quote:
Nicky, karate meisjes en dat doekenvrouwkequote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Godver, was vergeten dat ik op mijn horizon de pauze had gebruikt.
En ben na die tijd van kanaal veranderd....
Wie zijn er door?
ja uiteraardquote:
ja ik ook! Hij komt heel lief en puur over.quote:
Doekenmeisje? Of bedoel je die met de hoepel?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nicky, karate meisjes en dat doekenvrouwke
Grappig en spontaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:48 schreef MissJ het volgende:
Awww wat leuk dat ie voortaan 1 x in de maand bij RTL Late Night een Motown nummer mag zingen
Oh yeahhhhquote:
wie is jouw favoriet?quote:
Nick Nicolai en ook wel die ene dancecrew waarvan ik de naam niet meer weetquote:
bijna nooit volgens mijquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wint er ook wel eens wat anders dan zang?
onzinquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:47 schreef DeLuna het volgende:
Als die Nick wint zou dat echt een teleurstelling zijn. Zangprogramma's hebben we al genoeg.
de ontknoping van Holland's got Talent is wat mij betreft elk jaar een teleurstelling. Opera-bakkers, enge opera-meisjes, etc etc. Terwijl er zoveel leukere dingen voorbij komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:47 schreef DeLuna het volgende:
Als die Nick wint zou dat echt een teleurstelling zijn. Zangprogramma's hebben we al genoeg.
dat slangenmeisje toch? Die naar cirque de soleil wilde?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wint er ook wel eens wat anders dan zang?
Dat was het enige jaar dat er zang had mķeten winnenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat slangenmeisje toch? Die naar cirque de soleil wilde?
Tja wie is de beste. Dat kan je met al die uiteenlopende acts natuurlijk niet objectief beoordelen. Maar het is wel altijd een domper dat er een zangact met 'gunfactor' wint in zo'n soort programma.quote:
Meer sexy en spiceyquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:56 schreef MissJ het volgende:
heel goed weer hoor, maar ik vond dat Waylon dit toch echt veel heerlijker zong
Zo, echt wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |