Er is ook een topkanoer die zo heetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:33 schreef Patroon het volgende:
PANNECOUCKE Wesley
Dit blijft gewoon de mooiste naam voor een wielrenner
http://www.lacharlygaul.lu/Francais/2015F/gaul15a.pdf
33th in Charly Gaul 2015
Gaat lekker hier.. in Wijnaldum is ook al een slang zoekquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is ook een topkanoer die zo heet
Leef je verder nog?
http://nos.nl/artikel/210(...)n-van-de-opvang.html
Lijkt meer op een vervlaamste naam uit het noord westelijke puntje van Frankrijk. Jolige voorvader die waarschijnlijk crepes en galettes verkocht.quote:
Ja kijk, dat zei je er niet bij. Ik denken dat een bavette van zo'n taaie Franse koe was afgesneden. Maar ja indien het Australian (black) Angus was, is het een garantie voor goed vlees. En voor de bearnaise er gewoon wat maizena bij flikkeren, wordt het vanzelf dikker. Krijg honger, dus ga maar ff een krentebol in m'n murf stoppen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:21 schreef Gripper het volgende:
Dat vlees was supermals hoor buzz
Grainfed dry aged Australische koeien; niet van die taaie ouwe Franse melkbeesten.
alleen m'n bearnaise was te dun, volgende keer nog harder kloppen denk ik.
Code rood daar n Friesland zo te lezen. Binnen blijven dus en dan maar hopen dat het niet ook code rood in huize Patroon is vandaag. Have fun.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gaat lekker hier.. in Wijnaldum is ook al een slang zoek
http://www.powned.tv/nieu(...)s_zoek_in_fries.html
Wauw! Ik word heel nederig van die afstanden als totale fiets-beginner ben ik begonnen met trainen voor m'n eerste 1/8ste triatlonquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:36 schreef No-P het volgende:
Morgen mijn eerste triathlon van het jaar, met 100km fietsen. Denk dat ik een laag voorwiel steek met deze wind; zit toch comfortabeler op zo'n afstand en fietsparcours is in zijn geheel over dijk langs het water (koning albert kanaal bij Maastricht).
Ik zou hoog voorwiel steken..zoveel maakt het niet uit is mijn ervaring. Wel is Aero voordeel aanzienlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:36 schreef No-P het volgende:
Morgen mijn eerste triathlon van het jaar, met 100km fietsen. Denk dat ik een laag voorwiel steek met deze wind; zit toch comfortabeler op zo'n afstand en fietsparcours is in zijn geheel over dijk langs het water (koning albert kanaal bij Maastricht).
Twijfel nog een beetje eerlijk gezegd. Bij afdalingen met 50+ durf ik met te harde wind niet meer te liggen op het tijdritstuur. Maar morgen is het een vlakke rit (op wat viaducten na), dus zal het goed gaan. Neem ze wel allebei mee en zie morgen wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zou hoog voorwiel steken..zoveel maakt het niet uit is mijn ervaring. Wel is Aero voordeel aanzienlijk.
even supportticket aanmaken bij stravaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:33 schreef poiuytr het volgende:
Al lange tijd heb ik bij langste klim op Strava een segment staan wat niet eens die hoogtemeters bevatten. Mijn eigen rit kan ik natuurlijk flaggen of verwijderen, alleen rij daar nooit dus ik vind zonde. Kan het segment flaggen, maar dat heb ik al eens gedaan zonder resultaat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze uit mijn record verwijdert wordt?
hahaha ultimate toerderstrugglequote:Op zondag 15 mei 2016 09:48 schreef Andyy het volgende:
Stuurbordjes
Hoe verwachten ze dat je die vastmaakt als je een Garmin voor hebt uberhaupt?
Knip uit je stuurbordje halen. Precies dwars door die rfid tag heen zodat je nergens geregistreerd wordtquote:Op zondag 15 mei 2016 09:48 schreef Andyy het volgende:
Stuurbordjes
Hoe verwachten ze dat je die vastmaakt als je een Garmin voor hebt uberhaupt?
Ha, same here.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Houten kop van het songfestival zuipen, dus vanmiddag maar eens goed fietsen, benen als een natte krant, maar dat maakt natuurlijk niets uit. Bolle tourder-voordeel, ben toch altijd langzaam 😁
Ok, ik ben voorlopig niet meer op de fiets te vinden...quote:Op zondag 15 mei 2016 09:48 schreef Andyy het volgende:
Stuurbordjes
Hoe verwachten ze dat je die vastmaakt als je een Garmin voor hebt uberhaupt?
Nee, gedoe met werk, klussen, mijn bourgondische/alcoholistische leefstijl en een baby hebben mij al een jaar weerhouden van gestructureerd trainen. Nu ben ik weer viesdik, teringtraag en gesloopt na 75 kilometer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:52 schreef Tommeke het volgende:
Tips van de pro voor Grippie!
Nog veel aan 't fietsen Jan?
Die heb je toch net nieuw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Ja, bij een tijdrit.quote:
Seatstay, weet niet hoe je het vertaald naar het Nederlandsquote:Op zondag 15 mei 2016 16:46 schreef Fretwork het volgende:
Kut zeg, behoorlijk pech. Waar zit de breuk?
Staande achtervork.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
Seatstay, weet niet hoe je het vertaald naar het Nederlands
ff met je advocaat overleggenquote:Op zondag 15 mei 2016 18:06 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik hier nog wat mee kunnen?
Ze hebben ons (de eerste twee) immers laten starten in een "gevaarlijke" conditie
quote:Op zondag 15 mei 2016 17:47 schreef Patroon het volgende:
Gisteren een prima elite/amateur criterium gereden. Waar ik deze week nog wat liep te janken, ging het gisteren echt top. Had ik ook ff nodig. Uiteindelijk nietzeggend 36e gefinished, maar gevoel was top en aardig wat goede elite renners aan de start. 15 rondes voor het einde nog bezocht weg te komen en mee te springen met een groepje, maar zonder succes.Netjes! Soms heb je even een dipje, dat heeft iedereen wel eens denk ik dat je denkt waar ben ik eigenlijk mee bezig of waar doe ik het voor? Maar dan als je het een tijdje niet meer doet ga je het weer missen, zo werkt het bij mij tenminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen in Annen? Misschien dat ik ook nog even langs ga om te kijken.
gaat meestal stuk als er vocht en vuil in komt.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:51 schreef Oksel het volgende:
Morgen hele dag DK. Eerst zelf rijden.. daarna in zo'n geil hesje beetje nutteloos zijn bij een of ander kruispunt.
Crank uit elkaar gekregen, met enorme hefboom. Ding zat muurvast. Lagers versleten van trapas. Zijn pas 5000 oud. Zelfde lagers als op mijn Bianchi. Die zijn prima en 15000 oud. Zit 't verschil 'm dan wellicht in de lagercups? Bij mn Chinees zijn dat Chinese.. bij m'n Bianchi die van Campa denk ik. Wellicht kleine afwijking in maat ofzo..? Denk dat ik meteen maar ff andere lagercups monteer.
Nee. Denk het niet. Gewoon door carbon en staal heen gaatje boren? Hoeveel mm?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:15 schreef dop het volgende:
[..]
gaat meestal stuk als er vocht en vuil in komt.
kan het water goed weg bij je chinees?
Als het goed is zit er in het midden alleen carbon en aan de zijkanten een alu ring met schroefdraad. Je boort dan in het midden een gaatje van 3mm onder precies naast dat plastic deeltje onder je bracket waar de derailleurkabels overheen lopen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee. Denk het niet. Gewoon door carbon en staal heen gaatje boren? Hoeveel mm?
zou een mooie rode alu trek pakken. Die kunnen wel tegen een stootje.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
zonde andyy nouja kan je weer wat nieuws kopen
haal eerst de lagers er maar eens uit , als het vocht is zie je dat meestal meteen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee. Denk het niet. Gewoon door carbon en staal heen gaatje boren? Hoeveel mm?
Foeiquote:Op maandag 16 mei 2016 08:24 schreef muzas het volgende:
[..]
zou een mooie rode alu trek pakken. Die kunnen wel tegen een stootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |