in het oostenquote:
Deze van Ierlandquote:
Jedward kwam er wel voor in aanmerking.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
sinds er televoting is heeft ierland nooit meer gewonnen
Er zijn ook rustige liedjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou rustig doen terwijl het ESF zo is??
Karina, ik werd vandaag voor allochtoon aangezien en toen ik die man echt mededeelde geboren en getogen in Nederland te zijn weigerde hij te geloven dat ook mijn ouders echt Nederlands waren.quote:
Allahu hakbar schijnt te helpenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina, ik werd vandaag voor allochtoon aangezien en toen ik die man echt mededeelde geboren en getogen in Nederland te zijn weigerde hij te geloven dat ook mijn ouders echt Nederlands waren.
Hoe moet ik deze klap te boven komen?
quote:
Heb je wel eens de cover van Tears for Fears gehoord van het prachtige Mad World, wat hebben ze daar een vreselijk lied van gemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was het origineel van Westlife
Nick > Nickyquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mani89 en ik vonden Westlife de slechtste boyband.
Dat nummer met die luchtballon was wel tof daarentegen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mani89 en ik vonden Westlife de slechtste boyband.
Die man had gewoon een bril nodig manquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina, ik werd vandaag voor allochtoon aangezien en toen ik die man echt mededeelde geboren en getogen in Nederland te zijn weigerde hij te geloven dat ook mijn ouders echt Nederlands waren.
Terwijl al die tijd gezegd is dat Semi 1 vérreweg het sterkst wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij hebben we echt geluk gehad dat we niet vanavond moesten
Haha, dat is mijn opa ook eens overkomen, er werd gevraagd waar die kleine Turk was...quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien citeerde LR louter versen uit de Islam.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die man had gewoon een bril nodig man
Nsyncquote:
Ja, de enige met leuk commentaar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik kan best wel lachen om die Maurice, volgens mij de enige die ook wat verstand heeft van de acts.
Wel viesbruin hoor, kutzon.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die man had gewoon een bril nodig man
take thatquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik kan best wel lachen om die Maurice, volgens mij de enige die ook wat verstand heeft van de acts.
Vind ik ook nog steeds.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl al die tijd gezegd is dat Semi 1 vérreweg het sterkst was
Hij bleef ook herhalen "Niet dat het uitmaakt hoor!!!!!" Ter compensatie bood hij mij wel koffie aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Haha, dat is mijn opa ook eens overkomen, er werd gevraagd waar die kleine Turk was...
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
B.E.D. > Boyzone > Westlife > Backstreet Boys
Volgens mij wordt het dan in Duitsland gehouden.quote:
Jupquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh moet australië ook meedoen in de voorronde nu?
Die is er zaterdag ook bijquote:
New Kids on the Block godenquote:
new kids on the mtfing block aight 360 kickquote:
Dan kan Sint Eustasius ook meedoen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef TLC het volgende:
Groenland valt ook onder een Europees land - Denemarken- en zou ook mogen meedoen
Hij heeft wel een jasje van z'n vader uit de jaren 80 aan.quote:
Dat lijkt op een mopje van de vriend van Harry Mens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Karina het volgende:
Deze jongen lijkt een beetje op Ashton Kusher. En dat plong plong lijkt ergens op...
Ik zie liever zn vrouw.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Karina het volgende:
Deze jongen lijkt een beetje op Ashton Kusher. En dat plong plong lijkt ergens op...
En de Faroereilanden dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef TLC het volgende:
Groenland valt ook onder een Europees land - Denemarken- en zou ook mogen meedoen
Voor die stoere look, he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij heeft wel een jasje van z'n vader uit de jaren 80 aan.
NEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Greys het volgende:
Oh dit gaat me nu al te snel en het is nog niet eens begonnen
Oud wijf signing off
Neeequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Greys het volgende:
Oud wijf signing off
Jammer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Greys het volgende:
Oud wijf signing off
Die vond ik erg goed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is de tijd dat Letland nog over het maken van een cake zong
Sjongejonge. Snap je JONGquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Greys het volgende:
Oud wijf signing off
Er was wel gratis bier mag ik hopen? Anders zwak excuusquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Aspergermeisje het volgende:
Present!Enige keer dat ik kan kijken ook. Dinsdag feestje gehad, zaterdag weer.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt op een mopje van de vriend van Harry Mens.
Cesar Millan heeft nooit meegedaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vond ik erg goed.
Cezar Milan vond ik ook erg goed
ik wil jou ook wetenquote:
De boyband met alleen maar lelijke jongens.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Greys het volgende:
Oud wijf signing off
Fivequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
De boyband met alleen maar lelijke jongens.
quote:
Vooral in de versie van Leen Huijzer.quote:
ben jij ook lelijk?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
De boyband met alleen maar lelijke jongens.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |