net zoals 50 procent van alle andere uitvindingen van vandaagquote:
Luie teringlijer die Matthijsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Ja Halina, doe jij het, want ik durf zelf niets en ik push dan altijd andere mensen om het wel te doen.
jouw post dient geen enkel doel.quote:
Hij is volgens mij eerder bang.quote:
Dit hele topic heeft als doel om je gal te spuwen.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit hele topic heeft als doel om je gal te spuwen.
nou ja, google glass deed dit ook al, maar dat is nog nooit een dingetje gewordenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Over 5 jaar kijkt niemand meer naar zijn scherm in de trein, maar maakt idiote bewegingen in de lucht.
kaarten implementeren en soldaten alvast door de straten laten rennenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Nee echt innovatief dit. Leg gewoon even uit hoe we ISIS hiermee kunnen uitmoorden.
Boh, 3D levensechte schietoefeningen hiermeequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Nee echt innovatief dit. Leg gewoon even uit hoe we ISIS hiermee kunnen uitmoorden.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou ja, google glass deed dit ook al, maar dat is nog nooit een dingetje geworden
Ja, 800 mln investeren is best veel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Die virtual reality business begint steeds meer de vormen aan te nemen van de internetbubbel in de jaren '90.
investeren is ook een rijkeluis dingetje geworden. Vroeger pronkte je met een boot en auto, nu met hoeveel je wel niet kan investerenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, 800 mln investeren is best veel.
Marc Marie vond het slechtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:55 schreef Vatta het volgende:
Ik ga zo naar scientology movie van LouisTheroux
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:55 schreef Vatta het volgende:
Ik ga zo naar scientology movie van LouisTheroux
Jaaa, Ik vind Louis geweldig,al lult ie 90 minuten over een drol in een zakjequote:
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk je overigens gezellig mee naar Koosgod vanavond?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Oh, ik hoopte dat je wat was overkomenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
IkNatuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk je overigens gezellig mee naar Koosgod vanavond?
Vuistdiep, waarschijnlijk. Maar goed, dat moet je aan Sked vragenquote:
Ja, bij jouw moederquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vuistdiep, waarschijnlijk. Maar goed, dat moet je aan Sked vragen
Liever geen commerciële omroepquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Waarom nomineert niemand Wat Gaat Er Nu Door Je Heen? Of Matchwinner?
DE TAFEL VAN KEESquote:
Vermakelijk, vaak ook wel informatief en de eerste geslaagde poging om 'Amerikaanse satire' te maken op de Nederlandse TV. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:19 schreef tralalala het volgende:
Lubach nominerenGelijk niemand meer die zo'n lijstje serieus neemt.
Het is nooit grappigquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vermakelijk, vaak ook wel informatief en de eerste geslaagde poging om 'Amerikaanse satire' te maken op de Nederlandse TV. Ik zie het probleem niet zo.
Het is geslaagd omdat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vermakelijk, vaak ook wel informatief en de eerste geslaagde poging om 'Amerikaanse satire' te maken op de Nederlandse TV. Ik zie het probleem niet zo.
Het is nogal populair in dit topic om Lubach af te kraken viel mij op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Afgunstquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is nogal populair in dit topic om Lubach af te kraken viel mij op.
Inderdaad. Die andere pogingen van o.m.hoeheetieookweer, die hazenlip waren tenenkrommend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
kloptquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:26 schreef Max23 het volgende:
De eerstvolgende die iets post heeft een kuttekop
Wat die Amerikaanse shows doen is naast humor ook informatie brengen, de hypocrisie van politici aan de kaak stellen, enzovoort. Dat is in Nederland nu al een aantal keer geprobeerd, maar elke keer weer gefaald. Dat Lubach nu alweer een aantal seizoenen heeft mogen maken en nog doorgaat is daar ook wel een afspiegeling van natuurlijk.quote:
geen ideequote:Op woensdag 11 mei 2016 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Waarom moet alles zo nodig minder blank worden? White genocide.
Nou ja. Prima kerel zou ik eerder zeggen. En ik kan hem beter hebben dan die andere twee.quote:
Lubach heeft ook niet te klagen over de zender en tijdslot natuurlijk en in het vierde seizoen komt hij nog niet boven de 600.000 kijkers uit. Het is beter dan de vorige pogingen, maar het stelt natuurlijk nog heel weinig voor als je kijkt naar Amerika.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat die Amerikaanse shows doen is naast humor ook informatie brengen, de hypocrisie van politici aan de kaak stellen, enzovoort. Dat is in Nederland nu al een aantal keer geprobeerd, maar elke keer weer gefaald. Dat Lubach nu alweer een aantal seizoenen heeft mogen maken en nog doorgaat is daar ook wel een afspiegeling van natuurlijk.
Het is knap omdat hij een Antilliaan is die niet dagelijks een overval pleegtquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Is dit alleen knap omdat een allochtoon het voorleest ofzo?
enige die leest is matthijs van de autocuequote:Op woensdag 11 mei 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Is dit alleen knap omdat een allochtoon het voorleest ofzo?
ok hansquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik werd ooit tweede in een voorleeswedstrijd
nice b8 m8quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:41 schreef superniger het volgende:
Vennegoor of Hesselink > van Nistelrooij
En nu naar Frank de Boer in de bus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Aandacht voor PSV'ers op de NPO
Kunnen we daar heeeeel gauw mee ophouden
iddquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:43 schreef JaneDoe het volgende:
luc was 11 jaar ouder dan ruud
nu niet meer
Jan jij ook hier?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:42 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Wat is er afgelopen zondag gebeurd dan? Ik herinner me werkelijk niets van die dagquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:46 schreef JaneDoe het volgende:
is dit een goedmakertje vanwege afgelopen zondag?
Praat nog beter Nederlands ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:47 schreef superniger het volgende:
Litmanen is beter in verhalen vertellen.
Wel mooi hoe die gevestigde elite hem knijpt.quote:
BLowen, hoeren neuken, en de wallen onveilig makenquote:
Als buitenstaander is Trump smullen, maar je zou hem maar als president krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:09 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wel mooi hoe die gevestigde elite hem knijpt.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
BLowen, hoeren neuken, en de wallen onveilig maken
die zijn het ergstequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Lijkt me onwaarschijnlijk voor zo'n christelijke man.
Ik ben doodsbang van nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wordt een walk over voor de Democratische kandidaat.
ik wilde het gewoon gezegd hebben.quote:
Of Harry.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef richolio het volgende:
Koning zijn lijkt me niet eens zo leuk. Van protocol naar protocol, verschrikkelijk. Niet in het openbaar kunnen lopen ook.
Dan ben ik liever zo'n prins die niemand kent. Alsnog rijk.
Lijkt me wel mooi, gratis geld jongequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef richolio het volgende:
Koning zijn lijkt me niet eens zo leuk. Van protocol naar protocol, verschrikkelijk. Niet in het openbaar kunnen lopen ook.
Dan ben ik liever zo'n prins die niemand kent. Alsnog rijk.
nou nou nouquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:28 schreef bombmannl het volgende:
Die minister is zo'n vreselijk wijf!BAH
neequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
Is Hans Klok al geweest? De rest boeit me niet.
trucquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx. Vind hem altijd een leuke kerel en ben wel benieuwd naar zijn truuk.
Wat hij doet is nep hoor, hij kan niet echt toveren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx. Vind hem altijd een leuke kerel en ben wel benieuwd naar zijn truuk.
Joh! En ik maar denken dat het echt was, shit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat hij doet is nep hoor, hij kan niet echt toveren.
Nee hoorquote:
Dit zijn heel verschillige mensen. Die omarmen anderen culturen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef TC03 het volgende:
Zo'n blank programma als DWDD wat heel politiek correct gaat doen alsof dit goede muziek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |