FOX NEWS - BREAKING: "POLL RELEASED, FORUM FOK SURVEY SHOWS A DECISIVE LEAD FOR TRUMP OVER CLINTON, BEATING HER 57% to 43%"quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
57% Trump 43% Clinton. Ik hoop dat dat een voorbode is.
Ahjoh, ik weet niet of het goed is voor trump als ie nu al zo ver voor zou staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Edit: Dacht dat het een echte poll was.![]()
Die strategie komt natuurlijk niet uit het luchtledige; zeker in de VS kan het goed uitpakken door uiteindelijk op veel terreinen een vrij vage positie in te nemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral dit stoort mij een beetje aan de Hillary campagne, alles is inderdaad zo voorgekookt en vooraf tot in de puntjes uitgedacht, en zo politiek correct mogelijk gebracht, helemaal niks voelt spontaan en echt aan. Trump gaat dan weer totaal de andere kant op en is extreem in zijn totaal niet doordachte losse flodders. Ik postte vorig jaar deze spoof comment op youtube en ik vind hem nog steeds relevant.
[ afbeelding ]
En Trump neemt het dan ook langzamerhand over met kreten als "This is just a suggestion until we find out what's going on", en op belastingsbeleid is de duidelijkheid ook verdwenen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Die strategie komt natuurlijk niet uit het luchtledige; zeker in de VS kan het goed uitpakken door uiteindelijk op veel terreinen een vrij vage positie in te nemen.
quote:Trump Hangs Up When WaPo Reporters Ask Him About Posing As Publicist
The Post’s Marc Fisher and Will Hobson reported that they were 44 minutes into a call with Trump about his finances when they asked if he ever employed a man named John Miller as his publicist. Trump immediately went silent, and then the line went dead, they wrote.
Fisher and Hobson wrote that when they called back, Trump’s secretary told them, “I heard you got disconnected. He can’t take the call now. I don’t know what happened.”
(...)
Trump adamantly denied Friday that he was the person speaking with the People magazine reporter, saying “it doesn’t sound like me on the phone.”
(...)
Yet, as the Post reported, Trump had admitted back in the ‘90s that he made the call and said it was “a joke gone awry.”
Trump also testified in a 1990 court case that he occasionally used the names John Miller and John Baron in interviews with the media, according to the Associated Press.
http://talkingpointsmemo.(...)-publicist-questions
Is PVV niet de grootste partij in de peilingen hier? En in Oostenrijk? Le pen in Frankrijk? Afd schiet omhoog in Duitsland.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 05:00 schreef Knuck-les het volgende:
Ik zie het populisme van Trump nog wel winnen daar in de USA. Hopelijk is het een mooie wake-up call dat we zoiets nooit willen hier in Europa
In ons systeem kan de PVV de grootste in de peiling zijn en toch niet meer dan 25% van de stemmen halen. Dat is dus heel anders dan een presidentsrace met twee kandidaten waarbij de winnaar over of rondom de 50% haalt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is PVV niet de grootste partij in de peilingen hier? En in Oostenrijk? Le pen in Frankrijk? Afd schiet omhoog in Duitsland.
Dat is zeker waar. Nouja, in Amerika heb je in feite maar 2 kandidaten. In Nederland zouden ongetwijfeld wat andere stemmers overstappen naar de PVV als het PVV tegen een andere partij is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:14 schreef Mike het volgende:
[..]
In ons systeem kan de PVV de grootste in de peiling zijn en toch niet meer dan 25% van de stemmen halen. Dat is dus heel anders dan een presidentsrace met twee kandidaten waarbij de winnaar over of rondom de 50% haalt.
Mooi interview, krijg je "Low Energy" toch van een andere kant te zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:40 schreef Monolith het volgende:
Interview in NRC met Jeb:
http://www.nrc.nl/handels(...)ty-show-is-g-1617413
NRC Is echt waardeloos om te linken, al die content is voor mensen met een aboquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:40 schreef Monolith het volgende:
Interview in NRC met Jeb:
http://www.nrc.nl/handels(...)ty-show-is-g-1617413
Ik heb geen abo, maar kan hem gewoon lezen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
NRC Is echt waardeloos om te linken, al die content is voor mensen met een abo
Corruptie van Clinton is wel een voorbeeld?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 05:00 schreef Knuck-les het volgende:
Ik zie het populisme van Trump nog wel winnen daar in de USA. Hopelijk is het een mooie wake-up call dat we zoiets nooit willen hier in Europa
Vooral uitgesproken door linksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Populisme is tegenwoordig een containerbegrip voor "alles waar ik het niet mee eens ben".
Laat de rijken de crisis betalen!quote:Alle partijen en de meeste politici doen aan populisme.
Ik kan het gewoon lezen. NRC is overigens een van de betere kranten die NL rijk is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat bij de Republikeinen inhoud er volstrekt niet toe deed. Bij de Democraten was de race een stuk inhoudelijker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon lezen. NRC is overigens een van de betere kranten die NL rijk is.
Erg goed en interessant interview met Jeb Bush trouwens. Je zou haast denken dat ie echt heel intelligent is en dat ie het niet verdient om op deze manier afgeserveerd te worden, ondanks dat ie Republikein is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |