Alsof ze wat van Hegel af weet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef Coco98 het volgende:
Filosofie gestudeerd.
Patrice_Consigny en ik vinden dat leuk.
Straks wel een kort stukjequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wacht, we krijgen niet de landen die automatisch door zijn vanavond?
Helemaal vergeten.
Een paar toch nog? Weet alleen niet meer welke.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wacht, we krijgen niet de landen die automatisch door zijn vanavond?
Helemaal vergeten.
Oh van die korte fragmenten van clipjes?quote:
Hm, dat kwam zelfs bij mijn studie voor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alsof ze wat van Hegel af weet.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef La_Moustache het volgende:
Ik heb alleen maar bagger gezien. Douwe sloopt ze allemaal.
Dat LSD bandje net was niet slecht. Beste van deze semi iig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef La_Moustache het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie denk je dat ik op het EK zal supporten? Met bijbehorende gifs uiteraard.
Wacht maar op het olijke popke dat nu komt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef La_Moustache het volgende:
Ik ben vergeten te kijken welk land het was?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat LSD bandje net was niet slecht. Beste van deze semi iig.
hoe doe je dat, die belgische vlag?quote:
Dat je überhaupt een foto maaktquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn de touwtjes ja. Geen zin om een tweede foto te maken zonder vertekende erecties.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn de touwtjes ja. Geen zin om een tweede foto te maken zonder vertekende erecties.
Georgiëquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te kijken welk land het was?
Wat een gespierde armen heb je tegenwoordigquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Georgiequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te kijken welk land het was?
Hij is net klaar met "afwassen".quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een gespierde armen heb je tegenwoordig
Dank!quote:
Er is zo'n ander popliedje met vergelijkbare baslijn tegenwoordig, hoe heet die?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Tja leuk een Queen cover. Ik vind het weinig voorstellen op deze manier...
Dit dacht ik dus ookquote:
Paxcon en ik willen ook graag dat je naar Groningen komtquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Johannes iets vraagt dien je dat te respecteren
Sax van Fleur Eastquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is zo'n ander popliedje met vergelijkbare baslijn tegenwoordig, hoe heet die?
Pharell?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is zo'n ander popliedje met vergelijkbare baslijn tegenwoordig, hoe heet die?
Verkeerde liedje. Doet me veel meer denken aan dat andere liedje.quote:
Jij bent geweldig.quote:
Sax van Fleur? Ik rijd veelte veel in de auto tegenwoordig, kutmuziekquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja het stukje na another one bites the dust zeg maar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef mootie het volgende:
Het klinkt ook als een ander nummer... Niet dat ik weet welk natuurlijk.
Please don't stop the music?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef mootie het volgende:
Het klinkt ook als een ander nummer... Niet dat ik weet welk natuurlijk.
Ik was net klaar met 'afwassen'quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een gespierde armen heb je tegenwoordig
Eensquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Tja leuk een Queen cover. Ik vind het weinig voorstellen op deze manier...
Al die levenloze vrouwen tot nu toe waren niks inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Ze is tot nu toe de enige vrouw die echt beweegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |