SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door KingRoland op 10-05-2016 21:05:05 ]freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
SBS6 met Leo Oldenburgerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
welke zender heeft beter commentaar dan Nederland 1?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rubinho woonde er een tijd.
Zullen we het op een meet gooien? Ik kan er over 20 minuten zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kijkt live vanuit Café de Vink
Daar viel niet om te lachen en dus niet interessant.quote:
Zo slecht dat het gewoon leuk isquote:
Ik sla even overquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we het op een meet gooien? Ik kan er over 20 minuten zijn
[..]
Daar viel niet om te lachen en dus niet interessant.
Het is niet boeiend hoe snel je er kan zijn, maar hoe snel je kan komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we het op een meet gooien? Ik kan er over 20 minuten zijn
[..]
Daar viel niet om te lachen en dus niet interessant.
Jamai: ik sta achter jequote:
Welke zender?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:56 schreef totebel het volgende:
We gaan maar voor Graham vanavond..ik trek Volendam echt niet meer
Met het Eurosongfestival voor de boeg ben ik goed geil. 2 minuten op zijn hoogst.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is niet boeiend hoe snel je er kan zijn, maar hoe snel je kan komen.
das 1 nederlanderquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:56 schreef sneakydesert het volgende:
De fanbase van Douwe staat er klaar voor.
[ afbeelding ]
Ze lijkt op de vriendin van Malcolm, uit Malcolm in the Middle.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Die chick uit Azerbeidjan ofzo lijkt op die Greenpeace chick die werd vastgehouden in Rusland.
Die moeten ze van de trap af douwequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:56 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Was ik echt helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze lijkt op de vriendin van Malcolm, uit Malcolm in the Middle.
[ afbeelding ]
Ik hoopte even dat dit een fotosoep was.quote:
Kan mooi tijdens de reclame nog dusquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met het Eurosongfestival voor de boeg ben ik goed geil. 2 minuten op zijn hoogst.
zijn er al kleine blonde meisjes vermist daar?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:56 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Ben zo terugquote:
En anders denk ik gewoon terug aan de afgelopen 2 dagen die ik in utrecht heb gestaan. Wat een topstad blijkt dat te zijn, rawrquote:
uhh dat bepalen wij welquote:
Ik mis de optie: Kingfloplandquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
uhh dat bepalen wij wel
Poll: Welke Twix is het lekkerst?
• Left Twix
• Right Twix
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Amsterdam is beter, 30 seconden gok ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En anders denk ik gewoon terug aan de afgelopen 2 dagen die ik in utrecht heb gestaan. Wat een topstad blijkt dat te zijn, rawr
1 minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |