SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Welke twee andere topics?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nog lang niet. We hebben die 2 andere topics nodig dan ja.
Toen Oranje er nog wat van konquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Hongarije gaat weer niet winnen
[ afbeelding ]
Zolang hij maar niet gaat zingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
Hier wil ik wel een beschuitje mee eten hoor
Hij klinkt als een wc-eendquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:25 schreef wizarddragon het volgende:
Nope.. hij zingt drukkend ofzo, Wcstem ipv douchestem.
Hij kan beter niet die Marlboro uit Afrika importeren.quote:
Zit zwarte teer in he?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij kan beter niet die Marlboro uit Afrika importeren.
Absoluut, maar vanaf Douwe gaat het niveau pas echt omhoog.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt een stuk beter dan de eerste drie nummers.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]Prima gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig duurde de film minder lang, waardoor ik er alsnog benquote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze man is veelte mannelijk voor jou zeker?
6quote:
yes!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig duurde de film minder lang, waardoor ik er alsnog ben
Neequote:
Jaquote:
Idd klein hoofd in verhouding.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik vond hem helemaal niet zo lekker. Beetje klein hoofd
Maar jij bent dan ook dol op ijshockeyers.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik vond hem helemaal niet zo lekker. Beetje klein hoofd
Hij is te gespierdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan precies. Voelt het te hard en prikkelig aan?
Wat een complimentquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je bent een aanwinst voor vbl dus tsja
Ja, waar mag ik naartoe?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tagliano, Ajax A1 kampioen
Kom je naar huldiging morgen
En wat als je het nou compenseert met een klein beetje vlees over de spieren? Ik wil niet afgewezen door je worden hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Kon ons jurk drama nog erger? Zij bewijst het
ff quotenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Houtenbeen het volgende:
Als Nederland nu nog afvalt, vreet ik mijn sokken op.
Ik geniet van een 13daags weekend dus dat komt goedquote:
Cezargodquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Je herrinert je nu de cisgender neutrale falsetto dubstepmetro vampier met grote jurk.
[ afbeelding ]
Die was tofquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Je herrinert je nu de cisgender neutrale falsetto dubstepmetro vampier met grote jurk.
[ afbeelding ]
Met een zacht karakter kom je bij mij al een heel eindquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als je het nou compenseert met een klein beetje vlees over de spieren? Ik wil niet afgewezen door je worden hoor
Sleets. Twee jaar geleden hadden we tenminste nog harmonicajurken, de artiesten stegen op.quote:
Cezargodquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was onderdeel van de act. Zij staat stilquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben jequote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geniet van een 13daags weekend dus dat komt goed
Ja maar die was tenminste goed. Moderne klassieker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tv staat ook op rtl 5quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Haha, de hele week anti-ESF zijn en dan hier komen
GIF MENTALITEITquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:30 schreef hafcfan het volgende:
T is allemaal zo traag. Waar is die passie en inzet
kampfgeistquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:30 schreef hafcfan het volgende:
T is allemaal zo traag. Waar is die passie en inzet
Film je het even voor ons?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Houtenbeen het volgende:
Als Nederland nu nog afvalt, vreet ik mijn sokken op.
De fuck, sinds wanneer ben jij nou weer uit de kast?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met een zacht karakter kom je bij mij al een heel eind
Ik denk dat dat bij jou geen probleem mag vormen
Nee ik bedenk dan iets ter plekkequote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Hebben jullie je reactie klaar liggen voor als Nederland aan de beurt is?
Oeffff insgelijks!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met een zacht karakter kom je bij mij al een heel eind
Ik denk dat dat bij jou geen probleem mag vormen
Oh een paar maanden al welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De fuck, sinds wanneer ben jij nou weer uit de kast?
Ja, joh ff postcounten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom je meelullen over oog en ooraids
De J en de A van mijn toetsenbord zijn bijna helemaal naar de kutkloterij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Hebben jullie je reactie klaar liggen voor als Nederland aan de beurt is?
Dat ja. Valt positief opquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
eerste die niet de hele tijd vals zingt
Jouw televisie heeft beter geluid merk ik al.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ze blijft vocaal overeind, als één van de eersten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |