En vervolgens dus alle punten, met telkens een andere achtergrond als sfeerbeeld van het landquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ivo speelt ook niet onverdienstelijk piano natuurlijk, heeft al in Carre gestaan met een liedjes-en cabaretprogramma. Hijj doet gewoon de opening, interval en Nederlandse inzending zelf.
En de presentatie erbijquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ivo speelt ook niet onverdienstelijk piano natuurlijk, heeft al in Carre gestaan met een liedjes-en cabaretprogramma. Hijj doet gewoon de opening, interval en Nederlandse inzending zelf.
Nah die tijd is wel voorbij alhoewel ik zijn werk zeer respecteer. Denk dat het meer een jongerenfestival is tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Greys het volgende:
Herman van Veen mag ook een optreden tijdens de Nederlandse ESF
Vind ik.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Greys het volgende:
Vind ik.
*gruwel*quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:45 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
Misschien hebben ze dan ook nog wel een verrassingsoptreden van Hans Liberg.
Gaat hij dan ook zelf alle stemmen tellen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ze dopen het dan ook om tot Ivovisie Songfestival.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat denk ik toch wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat hij dan ook zelf alle stemmen tellen?
Hij zou dat kunnen natuurlijk.
Kim Lianquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:47 schreef iBenny het volgende:
Het Junior Songfestival werd toen het in Nederland werd gehouden gepresenteerd door Kim-Lian en Sipke Jan
Oh, dus je moet gewoon 'jan' in je naam hebben om mee te mogen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:47 schreef iBenny het volgende:
Het Junior Songfestival werd toen het in Nederland werd gehouden gepresenteerd door Kim-Lian en Sipke Jan
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze dopen het dan ook om tot Ivovisie Songfestival.
Dat zit in mijn achternaam mensen, I'm inquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dus je moet gewoon 'jan' in je naam hebben om mee te mogen doen.
Of de Dijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:44 schreef Greys het volgende:
Vind ik.
Weet je wat grappig is, ik wil soms voor de lol roepen "JA, WE STUREN DE TOPPERS NAAR HET SONGFESTIVAL!"quote:
Vloeiend?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goor met Janzen is op zich een goede zet. Goor spreekt ook vloeiend Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |