Nick > Nickyquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mani89 en ik vonden Westlife de slechtste boyband.
Dat nummer met die luchtballon was wel tof daarentegen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mani89 en ik vonden Westlife de slechtste boyband.
Die man had gewoon een bril nodig manquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina, ik werd vandaag voor allochtoon aangezien en toen ik die man echt mededeelde geboren en getogen in Nederland te zijn weigerde hij te geloven dat ook mijn ouders echt Nederlands waren.
Hoe moet ik deze klap te boven komen?
Terwijl al die tijd gezegd is dat Semi 1 vérreweg het sterkst wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij hebben we echt geluk gehad dat we niet vanavond moesten
Haha, dat is mijn opa ook eens overkomen, er werd gevraagd waar die kleine Turk was...quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina, ik werd vandaag voor allochtoon aangezien en toen ik die man echt mededeelde geboren en getogen in Nederland te zijn weigerde hij te geloven dat ook mijn ouders echt Nederlands waren.
Hoe moet ik deze klap te boven komen?
Misschien citeerde LR louter versen uit de Islam.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die man had gewoon een bril nodig man
Nsyncquote:
Ja, de enige met leuk commentaar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik kan best wel lachen om die Maurice, volgens mij de enige die ook wat verstand heeft van de acts.
Wel viesbruin hoor, kutzon.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die man had gewoon een bril nodig man
take thatquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik kan best wel lachen om die Maurice, volgens mij de enige die ook wat verstand heeft van de acts.
Vind ik ook nog steeds.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl al die tijd gezegd is dat Semi 1 vérreweg het sterkst was
Hij bleef ook herhalen "Niet dat het uitmaakt hoor!!!!!" Ter compensatie bood hij mij wel koffie aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Haha, dat is mijn opa ook eens overkomen, er werd gevraagd waar die kleine Turk was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |