terecht tochquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:47 schreef TLC het volgende:
Lange benen, kort rokje, dikke tieten en je staat al met 1 been in de top 10 van de finale van het ESF.
Dat moeten we niet hebben natuurlijk. Trek wel je string omlaag tijdens het poepen anders kak je in twee delen.quote:
Liever in Utopia en nee helaasquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel vlaggetjes?
Welkom terug, kom je binnenkort eens in TRV melden over je reis enzo.
Thomas Berge heeft nog meer coke gesnoven in zijn leven dan Waylon.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:48 schreef Pascalus het volgende:
Thomas Berge, Jamai en Giel Beelen in één programma
ik ga zelfmoord plegen
Dale!quote:
maar wij hebben Ali B.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:50 schreef essnhills het volgende:
Dus een biljarthoofd en een baard vormen de inzending?
Volgens mij wordt de nabeschouwing zodra we door zijn, nog erger...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:49 schreef Paxcon het volgende:
Deze voorbeschouwing is wel een kwelling hoor
Ik voel me bijna beledigd dat ik hiervoor ben uitgenodigd. Maar het echte feest begint hopelijk pas over een minuut of tien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:49 schreef Paxcon het volgende:
21 uur.quote:
Over 10 minuten. Douwe Bob is rond 21.30.quote:
En geen Haxball vanavond.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik voel me bijna beledigd dat ik hiervoor ben uitgenodigd. Maar het echte feest begint hopelijk pas over een minuut of tien.
Ik kijk het ook alleen maar door dit topicquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:49 schreef Paxcon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |