Het nummer beluister je hier:quote:Als je het niet tof vindt, ben je behoorlijk de lul want het gaat de komende tijd wel heel veel door de speakers pompen.
- Singer-songwriter Douwe Bob
Juist de Avrotros. Zijn dikke vriendjes en alles.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan Avrotros Rieu betalen? Vast niet
Fred Oster dan maar met zijn marmottenracequote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:31 schreef libranl het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk, echte ouderwetse zaterdagavond gezelligheid voor de hele familie.
Die roept na elk optreden 'That girl plays a damn fine game of hockey, doesn't she?'quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Waylon kan ook presenteren in het Engels met Chantal Janssen naast zich toch?
Douwe in de Greenroom. klaar.
Je wil Waylon Chantal Janssen laten Douwe in de greenroom?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Waylon kan ook presenteren in het Engels met Chantal Janssen naast zich toch?
Douwe in de Greenroom. klaar.
Ja, ik was even vergeten dat die uit dezelfde stal komt. Oeps oeps...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Juist de Avrotros. Zijn dikke vriendjes en alles.
Ieder jaar zo'n concert uitzenden... win-win voor beide partijen.
Ik denk dat Hennie Huisman en Jacques D'Ancona ook wel beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Fred Oster dan maar met zijn marmottenrace
Als het in de halve finale maar op dezelfde manier gebeurt als in de finalequote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je wil Waylon Chantal Janssen laten Douwe in de greenroom?
Ik weet niet of de EBU daar blij mee gaat zijn.
Heeft die humor, die zie ik anders alleen maar hinniken om grappen van anderenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef pussycatdoll het volgende:
Of Linda de Mol als de Nederlandse Petra
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het in de halve finale maar op dezelfde manier gebeurt als in de finale
Zou dat regisseren het hoogtepunt in pannekoek' z'n carrière worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De cavia's mogen dan de loting bepalen van de startposities per landquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Fred Oster dan maar met zijn marmottenrace
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die staat daar 'You sang that song very gedecideerd'.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heeft die humor, die zie ik anders alleen maar hinniken om grappen van anderen
Autocue.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heeft die humor, die zie ik anders alleen maar hinniken om grappen van anderen
Niet echt bevriend hoor. Eén keertje ontmoet tijdens de persdag in Volendam van de 3Js waar ik namens FOK! was toen. Onelegante foto als bewijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna Facebookvrienden geworden en hij is op mijn vraag toen op FOK! vragen komen beantwoorden over Eurovisie in een eigen topic, was écht heel gaaf en zeer uitgebreid en informatief. Nu gooi ik gewoon elk jaar af en toe vragen in zijn privéberichten en omdat hij gewoon héél aardig is reageert hij daar ook nog op
Alleen wel het laatste jaar, want dit is zijn laatste Songfestival. Helaas.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja maar, met die logica is zelfs Frits Sissing grappig.quote:
Ze heeft wel in Engeland gewerkt, dus ze spreekt in elk geval normaal Engels.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die staat daar 'You sang that song very gedecideerd'.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet echt bevriend hoor. Eén keertje ontmoet tijdens de persdag in Volendam van de 3Js waar ik namens FOK! was toen. Onelegante foto als bewijsHij houdt ermee op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna Facebookvrienden geworden en hij is op mijn vraag toen op FOK! vragen komen beantwoorden over Eurovisie in een eigen topic, was écht heel gaaf en zeer uitgebreid en informatief. Nu gooi ik gewoon elk jaar af en toe vragen in zijn privéberichten en omdat hij gewoon héél aardig is reageert hij daar ook nog op
Alleen wel het laatste jaar, want dit is zijn laatste Songfestival. Helaas.![]()
Ga jij het toch lekker overnemen.![]()
Maar het woord 'gedecideerd' kent ze pas sinds een paar jaar, aangezien ze het sinds een paar jaar te pas en te onpas gebruikt in Miljoenenjachtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze heeft wel in Engeland gewerkt, dus ze spreekt in elk geval normaal Engels.
[..]
Niet echt bevriend hoor. Eén keertje ontmoet tijdens de persdag in Volendam van de 3Js waar ik namens FOK! was toen. Onelegante foto als bewijsOnelegant van hem bedoel je, idd wel een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel jammer idd.quote:En daarna Facebookvrienden geworden en hij is op mijn vraag toen op FOK! vragen komen beantwoorden over Eurovisie in een eigen topic, was écht heel gaaf en zeer uitgebreid en informatief. Nu gooi ik gewoon elk jaar af en toe vragen in zijn privéberichten en omdat hij gewoon héél aardig is reageert hij daar ook nog op
Alleen wel het laatste jaar, want dit is zijn laatste Songfestival. Helaas.
Wie moeten we hierna nou contacteren wanneer we weer eens met dringende vragen zitten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hij gaat zich meer op zijn eigen bedrijf toeleggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij houdt ermee op?![]()
Ga jij het toch lekker overnemen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:40 schreef Cee het volgende:
Ivo Niehe zou het ESF alleen willen presenteren als hij ook alle punten mag opnoemen in de taal van het land.
Mental imagequote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:40 schreef Cee het volgende:
Ivo Niehe zou het ESF alleen willen presenteren als hij ook alle punten mag opnoemen in de taal van het land.
* Peter grinnikt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mental image![]()
'And here am I with the points for Ukraine... hello me!'
Hoor ik nu dat er meegezongen werd?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef grazz het volgende:
Weet niet hoelang dit nog online blijft staan, maar in de break ff op het scherm kijken
Dan krijg je waarschijnlijk Carlo er ook weer gratis bij.quote:
"Hi Ivo, this is Ivo speaking and I would like to congratulate you on a belachelijk succesful show!"quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mental image![]()
'And here am I with the points for Ukraine... hello me!'
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
"Hi Ivo, this is Ivo speaking and I would like to congratulate you on a belachelijk succesful show!"
[..]
"Hi Ivo, this is Ivo speaking and I would like to congratulate you on a belachelijk succesful show!"
[..]
Ik zie het zittenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
En vervolgens dus alle punten, met telkens een andere achtergrond als sfeerbeeld van het landquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ivo speelt ook niet onverdienstelijk piano natuurlijk, heeft al in Carre gestaan met een liedjes-en cabaretprogramma. Hijj doet gewoon de opening, interval en Nederlandse inzending zelf.
En de presentatie erbijquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ivo speelt ook niet onverdienstelijk piano natuurlijk, heeft al in Carre gestaan met een liedjes-en cabaretprogramma. Hijj doet gewoon de opening, interval en Nederlandse inzending zelf.
Nah die tijd is wel voorbij alhoewel ik zijn werk zeer respecteer. Denk dat het meer een jongerenfestival is tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Greys het volgende:
Herman van Veen mag ook een optreden tijdens de Nederlandse ESF
Vind ik.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Greys het volgende:
Vind ik.
*gruwel*quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:45 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
Misschien hebben ze dan ook nog wel een verrassingsoptreden van Hans Liberg.
Gaat hij dan ook zelf alle stemmen tellen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ze dopen het dan ook om tot Ivovisie Songfestival.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat denk ik toch wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat hij dan ook zelf alle stemmen tellen?
Hij zou dat kunnen natuurlijk.
Kim Lianquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:47 schreef iBenny het volgende:
Het Junior Songfestival werd toen het in Nederland werd gehouden gepresenteerd door Kim-Lian en Sipke Jan
Oh, dus je moet gewoon 'jan' in je naam hebben om mee te mogen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:47 schreef iBenny het volgende:
Het Junior Songfestival werd toen het in Nederland werd gehouden gepresenteerd door Kim-Lian en Sipke Jan
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze dopen het dan ook om tot Ivovisie Songfestival.
Dat zit in mijn achternaam mensen, I'm inquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dus je moet gewoon 'jan' in je naam hebben om mee te mogen doen.
Of de Dijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Greys het volgende:
Vind ik.
Weet je wat grappig is, ik wil soms voor de lol roepen "JA, WE STUREN DE TOPPERS NAAR HET SONGFESTIVAL!"quote:
Vloeiend?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goor met Janzen is op zich een goede zet. Goor spreekt ook vloeiend Engels.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze dopen het dan ook om tot Ivovisie Songfestival.
Woont al jaren in afwisselend Afrika. Die kan prima Engels (zeg een 7/10). Janzen kan het echt vloeiend (maja musicals etc)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Vloeiend?
Nederlanders zijn al gauw tevreden met hun steenkolen Engels.
De muziek voor de openingsceremonie heb je al vast geregeld hoor ik?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is, ik wil soms voor de lol roepen "JA, WE STUREN DE TOPPERS NAAR HET SONGFESTIVAL!"
En realiseer me dan dat dat ook daadwerkelijk is gebeurd.
Dat heb ik met de Ladies of Soul. Maar die gingen niet eens allemaal in één keerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is, ik wil soms voor de lol roepen "JA, WE STUREN DE TOPPERS NAAR HET SONGFESTIVAL!"
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat moet die roepen? 'Ja ik vond het ook heel leuk om te gaan, alleen ik kan niet op hakken'.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:52 schreef Jinkx het volgende:
Wel fascinerend hoe Trijntje systematisch wordt genegeerd. Volgens mij heeft ze in geen enkele talkshow gezeten om over DB wat te roepen, staat er niks in de kranten. Of ze durft niet meer.
Klopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Vloeiend?
Nederlanders zijn al gauw tevreden met hun steenkolen Engels.
Yep. Leuk he?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:55 schreef hole1988 het volgende:
Bij het geven van de punten worden nog alleen de 12 punten genoemd?
Ja..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:55 schreef hole1988 het volgende:
Als ik haar was zou ik me ook niet geroepen voelen er nog iets over te willen zeggen. De faalhaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:52 schreef Jinkx het volgende:
Wel fascinerend hoe Trijntje systematisch wordt genegeerd. Volgens mij heeft ze in geen enkele talkshow gezeten om over DB wat te roepen, staat er niks in de kranten. Of ze durft niet meer.
Als het aan de Zweden ligt, wordt dat volgend jaar veranderd in: 'worden alleen de Zweedse punten genoemd'...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:55 schreef hole1988 het volgende:
Uhm, nee?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:55 schreef hole1988 het volgende:
Niet alleen haar fout ook die van Pannencoucke en zijn teamquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Trijntje ziet nu bij DB hoe ze het had moeten aanpakken.
De juryvotes worden toch voorgelezen door de presentatoren van ieder land afzonderlijk, en vervolgens worden de televotes door de Zweedse presentatoren onthuld met in beeld wat ieder land afzonderlijk gaf?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel maar we zien meer punten aangezien we de juryvotes ook zien
Dat kan ze niet. Trijntje is geen singer-songwriter, die kan daar al niet staan met haar eigen product.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Trijntje ziet nu bij DB hoe ze het had moeten aanpakken.
Juryvotes alleen de 12 geloof ik, rest direct in beeld ofzoiets. Dit kan ook niet anders i.v.m. tijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De juryvotes worden toch voorgelezen door de presentatoren van ieder land afzonderlijk, en vervolgens worden de televotes door de Zweedse presentatoren onthuld met in beeld wat ieder land afzonderlijk gaf?
Pannencoucke heeft ergens aangegeven dat hij al maanden met haar wilde overleggen enzo, maar dat zij vond dat dat later ook nog wel kon. Hij heeft er echt alles aan gedaan om er nog iets van te maken, maar er was geen beginnen aan met Trijntje ben ik bang. Die had NUL visie. Douwe Bob en Hans hebben vorig jaar al lang contact gehad en gebrainstormd enzo, waren ook foto's van.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet alleen haar fout ook die van Pannencoucke en zijn team
Niet eens het optreden zelf, alles eromheen. Wat een verademing, die Douwe. Overal vrolijk, overal opduiken, overal met een lach de pers te woord staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet alleen haar fout ook die van Pannencoucke en zijn team
Waarom schakelen we dan überhaupt nog, kun je net zo goed direct de winnaar oplezen, scheelt nog meer tijd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Juryvotes alleen de 12 geloof ik, rest direct in beeld ofzoiets. Dit kan ook niet anders i.v.m. tijd.
Yes please.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:00 schreef yvonne het volgende:
kunnen we gewoon net doen of het ESF iedere maand is zodat we hier de hele tijd gezellig met elkaar zitten?
quote:
and the 12 points from Greece go to ...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:55 schreef hole1988 het volgende:
Nee hoor het duurt alsnog ruim een uur gok ik. We zien nu 2 x punten hequote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:01 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarom schakelen we dan überhaupt nog, kun je net zo goed direct de winnaar oplezen, scheelt nog meer tijd.
Geen slecht idee.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes please.
Dan kiezen we om de beurt 20 willekeurige youtubes die de anderen dan moeten beoordelen
Procentueel gezien wordt er nu nóg meer tijd verdaan met 'Congratulations on a wonderful show' en al die crap.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:01 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarom schakelen we dan überhaupt nog, kun je net zo goed direct de winnaar oplezen, scheelt nog meer tijd.
Kun je iig op Douwe Bob stemmenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:02 schreef yvonne het volgende:
En net dit weekend gaan we in een hotelletje in Duitsland, zie je ons zitten? al om 21 uur op de kamer, koortsachtig zoeken op welke zender het wordt uitgezonden? Ik neem wel m'n oranje shirt mee
ik denk ZDFquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:02 schreef yvonne het volgende:
En net dit weekend gaan we in een hotelletje in Duitsland, zie je ons zitten? al om 21 uur op de kamer, koortsachtig zoeken op welke zender het wordt uitgezonden? Ik neem wel m'n oranje shirt mee
Toch heb ik dat denk ik liever dan wat we nu krijgen, die juryvotes kan mij echt geen reet schelen, het gaat om de televotes, dat is interessant.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Procentueel gezien wordt er nu nóg meer tijd verdaan met 'Congratulations on al wonderful show' en al die crap.
Juist niet. Juryvotes is vaak bepalend.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Toch heb ik dat denk ik liever dan wat we nu krijgen, die juryvotes kan mij echt geen reet schelen, het gaat om de televotes, dat is interessant.
Oh verrek, helemaal niet aan gedachtquote:
Oh god Yv, krijg ik dan een Facebookfoto van jou en iteejer in de oranje Henkshirts?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:02 schreef yvonne het volgende:
ARD.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:02 schreef yvonne het volgende:
En dan bij Henk erover vergaderenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes please.
Dan kiezen we om de beurt 20 willekeurige youtubes die de anderen dan moeten beoordelen
Oh ja, ik vind dit nieuwe systeem ook niks.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Toch heb ik dat denk ik liever dan wat we nu krijgen, die juryvotes kan mij echt geen reet schelen, het gaat om de televotes, dat is interessant.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god Yv, krijg ik dan een Facebookfoto van jou en iteejer in de oranje Henkshirts?![]()
Zal ook wel een tijd dingetje zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik ga het toch helemaal volgen. Wil zien of de jury daadwerkelijk anders stemt dan het publiek. Zoals vorig jaar toen eigenlijk Italië had moeten winnenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal ook wel een tijd dingetje zijn.
De punten van de jury zijn immers al bekend, dus kun je al gaan schakelen terwijl de publieksstemmen nog geteld worden en dan daarna direct door.
Elke maand Fok!ovision Song Contest bij Henk!quote:
Ik ga vooral kijken of er juryleden op Azerbaijan hebben gestemd en of de Azerbaijaanse juryleden netjes volgens instructies op Rusland hebben gestemdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga het toch helemaal volgen. Wil zien of de jury daadwerkelijk anders stemt dan het publiek. Zoals vorig jaar toen eigenlijk Italië had moeten winnen
Fok!ovision, mooi!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Elke maand Fok!ovision Song Contest bij Henk!
[..]
Niet echt bevriend hoor. Eén keertje ontmoet tijdens de persdag in Volendam van de 3Js waar ik namens FOK! was toen. Onelegante foto als bewijsWel leuk hoor..je bent ook een soort van journaliste he :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna Facebookvrienden geworden en hij is op mijn vraag toen op FOK! vragen komen beantwoorden over Eurovisie in een eigen topic, was écht heel gaaf en zeer uitgebreid en informatief. Nu gooi ik gewoon elk jaar af en toe vragen in zijn privéberichten en omdat hij gewoon héél aardig is reageert hij daar ook nog op
Alleen wel het laatste jaar, want dit is zijn laatste Songfestival. Helaas.Life can be a bitch, so like it..
ja, als je het jury optreden slecht zingt, zeker met zo'n nummer, dan krijg je wel een afwijkende stemming tussen jury en publiek natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga het toch helemaal volgen. Wil zien of de jury daadwerkelijk anders stemt dan het publiek. Zoals vorig jaar toen eigenlijk Italië had moeten winnen
Dat was in mijn FOK!hoogtijdagenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:10 schreef ato het volgende:
[..]
Wel leuk hoor..je bent ook een soort van journaliste he :-)
Dat kan net het verschil makenquote:
Kom je een heel eind, aangezien je maar 20x kan stemmen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:09 schreef Greys het volgende:
Zullen we yv even crowdfunden zodat ze morgen drieduizend euro heeft om te spenderen aan Douwe stemmen?
Dan hadden we nu in Rome gezeten. En dan was de puntentelling niet veranderd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik had het echter ook graag zien winnen.
Kan ik de rest van de gasten mee omkopenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:09 schreef Greys het volgende:
Zullen we yv even crowdfunden zodat ze morgen drieduizend euro heeft om te spenderen aan Douwe stemmen?
Volgens mij zijn de Duitsers sowieso al aardig pro Douwequote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ik de rest van de gasten mee omkopen
Hij kent je nog steedsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was in mijn FOK!hoogtijdagen
Nu stel ik geen ene fuck meer voor.
Ik heb deze week begrepen dat Italië toen hun juryrehearsal hadden verkloot. Als dat waar is, is het natuurlijk wel terechtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het voor de zekerheid mijn moeder ook vast even uitgelegd vanmiddag. Had ook geen idee.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:13 schreef Greys het volgende:
Volgens mij zijn er nog superveel kijkers totaal niet op de hoogte van dat andere puntensysteem en wordt er keihard gejuicht in een bepaald land als de jurypunten verdeeld zijn 43 keer![]()
Onbewust dat er daarna nog meer komt.
Welterusten lieve m_dquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was vannacht en vanochtend helemaal sip, maar jullie hebben me helemaal opgevrolijkt.
Dank lieve mensen, ik ga slapen, op naar nog zo'n dag vol hysterie
Italië had de meeste stemmen/punten van de jury lieverdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb deze week begrepen dat Italië toen hun juryrehearsal hadden verkloot. Als dat waar is, is het natuurlijk wel terecht
Welterustenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was vannacht en vanochtend helemaal sip, maar jullie hebben me helemaal opgevrolijkt.
Dank lieve mensen, ik ga slapen, op naar nog zo'n dag vol hysterie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |