de parkeerders hoorden, stonden er maximaal 3.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162577317
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:23 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ach, mijn handen jeuken regelmatig om ook eens zo'n briefje achter te laten, als er weer eentje buiten de vakken staat of dubbel geparkeerd staat. Bij de parkeerplaats van ons vorige huis stonden ook geen streepjes, had je er eentje die hem steevast een halve autolengte vanaf het begin van de parkeerstrook zette en ook nog eentje die hem op een plek waar je er makkelijk 2 op zou krijgen, hem precies in het midden neerkwakte. Als dat hier ook het geval was, dan snap ik het wel. En dat hoeft dan niet eens aan jou gelegen te hebben, als jij, zoals je schetst, wel aangesloten hebt, maar dan bij zo'n "dubbelparkeerder".

Beide wel eens behoorlijk klem gezet door hem er strak tegenaan te zetten. Schijtgedrag, als ik mijn best doe zou ik er 6 auto's op krijgen, als zij bij de parkeerders hoorden, stonden er maximaal 3.
Pesterijtjes gaan natuurlijk ook niet helpen.
  FOK!fotograaf zaterdag 28 mei 2016 @ 22:37:01 #156
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162577365
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:35 schreef 44rdbei het volgende:
Pesterijtjes gaan natuurlijk ook niet helpen.
Juist wel. Degene die zo'n eind vanaf het einde bleef staan, deed na 1 of 2x goed strak ervoor gestaan te hebben, hem wel keurig op het begin neerzetten. Na verloop van tijd stond ie weer verderaf, stond je er weer een keertje voor en dan stond hij weer aan het begin. :D
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162578180
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:37 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Juist wel. Degene die zo'n eind vanaf het einde bleef staan, deed na 1 of 2x goed strak ervoor gestaan te hebben, hem wel keurig op het begin neerzetten. Na verloop van tijd stond ie weer verderaf, stond je er weer een keertje voor en dan stond hij weer aan het begin. :D
Kan ook toeval zijn geweest. Als het echt een probleem is zou ik gewoon even aan bellen. Maar het is beter dan zo'n anoniem briefje daar irriteer ik me echt aan.
pi_162580925
Bij ons in de straat zijn ook geen belijningen voor het parkeren.
Iedereen parkeert zijn/haat auto tegen de stoeprand aan of met 2 banden net op de stoep om het rijdende verkeer in de straat wat ruimte te geven.
Nu staat er een Peugeot 105 met 2 banden op de stoep geparkeerd, maar wel zodanig dat de auto meer op de stoep staat dan op de straat en er op de stoep nog maar weinig ruimte is om er langs te lopen. :N :X
  zondag 29 mei 2016 @ 00:43:03 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162581329
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:19 schreef Magic-IRC het volgende:
Bij ons in de straat zijn ook geen belijningen voor het parkeren.
Iedereen parkeert zijn/haat auto tegen de stoeprand aan of met 2 banden net op de stoep om het rijdende verkeer in de straat wat ruimte te geven.
Nu staat er een Peugeot 105 met 2 banden op de stoep geparkeerd, maar wel zodanig dat de auto meer op de stoep staat dan op de straat en er op de stoep nog maar weinig ruimte is om er langs te lopen. :N :X
doen we hier ook, ze kúnnen ervoor bekeuren, maar als je er voor zorgt dat er ruim een rolstoel en/of kinderwagen langs kan, zullen ze dat niet snel doen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162583661
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

doen we hier ook, ze kúnnen ervoor bekeuren, maar als je er voor zorgt dat er ruim een rolstoel en/of kinderwagen langs kan, zullen ze dat niet snel doen.
Als die ruimte er was zou ik het geen probleem vinden.
Maar er was nog geen 50 cm ruimte.
pi_162583841
Grootste probleem is dat ze tegen je spiegel rijden, daarom parkeer ik al jaren met de achterkant iets meer van de stoep af en het voorwiel er tegenaan. Dan rijden ze tenminste wel om je auto heen.
.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 mei 2016 @ 09:19:43 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_162583951
Ik rijd gisteren door een woonwijk, zie rechts van me een man met een hond. Ik kijk voor de zekerheid even extra: hond aan de lijn. Mooi. Aan de andere kant van de straat zie ik een stel mensen bezig om een kinderwagen in een auto te zetten. Ik rijd rustig door, schiet er ineens vanachter de man met de hond een teckel vlak voor mijn wielen de straat over, richting die mensen met die kinderwagen. Ik vol op de rem. Hond crosst door en wordt vol vreugde aangehaald door de mensen *O*

Volgens mij hadden ze niet eens in de gaten dat het beest bijna doodgeknuffeld werd door mijn auto :(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_162589256
Vanmorgen op de A58, van Bergen op Zoom richting Roosendaal, een Opel Corsa, drie of vier inzittenden. Toeterend werd ik ingehaald, vervolgens gingen er wat middelvingers in de auto omhoog. Waarom weet ik nog steeds niet. Ik heb nog wat beeld teruggekeken, maar ik kan nergens terugvinden waar ik mij de woede op de hals zou hebben gehaald.

Dafuq, stelletje opgefokte figuren.



[ Bericht 32% gewijzigd door Ridocar op 29-05-2016 13:48:21 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf zondag 29 mei 2016 @ 13:48:25 #164
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162589659
Gister bijna eentje binnen op de snelweg... Kwam eerst al zonder kijken naar links, mja, daaraan zijn we inmiddels wel gewend. Ging na de auto ingehaald te hebben naar rechts, zit ik al half ernaast, zit ie bijna in de zijkant. Weet ook waarom: Smartphone voor zijn snufferd, zoals een bejaarde dat doet. Dus niet omlaag kijken, maar telefoon omhoog houden op 10 centimeter van je gezicht. ;( ;(

Een ander besluit dat ie eraf moet. Dat doet ie niet door tussen de vluchtheuvels te gaan staan, zoals daar hoort, maar vanaf de doorgaande richting schuin in te draaien en de kont lekker op de andere helft te laten staan. Talentje hoor. |:( |:(
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  maandag 30 mei 2016 @ 11:48:51 #165
177940 Tunafish
met staart
pi_162615404
Eergisteren op de snelweg, was met 140 waar 130 mag een treintje auto's en busjes aan het inhalen. In mijn spiegels zie ik een of ander bestelbusje als een malle dichterbij komen, maar ik was gewoon nog bezig om die langzame figuren rechts van mij in te halen. Busje zit achter me, letter op iets van 3 meter van mijn achterwiel, druk heen en weer te slingeren, knipperlicht naar links aan en maar moeilijk doen enzo. Mij zo lopen opjagen helpt niet echt als je erlangs wil, dan ga ik niet ineens beter mijn best doen ofzo :') Ik ben aan het inhalen, ga snel zat, zodra ik weer naar rechts kan ga ik dat ook, niet zo zeuren.

Die vent zat een tijdje zo achter me tot ik weer naar rechts kon, meteen vol gas voorbij, 200 meter verderop hetzelfde doen bij zijn nieuwe voorligger. Triest figuur.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2016 @ 18:13:10 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_162649072
Okee, dit stukje had ik bijna niet kunnen posten :{

Ik bracht net onze zoon naar training, ik rijd op een voorrangsweg en van rechts komt een klein autootje, remt netjes af.

Van links komt een oranje gemeentebestelwagen die vrij fanatiek op de kruising afrijdt. Nu doen Duitsers dat wel vaker, die remmen pas laat af voor kruisingen. Deze remde dus helemaal niet maar karde gewoon door.

Dat ging dus alleen maar nèt goed omdat ik instinctief het gaspedaal indrukte waardoor hij achter me langsschoot in plaats van vol in mijn flank :o
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_162649122
Oh schrikken is dat! Je had m al in de smiezen gelukkig zodat je nog kon reageren.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2016 @ 18:16:22 #168
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_162649158
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 18:14 schreef Jihawti het volgende:
Oh schrikken is dat! Je had m al in de smiezen gelukkig zodat je nog kon reageren.
Ja, al verwachtte ik dus wel enige remactie :+ Naar links had hij helemaal geen zicht op die hoek, als daar een auto had gereden was het echt niet te missen geweest :{ Naar rechts, waar ik reed, is alleen maar veld, dus waarom hij me niet gezien heeft/niet afremde is me een raadsel. Ik had sowieso voorrang op die weg maar kwam ook nog van rechts.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_162649346
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 18:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, al verwachtte ik dus wel enige remactie :+ Naar links had hij helemaal geen zicht op die hoek, als daar een auto had gereden was het echt niet te missen geweest :{ Naar rechts, waar ik reed, is alleen maar veld, dus waarom hij me niet gezien heeft/niet afremde is me een raadsel. Ik had sowieso voorrang op die weg maar kwam ook nog van rechts.
Pfff misschien een hele vermoeide Duitse ambtenaar die wel keek maar niet zag?
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2016 @ 18:30:48 #170
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_162649509
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 18:24 schreef Jihawti het volgende:
Pfff misschien een hele vermoeide Duitse ambtenaar die wel keek maar niet zag?
Geen idee. Ik had het hem graag willen vragen maar ik had het te druk met bijkomen en zoon geruststellen. Bovendien sjeesde hij gewoon door.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 09:23:06 #171
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_162662177
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:33 schreef Ridocar het volgende:
Vanmorgen op de A58, van Bergen op Zoom richting Roosendaal, een Opel Corsa, drie of vier inzittenden. Toeterend werd ik ingehaald, vervolgens gingen er wat middelvingers in de auto omhoog. Waarom weet ik nog steeds niet. Ik heb nog wat beeld teruggekeken, maar ik kan nergens terugvinden waar ik mij de woede op de hals zou hebben gehaald.

Dafuq, stelletje opgefokte figuren.

Het enige wat ik kan ontdekken, is dat je aan het begin van het filmpje een seconde of twee iets teveel naar links lijkt te gaan. En aangezien jij een grote vrachtwagen bent, en hun een klein lullig corsaatje, kan het zijn dat dat in hun ogen even eng en bedreigend overkwam.

Ik heb dat ook wel eens hoor (niet dat ik dan ging toeteren) maar dat ik tijdens het inhalen van een vrachtwagen merkte dat ie een beetje zwabberde richting mijn weghelft, en dan heb je al heuul snel zoiets van...GAST, doe dat niet!! ARGH!. Is nogal intimiderend :P

Maar dan nog is hun reactie zwaar overdreven, als dat al was waarom ze toeterden...
pi_162667540
Nou, de politiewagens (twee Qashqai's) in het Vlaamse mogen toch ook wel wat meer rechts houden. En wat die voorste op het einde nu bedoelde met z'n zwaailichten.....

pi_162667628
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:33 schreef Ridocar het volgende:
Vanmorgen op de A58, van Bergen op Zoom richting Roosendaal, een Opel Corsa, drie of vier inzittenden. Toeterend werd ik ingehaald, vervolgens gingen er wat middelvingers in de auto omhoog. Waarom weet ik nog steeds niet. Ik heb nog wat beeld teruggekeken, maar ik kan nergens terugvinden waar ik mij de woede op de hals zou hebben gehaald.

Dafuq, stelletje opgefokte figuren.

Kobus en Kwiebus nog gezien? :P
pi_162668373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 13:22 schreef _VoiD_ het volgende:
Nou, de politiewagens (twee Qashqai's) in het Vlaamse mogen toch ook wel wat meer rechts houden. En wat die voorste op het einde nu bedoelde met z'n zwaailichten.....

Om de laatste vraag te beantwoorden: geen idee, misschien een poging om "dien 'Ollander" te intimideren.

Is dat van Breda naar Antwerpen?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162668379
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2016 13:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Kobus en Kwiebus nog gezien? :P
Wie?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162668431
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 09:23 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Het enige wat ik kan ontdekken, is dat je aan het begin van het filmpje een seconde of twee iets teveel naar links lijkt te gaan. En aangezien jij een grote vrachtwagen bent, en hun een klein lullig corsaatje, kan het zijn dat dat in hun ogen even eng en bedreigend overkwam.

Ik heb dat ook wel eens hoor (niet dat ik dan ging toeteren) maar dat ik tijdens het inhalen van een vrachtwagen merkte dat ie een beetje zwabberde richting mijn weghelft, en dan heb je al heuul snel zoiets van...GAST, doe dat niet!! ARGH!. Is nogal intimiderend :P

Maar dan nog is hun reactie zwaar overdreven, als dat al was waarom ze toeterden...
Ik heb het gezien, maar ik kwam in heel het stuk niet eens over de belijning. Idd zwaar overdreven reactie als het daarom ging...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162668730
Nou ja, je zou de vrachtwagenchauffeurs de kost moeten geven die buiten hun lijntjes rijden.
pi_162669447
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:03 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Om de laatste vraag te beantwoorden: geen idee, misschien een poging om "dien 'Ollander" te intimideren.

Is dat van Breda naar Antwerpen?
ja. Dagelijkse route, want ik woon in antwerpen en werk in nederland.
pi_162674065
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:03 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Wie?
Aan de andere kant van de weg, van R'Daal naar BoZ die 2 melkbussen ;)

pi_162679065
Nooit geweten dat die dingen een naam hadden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 2 juni 2016 @ 08:09:13 #181
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162684831
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:56 schreef Ridocar het volgende:
Nooit geweten dat die dingen een naam hadden.
Dit idd :D! Kom ze vaak tegen :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 2 juni 2016 @ 10:15:34 #182
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_162686724
Ik irriteer mij altijd aan Duitsers op een zaterdagmiddag ga ik vaak de grens over binnendoor om even wat drogisterij spullen te kopen, drank en even de auto vol te tanken.

Nu rijd ik binnendoor nooit harder dan 60 / 70 simpelweg omdat ik dat niet nodig vind om op een vrije dag te haasten

En dan gaan altijd de auto's met wit kenteken proberen om in te halen, of soms seinen ze, laatst wou er eentje inhalen terwijl er een verdrijvingsvlak aankwam, ik heb even naar links gestuurd om de auto te laten schrikken en gelijk van deze aardige meneer de middelvinger natuurlijk en meneer drukte even op de rem...

Ze kunnen beter zoals in Nederland obstakels in het midden zetten bij kruispunten dan kunnen ze niet inhalen in het midden.



Zo zie je dat de Duitse infrastructuur een stuk onveiliger is, je mag zelfs op de kleinste wegen inhalen waardoor je enorme aanrijdingen kan krijgen door inhalen, (frontaal).

Als je in het buitenland rijd dan waardeer je Nederland gelijk een stuk meer
Ook allemaal de duurste auto's, je kan zien dat Nederlanders een stuk minder materialistisch zijn, ik zou niet eens zo'n BMW willen, het onderhoud zou ik niet jaarlijks op willen hoesten
  donderdag 2 juni 2016 @ 10:47:15 #183
177940 Tunafish
met staart
pi_162687382
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:15 schreef Charleville het volgende:
Ik irriteer mij altijd aan Duitsers op een zaterdagmiddag ga ik vaak de grens over binnendoor om even wat drogisterij spullen te kopen, drank en even de auto vol te tanken.

Nu rijd ik binnendoor nooit harder dan 60 / 70 simpelweg omdat ik dat niet nodig vind om op een vrije dag te haasten
Dat jij niet doorrijdt, betekent niet dat anderen dan ook maar met 40 tot 30 km/u onder de limiet daar moeten rijden. Of blijf je zelf ook rustig achter iemand die 40 gaat op een 80-weg?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:15 schreef Charleville het volgende:
En dan gaan altijd de auto's met wit kenteken proberen om in te halen, of soms seinen ze
Ja, vind je het gek? :')
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:15 schreef Charleville het volgende:
laatst wou er eentje inhalen terwijl er een verdrijvingsvlak aankwam, ik heb even naar links gestuurd om de auto te laten schrikken en gelijk van deze aardige meneer de middelvinger natuurlijk en meneer drukte even op de rem...
Naar mannetje :r

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:15 schreef Charleville het volgende:
Ze kunnen beter zoals in Nederland obstakels in het midden zetten bij kruispunten dan kunnen ze niet inhalen in het midden.
[ afbeelding ]
Dat klopt, inhalen bij kruispunten is niet zonder gevaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:15 schreef Charleville het volgende:
Zo zie je dat de Duitse infrastructuur een stuk onveiliger is, je mag zelfs op de kleinste wegen inhalen waardoor je enorme aanrijdingen kan krijgen door inhalen, (frontaal).
Of, zo zie je dat sommige automobilisten gevaarlijk zijn, waar ze ook rijden. Je mag op verreweg de meeste Nederlandse kleine wegen ook gewoon inhalen, kun je ook tegen alles en iedereen botsen. Landelijk inhaalverbod dan maar?
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 2 juni 2016 @ 10:54:59 #184
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162687526
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:15 schreef Charleville het volgende:
Ik irriteer mij altijd aan Duitsers op een zaterdagmiddag ga ik vaak de grens over binnendoor om even wat drogisterij spullen te kopen, drank en even de auto vol te tanken.

Nu rijd ik binnendoor nooit harder dan 60 / 70 simpelweg omdat ik dat niet nodig vind om op een vrije dag te haasten

En dan gaan altijd de auto's met wit kenteken proberen om in te halen, of soms seinen ze, laatst wou er eentje inhalen terwijl er een verdrijvingsvlak aankwam, ik heb even naar links gestuurd om de auto te laten schrikken en gelijk van deze aardige meneer de middelvinger natuurlijk en meneer drukte even op de rem...

Ze kunnen beter zoals in Nederland obstakels in het midden zetten bij kruispunten dan kunnen ze niet inhalen in het midden.

[ afbeelding ]

Zo zie je dat de Duitse infrastructuur een stuk onveiliger is, je mag zelfs op de kleinste wegen inhalen waardoor je enorme aanrijdingen kan krijgen door inhalen, (frontaal).

Als je in het buitenland rijd dan waardeer je Nederland gelijk een stuk meer
Ook allemaal de duurste auto's, je kan zien dat Nederlanders een stuk minder materialistisch zijn, ik zou niet eens zo'n BMW willen, het onderhoud zou ik niet jaarlijks op willen hoesten
Troll alert :')
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162687678
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:22 schreef ambertje90 het volgende:
Nou ja, je zou de vrachtwagenchauffeurs de kost moeten geven die buiten hun lijntjes rijden.
U wilt hiermee suggereren dat ik als chauffeur vaak over de lijntjes ga?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162689610
In Duitsland is 100 km buiten de bebouwde kom,ik zou me ook ergeren aan iemand die dan daar dan 60 of 70 rijd.....
pi_162689749
-lees es wat de PTA faq over doodsverwensingen zegt...-

[ Bericht 96% gewijzigd door derLudolf op 02-06-2016 17:31:17 ]
pi_162691768
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:03 schreef Ridocar het volgende:
U wilt hiermee suggereren dat ik als chauffeur vaak over de lijntjes ga?
Ik wil zeggen dat je, met de ervaring in het achterhoofd dat er nogal eens een vrachtwagen botst op bijvoorbeeld stilstaande voertuigen op de vluchtstrook, best de claxon mag gebruiken om gevaar af te wenden als je een truck jouw rijstrook op, of in de richting van, ziet dwalen.

Je weet immers niet of er een oerhollands oplettende ridocar of een koffiezettende Litouwer aan het hoepeldraaien is.
  donderdag 2 juni 2016 @ 17:26:02 #189
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_162696634
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:56 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Heb geen problemen met inhalers, maar doe het dan niet op een voorsorteerstrook voor afslaand verkeer naar links.
En ik hou niet van gehaast rijden, de Belgen zijn misschien nog wel erger, die jagen je ook echt op, vooral in het Franstalige deel

[ Bericht 3% gewijzigd door derLudolf op 02-06-2016 17:31:48 ]
  FOK!fotograaf donderdag 2 juni 2016 @ 17:28:59 #190
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162696723
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:26 schreef Charleville het volgende:

[..]

Heb geen problemen met inhalers, maar doe het dan niet op een voorsorteerstrook voor afslaand verkeer naar links.
En ik hou niet van gehaast rijden, de Belgen zijn misschien nog wel erger, die jagen je ook echt op, vooral in het Franstalige deel
Maximale snelheid rijden is alles behalve haasten. Jij gaat zeker ook leuk met 100 inhalen op de snelweg terwijl de rest 130 rijdt?

En serieus, bewust naar een ander toesturen om hem te laten schrikken? Ik hoop dat je dat eens doet in Zwitserland. Serieus.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162696874
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:15 schreef Charleville het volgende:
Nu rijd ik binnendoor nooit harder dan 60 / 70 simpelweg omdat ik dat niet nodig vind om op een vrije dag te haasten
Jij rijd zeker ook altijd vooraan in de file.
pi_162698988
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
-lees es wat de PTA faq over doodsverwensingen zegt...-
Lees eens wat hier eerst stond.
  donderdag 2 juni 2016 @ 19:04:26 #193
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_162699164
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:28 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Maximale snelheid rijden is alles behalve haasten. Jij gaat zeker ook leuk met 100 inhalen op de snelweg terwijl de rest 130 rijdt?

En serieus, bewust naar een ander toesturen om hem te laten schrikken? Ik hoop dat je dat eens doet in Zwitserland. Serieus.
Dat was inderdaad verkeerd van mij, ik moet mij er voortaan niet mee bemoeien wat een ander doet, hij haalde daar waarschijnlijk in, omdat hij in de verte alweer een tegemoetkomende auto zag.
Maar ik rij niet zo heel vaak, doordeweeks fiets ik naar mijn werk, en nu leende ik de auto van een van m'n ouders.

En wat gebeurd er in Zwitserland als je dat daar doet? Ik gok een hele hoge boete.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 juni 2016 @ 19:12:52 #194
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_162699374
Mensen die 60/70 rijden (vaak met gele platen) in DLD buiten de bebouwde kom. Bijzonder irritant ja.

Wel leuk: degenen die hardnekkig 80 rijden, ook waar je 70 mag *flits*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_162699760
Het zijn eigenlijk altijd dezelfde merken die denken dat ze de snelweg gekocht hebben. Met hun bijtellingsknaller
pi_162701637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:29 schreef masterbeuner het volgende:
Het zijn eigenlijk altijd dezelfde merken die denken dat ze de snelweg gekocht hebben. Met hun bijtellingsknaller
Yups, ik had vanmiddag een Mondeo die me het asfalt waarop ik de weg overstak niet gunde. Vlak achter me langs rijden op zo'n dwingende manier, zonder vaart minderen. Als hij gewoon richting had aangegeven, net zoals zijn voorganger, had ik nog even gewacht met oversteken.
  FOK!fotograaf donderdag 2 juni 2016 @ 21:17:04 #197
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162702150
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:04 schreef Charleville het volgende:

[..]

Dat was inderdaad verkeerd van mij, ik moet mij er voortaan niet mee bemoeien wat een ander doet, hij haalde daar waarschijnlijk in, omdat hij in de verte alweer een tegemoetkomende auto zag.
Maar ik rij niet zo heel vaak, doordeweeks fiets ik naar mijn werk, en nu leende ik de auto van een van m'n ouders.

En wat gebeurd er in Zwitserland als je dat daar doet? Ik gok een hele hoge boete.
Zwitsers zijn een soort NSBers... Alleen dan alleen naar buitenlanders.

Maar serieus, ga gewoon rond de maximale snelheid rijden. Je kan het haasten vinden, maar je lokt daarmee gevaarlijk gedrag van de andere weggebruikers uit. En dingen als naar iemand sturen als ie inhaalt, je treft een keer de verkeerde die hem ofwel gewoon grof in de deur van jouw auto zet, of hem stil gooit en jou de auto uit trekt. En als je mazzel hebt, tref je politie die jouw rijbewijs innemen. Minste schade.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  Moderator donderdag 2 juni 2016 @ 21:34:03 #198
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_162702646
Gisteravond op de snelweg ergens tussen Maastricht en Utrecht.

Was redelijk rustig op de weg en ik wilde graag naar huis dus ik reed (voor mijn doen) vrij hard door met 140 op de linkerbaan.
Komt er een pipo in een bestelbusje ingevoegd met, ik gok 90 km/u.....en gooit meteen zijn knipper aan om door te willen naar de linkerbaan.
Ik houd er totaal niet van om dat te doen maar ik heb direct even geseind met groot licht dat ie dat dus écht mooi niet moest gaan doen want dat was bloedjelink geworden.

Gelukkig veranderde hij daardoor op het laatste moment van gedachten want ik zag hem heel snel weer een stuurbeweging naar rechts maken naar zijn eigen rijbaan.
Voelde wel even fijn want ik weet niet of dat goed was afgelopen als hij zijn actie had doorgezet.

Echt, wat bezielt mensen om met zulke lage snelheden meteen door te willen gaan naar de linkerbaan |:(
  vrijdag 3 juni 2016 @ 09:31:12 #199
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_162709751
Vanochtend reed ik op de snelweg. Een stukje waar twee snelwegen samen worden gevoegd. Ik reed helemaal rechts.

Omdat ik achter een redelijk langzaam rijdende auto reed ging ik naar links om hem in te halen. Gezien de snelweg aan de linker kant nog niet invoegde (dubbele doorgetrokken streep) kon ik veilig inhalen. Wil het niet zo zijn dat op het moment ik daar net reed een wit busje over de doorgetrokken streep mij vol af sneed. Het is ook niet zo dat hij op volle snelheid reed dus moest ook nog eens hard op de rem duwen om niet geraakt te worden. Van 100/120 naar 80 met auto's achter je is ook niet echt handig... Natuurlijk ook op de toeter gedrukt van "pas op ik rijd hier ook" maar dat mocht niet baten en hij drukte zich gewoon verder door.. Sorry maar dan ben je voor mij echt mislukt als chauffeur..

Verder snappen sommige mensen echt niet dat als zij hun telefoon op luidspreker hebben staan maar wel vast hebben, dat dit niet handsfree bellen is..
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_162722389
Godverdomme, ben je lekker aan het doorkarren links op de snelweg. Ga je een heuvel op dus je ziet niet wat erachter is... Zodra je weer zicht hebt zie je een auto op jouw rijstrook stil staan met alarmlichten aan :X

Dat was even schrikken :') Potverdorie.

Natuurlijk moet ik er rekening mee houden dat je na een heuvel niet ziet wat er staat, dat had ik beter kunnen doen... Maar we hebben ook nog zoiets als een gevarendriehoek, pauper :r (Mensen stonden netjes achter de vangrail te wachten, dus genoeg tijd om een gevarendriehoek neer te zetten..)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2016 19:30:55 ]
pi_162722442
No way dat ik de snelweg oploop om een gevarendriehoek neer te zetten op de linkerbaan na een heuvel.
Lekker achter de vangrail blijven.
pi_162722474
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 19:33 schreef Piles het volgende:
No way dat ik de snelweg oploop om een gevarendriehoek neer te zetten op de linkerbaan na een heuvel.
Lekker achter de vangrail blijven.
Ga dan voor die heuvel achter de vangrail staan en zwaai een beetje.

Was vrij rustig verder dus geen kans op aanrijding opzich.
pi_162723091
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 19:30 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme, ben je lekker aan het doorkarren links op de snelweg. Ga je een heuvel op dus je ziet niet wat erachter is... Zodra je weer zicht hebt zie je een auto op jouw rijstrook stil staan met alarmlichten aan :X

Dat was even schrikken :') Potverdorie.

Natuurlijk moet ik er rekening mee houden dat je na een heuvel niet ziet wat er staat, dat had ik beter kunnen doen... Maar we hebben ook nog zoiets als een gevarendriehoek, pauper :r (Mensen stonden netjes achter de vangrail te wachten, dus genoeg tijd om een gevarendriehoek neer te zetten..)
Heb dat ook wel eens gehad, net achter de heuvel stond alles stil. Kreeg het maar nét op tijd geremd, dat scheelde niet veel.
De auto achter mij deed het minder goed.... Ik had niet veel schade vond ik zelf maar kreeg toch 750 gulden ( ja, is alweer ff geleden ) van de verzekering.
En ik was op weg naar de sloop om die auto weg te brengen, heb nog nooit zo veel over gehouden aan een sloopauto! _O_ ^O^
Wat ook sneu was, onze auto's hadden we in de berm gezet om papiertjes in te vullen en we zagen nog een stuk of 4 aanrijdingen gebeuren.... -O-
Soms is het niet te voorkomen, daarom heet het ook een ongeluk.
pi_162732497
Gisterenavond rond 11 uur op de A13 richting Den Haag. Voor jullie een quizvraag, de hoofdprijs is een geheel onverzorgde voetreis naar een Afrikaans land naar keuze:

Hoeveel motorvoertuigen maakten op dat moment gebruik van de geopende spitsstrook? (incluis schrijver dezes)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162732719
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:56 schreef Ridocar het volgende:
Gisterenavond rond 11 uur op de A13 richting Den Haag. Voor jullie een quizvraag, de hoofdprijs is een geheel onverzorgde voetreis naar een Afrikaans land naar keuze:

Hoeveel motorvoertuigen maakten op dat moment gebruik van de geopende spitsstrook? (incluis schrijver dezes)
Ik wil niet winnen maar denk dat jij de enige was
pi_162733126
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 02:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik wil niet winnen maar denk dat jij de enige was
U mag nooit meer raden. Het was in ieder geval tot een kilometer voor mij. Ik kon het ook haast niet geloven, sterker, ik dacht op een gegeven moment dat ik het niet had begrepen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162735892
Niet zo zeer in het verkeer maar mensen die op je auto gaan zitten om een selfie te maken of op de foto te staan lijken me wel onder frustraties te vallen.

Gisteren twee wijven die hun dikke aars op de voorkant drukte en vandaag een vader die zijn dochter gewoon op mijn auto deponeerde.

Zeg je er wat van krijg je terug "Ja en dit is toch de openbare weg" :{
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_162735975
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:15 schreef Charleville het volgende:
Ik irriteer mij altijd aan Duitsers op een zaterdagmiddag ga ik vaak de grens over binnendoor om even wat drogisterij spullen te kopen, drank en even de auto vol te tanken.

Nu rijd ik binnendoor nooit harder dan 60 / 70 simpelweg omdat ik dat niet nodig vind om op een vrije dag te haasten

En dan gaan altijd de auto's met wit kenteken proberen om in te halen, of soms seinen ze, laatst wou er eentje inhalen terwijl er een verdrijvingsvlak aankwam, ik heb even naar links gestuurd om de auto te laten schrikken en gelijk van deze aardige meneer de middelvinger natuurlijk en meneer drukte even op de rem...

Ze kunnen beter zoals in Nederland obstakels in het midden zetten bij kruispunten dan kunnen ze niet inhalen in het midden.

[ afbeelding ]

Zo zie je dat de Duitse infrastructuur een stuk onveiliger is, je mag zelfs op de kleinste wegen inhalen waardoor je enorme aanrijdingen kan krijgen door inhalen, (frontaal).

Als je in het buitenland rijd dan waardeer je Nederland gelijk een stuk meer
Ook allemaal de duurste auto's, je kan zien dat Nederlanders een stuk minder materialistisch zijn, ik zou niet eens zo'n BMW willen, het onderhoud zou ik niet jaarlijks op willen hoesten
Ah de Nederlander die per se wil dat mensen achter hem moeten aanrijden met hun dikke vette auto's, terwijl hij 60 rijdt waar anderen daar 80 willen. :{w
pi_162736173
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Niet zo zeer in het verkeer maar mensen die op je auto gaan zitten om een selfie te maken of op de foto te staan lijken me wel onder frustraties te vallen.

Gisteren twee wijven die hun dikke aars op de voorkant drukte en vandaag een vader die zijn dochter gewoon op mijn auto deponeerde.

Zeg je er wat van krijg je terug "Ja en dit is toch de openbare weg" :{
Dan mag je in z'n vrij gewoon opeens heel veel gas geven :+
pi_162736200
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Niet zo zeer in het verkeer maar mensen die op je auto gaan zitten om een selfie te maken of op de foto te staan lijken me wel onder frustraties te vallen.

Gisteren twee wijven die hun dikke aars op de voorkant drukte en vandaag een vader die zijn dochter gewoon op mijn auto deponeerde.

Zeg je er wat van krijg je terug "Ja en dit is toch de openbare weg" :{
Gewoon even met een hamer in de hand uitstappen, zijn ze zo weg. Tokkies.
pi_162736225
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:42 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Gewoon even met een hamer in de hand uitstappen, zijn ze zo weg. Tokkies.
Ik heb de lichaamsbouw van een runway model, gaat niet veel indruk maken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:41 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dan mag je in z'n vrij gewoon opeens heel veel gas geven :+
Gaat niet lukken met mijn auto..... :')
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_162736271
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Ik heb de lichaamsbouw van een runway model, gaat niet veel indruk maken.

[..]

Gaat niet lukken met mijn auto..... :')
Automaat?
pi_162736391
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Automaat?
Een 3-cilinder turbo met een speaker, maakt niet geweldig veel indruk.
Daarnaast doen mensen het vooral als die geparkeerd staat en ik niet in de buurt ben.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_162741865
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 03:48 schreef Ridocar het volgende:

[..]

U mag nooit meer raden. Het was in ieder geval tot een kilometer voor mij. Ik kon het ook haast niet geloven, sterker, ik dacht op een gegeven moment dat ik het niet had begrepen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh..... ik geef mijn auto wel een Afrikaanse naam, da's ver zat om heen te lopen. :P

Maar hoe de spitstrook (niet) gebruikt wordt is gewoon om te janken, sowieso is de plaats op de weg al veel te moeilijk voor velen. :(
pi_162741902
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Een 3-cilinder turbo met een speaker, maakt niet geweldig veel indruk.
Daarnaast doen mensen het vooral als die geparkeerd staat en ik niet in de buurt ben.
Heb jij zo'n bijzondere auto dat mensen er mee op de foto willen?
Je hebt me nu behoorlijk nieuwsgierig gemaakt. :)
pi_162742061
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:23 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heb jij zo'n bijzondere auto dat mensen er mee op de foto willen?
Je hebt me nu behoorlijk nieuwsgierig gemaakt. :)
i8 sinds twee weken, nog nooit zoveel bekijks gehad, iedereen staart je aan.
Zwitserse lease kost dus gelukkig geen drol.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_162742506
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

i8 sinds twee weken, nog nooit zoveel bekijks gehad, iedereen staart je aan.
Zwitserse lease kost dus gelukkig geen drol.
Net ff op Google geloerd maar da's écht een mooie auto!! O+
  FOK!fotograaf zaterdag 4 juni 2016 @ 18:12:52 #218
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162744386
Pfff, kijken is zeker voor mensen die niet levensmoe zijn ofzo?

Gister bijna vol in de zijkant van een oud model Alto die voorrang nam op een rotonde die je vlot kan nemen (mag ook, ding ligt in een 80 weg). Die vent rijdt gewoon de rotonde op terwijl ik al bij "zijn" afrit ben. Seconde later en ik had echt vol in de zijkant gezeten. Verstandig hoor, met je gezin in een auto waar jij de kreukelzone bent voorrang nemen op een station van ruim 1500 kg die 40-50 rijdt. Toeter je, kijkt er eentje op die ofwel stoned was, of te dom om te poepen.

Vandaag een Merriva (what else :') ) die dacht dat je bij een punt waar 2 rijbanen samen komen meteen wel je knipper aan kan zetten en naar rechts kan komen. Guess what... Daar reed ik. En omdat het een tijdelijke situatie is (A9-A22 verbindingsboog), geen vluchtstrook. Ook weer een schaapachtige reactie. Alsof die doorgetrokken streep er zomaar ligt.

Verder een of andere gestresste Mercedesrijder die vond dat hij hier nog moest inhalen, terwijl ik stop omdat er een tegenligger aan komt en op het fietspad (wat als uitwijk gebruikt kan worden) een gezin met kleine kindertjes aan het fietsen was. Gevolg: tegenligger zo'n beetje tegen de gevels links aan, kinderen net niet van hun fiets. En dat allemaal om hier, zo'n 200 meter verderop, een privécomplex op te draaien.

Verder heb je het als motorrijder niet helemaal begrepen als je de hele N208 in een groep rijdt, voor de bocht (achter fotopunt) gas geeft om vervolgens hier op de uitvoegstrook stil te gaan staan en te wachten op je groep.

De hoeveelheid auto's met 1 of 2 ingeklapte spiegels was vandaag weer eens niet meer op 1 hand te tellen... En als je dan voor rood staat, als 4e voertuig, dan stap je toch even uit en doe je, in geval van je rechterspiegel (links red je meestal nog wel met alleen het raam open doen), deze weer open? Toch? Of gebruik je die gewoon helemaal niet.

Verder gewoon achterlijk druk vanwege de Verstappen experience op 't Circuitpark. En dan willen ze naar Nederland de F1 weer halen? Mogen ze wel ergens tussen Amsterdam en Haarlem een tijdelijk parkeerterrein aanleggen en met lange pendeltreinen gaan werken, anders loopt heel Zandvoort, Bloemendaal, Haarlem en Heemstede vast. :')
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 4 juni 2016 @ 19:29:17 #219
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_162746176
Net weer wat meegemaakt in Duitsland, een auto sneed mij af, en de bijrijder aan de rechterkant gooide 2 lege flesjes cola uit het raam, ze kwamen niet tegen mijn auto aan, maar het was duidelijk om te pesten, en dit keer reed ik toch echt de snelheid (100)

En nog wat, ik zat in de schoenenwinkel te wachten tot mijn zus klaar was met schoenen passen, ik zat op zo'n zitkrukje, en komt er opeens zo'n kattige Duitse meid naar me toe die vraagt of ik schoenen aan het passen ben, dus ik zeg : nee ik wacht. En toen moest ik perse opstaan zodat zij op dat bankje kon gaan zitten. Ik zou zoiets nooit aan iemand vragen, ik pas sowieso mijn schoenen altijd op m'n hurken als ik ze vast wil strikken
pi_162746956
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:29 schreef Charleville het volgende:
Net weer wat meegemaakt in Duitsland, een auto sneed mij af, en de bijrijder aan de rechterkant gooide 2 lege flesjes cola uit het raam, ze kwamen niet tegen mijn auto aan, maar het was duidelijk om te pesten, en dit keer reed ik toch echt de snelheid (100)

En nog wat, ik zat in de schoenenwinkel te wachten tot mijn zus klaar was met schoenen passen, ik zat op zo'n zitkrukje, en komt er opeens zo'n kattige Duitse meid naar me toe die vraagt of ik schoenen aan het passen ben, dus ik zeg : nee ik wacht. En toen moest ik perse opstaan zodat zij op dat bankje kon gaan zitten. Ik zou zoiets nooit aan iemand vragen, ik pas sowieso mijn schoenen altijd op m'n hurken als ik ze vast wil strikken
Je moet dan ook gewoon geen krukje bezet houden als jij geen intentie hebt om dat krukje te gebruiken op de manier waarvoor het bedoeld is.
pi_162749839
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:01 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Je moet dan ook gewoon geen krukje bezet houden als jij geen intentie hebt om dat krukje te gebruiken op de manier waarvoor het bedoeld is.
Een krukje is om op te zitten en dat deed hij ook.
pi_162751755
Ik denk dat ik vandaag iemand met een flinke slok op ben tegengekomen (kon nog net voorlangs gassen toen ze door rood hobbelde) want er slingerde iemand met een gangetje van 35-40 op een 80-weg doodkalm rechtdoor door rood waar ik linksaf sloeg (met groen). Auto achter me kon ook nog net op tijd remmen.

Het zat echt met een schaapachtige, ineengezakte houding met nog drie vlezige vriendinnen in dat blikje, slingerde door rood, reageerde heel traag toen ze doorkreeg dat er andere auto's aankwamen en kachelde vervolgens door. Ze kwamen ook van een festival-terrein af, vandaar mijn idee dat er zeg maar een promillage in het spel was.

Echt heel fijn. Zou de tweede aanrijding binnen 6 maanden zijn met de kinderen achterin omdat iemand anders door rood knalt. :X
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 22:34:14 #223
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162751803
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:32 schreef Jihawti het volgende:
Ik denk dat ik vandaag iemand met een flinke slok op ben tegengekomen (kon nog net voorlangs gassen toen ze door rood hobbelde) want er slingerde iemand met een gangetje van 35-40 op een 80-weg doodkalm rechtdoor door rood waar ik linksaf sloeg (met groen). Auto achter me kon ook nog net op tijd remmen.

Het zat echt met een schaapachtige, ineengezakte houding met nog drie vlezige vriendinnen in dat blikje, slingerde door rood, reageerde heel traag toen ze doorkreeg dat er andere auto's aankwamen en kachelde vervolgens door. Ze kwamen ook van een festival-terrein af, vandaar mijn idee dat er zeg maar een promillage in het spel was.

Echt heel fijn. Zou de tweede aanrijding binnen 6 maanden zijn met de kinderen achterin omdat iemand anders door rood knalt. :X
Daar zou ik 112 voor bellen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 4 juni 2016 @ 22:35:16 #224
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162751847
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:36 schreef vannelle het volgende:

[..]

Een krukje is om op te zitten en dat deed hij ook.
Als iemand anders schoenen wil passen is het vrij gepast om ruimte te maken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162752466
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als iemand anders schoenen wil passen is het vrij gepast om ruimte te maken.
Zal vast niet het laatste krukje in de zaak zijn geweest.
Zulk soort dwingend gedrag klopt gewoon niet.
pi_162757177
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zal vast niet het laatste krukje in de zaak zijn geweest.
Zulk soort dwingend gedrag klopt gewoon niet.
Dit.

Goede fatsoensnormen bestaan allang niet meer. Het is gewoon claimen waar je recht op hebt denkt te hebben.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 5 juni 2016 @ 09:20:00 #227
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162757545
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zal vast niet het laatste krukje in de zaak zijn geweest.
Zulk soort dwingend gedrag klopt gewoon niet.
Als het niet het laatste krukje was dan heb je gelijk, maar de opmerking "ik pas schoenen altijd op mijn hurken" impliceerde voor mij dat hij het gewoon niet nodig vond ruimte te maken. Ook al was het krukje de laatste.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162757630
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maar serieus, ga gewoon rond de maximale snelheid rijden. Je kan het haasten vinden, maar je lokt daarmee gevaarlijk gedrag van de andere weggebruikers uit. En dingen als naar iemand sturen als ie inhaalt, je treft een keer de verkeerde die hem ofwel gewoon grof in de deur van jouw auto zet, of hem stil gooit en jou de auto uit trekt. En als je mazzel hebt, tref je politie die jouw rijbewijs innemen. Minste schade.
Ik woon een paar honderd meter van de Duitse grens af en kom er dus regelmatig, vaak zie ik dan inderdaad NLers die daar 80 rijden op een 100 weg omdat ze niet beter weten, maar 60/70 zoals Charleville omdat je even rustig aan wilt doen is eigenlijk gewoon asociaal vind ik.
Dat doen Duitse bejaarden ook niet, die rijden ook gewoon de Vmax.

En dat je daar niet zoveel obstakels en waarschuwingsborden ziet is alleen maar goed, in NL is het verkeer helemaal "gedebiliseerd" ;) en Duurzaam Verknoeid met al die 60kmh wegen, in Duitsland moet je zelf nog nadenken.
  Moderator zondag 5 juni 2016 @ 10:21:33 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162758179
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:31 schreef bluemoon23 het volgende:

En dat je daar niet zoveel obstakels en waarschuwingsborden ziet is alleen maar goed, in NL is het verkeer helemaal "gedebiliseerd" ;) en Duurzaam Verknoeid met al die 60kmh wegen, in Duitsland moet je zelf nog nadenken.
Precies. En er zijn ook wel wegen waar je wel 100 mag maar waar het niet heel verstandig is, smalle weg, slecht wegdek, veel bochten. Je mag er 100 maar met een beetje gezond verstand ga je dat niet rijden. Geen Duitser die daar boos om zou worden.

Op een grote doorgaande weg 60 gaan rijden is gewoon gevaarlijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162760232
vrachtwagens (boven 7,5 ton) mogen maar 60 in Duitsland op wegen buiten de bebouwde kom met maar 2 rijstroken.
70 wordt vaak wel gedoogd door de politie, voor de doorstroming zullen we maar zeggen.
Maar 80 rijden chauffeurs toch meestal echt niet, tenslotte hebben ze een puntenrijbewijs in Duitsland.

Achterhaalde regel van vroeger :{w
  maandag 6 juni 2016 @ 00:10:16 #231
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_162778228
Waarom staan die matrixborden op de A20 altijd aan? Maakt niet eens uit hoe laat het is die dingen staan altijd aan op 80 :r

Zag net toen ik thuiskwam weer een boete voor 9 te hard op de A20, maar deed dat vandaag ook dus zal vast nog eentje krijgen :'(

Hoelang duurt het voordat je weet of je boete krijgt of niet?

En sinds wanneer zit administratiekosten alweer op ¤ 9,- :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Jiang153 op 06-06-2016 00:18:03 ]
Irene is bae <3
  FOK!fotograaf maandag 6 juni 2016 @ 02:40:46 #232
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162780216
Omdat de snelweg vies is en je vlak bij de havens en het vliegveld zit, dus alle vervuiling komt door de snelweg, dus moet je daar langzaam rijden... Ofzo.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162782882
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 02:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
Omdat de snelweg vies is en je vlak bij de havens en het vliegveld zit, dus alle vervuiling komt door de snelweg, dus moet je daar langzaam rijden... Ofzo.
Sowieso gemeenten die de milieukaart trekken. :')

Nu hebben ze bedacht dat de binnenstad niet meer voor oudere diesels toegankelijk is, terwijl een paar kilometer verderop in de haven een cruiseschip aanmeert dat zelfs harder roet dan de hele binnenstad bij elkaar. En dan ligt 'ie nog stil.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162782939
quote:
16s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:37 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Sowieso gemeenten die de milieukaart trekken. :')

Nu hebben ze bedacht dat de binnenstad niet meer voor oudere diesels toegankelijk is, terwijl een paar kilometer verderop in de haven een cruiseschip aanmeert dat zelfs harder roet dan de hele binnenstad bij elkaar. En dan ligt 'ie nog stil.
Two wrongs don't make a right
pi_162783641
quote:
15s.gif Op maandag 6 juni 2016 00:10 schreef Jiang153 het volgende:
Waarom staan die matrixborden op de A20 altijd aan? Maakt niet eens uit hoe laat het is die dingen staan altijd aan op 80 :r
Op de A13 bij Overschie, de A10-West in Amsterdam en de A12 bij Utrecht staan ze ook altijd aan in de 80 km/u stukken.
Op de A20 staat-ie heel af en toe nog op 100 km/u trouwens, midden overdag denk ik wanneer er wat minder verkeer is.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 6 juni 2016 @ 11:15:06 #236
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_162783729
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2016 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Op de A13 bij Overschie, de A10-West in Amsterdam en de A12 bij Utrecht staan ze ook altijd aan in de 80 km/u stukken.
Op de A20 staat-ie heel af en toe nog op 100 km/u trouwens, midden overdag denk ik wanneer er wat minder verkeer is.
Nou de laatste 10x dat ik daar gepasseerd ben ongeacht ochtend, middag of avond staat die standaard op 80.

Wel vervelend als ik naar aanleiding van gister nog een prent krijgt voor ca. 10/15 te hard. Was aan het inhalen met 95 ipv 80 :')

Zie sommigen dat ook altijd doen dus...
Irene is bae <3
pi_162783828
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 11:15 schreef Jiang153 het volgende:
Nou de laatste 10x dat ik daar gepasseerd ben ongeacht ochtend, middag of avond staat die standaard op 80.

Wel vervelend als ik naar aanleiding van gister nog een prent krijgt voor ca. 10/15 te hard. Was aan het inhalen met 95 ipv 80 :')

Zie sommigen dat ook altijd doen dus...
Als je weet waar de trajectcontrolecamera's hangen kun je in het eerste stuk 80 km/u (tussen eerste en tweede portaal) vaak nog wel inhalen of uitlopen. ;).
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 6 juni 2016 @ 11:23:56 #238
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_162784027
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2016 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als je weet waar de trajectcontrolecamera's hangen kun je in het eerste stuk 80 km/u (tussen eerste en tweede portaal) vaak nog wel inhalen of uitlopen. ;).
Geen idee waar ze staan. :o

Ga er hier altijd vanaf en was hier gepakt.
Irene is bae <3
  maandag 6 juni 2016 @ 12:52:45 #239
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_162786130
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 11:15 schreef Jiang153 het volgende:

Nou de laatste 10x dat ik daar gepasseerd ben ongeacht ochtend, middag of avond staat die standaard op 80.
A20 Richting Gouda is permanent 80 met trajectcontrole.
A20 Richting Hoek van Holland is variabel 80 of 100 maar de trajectcontrole doet het daar (nog) niet.
A13 is in beide richtingen permanent 80 met trajectcontrole.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 6 juni 2016 @ 12:54:29 #240
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_162786160
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:52 schreef JDude het volgende:

[..]

A20 Richting Terbregseplein is permanent 80 met trajectcontrole.
A20 Richting Kleinpolderplein is variabel 80 of 100 maar de trajectcontrole doet het daar (nog) niet.
A13 is in beide richtingen permanent 80 met trajectcontrole.
Ah oke naja ben fucked dus. Naja weet ik het voor de volgende keer.

Zonde toch wel weer 2 daagjes werk als student :')
Irene is bae <3
  maandag 6 juni 2016 @ 13:01:01 #241
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_162786272
Je kunt de locaties van de trajectcontrolecamera's overigens goed herkennen aan deze streepjes op het wegdek:
https://www.google.nl/map(...)bpCKJS81Q-zX43XQ!2e0

Ter vergelijking op de A16: wel camera's, geen streepjes. Dat is geen trajectcontrole maar voor zover ik weet alleen gegevensverzameling voor verkeersmanagement/reisinformatie.
https://www.google.nl/map(...)55YsMcKtIN60Dv9Q!2e0

[ Bericht 38% gewijzigd door JDude op 06-06-2016 13:06:11 ]
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 juni 2016 @ 13:06:13 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162786394
https://www.google.nl/map(...)00000!7i13312!8i6656

Het heeft alle soorten en maten...
En op de A4 heb je die krengen over het hele traject, te hard rijden kan je daar wel vergeten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 6 juni 2016 @ 13:09:17 #243
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_162786458
Ach, daar sta je toch de halve dag in de file :P.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 juni 2016 @ 13:10:47 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162786489
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:09 schreef JDude het volgende:
Ach, daar sta je toch de halve dag in de file :P.
Als ik op de a4 rij, staat er geen file *)
Als er file staat, rij ik gewoon anders.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_162788207
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als ik op de a4 rij, staat er geen file *)
Als er file staat, rij ik gewoon anders.
Ik ook, ik rij dan altijd langzamer. :+
  maandag 6 juni 2016 @ 16:20:16 #246
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_162790836
quote:
16s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:37 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Sowieso gemeenten die de milieukaart trekken. :')

Nu hebben ze bedacht dat de binnenstad niet meer voor oudere diesels toegankelijk is, terwijl een paar kilometer verderop in de haven een cruiseschip aanmeert dat zelfs harder roet dan de hele binnenstad bij elkaar. En dan ligt 'ie nog stil.
En we laten wel gewoon lekker alle vooroorlogse 2-takt brommerts rondkachelen. Symboolpolitiek. :r

Overigens is de A20 richting HvH in de ochtendspits altijd 100. Daarbuiten lijkt het vrijwel altijd 80 te zijn, het is in ieder geval echt niet gerelateerd aan verkeersdrukte wat wel overal verkondigd is.

Reed van de week trouwens (veel :@) te hard over de A12 's avonds laat (A27 --> A20), toen ging ik ineens twijfelen of die trajectcontrole nou echt verdwenen was. Gelukkig wel. :')
pi_162801844
vandaag vond ik vrij snel een plekje op de gracht, helaas 2,10m breed, maar aangezien plekjes schaars zijn, toch maar geparkeerd. Linksachter stond ik 5cm van een lantaarnpaal af en de voordeur net er voorbij zodat ie open kon. Ik vond het heel vervelend voor de Passat rechts die nog maar 20-30cm had om erin te kruipen, ondanks dat deze gewoon midden in het vak stond.

Toen ik verderop liep, zag ik dat anderen hier minder last van hebben. Een A1 die links een meter van een boom af stond en rechts 20cm naast een Polo, die zelf amper 40cm van de boom af stond.
.
pi_162860746
Nou, dat was ook wel een start van de dag.

Even situatie schetsen: Op weg naar huis, uur of kwart na zes. Om onze wijk in te rijden, moet je een klein straatje in, dat nogal steil naar beneden loopt. Tweerichtingsverkeer, maar er staan langs de neerwaartse kant altijd auto's geparkeerd tot bijna op de hoek, waardoor je dus behoorlijk moet oppassen als je afslaat. Ongeveer 50 m de straat in is er een onthaalmoeder/crèche/zoiets.

Ik kom de hoek om, zie een moeder staan praten met onthaalmoeder terwijl peuterlief wat op trottoir hobbelt. Dus verlaag ik het tempo tot stapvoets. Als ik bijna ter hoogte van de peuter ben, zie ik dat die helemaal naar de rijbaan hobbelt. Je drukt heeeel hard de rem in. Staat stil. Twee seconden later: baf. Peuter is tegen de stilstaande wagen aangebotst en zet het op een blèren. :N

Ik stap uit, moederlief begint tegen me te schreeuwen dat ik haar kind heb aangereden. 'Mneen, ik stond stil en zij is tegen de wagen aangelopen.' Hoe ik dat durfde te zeggen! En ze ging de politie bellen! Want haar kleine was zwaargewond! Dus ik stel voor de ambulance en de politie te bellen, maar dat de vrouw van de crèche ook al zei dat ik stilstond en de kleine gewoon tegen mijn auto liep. 'HOE DURF JE!!!! MIJ ZO BELACHELIJK MAKEN!!!' Ondertussen ook de hele straat wakker, uiteraard. Ik stel voor te gaan aanbellen bij de huisarts verderop in de straat, ook al weet ik maar al te goed dat peuter alleen nog aan het blèren is omdat moeders aan het tieren is. 'Jij wil je er gewoon goedkoop van afmaken, maar niet met mij, ik span u een proces aan!'

Komt de wijkagent aangefietst. Wat die man op dat uur in onze wijk deed, geen idee, maar goed. Hoort het verhaal aan, vraagt nog eens hoe het gebeurd is, vraagt iedereen wat ze gezien hebben en zegt dan tegen moeders 'Madameke, probeert eens bij iemand anders de verzekering op te lichten. Uwe kleine is tegen een stilstaande wagen aangebotst en mankeert just niks. De juffrouw hier zou u beter aanklagen voor de kras dat uwe kleine op haren otto heeft gemaakt. Allez. Geeft diene kleine aan de onthaalmoeder en maakt dat ge weg zijt.'

Ze had bijna die kleine naar de onthaalmoeder gegooid en is dan, na vijf keer voor- en achteruit om uit de parkeerplaats te geraken, met gierende banden vertrokken. _O-
pi_162861056
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:14 schreef MarieAlice het volgende:
Nou, dat was ook wel een start van de dag.

Even situatie schetsen: Op weg naar huis, uur of kwart na zes. Om onze wijk in te rijden, moet je een klein straatje in, dat nogal steil naar beneden loopt. Tweerichtingsverkeer, maar er staan langs de neerwaartse kant altijd auto's geparkeerd tot bijna op de hoek, waardoor je dus behoorlijk moet oppassen als je afslaat. Ongeveer 50 m de straat in is er een onthaalmoeder/crèche/zoiets.

Ik kom de hoek om, zie een moeder staan praten met onthaalmoeder terwijl peuterlief wat op trottoir hobbelt. Dus verlaag ik het tempo tot stapvoets. Als ik bijna ter hoogte van de peuter ben, zie ik dat die helemaal naar de rijbaan hobbelt. Je drukt heeeel hard de rem in. Staat stil. Twee seconden later: baf. Peuter is tegen de stilstaande wagen aangebotst en zet het op een blèren. :N

Ik stap uit, moederlief begint tegen me te schreeuwen dat ik haar kind heb aangereden. 'Mneen, ik stond stil en zij is tegen de wagen aangelopen.' Hoe ik dat durfde te zeggen! En ze ging de politie bellen! Want haar kleine was zwaargewond! Dus ik stel voor de ambulance en de politie te bellen, maar dat de vrouw van de crèche ook al zei dat ik stilstond en de kleine gewoon tegen mijn auto liep. 'HOE DURF JE!!!! MIJ ZO BELACHELIJK MAKEN!!!' Ondertussen ook de hele straat wakker, uiteraard. Ik stel voor te gaan aanbellen bij de huisarts verderop in de straat, ook al weet ik maar al te goed dat peuter alleen nog aan het blèren is omdat moeders aan het tieren is. 'Jij wil je er gewoon goedkoop van afmaken, maar niet met mij, ik span u een proces aan!'

Komt de wijkagent aangefietst. Wat die man op dat uur in onze wijk deed, geen idee, maar goed. Hoort het verhaal aan, vraagt nog eens hoe het gebeurd is, vraagt iedereen wat ze gezien hebben en zegt dan tegen moeders 'Madameke, probeert eens bij iemand anders de verzekering op te lichten. Uwe kleine is tegen een stilstaande wagen aangebotst en mankeert just niks. De juffrouw hier zou u beter aanklagen voor de kras dat uwe kleine op haren otto heeft gemaakt. Allez. Geeft diene kleine aan de onthaalmoeder en maakt dat ge weg zijt.'

Ze had bijna die kleine naar de onthaalmoeder gegooid en is dan, na vijf keer voor- en achteruit om uit de parkeerplaats te geraken, met gierende banden vertrokken. _O-
Blij dat je getuigen had. Als er niemand stond was het een stuk lastiger te bewijzen.

En verder: ongelooflijk hoe ver zo'n madam gaat met haar zelfverzonnen verhaal. Dit zijn echt boosmakers waar ikzelf slecht mee om kan gaan.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:34:04 #250
177940 Tunafish
met staart
pi_162861120
Beste meneer in je Golf met een 'Baby on board' sticker op je achterruit; als je wil dat mensen rekening houden en voorzichtig rijden rondom jou, moet je misschien zelf het goede voorbeeld geven. Dat betekent dus niet de hele tijd links rijden terwijl je makkelijk naar rechts kunt of met 120 waar je 100 mag mensen rechts inhalen.

Daarnaast, die stickers :') Ik ben geen baby meer, maar desondanks zou ik wel graag willen dat mensen ook een beetje opletten dat ze mij niet aanrijden :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_162861166
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:30 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Blij dat je getuigen had. Als er niemand stond was het een stuk lastiger te bewijzen.

En verder: ongelooflijk hoe ver zo'n madam gaat met haar zelfverzonnen verhaal. Dit zijn echt boosmakers waar ikzelf slecht mee om kan gaan.
Ik denk dat ik het nog wel had kunnen bewijzen op zich. Kind is net voor mijn buitenspiegel tegen de auto gelopen, en er is enkel een kras naar boven van de rits van haar jasje. Als ik haar had aangereden, zouden er wel krassen in de andere richting geweest zijn, denk ik. Maar wel makkelijker zo inderdaad.

Ik vond het gewoon stuitend dat ze dat kind niet bij de hand hield. Ze weet zelf ook dat het eigenlijk redelijk gevaarlijk daar is, in de bergaf, met die geparkeerde auto's. En als je dan moord en brand schreeuwt, maar geen ambu of huisars erbij wil... sja.

Ben vooral blij dat dat kind niets heeft. :X de onthaalmoeder heeft achteraf toch de huisarts laten komen en me dan laten weten dat alles goed was :Y
  donderdag 9 juni 2016 @ 14:40:44 #252
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_162866006
Had vanmorgen weer zo'n huiswijf in een MPV die bij het in haar ooghoek zien van oranje kei-hard op de rem ging. Het is dat je afstand houdt, maar ze hing volgens mij bijna in het ABS om ruim over de stopstreep tot stilstand te komen. Echt :')
pi_162873431
Vandaag de nodige motorrijders gezien, allemaal keurig bezig, maar die ene die raar doet blijft je toch het beste bij he.

Dus ja, lieve trekhaaklikker, ook ik vond het niet leuk om links voorgesorteerd ver onder de vmax te moeten rijden, maar die Fiat voor me schoot niet op. En tja, die ging ook naar links dus toen zat je nog steeds achter me (lees: bijna achter me) met al je irritatie.

En nee, ik had ook niet verzonnen dat de Audi voor de Fiat toen zo lekker doortrok zodat jij alleen met krijsende motor op het nippertje toch nog in kon halen voor iedereen.

Hopelijk ben je veilig thuisgekomen zonder verdere irritatie :* (maar aangezien het midden in de spits was denk ik van niet)
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:07:08 #254
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162874202
Ik had vandaag een pisvlek in een X1 die elke 100 meter op de rem trapte omdat hij blijkbaar niet zo'n goede connectie tussen ogen, anderhalve hersencel en zijn rechterpoot had. Strontvervelend op de snelweg.
Na een minuutje of wat had ik er zo de dood op in dat ik gewoon elke keer dat hij remde, mijn grootlicht (xenon) in zijn achteruitkijkspiegel kotste, toen had ie het eigenlijk nog steeds niet door, maar hij pleurde wel eindelijk naar rechts zodat hij verder achter me de boel kon gaan zitten irriteren.

Mèn, wat een droplul :r
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162874372
Vandaag eens een keer weinig irritaties. Ik kon lekker doorrijden. Weliswaar op de rechter rijstrook. De linker zat stampvol en dat schoot voor geen meter op, maar rechts was gelukkig een zee van ruimte. En het stoplicht waar ik normaal altijd minutenlang stilsta stond zowaar met groen op me te wachten. Meestal springt ie dan net voor mijn neus op rood, maar nu bleef het gewoon groen. ^O^
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:15:07 #256
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_162874412
quote:
13s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had vandaag een pisvlek in een X1 die elke 100 meter op de rem trapte omdat hij blijkbaar niet zo'n goede connectie tussen ogen, anderhalve hersencel en zijn rechterpoot had. Strontvervelend op de snelweg.
Na een minuutje of wat had ik er zo de dood op in dat ik gewoon elke keer dat hij remde, mijn grootlicht (xenon) in zijn achteruitkijkspiegel kotste, toen had ie het eigenlijk nog steeds niet door, maar hij pleurde wel eindelijk naar rechts zodat hij verder achter me de boel kon gaan zitten irriteren.

Mèn, wat een droplul :r
Lekker veilig, wel. Kotsen met je grootlicht (xenon).

Zullen je medeweggebruikers blij mee zijn geweest.
Dit, dus.
pi_162874604
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:32 schreef Jihawti het volgende:
Ik denk dat ik vandaag iemand met een flinke slok op ben tegengekomen (kon nog net voorlangs gassen toen ze door rood hobbelde) want er slingerde iemand met een gangetje van 35-40 op een 80-weg doodkalm rechtdoor door rood waar ik linksaf sloeg (met groen). Auto achter me kon ook nog net op tijd remmen.

Het zat echt met een schaapachtige, ineengezakte houding met nog drie vlezige vriendinnen in dat blikje, slingerde door rood, reageerde heel traag toen ze doorkreeg dat er andere auto's aankwamen en kachelde vervolgens door. Ze kwamen ook van een festival-terrein af, vandaar mijn idee dat er zeg maar een promillage in het spel was.

Echt heel fijn. Zou de tweede aanrijding binnen 6 maanden zijn met de kinderen achterin omdat iemand anders door rood knalt. :X
Wat een dom mens ben je dan. Na zo'n situatie verzuimen de politie te bellen.
  FOK!fotograaf vrijdag 10 juni 2016 @ 03:03:24 #258
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162882148
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Lekker veilig, wel. Kotsen met je grootlicht (xenon).

Zullen je medeweggebruikers blij mee zijn geweest.
Net zo blij als iedereen is met een angsthaas die voor iedere strontvlieg op de rem stampt. Als je het verkeer zo eng vindt omdat het allemaal te snel voor je gaat, neem dan een taxi. Er zijn tegenwoordig tig van die initiatieven voor ouderen en mensen met een kleine beurs, dus te duur kan geen argument zijn.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162882323
Kom ik op een parkeerplaats aan om een sanitaire stop te maken. Begint een van de geparkeerde auto's te seinen met de remlichten.

Nee, ik hoef niet afgezogen te worden, of wat remlichtflashen ook moge betekenen. Voor hetzelfde geld bedoelt 'ie "kan ontvangen" of "ik doe alles". Wie weet. Maar dan nog, nee bedankt!

Het was trouwens op Spuitendonk (ja, een heel toepasselijke naam voor een homoafwerkplaats)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162882325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:23 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat een dom mens ben je dan. Na zo'n situatie verzuimen de politie te bellen.
Eens, maar dan zonder het stukje 'dom mens'.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:40 schreef BigSmurf het volgende:
Had vanmorgen weer zo'n huiswijf in een MPV die bij het in haar ooghoek zien van oranje kei-hard op de rem ging. Het is dat je afstand houdt, maar ze hing volgens mij bijna in het ABS om ruim over de stopstreep tot stilstand te komen. Echt :')
Die zal wel het zekere voor het onzekere hebben genomen. Bij mij gaat het gewoon automatisch, maar vroeger (zeg toen ik nog niet zo lang m'n rijbewijs had) bedacht ik voor mijzelf een point of no return afhankelijk van het verkeer achter mij, .... en..... Nu stop ik niet meer... Als dan na 'nu' het licht op geel ging reed ik gewoon door
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:53:40 #261
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_162889438
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 03:03 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Net zo blij als iedereen is met een angsthaas die voor iedere strontvlieg op de rem stampt. Als je het verkeer zo eng vindt omdat het allemaal te snel voor je gaat, neem dan een taxi. Er zijn tegenwoordig tig van die initiatieven voor ouderen en mensen met een kleine beurs, dus te duur kan geen argument zijn.
En dan de onveilige situatie nog onveiliger maken? Je gram halen, nota bene op de snelweg.
Dit, dus.
  FOK!fotograaf vrijdag 10 juni 2016 @ 14:49:06 #262
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162890806
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En dan de onveilige situatie nog onveiliger maken? Je gram halen, nota bene op de snelweg.
Groot licht mag je gebruiken ter afwending van gevaar. Onnodig op je remmen stampen lijkt mij redelijk afwendbaar gevaar.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:58:28 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162891020
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 03:03 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Net zo blij als iedereen is met een angsthaas die voor iedere strontvlieg op de rem stampt. Als je het verkeer zo eng vindt omdat het allemaal te snel voor je gaat, neem dan een taxi. Er zijn tegenwoordig tig van die initiatieven voor ouderen en mensen met een kleine beurs, dus te duur kan geen argument zijn.
Het was geen angsthaas, het was gewoon een bestuurder die in een treintje te weinig afstand houdt en niet om kan gaan met een automaat (denk ik) en daarom dus elke 20 - 30 seconden (lichtjes, niet 'stampen' ;) ) moest afremmen om angstvallig zijn 4 -5 meter tussenruimte in stand te houden :')

Maar goed, ik snap het wel hoor; IK was degene die onveilig bezig was door zomaar mijn licht aan en uit te doen de hele tijd. Ik ga straks naar het CBR om mijn rijbewijs in te leveren, dit mag natuurlijk nooit meer gebeuren -O- .

[ Bericht 2% gewijzigd door Sounddragon op 10-06-2016 15:04:27 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:46:29 #264
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_162893352
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:49 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Groot licht mag je gebruiken ter afwending van gevaar. Onnodig op je remmen stampen lijkt mij redelijk afwendbaar gevaar.
Iedere keer als zijn remlichtje brandde ging zijn groot licht aan. Dan ben je gewoon geïrriteerd en met gelijke munt aan het terugbetalen.
Dit, dus.
pi_162908741
Sommige mensen hebben niet in de gaten dat je "in een treintje" ook gerust even het gas los kun laten in plaats van elke keer lichtjes op de rem te tikken.
Dat gerem is nergens voor nodig en bloedirritant.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 08:41:38 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162909551
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Iedere keer als zijn remlichtje brandde ging zijn groot licht aan. Dan ben je gewoon geïrriteerd en met gelijke munt aan het terugbetalen.
goh, je begrijpt het dus toch wèl.

Het rotte in voertuigen is dat je je voorganger niet effe kunt bellen of appen om hem duidelijk te maken dat zijn rijgedrag strontvervelend is, en dus zul je op een andere manier moeten communiceren. Dit was imo de duidelijkste manier om hem te vertellen dat hij nogal mongolisch reed.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 11 juni 2016 @ 09:53:53 #267
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_162910131
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

goh, je begrijpt het dus toch wèl.

Het rotte in voertuigen is dat je je voorganger niet effe kunt bellen of appen om hem duidelijk te maken dat zijn rijgedrag strontvervelend is, en dus zul je op een andere manier moeten communiceren. Dit was imo de duidelijkste manier om hem te vertellen dat hij nogal mongolisch reed.
Oh maar ik begreep het wel. Daarnaast vind ik zijn gedrag zoals jij dat omschrijft hinderlijk, maar zelf ben je van hetzelfde laken een pak als je zo reageert. Daarom begon ik ook met de suggestie dat jullie medeweggebruikers blij zullen zijn geweest met twee van dat soort stuntelaars in de buurt.
Dit, dus.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 14:01:36 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162914697
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 09:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oh maar ik begreep het wel. Daarnaast vind ik zijn gedrag zoals jij dat omschrijft hinderlijk, maar zelf ben je van hetzelfde laken een pak als je zo reageert. Daarom begon ik ook met de suggestie dat jullie medeweggebruikers blij zullen zijn geweest met twee van dat soort stuntelaars in de buurt.
één stuntelaar en één geïrriteerde FOK!ker die 60- 80k per jaar rijdt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162915821
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 05:35 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Eens, maar dan zonder het stukje 'dom mens'.

Oh ik vond mezelf ook wel ff flink stom toen ik er later over na kon denken hoor. :P Het was alleen dat ik op dat moment niet zo snel kon stoppen op een veilige manier en plek en toen ik er eenmaal eentje in zicht kreeg, was het al minuten later.

Volgende keer ga ik denk ik toch maar die berm in met alarmlichten om te bellen denk ik.

Geen bericht van ongeval in die buurt gelukkig.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_162920673
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 09:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oh maar ik begreep het wel. Daarnaast vind ik zijn gedrag zoals jij dat omschrijft hinderlijk, maar zelf ben je van hetzelfde laken een pak als je zo reageert. Daarom begon ik ook met de suggestie dat jullie medeweggebruikers blij zullen zijn geweest met twee van dat soort stuntelaars in de buurt.
Je ziet tegenwoordig dat de verkeersdeelnemers steeds vaker in 2 categorieën vallen: mensen die kennelijk altijd vreselijke haast hebben en mensen die eigenlijk te bang zijn om te rijden. Als je een tijdje achter iemand rijdt die voor alles en niets op zijn rem trapt, wordt je daar knap geïrriteerd van en dan kan ik me voorstellen dat je met een lichtsignaal je ongenoegen laat blijken. Binnen de bebouwde kom rijden dit soort mensen een kruispunt op, gaan dan vol in de remmen, waarschijnlijk om een straatnaam te kunnen lezen of zo, om vervolgens weer door te rijden, en dat soms 3-4 kruispunten achter elkaar.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_162920903
Standaard voor elke rotonde afremmen ook al kun je er zo oprijden, ook zo goed voor de doorstroming. :(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 juni 2016 @ 18:11:22 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162920984
Turbo-rotondes met een ontwerpfout :@

Sta je op de doorgaande baan standaard te wachten voor de mensen die uit de woonwijk komen, omdat die om linksaf te gaan van de binnen- naar de buitenbaan moeten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 11 juni 2016 @ 22:14:21 #273
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_162929245
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

één stuntelaar en één geïrriteerde FOK!ker die 60- 80k per jaar rijdt.
Je zal met al die kilometers vast ontzettend goed kunnen autorijden, maar er is 1 dwaas die het voor iedereen gevaarlijk maakt en een andere die als een rijdende discotheek erachter gaat zitten. Dan maak je er samen een flinke bende van, ook al is jouw voorganger begonnen met raar doen.
Dit, dus.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 22:46:09 #274
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_162930504
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2016 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Op de A13 bij Overschie, de A10-West in Amsterdam en de A12 bij Utrecht staan ze ook altijd aan in de 80 km/u stukken.
Op de A20 staat-ie heel af en toe nog op 100 km/u trouwens, midden overdag denk ik wanneer er wat minder verkeer is.
Op de A27 en de A15 staan ze ook standaard aan op de meest ongelegen momenten en tijden. Het veroorzaakt een hoop ellende en helpt totaal niets in het verkeer.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 11 juni 2016 @ 22:58:02 #275
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_162931045
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 22:46 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Op de A27 en de A15 staan ze ook standaard aan op de meest ongelegen momenten en tijden. Het veroorzaakt een hoop ellende en helpt totaal niets in het verkeer.
Daar is geen trajectcontrole noch 80/100 met rode rand kermis. Die wegen zitten gewoon overvol waardoor de filedetectie aanslaat. Dat is een gevolg van te veel verkeer, geen oorzaak.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zaterdag 11 juni 2016 @ 23:00:18 #276
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_162931162
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 22:58 schreef JDude het volgende:

[..]

Daar is geen trajectcontrole noch 80/100 met rode rand kermis. Die wegen zitten gewoon overvol waardoor de filedetectie aanslaat. Dat is een gevolg van te veel verkeer, geen oorzaak.
Het werkt op elkaar in. Die dingen gaan aan, mensen gaan vol in de rem waardoor mensen daarachter ook afremmen etc. Uiteindelijk loopt de weg vol. Er is geen enkele reden te bedenken om bij elke op en afrit iedereen te dwingen terug te gaan naar 50 en zodra je er voorbij bent weer vol gas te laten geven.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 11 juni 2016 @ 23:03:02 #277
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_162931283
*70* en *50* zijn een volledig geautomatiseerd proces dat reageert op de snelheid van het verkeer. Als iedereen doorrijdt gebeurt er niks. Dat het juist bij opritten gaat knellen behoeft geen uitleg hoop ik.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zaterdag 11 juni 2016 @ 23:06:14 #278
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_162931437
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 23:03 schreef JDude het volgende:
*70* en *50* zijn een volledig geautomatiseerd proces dat reageert op de snelheid van het verkeer. Als iedereen doorrijdt gebeurt er niks. Dat het juist bij opritten gaat knellen behoeft geen uitleg hoop ik.
Nee dat behoeft geen uitleg, het is meer een dagelijkse ergernis. En het knellen word voor zeker 75% juist veroorzaakt door die borden. Maar goed, ik ga binnenkort verhuizen en dan ben ik er van verlost.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 11 juni 2016 @ 23:16:19 #279
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162931853
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 23:06 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Nee dat behoeft geen uitleg, het is meer een dagelijkse ergernis. En het knellen word voor zeker 75% juist veroorzaakt door die borden. Maar goed, ik ga binnenkort verhuizen en dan ben ik er van verlost.
Je moet wel een heel eind opkrassen uit de randstad wil je van die dagelijkse ellende af zijn. Kom er de laatste tijd weer vrij regelmatig, en ik snap niet dat ik daar 20+ jaar heb rondgereden zonder iemand te vermoorden. En ik weet ook meteen weer waarom ik ook al weer motor reed. Wat een ellende :')

Als ik hier in de buurt in de file sta weet ik zeker dat er vooraan iets aan de hand is. In het westen sta je in de rij omdat; overvol en ikke ikke ikke. Nou kan ik prima mee met dat rijgedrag, maar het blijft irritant en vermoeiend autorijden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  FOK!fotograaf zondag 12 juni 2016 @ 00:37:56 #280
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162934085
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 18:01 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Je ziet tegenwoordig dat de verkeersdeelnemers steeds vaker in 2 categorieën vallen: mensen die kennelijk altijd vreselijke haast hebben en mensen die eigenlijk te bang zijn om te rijden. Als je een tijdje achter iemand rijdt die voor alles en niets op zijn rem trapt, wordt je daar knap geïrriteerd van en dan kan ik me voorstellen dat je met een lichtsignaal je ongenoegen laat blijken. Binnen de bebouwde kom rijden dit soort mensen een kruispunt op, gaan dan vol in de remmen, waarschijnlijk om een straatnaam te kunnen lezen of zo, om vervolgens weer door te rijden, en dat soms 3-4 kruispunten achter elkaar.
Je mist 1 categorie... Mensen die geen haast hebben en vinden dat alles en iedereen zich maar naar hun moet schikken, waar iedereen de aso is behalve zij. Je weet wel, van die mensen die, als zij nog 150 meter van een vrachtwagen af zitten en jij minder dan 10 meter van hun achterbumper, maar dan al op de linkerrijstrook, persé naar links moeten, terwijl zij 95 rijden en jij 130. Die vervolgens nog grootlicht naar jou gaan knipperen omdat je niet spontaan oploste toen zij hun toverstafje aan gooide. Die net zo lang onnodig links blijven hangen met 100 (op een 130 weg), totdat jij als achterligger maar naar rechts gaat, dan kunnen ze opeens wel naar rechts. Uiteraard zonder knipperlicht. En die gas bij gaan geven als je naast ze zit om vervolgens boos te worden als ze zichzelf klemrijden op hun voorganger.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162936079
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 00:37 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Je mist 1 categorie... Mensen die geen haast hebben en vinden dat alles en iedereen zich maar naar hun moet schikken, waar iedereen de aso is behalve zij. Je weet wel, van die mensen die, als zij nog 150 meter van een vrachtwagen af zitten en jij minder dan 10 meter van hun achterbumper, maar dan al op de linkerrijstrook, persé naar links moeten, terwijl zij 95 rijden en jij 130. Die vervolgens nog grootlicht naar jou gaan knipperen omdat je niet spontaan oploste toen zij hun toverstafje aan gooide. Die net zo lang onnodig links blijven hangen met 100 (op een 130 weg), totdat jij als achterligger maar naar rechts gaat, dan kunnen ze opeens wel naar rechts. Uiteraard zonder knipperlicht. En die gas bij gaan geven als je naast ze zit om vervolgens boos te worden als ze zichzelf klemrijden op hun voorganger.
Heb je helemaal gelijk in. Zelf rij ik meestal rustig maar geef ik vaak gas bij als ik inhaal, zeker als ik in mijn spiegels iemand aan zie komen die meer haast heeft dan mij.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_162936717
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

goh, je begrijpt het dus toch wèl.

Het rotte in voertuigen is dat je je voorganger niet effe kunt bellen of appen om hem duidelijk te maken dat zijn rijgedrag strontvervelend is, en dus zul je op een andere manier moeten communiceren. Dit was imo de duidelijkste manier om hem te vertellen dat hij nogal mongolisch reed.
Als jij je hier aan stoorde dan zat je dus te dicht op je voorganger.
  zondag 12 juni 2016 @ 10:01:04 #283
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_162937054
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Als jij je hier aan stoorde dan zat je dus te dicht op je voorganger.
Grapje zeker? Ik stoor me al aan dat soort remfiguren als ik er een halve kilometer achter rij. Je gaat pas remmen als je het echt niet meer gaat redden met gas loslaten. Bovendien heb je, als je in de randstad rijdt en je dus sowieso allemaal dichter op elkaar zit, echt last van dit soort onconstante figuren, omdat je zelf op zo'n moment niet kan gokken of hij/zij wel/niet hard remt. Dus rem je zelf ook, auto achter je ook, die allemaal daarachter ook, bam spookfile.

Ik geef SD groot gelijk. Als je je gas los kan laten, blijf je met je verdomde poot van de rem af. }:|
pi_162937063
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Als jij je hier aan stoorde dan zat je dus te dicht op je voorganger.
Als je 100 meter achter iemand rijdt, is het ook irritant als die om de haverklap de rem aantikt.
pi_162937082
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:01 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Grapje zeker? Ik stoor me al aan dat soort remfiguren als ik er een halve kilometer achter rij. Je gaat pas remmen als je het echt niet meer gaat redden met gas loslaten. Bovendien heb je, als je in de randstad rijdt en je dus sowieso allemaal dichter op elkaar zit, echt last van dit soort onconstante figuren, omdat je zelf op zo'n moment niet kan gokken of hij/zij wel/niet hard remt. Dus rem je zelf ook, auto achter je ook, die allemaal daarachter ook, bam spookfile.

Ik geef SD groot gelijk. als je je gas los kan laten, blijf je met je verdomde poot van de rem af. }:|
Dan zou ik je rijbewijs maar eens heroverwegen als je niet kunt inschatten hoe hard iemand remt. Nogmaals, dan zit je er te dicht op.
  zondag 12 juni 2016 @ 10:03:16 #286
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_162937093
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:02 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan zou ik je rijbewijs maar eens heroverwegen als je niet kunt inschatten hoe hard iemand remt. Nogmaals, dan zit je er te dicht op.
Bullshit. Ga eens 50k per jaar rijden in ochtend- en avondspits in de randstad. Dan piep je wel anders. :W
pi_162937144
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:03 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Bullshit. Ga eens 50k per jaar rijden in ochtend- en avondspits in de randstad. Dan piep je wel anders. :W
Nou misschien moet je dan niet zo piepen en gewoon doorrijden. Als je sowieso al weet dat het eigenlijk onveilig is en dat het niet anders kan. Waar je al om kan zeuren zeg.
pi_162937286
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:03 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Bullshit. Ga eens 50k per jaar rijden in ochtend- en avondspits in de randstad. Dan piep je wel anders. :W
Dagelijks op de A4 ook dit ja. Bloedirritant.
  zondag 12 juni 2016 @ 12:32:00 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162940228
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Nou misschien moet je dan niet zo piepen en gewoon doorrijden. Als je sowieso al weet dat het eigenlijk onveilig is en dat het niet anders kan. Waar je al om kan zeuren zeg.
ik weet niet in welk donker gat jij je hoofd hebt zitten, maar het zal er wel beroerd ruiken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162940244
quote:
3s.gif Op zondag 12 juni 2016 12:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik weet niet in welk donker gat jij je hoofd hebt zitten, maar het zal er wel beroerd ruiken.
Hey wat leuk dat je ook nog even reageert.
  FOK!fotograaf zondag 12 juni 2016 @ 12:35:13 #291
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162940298
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:02 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan zou ik je rijbewijs maar eens heroverwegen als je niet kunt inschatten hoe hard iemand remt. Nogmaals, dan zit je er te dicht op.
Dat soort mensen moeten hun rijbewijs eens heroverwegen... Laatst ook eentje, die had 150 meter de rem ingedrukt... In een fucking 30 zone. Ik reed erachter en met mijn gas los werd het gat alleen maar groter. Pas de laatste paar meter, dat er daadwerkelijk afgeslagen moest worden, verminderde de snelheid van dat voertuig.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 12 juni 2016 @ 17:05:57 #292
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_162947706
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Nou misschien moet je dan niet zo piepen en gewoon doorrijden. Als je sowieso al weet dat het eigenlijk onveilig is en dat het niet anders kan. Waar je al om kan zeuren zeg.
Als alle mensjes in Nederland met een rijbewijs gewoon alleen het rempedaal beroeren waar het echt niet anders kan, dan kan ik (en met mij ook iedereen achter mij) gewoon anticiperend, grotendeels op de CC met af en toe gas los, door de spits tuffen en hoef ik me er niet meer aan te ergeren. :)
  FOK!fotograaf zondag 12 juni 2016 @ 20:47:04 #293
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162955957
Soms vraag ik mij af of vrouwen het niet stiekem allemaal expres doen... Vandaar weer zo'n pareltje: We komen de Wijkertunnel uit, ik rijd uiterst rechts, was net voor de tunnel ingehaald door een vrouw in een Picanto die uiterst links reed terwijl ze makkelijk op het midden of rechts had kunnen rijden. Die vrouw moet afrit Beverwijk hebben. De ongeveer 300 meter voor mij zijn leeg, verderop rijdt een groepje voertuigen. Redelijk druk dus. Dan zou ik zeggen: lekker naar rechts en daarachter uitvoegen. Die vrouw had, al remmend, een ander idee, die vond het makkelijker om zich al remmend tussen het laatste en een na laatste voertuig op de middenrijstrook te proppen, remmend door te schuiven naar rechts (wat daar weer remacties ten gevolge had) en zo op het laatste moment nog uit te voegen.


Verder hier ook nog zo'n mooie: Ik kwam vanaf rechts en moest naar het linker deel. Van achter mij, op het camerastandpunt, kwam een Mini aan die besluit dat ie mij kosten wat kost nog voorbij moet... Prima, dan los ik wat gas en voeg ik achter je in. Bleek dat ie toch richting Haarlem moest, waar die naartoe uit ging voegen na het 2e portaal. Logica 8)7
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 12 juni 2016 @ 22:31:05 #294
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_162961656
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 22:46 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Op de A27 en de A15 staan ze ook standaard aan op de meest ongelegen momenten en tijden. Het veroorzaakt een hoop ellende en helpt totaal niets in het verkeer.
Hou op, schei uit... de A15 :'). Helaas rijd ik daar elke dag in de spits.

Met die ellendige tweebaansweg en vrachtwagens die elkaar zo nodig in de spits moeten inhalen.
pi_162974876
Net een tijd achter een stel gepensioneerden met een fietsenrek achterop gezeten ;(
55/60 op een 80km weg. Vervolgens 65 op een 50km weg :') en daarna nog voor de invoegstrook goed en wel begonnen was de knipper naar links uit en met 70 in willen voegen tussen verkeer dat met 130 aan komt razen. Toppertje ^O^
A mind with a heart of it's own
  FOK!fotograaf maandag 13 juni 2016 @ 15:33:00 #296
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162977301
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:56 schreef DrMarten het volgende:
Net een tijd achter een stel gepensioneerden met een fietsenrek achterop gezeten ;(
55/60 op een 80km weg. Vervolgens 65 op een 50km weg :') en daarna nog voor de invoegstrook goed en wel begonnen was de knipper naar links uit en met 70 in willen voegen tussen verkeer dat met 130 aan komt razen. Toppertje ^O^
Ah, den typische 60 rijder in zijn natuurlijke habitat... rond de 60 jaar oud en rijden rond de 60 km/h, waar dan ook.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162977639
Ik had zaterdagavond weer zoiemand voor me rijden die met van alles bezig was, behalve met de weg. Ik denk dat die z'n telefoon op schoot had liggen ofzo.

Doodnormale provinciale N-weg, waar de maximumsnelheid 80 km/u is.
Ik heb 'm geen moment 80 zien rijden. Of 60, of 90. Bovenal slingerend van echt met een half wiel in de berm tot ruim over de dubbele doorgetrokken middenstreep heen (gelukkig zonder tegenliggers). En uiteindelijk zonder richtingaangeven door een rood stoplicht heen rechtsafslaan (hij kan nooit groen gezien hebben)... :N

Blij dat ik daar niet meer achter reed!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:43:14 #298
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_163004823
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:31 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hou op, schei uit... de A15 :'). Helaas rijd ik daar elke dag in de spits.

Met die ellendige tweebaansweg en vrachtwagens die elkaar zo nodig in de spits moeten inhalen.
Yep ik voel je pijn, ik rij er ook vrijwel dagelijks
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_163009840
Sowieso gewoon weer alle mensen die geen rekening houden met grote voertuigen :')

Of 1 meter achter je stoppen als je je alarmlichten aanzet en gaat slingeren/spookrijden zodat je een straat achteruit in kan steken en dan heel verbaast 1 meter achter je blijven staan "huh wat gaat die nou doennn???" :') :r
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163014773
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:35 schreef Baas_bas het volgende:
Sowieso gewoon weer alle mensen die geen rekening houden met grote voertuigen :')

...
Vandaag een staaltje collectieve hufterigheid richting een vrachtwagen die wilde invoegen op de A1. De drie auto's achter hem op de invoegstrook voegden collectief in en reden het gat dicht, zodat de vrachtwagen er niet op kon. :r
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:51:12 #301
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_163015706
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:43 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Yep ik voel je pijn, ik rij er ook vrijwel dagelijks
Gezellig, morgen even zwaaien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')