Nabeschouwen bij Pauwquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:50 schreef CarloV het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de nabeschouwing zodra we door zijn, nog erger...

Staat genoteerdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ariane Grande is mijn minst favoriete top40 artiest. Dat jullie het weten

Met Maanquote:

Staat genoteerdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ariane Grande is mijn minst favoriete top40 artiest. Dat jullie het weten

Ik ben echt blij dat je er bentquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens alleen dit topic (of ander live topic) gevolgd. Prima vermaak, is net of je erbij bent.

Gisterenavond nog, en daarvoor zat ik bij mijn ouders en viel Hax elke keer weg. (Toen GGMM zo mad werd, misschien weet je het nog.:') )quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je al dagen niet meer gezien anders

Haha.quote:

Meuken nog wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
en als snack doritos waar je uit je bek gaat van meuken

ah, ik ben niet de enige die het opvalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zat op de eerst goede pijpmond opmerking te wachten

Wie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Weten jullie wie ik echt echt echt zou geven? Victoria Justice.

Ik zou de meneer uit Hongarije keihard doenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef KingRoland het volgende:

Oh jammer.quote:

Waarvan aktequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef KingRoland het volgende:

quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kan dit uit Azerbeidjan komen? Ze hebben daar niet eens tv of internet ofzo.

Is hij al homo geworden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kijkt live vanuit Café de Vink

Ik hoorde later van mijn grote vriend Messi dat GGMM boos was, ja, jammer dat ik dat heb moeten missenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gisterenavond nog, en daarvoor zat ik bij mijn ouders en viel Hax elke keer weg. (Toen GGMM zo mad werd, misschien weet je het nog.:') )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |