Weet je waar die ligt dan?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Heb geen zin om 'm daar weer op te halen in het geval niemand 'm wil halen of kan vinden, dus ik heb 'm iets dichterbij gelegd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!![]()
Ik ben benieuwdquote:
Zit je nog niet op de fiets?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:38 schreef chufi het volgende:
Wel grappig is dat op SV sep 2015 het bord nog ontbreekt
Da's het voordeel als plaatser, bovenaan de paal het slot dichtmaken en dan het hele zwikkie laten vallen in de bush bush...quote:
Wanneer er kroeg met zo'n naam in de buurt staat. ga ik stok nooit bereiken.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:49 schreef MadMaster het volgende:
In De Engel was het nog wel even zoeken, maar de pagodes op de daken van de huizen er achter waren herkenbaar...
Dat fietst een beetje kutquote:Op maandag 23 mei 2016 13:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor de andere smoes kan je gewoon een paraplu gebruiken....
Whahaha en dan met handschoenen de FOK!stok open moeten makenquote:Op maandag 23 mei 2016 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's het voordeel als plaatser, bovenaan de paal het slot dichtmaken en dan het hele zwikkie laten vallen in de bush bush...
Ik heb geen kroeg gezien, De Engel is een vlek op de landkaart...quote:Op maandag 23 mei 2016 13:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer er kroeg met zo'n naam in de buurt staat. ga ik stok nooit bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Was deze fake?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen kroeg gezien, De Engel is een vlek op de landkaart...
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chufi, een extra reden om te gaan, want ik heb een pinpointDie heb ik niet nodig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chufi, een extra reden om te gaan, want ik heb een pinpointEn nog een reden om te gaan is dat er stemmen op gaan om hem in andalusië te leggen, dus pak hem zolang de FOK! stok nog in Nattekatland ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Nee, dat had ik al door, maar nu weten anderen hem ook te vindenquote:
Ik vertrek zelf binnenkort ook naar de binnenlanden van Spanjequote:Op maandag 23 mei 2016 14:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En nog een reden om te gaan is dat er stemmen op gaan om hem in andalusië te leggen, dus pak hem zolang de FOK! stok nog in Nattekatland ligt.
Ja met vliegtuig maar is batterij van je fiets leeg ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vertrek zelf binnenkort ook naar de binnenlanden van Spanje
Foeiquote:Op maandag 23 mei 2016 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vertrek zelf binnenkort ook naar de binnenlanden van Spanje
Met een tang, want die cijfercilinders draaien nauwelijks nog.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whahaha en dan met handschoenen de FOK!stok open moeten maken. Gij sadist!
Betonschaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een tang, want die cijfercilinders draaien nauwelijks nog.
Er zit een flinke lading zand en modder tussen en de W40 had ik niet bij me...
Ik wist het alquote:Op maandag 23 mei 2016 14:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al door, maar nu weten anderen hem ook te vinden
Tijd om een nieuw slot te crowdfunden.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een tang, want die cijfercilinders draaien nauwelijks nog.
Er zit een flinke lading zand en modder tussen en de W40 had ik niet bij me...
quote:
Over drukte gesproken.. Wat zou Nattekat zeggen over Amsterdam?quote:
Dat het daar nat is denk ikquote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over drukte gesproken.. Wat zou Nattekat zeggen over Amsterdam?
Die heeft ook een kutsmoesje.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over drukte gesproken.. Wat zou Nattekat zeggen over Amsterdam?
*Nattepoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:01 schreef chufi het volgende:
Ik heb de Stok ook maar gelijk verplaatst want wie weet is het morgen nog veel slechter weer...LoLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de Stok ook maar gelijk verplaatst want wie weet is het morgen nog veel slechter weer...Twee meter verderop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de Stok ook maar gelijk verplaatst want wie weet is het morgen nog veel slechter weer...Mooi bord! Dat zie je niet veel zo'n enkelpaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ja helaas, die hele Haarlemmermeer is nog niet of nauwelijks aan bod geweest. Ja laat ze zelf maar even zoeken.. Zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 23 mei 2016 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas mag ik 'm niet oppikken.
Ik laat het pinpointen wel aan een ander over...
Jij heb mijn gewijzigde post gezien.quote:
Deze dan:quote:Op maandag 23 mei 2016 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mooi bord! Dat zie je niet veel zo'n enkelpaal!
Die paal is er door McGuyver neer gezetquote:Op maandag 23 mei 2016 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze dan:
https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
Dat is van voor mijn tijd.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die paal is er door McGuyver neer gezet
Door een hackerquote:
Komt door de vele gehuchten op de ringdijkquote:Op maandag 23 mei 2016 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas, die hele Haarlemmermeer is nog niet of nauwelijks aan bod geweest. Ja laat ze zelf maar even zoeken.. Zo moeilijk is het niet
Ik heb de Stok ook maar gelijk verplaatst want wie weet is het morgen nog veel slechter weer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Spezzquote:Op maandag 23 mei 2016 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Stokje slaapt droog vanavond.
Je kunt toch naar Amsterdam, alleen niet voor stokjequote:Op maandag 23 mei 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik morgenochtend niet meer naar Amsterdam kan/hoef.
Zonder goede reden waag ik me niet in Amsterdamquote:Op maandag 23 mei 2016 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt toch naar Amsterdam, alleen niet voor stokje
Daar zullen de meningen over verdeeld zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder goede reden waag ik me niet in Amsterdam
Maar gaat wel richting Overijsel:(quote:
Beterquote:Op maandag 23 mei 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu wil het lot dat ik tijd en benzine over heb deze week
Ik wacht mijn kans wel afquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Stokje slaapt droog vanavond.
Fixed that for you.quote:
quote:
Beter vaart in de stok dan de stok in de vaart!quote:
Wat je toch origineel, geweldig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter vaart in de stok dan de stok in de vaart!
Hij is net bij de ringvaart in zwanenburg weggehaald dus vandaarquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij is net bij de ringvaart in zwanenburg weggehaald dus vandaar
Nobody caress.quote:
nobody is met 2 o's!quote:
Ik steun je in deze Maanvis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |