Tiger mommyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef MissJ het volgende:
4x per week les. Man man man, dat is wel belachelijk hoor
Echt hequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:26 schreef iBenny het volgende:
Tuurlijk Angela, maak dat kind ff lekker aan het janken
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:27 schreef iBenny het volgende:
Zweng zweng, she shot me down
Zweng zweng, I hit the ground
Zweng zweng, that awful sound
Zweng zweng, my baby shot me down
Ja: https://nl.wikipedia.org/wiki/Multipel_myeloomquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:57 schreef ato het volgende:
Hoorde ik het goed? Heeft die ander chemo gehad?
Ik was teveel afgeleidquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:59 schreef Guanabana het volgende:
Heh, heb ik nou niet opgelet of wat, want ik snap niet wat de truc was of de act?
Ok dank je fijn, om te zien dat het ook weer zo kan gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja: https://nl.wikipedia.org/wiki/Multipel_myeloom
ja he... beetje jammer is datquote:
neequote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zou ie ook een gouden ticket hebben gekregen als ie niet blind was
dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zou ie ook een gouden ticket hebben gekregen als ie niet blind was
Ja die eerste zou ook kunnenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:26 schreef MissJ het volgende:
Sowieso gaan denk ik die dansjongetjes door en die coole turngroep.
Papa geeft haar wel een paar klappen straks. Vanaf nu 7 dagen per week pianolesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:30 schreef MissJ het volgende:
pianomeisje gaat nu slaag krijgen van haar moeder vrees ik. Oh wacht, ze is in China
nou echt hoor, zal me niets verbazen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Papa geeft haar wel een paar klappen straks. Vanaf nu 7 dagen per week pianoles
Iddquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:30 schreef iBenny het volgende:
Die blinde lijkt op de mol van Alfred J. Kwak
Ja dit staat me zo tegen aan dit programma. Altijd wint er wel weer een of andere oude vent of een kind dat opera zingt. Nu weer een man waar geen haan naar gekraaid had als hij niet blind was geweest. Bah. En elk jaar trap ik er ook weer in.quote:
En dan vorige week, anders is het snel klaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:53 schreef iBenny het volgende:
Over 40 minuten beginnen we weer
Ik mag hopen dat het niveau hoger is dan bij Idols
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Idols is dit seizoen echt bedroevend slecht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:53 schreef iBenny het volgende:
Ik mag hopen dat het niveau hoger is dan bij Idols
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beetje zoals dat optreden van vorige week met die piraten
Unbreakable, BBoy Justie en de Volkszangerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:58 schreef ato het volgende:
Omdat mijn RTL app eruit ligt ( klootzakken) en ik moet betalen op tv.
Kan ik niet kijken. Wie zijn er door?
Dank je, unbreakable was wel leuk toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Unbreakable, BBoy Justie en de Volkszanger
publiek dat stemtquote:Op zondag 22 mei 2016 00:25 schreef WhiteBeard het volgende:
Ik vind de nieuwe opzet compleet bagger. Waarom nou niet gewoon zoals ze het in Engeland ook doen. 8 uitzendingen audities. 1 uitzending selectie van 40 kandidaten. 5 halve finales met 8 acts. Nummer 1 SMS/Bellen door. Dan jury kiezen tussen de nummers 2 en 3. Dan grote finale met 10 acts. SMS/Bellen bepaalt de winnaar. Gaat al jaren goed in Engeland, maar hier in NL mot en zal de jury weer meer te bepalen hebben. Die mensen in de zaal zullen ze ook wel geselecteerd hebben. BAH BAH BAH. Vanavond maar weer gauw naar het origineel kijken in Engeland
Zekers, maar ik denk dat er een kiddie-act gaat winnen Lil Justie of All Star of die jongen die gepest was op school,.quote:
Zo was het voorheen ook in Nederland. Vind dit nieuwe concept ook niks.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:25 schreef WhiteBeard het volgende:
Ik vind de nieuwe opzet compleet bagger. Waarom nou niet gewoon zoals ze het in Engeland ook doen. 8 uitzendingen audities. 1 uitzending selectie van 40 kandidaten. 5 halve finales met 8 acts. Nummer 1 SMS/Bellen door. Dan jury kiezen tussen de nummers 2 en 3. Dan grote finale met 10 acts. SMS/Bellen bepaalt de winnaar. Gaat al jaren goed in Engeland, maar hier in NL mot en zal de jury weer meer te bepalen hebben. Die mensen in de zaal zullen ze ook wel geselecteerd hebben. BAH BAH BAH. Vanavond maar weer gauw naar het origineel kijken in Engeland
Nee die moet volgende week. Deze deed de vorige keer André Hazes en werd toen bekritiseerd dat hij teveel Renee Froger en consorten nadeed.quote:
denk het ook. Denk zelfs dat hij gaat winnen.quote:
Nederland moet natuurlijk ook een eigen Paul Pottsquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het ook. Denk zelfs dat hij gaat winnen.
Dus datquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nederland moet natuurlijk ook een eigen Paul Potts
Ja precies dat inderdaad. Maar dat kwam bij mij voor een groot deel, doordat ik wormpjes vond in de bevroren frambozen van de AH.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:32 schreef MissJ het volgende:
Ik zit ook totaal niet op te letten![]()
ben ondertussen allerlei andere dingen aan het doen
OMG wat ranzig zegquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja precies dat inderdaad. Maar dat kwam bij mij voor een groot deel, doordat ik wormpjes vond in de bevroren frambozen van de AH.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja precies dat inderdaad. Maar dat kwam bij mij voor een groot deel, doordat ik wormpjes vond in de bevroren frambozen van de AH.![]()
Wel voedzaamquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:42 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
En staafmix ik dus altijd door de smoothies. Lekkere gedachte.
quote:
Nicky, karate meisjes en dat doekenvrouwkequote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Godver, was vergeten dat ik op mijn horizon de pauze had gebruikt.
En ben na die tijd van kanaal veranderd....
Wie zijn er door?
ja uiteraardquote:
ja ik ook! Hij komt heel lief en puur over.quote:
Doekenmeisje? Of bedoel je die met de hoepel?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nicky, karate meisjes en dat doekenvrouwke
Grappig en spontaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:48 schreef MissJ het volgende:
Awww wat leuk dat ie voortaan 1 x in de maand bij RTL Late Night een Motown nummer mag zingen
Oh yeahhhhquote:
wie is jouw favoriet?quote:
Nick Nicolai en ook wel die ene dancecrew waarvan ik de naam niet meer weetquote:
bijna nooit volgens mijquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wint er ook wel eens wat anders dan zang?
onzinquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:47 schreef DeLuna het volgende:
Als die Nick wint zou dat echt een teleurstelling zijn. Zangprogramma's hebben we al genoeg.
de ontknoping van Holland's got Talent is wat mij betreft elk jaar een teleurstelling. Opera-bakkers, enge opera-meisjes, etc etc. Terwijl er zoveel leukere dingen voorbij komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:47 schreef DeLuna het volgende:
Als die Nick wint zou dat echt een teleurstelling zijn. Zangprogramma's hebben we al genoeg.
dat slangenmeisje toch? Die naar cirque de soleil wilde?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wint er ook wel eens wat anders dan zang?
Dat was het enige jaar dat er zang had móeten winnenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat slangenmeisje toch? Die naar cirque de soleil wilde?
Tja wie is de beste. Dat kan je met al die uiteenlopende acts natuurlijk niet objectief beoordelen. Maar het is wel altijd een domper dat er een zangact met 'gunfactor' wint in zo'n soort programma.quote:
Meer sexy en spiceyquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:56 schreef MissJ het volgende:
heel goed weer hoor, maar ik vond dat Waylon dit toch echt veel heerlijker zong
Zo, echt wel!quote:
van mij ook inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:05 schreef Onnoman het volgende:
deze 3 mogen van mij winnen
omdat ik het gewoon 3 enorm stoeren meiden vind
van mij ookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:05 schreef Onnoman het volgende:
deze 3 mogen van mij winnen
omdat ik het gewoon 3 enorm stoeren meiden vind
missJ ben je gewoon fucking dope eva simons in disguise?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
van mij ook
Was eerst voor Nick, maar net had ik zoiets van nee, dit nummer heb je gewoon niet genaild (om even in Eva Simons termen te spreken)
gekilledquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
van mij ook
Was eerst voor Nick, maar net had ik zoiets van nee, dit nummer heb je gewoon niet genaild (om even in Eva Simons termen te spreken)
ja man swaaa, je weet tochquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
missJ ben je gewoon fucking dope eva simons in disguise?
Hij leek zich ook niet op z'n gemak te voelen bij de 3 minuscule moves die ze erbij bedacht hadden, kwam allemaal erg ongemakkelijk over.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond ook dat Nick het nummer niet gekilled heeft. Misschien slechte keuze nummer helaas. Voor dat nummer moet je ook wat sex appeal hebben en weten waar je over zingt en dat kwam minder overtuigend over.
bijna jaquote:
Ik ook, denk ik. T'is dat er verder niks op tv is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben denk ik afgestompt na al die jaren HGT, want ik zit er vrij onbewogen naar te kijken (terwijl Dan helemaal losgaat).
dat is echt niet eens zo'n slecht idee ouwe pik!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Welkom bij het Songfestival. Livezang maar instrumenten niet.
Als die break dance groep wint is dat wat mij betreft verdiend, niet (alleen) omdat ze nog zo jong zijn maar vooral omdat ze écht goed zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:47 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik ook, denk ik. T'is dat er verder niks op tv is.
Het helpt niet dat er steeds iemand wint die extreem jong/60+/gehandicapt/gepest/enzovoort is, terwijl dat zelden de beste is.
vast welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat is echt niet eens zo'n slecht idee ouwe pik!
denk dat hij serieus een ESF kan winnen..
is er ooit een blinde op het ESF geweest?
lekkerquote:
klopt.. maar hij heeft wel een goede stemquote:
Eens, maar zelfs binnen dit genre moet het toch á la 2016 kunnen? Om te beginnen met de styling...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
klopt.. maar hij heeft wel een goede stem
beter dan kimberly en nina
Het niveau ligt gewoon 100x hoger dan bij Idols.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:08 schreef babette21 het volgende:
Overigens maakt dit wel het programma, de diversiteit aan acts. Alleen daarom al zoveel leuker dan Idols en de Voice!
lekkere softe romige ronde melkuiersquote:
Joh.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het niveau ligt gewoon 100x hoger dan bij Idols.
...náást het verschil aan talent!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
User die ik quotte had het over diversiteit wat het verschil zou maken... maakt
daarom niet echt eerlijk iddquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:21 schreef babette21 het volgende:
Ja hèhè die smurfen zijn net 2 minuten klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |