Dat is soms wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
Jort op Hoe heurt het in oa. Schotland nu op NPO1
Jump in slow motion. Wat rukquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn favoriete Jump song, het is een cover maar wel lekker anders dan het origineel.
OK nog één keer, tering thypus herryquote:
Tja Karina had niks, Dus Sas is beter. Die heeft tandjesquote:
Oh hee daarquote:
Dat hoor je mijn niet zeggen over Karinaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja Karina had niks, Dus Sas is beter. Die heeft tandjes
Gaat de zon niet eerder onder op zo"n eilandquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja Karina had niks, Dus Sas is beter. Die heeft tandjes
Beetje lafjes maar ik snap het.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoor je mijn niet zeggen over Karina
Als het een zuidelijk eiland zou zijn misschien, maar in de zomer is het daar langer licht.. Denk aan de midzomernachten, dan rennen de wijven naakt door de bossen en over de hei...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat de zon niet eerder onder op zo"n eiland
Chuufquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het een zuidelijk eiland zou zijn misschien, maar in de zomer is het daar langer ligt.. Denk aan de midzomernachten, dan rennen de wijven naakt door de bossen en over de hei...
Me neusquote:
Serieus? Ut zal wel keyboard en de leeftijdquote:
Nou nee hoor dat je het licht niet meer ziet qua brillen wil niet zeggen dat je ligt en licht opeens anders ziet. Wat een kut smoesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:23 schreef chufi het volgende:
Maar het gebeurt me vaker de laatste tijd.. Ik denk echt dat het iets van ouderdom en de hersens is.. Of een failure van de oog hand coordinatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:22 schreef Treehut362 het volgende:
Nog één persoon uit de 19de eeuw in leven.Ik volg het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn opa was in 1900 geboren. Had nu 116 kunnen zijn.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met rubber, mits eerder ongebruikt...
neequote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je dus niet vegetarisch...
Alles OK?
OK...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nee![]()
eh.... ''het gaat'' hou het daar maar op![]()
maar lief dat je het vraagt
een boegbeeld?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK...
Je was een tijdje weg hier en dat valt altijd op.
Je bent toch een beetje een boegbeeld...
Ja, een boegbeeld.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:51 schreef FANN het volgende:
[..]
een boegbeeld?![]()
nou ja ik ben er weer![]()
ik heb verder ook niet teruggelezen dus als er groot nieuws is weet ik van niks
wat lief...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een boegbeeld.
Voor mij wel tenminste...
Ik ben hier ook niet veel geweest.
Het is een beetje stil, zeg maar...
Ik denk dat ik je wel begrijp...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:05 schreef FANN het volgende:
[..]
wat lief...![]()
tja en verder is het ook eigenlijk een beetje vreemde SC hiero en ikweetniet eigenlijk hoe ik dat moet uitleggen, beetje raaaaaaaaaaaaaaaaar soms![]()
maar ik zap wel af en toe
quote:
Hoe moet ik 'thypus herry' dan zien?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor dat je het licht niet meer ziet qua brillen wil niet zeggen dat je ligt en licht opeens anders ziet. Wat een kut smoes
Inderdaad nogal goor spul, verbaasde me vroeger al erover dat het spul gedronken werd, bestaat het nog?quote:
Volgens mij wel, het zit echter nooit in mijn boodschappenkarretje...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Inderdaad nogal goor spul, verbaasde me vroeger al erover dat het spul gedronken werd, bestaat het nog?
Kan me herinneren dat ik het als kind 1 keer gedronken hebt en het erg vies vond, wat ik wel lekker vind is dat spul dat men 'champagne pils' noemt, lijkt uiterlijk op cola maar met een ander vreemd smaakje, dat dronk ik als eerste van het beruchte merk Exota.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij wel, het zit echter nooit in mijn boodschappenkarretje...
Exota was het merk van de zgn. gazeuzes.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ik het als kind 1 keer gedronken hebt en het erg vies vond, wat ik wel lekker vind is dat spul dat men 'champagne pils' noemt, lijkt uiterlijk op cola maar met een ander vreemd smaakje, dat dronk ik als eerste van het beruchte merk Exota.Tegenwoordig zijn er dacht ik meerdere merken die het maken.
Die reclame kan ik me nog herinneren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Exota was het merk van de zgn. gazeuzes.
Vaak mierzoet, vond het niet lekker.
Ik dronk als kind vaak 'Green Spot', zonder prik...
[ afbeelding ]
Op de radio:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die reclame kan ik me nog herinneren.
Met zo'n robotachtig stemmetje was dat, toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de radio:
Green Spot
<piep>
Zonder Prik
<piep>
Volgens mij meer zo'n Polygoon journaal stemmetje a la Philip Bloemdal...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met zo'n robotachtig stemmetje was dat, toch?
Of zoiets, het was iig een vreemd stemmetje, maar dat bracht me er niet toe het ook te gaan drinken.,quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij meer zo'n Polygoon journaal stemmetje a la Philip Bloemdal...
Alsof jij toen de boodschappen deed...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of zoiets, het was iig een vreemd stemmetje, maar dat bracht me er niet toe het ook te gaan drinken.,
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof jij toen de boodschappen deed...
Het zal je misschien verbazen, maar wij hadden toen ik een jochie was maar 1 supermarkt in de wijk en dat was de Spar, verder was er een kruidenier, slager en groentenboer, en daar stuurde mijn moeder me dus heen met een boodschappenlijstje, en 1 keer per week ging moeder zelf om af te rekenen, de goeie ouwe tijd.....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof jij toen de boodschappen deed...
Wij kregen helemaal geen frisdrank, ja, met een verjaardag en andere feestdagen, maar op gewone dagen moesten we maar water drinken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Mamma Mo zal het wel gewoon niet gekocht hebben
Wij ook hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kregen helemaal geen frisdrank, ja, met een verjaardag en andere feestdagen, maar op gewone dagen moesten we maar water drinken.
Wij kregen hooguit die hele goedkope merkloze siroop.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kregen hooguit die hele merkloze goedkope siroop.
Dat zeg ik, boodschappenlijstje...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar wij hadden toen ik een jochie was maar 1 supermarkt in de wijk en dat was de Spar, verder was er een kruidenier, slager en groentenboer, en daar stuurde mijn moeder me dus heen met een boodschappenlijstje, en 1 keer per week ging moeder zelf om af te rekenen, de goeie ouwe tijd.....
Dat Jamin spul wordt ook door oa gedetineerden in elkaar geflanst.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij ook hoorbij verjaardagen kregen of iets speciaals kregen we Sinas geloof ik
en later mocht dat soms ook op zaterdagavond ofzo, maar dat was al véél later...
Wij hadden vroeger ook geen enkele supermarkt in het dorp, we hadden de Centra en
een bakker, slager, groenteman, enz...
De eerste ''supermarkt'' was de Vége ik weet ook niet of dat nog bestaat![]()
Wél een Jamin die was er toen al
Er stond gelukkig geen Rivella op,quote:
VeGe hadden wij ook als eerste buurt superquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij ook hoorbij verjaardagen kregen of iets speciaals kregen we Sinas geloof ik
en later mocht dat soms ook op zaterdagavond ofzo, maar dat was al véél later...
Wij hadden vroeger ook geen enkele supermarkt in het dorp, we hadden de Centra en
een bakker, slager, groenteman, enz...
De eerste ''supermarkt'' was de Vége ik weet ook niet of dat nog bestaat![]()
Wél een Jamin die was er toen al
Loots limonadesiroop hadden we ook...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kregen hooguit die hele goedkope merkloze siroop.
als ik iets moest halen had ik écht niet iets anders durven kopenquote:
Ik ging wel af en toe 'stiekem' door de weeks iets 'kopen' en dan maar hopen dat moeder het niet merkte als ze zaterdags afrekende.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:00 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik iets moest halen had ik écht niet iets anders durven kopen, zelfs nog nooit aan gedacht!
Zéker weten dat ik op mijn donder had gekregen en het terug had moeten brengen in elk geval
Ik werd wel eens op pad gestuurd naar de bakker en op de terugweg kocht ik van het overgebleven wisselgeld snoep. Als ik dan het resterende wisselgeld inleverde bij moeders had ze in de gaten dat ik niet alleen brood had gekocht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:00 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik iets moest halen had ik écht niet iets anders durven kopen, zelfs nog nooit aan gedacht!
Zéker weten dat ik op mijn donder had gekregen en het terug had moeten brengen in elk geval
Ik ging zomers met mijn vriendinnetje altijd een ijsje halen als we uit het zwembad kwamen,quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat Jamin spul wordt ook door oa gedetineerden in elkaar geflanst.![]()
Ben er geen fan van, ben sowieso geen snoeperd.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd wel eens op pad gestuurd naar de bakker en op de terugweg kocht ik van het overgebleven wisselgeld snoep. Als ik dan het resterende wisselgeld inleverde bij moeders had ze in de gaten dat ik niet alleen brood had gekocht.
Ik begreep toen nooit dat ze dat wist...
Mijn moeder merkte het regelmatig, en confronteerde me er dan mee, dan zei ik dat ik alleen maar een pakje Saroma instant pudding had gekocht omdat ik zin in pudding had, ja, ik was gek op dat spul.quote:
had ik niet durven doen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder merkte het regelmatig, en confronteerde me er dan mee, dan zei ik dat ik alleen maar een pakje Saroma instant pudding had gekocht omdat ik zin in pudding had, ja, ik was gek op dat spul.
Saroma instant pudding maak je dus zonder koken en heeft daarom geen vel, daarom was ik er juist zo gek op omdat ik geen pudding met vel erop lust.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik niet durven doen hoordie troep kocht ze trouwens zelf
![]()
maar vaker maakte ze het zelfof één van mijn grote zussen deed dat
![]()
dan zat er vaak zo'n vel op en daar vochten ze omik lustte dat gelukkig niet
![]()
de pudding wél
Nou, ik heb er best wel voor op mijn flikker gehad.quote:
Ja maar die velletjes waren al op voordat de pudding op tafel kwamquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Saroma instant pudding maak je dus zonder koken en heeft daarom geen vel, daarom was ik er juist zo gek op omdat ik geen pudding met vel erop lust.
Banaan en pistache.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder merkte het regelmatig, en confronteerde me er dan mee, dan zei ik dat ik alleen maar een pakje Saroma instant pudding had gekocht omdat ik zin in pudding had, ja, ik was gek op dat spul.
Fann, pudding die niet gekookt wordt heeft GEEN vel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar die velletjes waren al op voordat de pudding op tafel kwam![]()
de hele keukentafel stond altijd vol met schaaltjes pudding om uit te wasemen en dan werden
de vellletjes al verdeeld onder de liefhebbersdus had ik nooit last van...
Velletjes voor de liefhebbers?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar die velletjes waren al op voordat de pudding op tafel kwam![]()
de hele keukentafel stond altijd vol met schaaltjes pudding om uit te wasemen en dan werden
de vellletjes al verdeeld onder de liefhebbersdus had ik nooit last van...
Ik dus ook, lekker luchtig spul, weet je wat lekker is, als je de aardbeien, frambozen, banaan, of vanille met yoghurt maakt ipv met melk, dan moet je de verhouding ook iets wijzigen, dwz meer yoghurt dan die halve liter melk die je normaal gebruikt, gewoon een beetje op de juiste dikte letten. Echt dat is zo erg lekker joh.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Banaan en pistache.
Heerlijk chemisch, maar ik vind het nu nog lekker...
ik heb écht nooit maar dan ook nooit iets anders gekocht bij die Jamin dan die ijsjes,quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, ik heb er best wel voor op mijn flikker gehad.
Het was niet mijn geld, maar dat begreep ik toen ook nog niet echt.
Of misschien toch wel, maar die snoepwinkel op de route naar huis was niet te negeren...
weet ik ! maar ik bedoel die zelfgemaakte pudding....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann, pudding die niet gekookt wordt heeft GEEN vel.
Rond mijn 14e had ik een manier gevonden om meer geld te genereren dan ik aan zakgeld kreeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb écht nooit maar dan ook nooit iets anders gekocht bij die Jamin dan die ijsjes,
dat was aan een loket je hoefde niet eens naar binnen, ik ben ook nooit ''in'' de winkel
geweestidioot maar waar
![]()
ooit 1x had ik een dubbeltje gepikt uit mijn moeders portemonnee, die lag altijd gewoon op de koelkast, daar was ik helemaal ziek vanen een uur later weer teruggelegd
![]()
en heb ik
Die vellen kan je voorkomen door of de pudding au bain marie al roerend in koud water af te koelen, of door het af te dekken met plastic huishoudfolie.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:17 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik ! maar ik bedoel die zelfgemaakte pudding....
die vond ik veeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder dan die Saroma pudding
dat bedoelde iken omdat die velletjes al door mijn zussen waren opgevroten had
ik geen last van de velletjes...
snap je?
Maar dat wisten de huismoeders van toen nog nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die vellen kan je voorkomen door of de pudding au bain marie al roerend in koud water af te koelen, of door het af te dekken met plastic huishoudfolie.
ow toen werkte ik al bij de bakker, ovens schoonmaken achterin de bakkerij op zaterdag enquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rond mijn 14e had ik een manier gevonden om meer geld te genereren dan ik aan zakgeld kreeg.
Jawel hoor, maar die hadden daar geen tijd voor en vader at dat vieze dikke vel wel op.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat wisten de huismoeders van toen nog niet
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rond mijn 14e had ik een manier gevonden om meer geld te genereren dan ik aan zakgeld kreeg.
Ga jij maar eens 11 bakkies pudding afdekken iedere avond, mijn moeder had wel meer te doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat wisten de huismoeders van toen nog niet
Ik kocht wekelijks vinyl.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Helpen bij de blomenman die kerstbomen verkocht en ze voor 10 gulden meer verkopen dan ze waren.
Er stonden toch nergens prijzen bij en mensen vonden het prima.
Het verschil was mijn winst...
Had zo in 2 dagen bijna 1000 gulden 'verdiend', ik wist niet wat ik er mee aan moest.
Ladingen patat gekocht, vriendjes mee naar de bioscoop en tassen vol met vuurwerk.
Het raakte maar niet op...
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Helpen bij de blomenman die kerstbomen verkocht en ze voor 10 gulden meer verkopen dan ze waren.
Er stonden toch nergens prijzen bij en mensen vonden het prima.
Het verschil was mijn winst...
Had zo in 2 dagen bijna 1000 gulden 'verdiend', ik wist niet wat ik er mee aan moest.
Ladingen patat gekocht, vriendjes mee naar de bioscoop en tassen vol met vuurwerk.
Het raakte maar niet op...
Pakken met papiergeld had ik, het was inderdaad veel voor die tijd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
1000 gulden? dat was je miljonair in die tijd
dan had je aardig goed je best gedaan met inkopen doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pakken met papiergeld had ik, het was inderdaad veel voor die tijd.
Maar in 2 weken was het op...
Bij een groot gezin was dat ook niet nodig..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga jij maar eens 11 bakkies pudding afdekken iedere avond, mijn moeder had wel meer te doen![]()
die deed ook niet aan huishoudfolie denk ik
Je stal LP's die je dan weer doorverkocht?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kocht wekelijks vinyl.
Een LP meer of minder viel ook niet op.
Mijn complimenten voor jouw methode, ben een beetje jaloers, ik moest er iets meer voor doen.![]()
nee precies.... geen lifjes en lafjes daar was geen tijd voor hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij een groot gezin was dat ook niet nodig..
Ik had iets van 500 gulden aan vuurwerk gekocht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dan had je aardig goed je best gedaan met inkopen doen
wat een luxe zal dat zijn geweestquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had iets van 500 gulden aan vuurwerk gekocht.
De langste nieuwjaarsnacht buiten ooit was dat, het raakte maar niet op...
Nee, ik kocht ook veel tweedehands vinyl, en ik had ook nog een baantje als autowasser van vrachtwagens bij een zuivelgroothandel in Simpelveld.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je stal LP's die je dan weer doorverkocht?![]()
De bloemenman was een bekende van mijn ouders, daarom mocht ik ook meehelpen.
Vriendje van mij ook, die deed hetzelfde en de bloemenman vroeg op een gegeven moment of ik hem in de gaten wilde houden, omdat hij vermoedde dat hij geld in eigen zak stak...
Jaaaaaaaaaaa wél stoerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk weggegooid geld.
Maar wel stoer...
Dan snap ik je verhaal van de LP's niet...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik kocht ook veel tweedehands vinyl, en ik had ook nog een baantje als autowasser van vrachtwagens bij een zuivelgroothandel in Simpelveld.
Maar ik kon met de handel in plumbum sneller veel meer verdienen.
Is eenvoudig, een LP kostte destijd ca fl. 12,50 - fl. 15,-, ik wilde graag LP's kopen en middels de opbrengst v/d verkoop van oud lood kon ik ze kopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan snap ik je verhaal van de LP's niet...
quote:Een man is gisteravond op de Dr. H. Colijnstraat in Geuzenveld van de zevende verdieping naar beneden gevallen en overleden.
Volgens de politie was het slachtoffer zich vermoedelijk tussen twee balkons aan het verplaatsen. Getuigen zagen de man aan het balkon hangen en hebben hem nog geprobeerd naar binnen te krijgen. Dat mislukte, waarna het slachtoffer naar beneden viel.
Veel mensen waren getuige van de valpartij. Ondanks de inzet van de hulpdiensten, waaronder het traumateam, overleed het slachtoffer ter plaatse. De politie gaat uit van een noodlottig ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Van dat lood had je in eerste instqntie niet verteld bij dat LP verhaal, dat puzzelstukje miste ik...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is eenvoudig, een LP kostte destijd ca fl. 12,50 - fl. 15,-, ik wilde graag LP's kopen en middels de opbrengst v/d verkoop van oud lood kon ik ze kopen.
Die eigenaar v/d platenzaak is overigens ook een oude bekende van me, heb ook wel eens sporadisch bij hem uitgeholpen in die tijd, koop er tegenwoordig nog steeds mijn concertkaarten in de voorverkoop, nog steeds dezelfde eigenaar alleen 2 panden (in verschillende straten) verder.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je op de zevende verdieping tussen twee balkons aan het verplaatsen.
De politie gaat uit van een noodlottig ongeval.
Volgens mij is het meer een grote stommiteit van die gast.Ik heb op 4 hoog al moeite en dan val ik nog relatief zacht in het waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, niet met zoveel woorden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van dat lood had je in eerste instqntie niet verteld bij dat LP verhaal, dat puzzelstukje miste ik...
Ik zag gisterenavond daar een tent staan met een politieauto er naast en een gebied dat met lint afgezet was.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:12 schreef chufi het volgende:
En nog even terugkomen op de val van gisteren
[..]
Dat is het voordeel van hoogtevrees, dan overkomt je zoiets niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb op 4 hoog al moeite en dan val ik nog relatief zacht in het water
Ik zit nog even te kijken om welke balkons het dan gaat, maar dat moet van de penthouses zijn want verder zie ik daar nietsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag gisterenavond daar een tent staan met een politieauto er naast en een gebied dat met lint afgezet was.
Dacht aan weer een schietpartij, maar kon er niks over vinden...
Meestal val je vrij recht naar beneden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit nog even te kijken om welke balkons het dan gaat, maar dat moet van de penthouses zijn want verder zie ik daar niets
Het zijn daar geen uitstekende balkons, meer een soort dakterras.. Dus als ie op die manier naar de buren wilde gaan is dat heel stom of het is verdacht. Er wordt niet gepraat over een bewoner of zo..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal val je vrij recht naar beneden.
Dom is het sowieso.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn daar geen uitstekende balkons, meer een soort dakterras.. Dus als ie op die manier naar de buren wilde gaan is dat heel stom of het is verdacht. Er wordt niet gepraat over een bewoner of zo..
Geen volgende keer meerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als het een verdacht persoon zou zijn dan heeft ie dikke vette pech deze keer.
Daarom vind ik het fijn helemaal bovenaan te wonen, via balkon kom je er hier niet in, tenzij je erg dom bent en het toch wil proberen, be my guest.quote:
Via de galerij het dak over en dan op je balkon landen... Moet kunnen lijkt mequote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom vind ik het fijn helemaal bovenaan te wonen, via balkon kom je er hier niet in, tenzij je erg dom bent en het toch wil proberen, be my guest.
Je hebt goede geveltoeristen.. Mijn balkon hangt boven het water en is niet zo makkelijk te bereikenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:54 schreef drakin het volgende:
flat waar ik ooit woonde kwamen ze wel eens via de balkons binnen. Gelukkig niet bij mij.
Creatief gedacht, is theoretisch indd te doen, zoals ik al zei, be my guest, ik zet alvast een drankje voor je koud.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Via de galerij het dak over en dan op je balkon landen... Moet kunnen lijkt me
Als je er dan toch bent, bel ik wel gewoon aan. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Creatief gedacht, is theoretisch indd te doen, zoals ik al zei, be my guest, ik zet alvast een drankje voor je koud.
Dat bedoel ik, voor 'normale' gasten is er een deur voorhanden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je er dan toch bent, bel ik wel gewoon aan. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
overbuurman zat regelmatig op het dak of klom weer eens via het balkon naar beneden of omhoog. Net een aap die kerel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt goede geveltoeristen.. Mijn balkon hangt boven het water en is niet zo makkelijk te bereiken
Met een beetje stevig regenpijp kom je een heel eindquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:14 schreef drakin het volgende:
[..]
overbuurman zat regelmatig op het dak of klom weer eens via het balkon naar beneden of omhoog. Net een aap die kerel.
Vroeger was ik er heel goed in en klom overal op en in, gelukkig is het verstand met de jaren toch gekomen, en ik heb er meteen hoogtevrees bijgekregen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beetje stevig regenpijp kom je een heel eind
Was niet eens nodig die pijp.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beetje stevig regenpijp kom je een heel eind
Ik had er vroeger ook geen moeite mee, maar van de ene op de andere dag was dat voorbij... Heb ik ooit wel eens verteld volgens mij..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger was ik er heel goed in en klom overal op en in, gelukkig is het verstand met de jaren toch gekomen, en ik heb er meteen hoogtevrees bijgekregen.
Het was bij mij ook opeens voorbij maar ik weet niet meer welke dag dat was.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er vroeger ook geen moeite mee, maar van de ene op de andere dag was dat voorbij... Heb ik ooit wel eens verteld volgens mij..
Hier welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn er geen eens externe regenpijpen meer..
Was op de hoek bij de kruising bij snackbar de Noodstop...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit nog even te kijken om welke balkons het dan gaat, maar dat moet van de penthouses zijn want verder zie ik daar niets
Ja dat weet ik , nieuwbouw flatsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was op de hoek bij de kruising bij snackbar de Noodstop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GC / Keiharde waarheid
Verstappen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:45 schreef FANN het volgende:
Is het héél raar als ik dit totaal niet kan volgen?![]()
wie is Max in godsnaam?
ah dat zou kunnen, Sas komt wel vaker ineens met een kreet en dat heb ik geen idee waar het over gaatquote:
Het gaat over Max v/d formule 1 Fann.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ah dat zou kunnen, Sas komt wel vaker ineens met een kreet en dat heb ik geen idee waar het over gaatmaar zal ongetwijfeld aan mij liggen
okéquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat over Max v/d formule 1 Fann.
Actualtiteit?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou ruiken dat jullie naar Max Verstappen zitten te kijken?
Boeit ook niet, maar is wel leuk als je het wel volgtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat eerlijk gezegd totáál langs mij heen
Als racen je niet boeit kan dat, maar er zullen toch mensen in je omgeving zijn die er over praten, zie hier op Fok! wordt er zelfs over gesproken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat eerlijk gezegd totáál langs mij heen
dat formule 1 boeit me inderdaad helemáál niet daarom had ik ook geen idee dat het daar overquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeit ook niet, maar is wel leuk als je het wel volgt
Nee, ik ken niemand die het daar over heeftquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als racen je niet boeit kan dat, maar er zullen toch mensen in je omgeving zijn die er over praten, zie hier op Fok! wordt er zelfs over gesproken.
Er zullen geheid ook meer dan 1 Douwe Bob zijn, gok ik zo.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dat formule 1 boeit me inderdaad helemáál niet daarom had ik ook geen idee dat het daar over
ging, het had wat mij betreft iedere Max kunnen zijn die jullie aan het toejuichen waren, dus vandaar.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zullen geheid ook meer dan 1 Douwe Bob zijn, gok ik zo.Ik ken iemand van héél nabij die Douwe heet trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder Bob erachter....
Ook geen Jan ervoor?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken iemand van héél nabij die Douwe heet trouwenszonder Bob erachter....
Ik ga weer flatjes kijken in Spanje, kijken of ik mn dochter kan helpen met iets leuks in Valencia..quote:
Egberts ?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
oké succes dan, ga je naar Spanje toe bedoel je? of ga je zoeken vanuit hiero?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga weer flatjes kijken in Spanje, kijken of ik mn dochter kan helpen met iets leuks in Valencia..
Gewoon van hiero, maar ze zal zelf eerder wat vinden .. Madrid is te duur dus ze wil weer terug. gisteren al op gesprek geweest en in juli weekje op proef . Dus ze moet weer onderdak zoeken.. Maar ze kent een hoop mensen daar dus eigenlijk lukt ook wel zonder mij..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
oké succes dan, ga je naar Spanje toe bedoel je? of ga je zoeken vanuit hiero?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon van hiero, maar ze zal zelf eerder wat vinden .. Madrid is te duur dus ze wil weer terug. gisteren al op gesprek geweest en in juli weekje op proef . Dus ze moet weer onderdak zoeken.. Maar ze kent een hoop mensen daar dus eigenlijk lukt ook wel zonder mij..
Nou verwend is ze niet hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Die toekomstige vent van haar krijgt het nog moeilijk met zo'n verwend vrouwtje
Al tijden niets over een jongen gehoord trouwens... Maar dat verteld ze me ook meestal nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
een béétje dan.. is niet erg hoormoet ie maar aan wennen
Misschien is dat maar beterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Al tijden niets over een jongen gehoord trouwens... Maar dat verteld ze me ook meestal niet
Ik bel dr wekelijks even..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is dat maar beterHoe vaak spreek jij de dochter?
De mijne zit dit weekend in Londen.
Begrijpelijk dat ze je dan niet vertelt over vriendjes enzo, volgende week kan het weer anders zijnquote:
En van de social media krijg ik natuurlijk ook niet alles meequote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat ze je dan niet vertelt over vriendjes enzo, volgende week kan het weer anders zijn
Dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
En van de social media krijg ik natuurlijk ook niet alles mee
Wow ja daar kom ik vandaan. In mijn tijd was er geen eens treinquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.
Mijn zoon zit momenteel trouwens weer in Veendam (kom jij vandaan toch? ), zijn nieuwste vriendin woont daar...... wat je ver haalt is lekker? vroeg ik hem nog, 4 uur reizen met de trein!
Hoe komt hij eraf?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow ja daar kom ik vandaan. In mijn tijd was er geen eens treinMaar hoe komt ie daar dan aan?
Oh ja tegenwoordig gaat het op die manier... Maar mn dochter ook met reiskosten Madrid Valencia en met het karige salaris en de huur komt ze niet rond in het dure Madridquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe komt hij eraf?Geintje natuurlijk, maar zover weg, kost natuurlijk handen vol klauwen met geld zo'n treinkaart elke keer.
Hij kent haar via via via Twitter ofzo.
Ja, dan maar terug naar Valencia. Woont haar moeder daar?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja tegenwoordig gaat het op die manier... Maar mn dochter ook met reiskosten Madrid Valencia en met het karige salaris en de huur komt ze niet rond in het dure Madrid
Nee, maar de meest van dr vriendinnen en vrienden wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dan maar terug naar Valencia. Woont haar moeder daar?
En nu wilt ze terug?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar de meest van dr vriendinnen en vrienden wel.
Ja dus.. Ze had een jaarcontract (zal waarschijnlijk wel verlengd worden), maar ze zit liever in Valencia... Waar ik me iets bij van kan voorstellen.. Dus heeft ze weer wat CV's rondgestuurd al daar en deze week werd ze al gebeld en gisteren al op gesprek.. En om te kijken of ze echt met kinderen om kan gaan mag ze eerst een weekje proef draaien in Juli dus.. Dat zal wel goed gaan en dan kan ze in september beginnenquote:
Het zou wel mooi zijn als dat inderdaad iets wordt, lijkt me logisch dat een baan in Valencia wel nodig is om daar terug naartoe te gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dus.. Ze had een jaarcontract (zal waarschijnlijk wel verlengd worden), maar ze zit liever in Valencia... Waar ik me iets bij van kan voorstellen.. Dus heeft ze weer wat CV's rondgestuurd al daar en deze week werd ze al gebeld en gisteren al op gesprek.. En om te kijken of ze echt met kinderen om kan gaan mag ze eerst een weekje proef draaien in Juli dus.. Dat zal wel goed gaan en dan kan ze in september beginnen
Dat lukt ook wel, daar is ze overtuigd vanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als dat inderdaad iets wordt, lijkt me logisch dat een baan in Valencia wel nodig is om daar terug naartoe te gaan.
Mooi, bij jou in de buurt ? Vroeger wel eens geprobeerd maar echt fluiten was niet zo makkelijkquote:
Het groeit overal hier maar dat plaatje was van Internetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi, bij jou in de buurt ? Vroeger wel eens geprobeerd maar echt fluiten was niet zo makkelijk
Hier groeit het ook overal //quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het groeit overal hier maar dat plaatje was van Internet
ik ook, hij zit nu naast mijquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu jij nogquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lukt ook wel, daar is ze overtuigd van
Wat mooiquote:
Je bent aangenomenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik word culinair recensist van Spaans-Nederlandse etablissementen aan de Spaanse Costa's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Tof!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik word culinair recensist van Spaans-Nederlandse etablissementen aan de Spaanse Costa's
Ik heb al een korte broek, sandalen en een zonnebrilquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof!
Moet je binnenkort wel een nieuwe garderobe aanschaffen
En dat is?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof!
Moet je binnenkort wel een nieuwe garderobe aanschaffen
Sandalen en zonnebril zullen het probleem niet zijn, je korte broek zal wel steeds strakker gaan zittenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al een korte broek, sandalen en een zonnebril
Grrrpppp ................quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sandalen en zonnebril zullen het probleem niet zijn, je korte broek zal wel steeds strakker gaan zitten
Eerst maar eens kijken hoeveel uitbaters er zijn.. Ik wandel dan wel alle boulevards langs..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sandalen en zonnebril zullen het probleem niet zijn, je korte broek zal wel steeds strakker gaan zitten
Dan trekken ze je vanzelf naar binnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoeveel uitbaters er zijn.. Ik wandel dan wel alle boulevards langs..
Dan kunnen ze rekenen op een aangepaste recensiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan trekken ze je vanzelf naar binnen.
Een positieve zeker als het gratis isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze rekenen op een aangepaste recensie
Maar...dat zijn honderden kilometers.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoeveel uitbaters er zijn.. Ik wandel dan wel alle boulevards langs..
Daar neem ik dan ook de tijd voorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Maar...dat zijn honderden kilometers.
Das de zwoele calm down blikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Ligt het aan het felle licht of aan de geestverruimende middelen dat Douwe zijn ogen bijna niet open krijgt?
dat zei ik nog na de halve finale, alsie zijn ogen zaterdag maar ietsje meer open houdtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Ligt het aan het felle licht of aan de geestverruimende middelen dat Douwe zijn ogen bijna niet open krijgt?
Echt he, het was vanavond nog erger dan bij de halve finalequote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zei ik nog na de halve finale, alsie zijn ogen zaterdag maar ietsje meer open houdt
Moeten we 's ochtends aan de chips en colaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan ze volgend jaar met zn allen naar Australie om daar een ochtendshow te doen
Maar hij zit daar alquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Voordeel als Douwe niet wint is dat hij weer tijd heeft om bij Sas langs te gaan
Nee de Australiers aan het bier en bbqquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we 's ochtends aan de chips en cola
Daarmee wint ie stemmen in die landen.. In Armenia staat ie inmiddels hoger dan de lohale inzendingquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Douwe heult met de vijandin(nen).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik doe dat niet meer...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Het zweet staat op mijn bovenlip.
Ik zat even in het ESF livetopic te posten, fucking hell wat ging dat snel
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik las dat hij jenever in een plantenspuit had mee gesmokkeldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat zei ik ook al hier, misschien heeft ie toch een beetje te hard gefeest
Oh... da's niet zo slim als ie dat gezopen heeft vandaagquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat hij jenever in een plantenspuit had mee gesmokkeld
smeert wel de keel, maar volgens mij had ie het na de halve finale allemaal al op gezopenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... da's niet zo slim als ie dat gezopen heeft vandaag
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
smeert wel de keel, maar volgens mij had ie het na de halve finale allemaal al op gezopen gespoten
er kwamen nog wel een paar goeie voorbij, ik weet niet of ie dat gaat reddenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
smeert wel de keel, maar volgens mij had ie het na de halve finale allemaal al op gezopen
Ik vond Rusland ook goed, de rest is niet blijven hangen, dus niet goed genoegquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
Zweden Australië en Cyprus kan ik me nog herinneren dat ik dacht...
nouuuuuuuuuuuuuuudat wordt dringen
o ja Rusland was ook niet slecht, is ook zoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Rusland ook goed, de rest is niet blijven hangen, dus niet goed genoeg
Wat een schatje ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
HIj heeft voor het eerst sinds jaren meegekekenvoor mij
dan moet je hier zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Het zweet staat op mijn bovenlip.
Ik zat even in het ESF livetopic te posten, fucking hell wat ging dat snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |