net zoals 50 procent van alle andere uitvindingen van vandaagquote:
Luie teringlijer die Matthijsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Ja Halina, doe jij het, want ik durf zelf niets en ik push dan altijd andere mensen om het wel te doen.
jouw post dient geen enkel doel.quote:
Hij is volgens mij eerder bang.quote:
Dit hele topic heeft als doel om je gal te spuwen.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit hele topic heeft als doel om je gal te spuwen.
nou ja, google glass deed dit ook al, maar dat is nog nooit een dingetje gewordenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Over 5 jaar kijkt niemand meer naar zijn scherm in de trein, maar maakt idiote bewegingen in de lucht.
kaarten implementeren en soldaten alvast door de straten laten rennenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Nee echt innovatief dit. Leg gewoon even uit hoe we ISIS hiermee kunnen uitmoorden.
Boh, 3D levensechte schietoefeningen hiermeequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Nee echt innovatief dit. Leg gewoon even uit hoe we ISIS hiermee kunnen uitmoorden.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou ja, google glass deed dit ook al, maar dat is nog nooit een dingetje geworden
Ja, 800 mln investeren is best veel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Die virtual reality business begint steeds meer de vormen aan te nemen van de internetbubbel in de jaren '90.
investeren is ook een rijkeluis dingetje geworden. Vroeger pronkte je met een boot en auto, nu met hoeveel je wel niet kan investerenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, 800 mln investeren is best veel.
Marc Marie vond het slechtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:55 schreef Vatta het volgende:
Ik ga zo naar scientology movie van LouisTheroux
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:55 schreef Vatta het volgende:
Ik ga zo naar scientology movie van LouisTheroux
Jaaa, Ik vind Louis geweldig,al lult ie 90 minuten over een drol in een zakjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |