Wat heb je met je geld gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
Gvd een deurwaarder die een kat wil veilen.
Je snapt wat een deurwaarder doet? In combinatie met het woord veilen, daar zie jij niks van terug hoor.quote:
Hey ik ben hier!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waar is mijn favoriete user Catkiller eigenlijk gebleven?
Het geld dat je had. Om je rekeningen te betalen... Natuurlijk snap ik wat een deurwaarder doetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je snapt wat een deurwaarder doet? In combinatie met het woord veilen, daar zie jij niks van terug hoor.
Bij mij staan ze niet aan de deur gelukkig.
Dat stond er niet in, was nieuwsbericht he.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het geld dat je had. Om je rekeningen te betalen... Natuurlijk snap ik wat een deurwaarder doet
oh dat d8 ik
Ja nee nu hoeft het niet meer.quote:
Je verdiende loon!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:16 schreef Catkiller het volgende:
Had je nodig afgelopen week maar je was er niet voor me.
Echt arrogante jongen die hzawquote:
Hij denkt dat hij niet gemist kan worden maar heb al andere toyboy hoor.quote:
Zeker weer zo'n zelfpijperij TT.quote:
In het verleden gemaakte TT's.quote:
Heeeeeeeeyquote:
Je lijkt op een mindere vorm van Etsu en je bezigt heel veel termen die gangbaar zijn in VBL maar waar ik mij aan stoor. Sorry, ik waardeer je aanbod maar kijk nog even verder.quote:
Standbeeld voor die man.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:25 schreef Chai het volgende:
Oh blijkbaar wilde Willem Holleeder Peter R. laten vermoorden.Die zal zich wel weer heel belangrijk voelen daardoor.
oh nouja het zal allemaal welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je lijkt op een mindere vorm van Etsu en je bezigt heel veel termen die gangbaar zijn in VBL maar waar ik mij aan stoor. Sorry, ik waardeer je aanbod maar kijk nog even verder.
You go girlquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij niet gemist kan worden maar heb al andere toyboy hoor.
Zo lekker origineelquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh nouja het zal allemaal wel
en de originaliteitsprijs gaat naaaar!!!!..........quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh nouja het zal allemaal wel
Die gaat weer in alle programma's zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:25 schreef Chai het volgende:
Oh blijkbaar wilde Willem Holleeder Peter R. laten vermoorden.Die zal zich wel weer heel belangrijk voelen daardoor.
Sylvie is de hoer van Amsterdamquote:
Oh gewoon standaard voetbaltokkiejargon, dus weinig met VBL te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De bal is rond
Het is 11 tegen 11
En Ajax wint
Ok hansquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh gewoon standaard voetbaltokkiejargon, dus weinig met VBL te maken.
Denigrerend doen over de rug van de grootste sport ter wereld staat je niks niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh gewoon standaard voetbaltokkiejargon, dus weinig met VBL te maken.
De sport kun je niet verantwoordelijk houden voor de debiele aanhangers.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denigrerend doen over de rug van de grootste sport ter wereld staat je niks niet.
Dit slaat als kut op Dirk en klopt niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
De sport kun je niet verantwoordelijk houden voor de debiele aanhangers.
Maar jij maakt je meer schuldig aan VBL termen dan Haags hoor, dus een beetje hypocriet.
Godver, zie hem nu in boulevardquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die gaat weer in alle programma's zitten
Hmm.. lekker mals vleesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:38 schreef Crip het volgende:
Ik ben net lammetjes tegen gekomen, maakte mn kut stage dag zo goed.
Ik denk dat je Pauw en DWDD ook maar voorbij moet zappenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Godver, zie hem nu in boulevard![]()
Ben trouwens onderweg
Ik heb een lammetje in huisquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:38 schreef Crip het volgende:
Ik ben net lammetjes tegen gekomen, maakte mn kut stage dag zo goed.
Lust je aardbeiensoesjes?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat je Pauw en DWDD ook maar voorbij moet zappen
Gezellig
Die zijn lekkerquote:
Ik heb tot 18:00 buiten gestaan, ben daarna een broodje shoarma wezen halen, maar zat wel op het terras, en ben om nu net een kwartiertje binnen.quote:
echt toeval jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb tot 18:00 buiten gestaan, ben daarna een broodje shoarma wezen halen, maar zat wel op het terras, en ben om nu net een kwartiertje binnen.
Jammer van het mislopen
Niet met je eten spelenquote:
praat Nls gapquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:01 schreef Drug het volgende:
[..]
Vond ie fijn met dat prikkeldraad?
Adapter gelukt nigh? Nti 3rabiya oula?
Hij carede niet, hij zag me en werd verliefd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:01 schreef Drug het volgende:
[..]
Vond ie fijn met dat prikkeldraad?
Adapter gelukt nigh? Nti 3rabiya oula?
lief hèquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hij kwam gwn door het prikkeldraad voor mij
En kan ik 'm in huis nemenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat moet je niet doen want dan vervreemd hij van zijn moeder
Niks mis met een vreemde taal. Wist toevallig zelfs waar je het over had.quote:
Er wordt hier ook Engels gesproken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met een vreemde taal. Wist toevallig zelfs waar je het over had.
Maar het is gewoon weer dat even Arabisch spreken op een Nederlands forum terwijl je in Nederland woont en gewoon vloeiend Nederlands spreekt puur en alleen om te laten weten dat je geen Nederlander bent maar Marokkaans
wel de baten niet de lastenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar het is gewoon weer dat even Arabisch spreken op een Nederlands forum terwijl je in Nederland woont en gewoon vloeiend Nederlands spreekt puur en alleen om te laten weten dat je geen Nederlander bent maar Marokkaans
doet ze ook altijd met extreme extase, word daar echt gestoord vanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ow tis zo een die als allochtoon leeftquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:22 schreef Crip het volgende:
[..]
En nu?
Drug is een Nederlander die arabisch kan spreken. Laat hij ook weten dt ie mocro is? ;s
nee hijs wel lkkrquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow tis zo een die als allochtoon leeft
Haha, geblowd Haags?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb vreetbuien van onmenselijke proporties.
Ik kan met blowen ontzettende eetbuien krijgen. Complete broden, 6 broodjes shoarma, dat soort dingen.quote:
Ik erger mij er ook aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je overtreedt er geen forumregels mee ofzo
Het irriteert mij gewoon.
Ja, dat herken ik nog wel van vroeger ja. Was ook niet goedquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kan met blowen ontzettende eetbuien krijgen. Complete broden, 6 broodjes shoarma, dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Zag vandaag een knappe Marokkaanse jongen en kon niet eens stoer langsrijden.
Mijn haar zat niet
Ik ken geen Drugquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:22 schreef Crip het volgende:
[..]
En nu?
Drug is een Nederlander die arabisch kan spreken. Laat hij ook weten dt ie mocro is? ;s
uh?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Zijn mensen weer aan het janken dat hier wel eens sporadisch een niet-Westerse taal wordt gesproken?
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Zijn mensen weer aan het janken dat hier wel eens sporadisch een niet-Westerse taal wordt gesproken?
spreek fries dan idc. ik spreek arabisch als ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken geen Drug![]()
Ik kom uit Friesland en woon in de randstad, maar ik ga niet willekeurig Friese zinsnede (waarvan ik weet dat men dat toch niet verstaat) in een gesprek gooien om te laten merken dat ik een Friese afkomst heb. Als ik in Friesland ben is het wat anders dan spreek ik gewoon Fries, dus bewaar dat Arabisch lekker voor als je weer op vakantie gaat naar Marokko.
evetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:31 schreef housesoftheholy het volgende:
De essentie missenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
spreek fries dan idc. ik spreek arabisch als ik daar zin in heb
Misschien ben ik wel super lelijk. Sws moet ik eigk nu goed sjansen, ben nu 33, lijk nog 28, heb nog 2 jaar dat ik bekeken wordt, daarna is het klaar.quote:
de hele essentie boeit mij niet, je overleeft het wel als je ergens arabisch of een andere taal tegenkomt.quote:
Stuur maar een DM, ik keur je welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel super lelijk. Sws moet ik eigk nu goed sjansen, ben nu 33, lijk nog 28, heb nog 2 jaar dat ik bekeken wordt, daarna is het klaar.
Ik zit met een t-shirt op mijn hoofd mijn haar te drogen. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur maar een DM, ik keur je wel
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit met een t-shirt op mijn hoofd mijn haar te drogen. Doe maar niet.
Nog niet aan de man? Waar was je dan al die tijd mee bezig?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel super lelijk. Sws moet ik eigk nu goed sjansen, ben nu 33, lijk nog 28, heb nog 2 jaar dat ik bekeken wordt, daarna is het klaar.
Nu weet je eens hoe ik mij voelquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb vreetbuien van onmenselijke proporties.
Ja, moest even een examen voorbereiden.quote:
Waarom heb je een shirt op je hoofdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit met een t-shirt op mijn hoofd mijn haar te drogen. Doe maar niet.
Ik zal er niet dood aan gaan nee, maar het is wel weer toonaangevend voor de islamisering van Nederland en het gebrek aan integratiequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
de hele essentie boeit mij niet, je overleeft het wel als je ergens arabisch of een andere taal tegenkomt.
Jawel, nog steeds een vriend.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nog niet aan de man? Waar was je dan al die tijd mee bezig?
Ah topquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu weet je eens hoe ik mij voel
[..]
Ja, moest even een examen voorbereiden.
Ja. Problemen mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Om mijn krullen te drogen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom heb je een shirt op je hoofd
nou poe poe, sir tnegez dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal er niet dood aan gaan nee, maar het is wel weer toonaangevend voor de islamisering van Nederland en het gebrek aan integratie
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sikerim be amina koyim. Her amina kodugum gunu ayni sik.
claro!quote:
komt goed!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:38 schreef xcachet het volgende:
Ik heb de hele dag niks gedaan. Had echt even de tijd moeten nemen voor school.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:38 schreef housesoftheholy het volgende:
Spaans is wel okee, want die zijn Katholiek en vormen daarom geen bedreiging voor mijn bekrompen wereldbeeld
Dan werk ik helaas overdagsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker was dat ja, Kruijswijk ook sterk. Nu wachten tot donderdag voor topshow (bergen)
haha ja echt hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor Spanjaarden zou hetzelfde gelden
Taal lijkt veel op het Nederlands.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef Kurovski het volgende:
Hold nu kæft alle.
Makkelijk he dat deens.
Porque no invitas señorita Snakelady?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef Kurovski het volgende:
Hold nu kæft alle.
Makkelijk he dat deens.
kjafj klqwjqkfjw!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
djdyjtyjyrht rerrer jyuiyuocv Aqwedsgjhk
Makkelijk hé, die verzonnen taal.
Is vrij makkelijk te leren indd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Taal lijkt veel op het Nederlands.
Ik bepaal de manier waarop ik me aanpas en wat dat precies inhoudt zelf welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het geldt voor elke taal/nationaliteit. Je past je aan aan het land waar je woont
Ff Turks voor dummies voor als je naar het resort in turkye gaatquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het geldt voor elke taal/nationaliteit. Je past je aan aan het land waar je woont
klasjdhf kjsahfkjsadh kasjdgi asdjgawi woeijtgkcxm,nvxmc pqw psimx qo ak pwqar ajw pawwoopwquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tuuyuyt uoioioyu cbvvnbvnbv![]()
dyghgdhf?
Expats die 5 jaar in Dubai wonen maar geen Arabisch leren tellen nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ff Turks voor dummies voor als je naar het resort in turkye gaat
Enige wat e dan moet weten is: abi, bana bir bira.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
doe even normaal achterlijke idiootquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
klasjdhf kjsahfkjsadh kasjdgi asdjgawi woeijtgkcxm,nvxmc pqw psimx qo ak pwqar ajw pawwoopw
Nee, dat bepaald jouw gastlandquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik bepaal de manier waarop ik me aanpas en wat dat precies inhoudt zelf wel![]()
inb4 kkmad
oooooooo.gifquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
doe even normaal achterlijke idioot
Leer Nederlandsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, dat bepaald jouw gastland
''Gastland''quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, dat bepaald jouw gastland
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
klasjdhf kjsahfkjsadh kasjdgi asdjgawi woeijtgkcxm,nvxmc pqw psimx qo ak pwqar ajw pawwoopw
fhbakwvj hvkjw3hfkljashekjf waelkjawscecxklawjc o329 09slkjdfjklasjflkasjflk a!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
doe even normaal achterlijke idioot
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
![]()
rytgjghj tyt uoiiunn kut htythf kklopv cggffg
bjaknd ajfalsd ahaejbadshj hahahahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
fhbakwvj hvkjw3hfkljashekjf waelkjawscecxklawjc o329 09slkjdfjklasjflkasjflk a!!!
volgens Google is 329 het netnummer van de Marshalleilanden of Papoea-Nieuw-Guinea, dat verklaart alles.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
fhbakwvj hvkjw3hfkljashekjf waelkjawscecxklawjc o329 09slkjdfjklasjflkasjflk a!!!
Alsof ik naar een Turks resort gaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
ghjj truefghh wqacvhhhh hhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
kaljfoa wpef spfj Diablo 3
nw nw
Zo gedragen de meeste allochtonen zich wel jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Denken dat een land waar ik geboren ben een gastland voor mij is
Moet ik overal dit soort schijt meningen lezen? Houd je kop eens en gun ons allochtonen rust.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo gedragen de meeste allochtonen zich wel ja
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Was jij niet blij dat ik weg was omdat het lekker rustig was?
Heeft niks met een verhevenheid te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
''Gastland''
>implying dat dit niet haar land is.
lol get off ur high horse
Goed verhaal, lekker kortquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
#Vrouwen
#TrueStory
Ik zie veel mannen klagen over het uiterlijk van de vrouwen: hun kleding, make-up en haren/hoofddoek Ik snap dat, maar dat is het probleem niet, laten we beginnen met het innerlijk..
Het probleem is:
Veel vrouwen (Niet alle vrouwen) liegen zoveel dat straks niemand meer weet wat de waarheid is. Ze zijn schijnheilig als zij iets gedaan hebben, maar staan vooraan met hun mening en conclusie als een ander wat gedaan heeft. De mening van de vrouw is in haar beleving altijd een feit of de waarheid, haar "indruk/intuïtie" is altijd de waarheid en haar perceptie is een definitie. Als zij ergens over wil praten en jij wilt niet ben jij een lafaard en klootzak, maar als jij ergens over wil praten wat haar niet zint of aantast in haar trots ontwijkt/blokkeert/negeert ze jou. Haar trots zit zo hoog dat ze een fictief beeld heeft van gebeurtenissen en haar leven. Haar ideaal beeld verandert in een standaard en hier wijkt zij niet vanaf totdat zij zelf ondervonden heeft dat ze fout zat.
Ze weten elke slechte daad te rechtvaardigen met hun eigen zogenaamde goede intentie. Ze roepen van alles tegen mannen, maar als je wat terug zegt of haar confronteert is zij ineens gekwetst, beledigt, verontwaardigt en ben jij een man zonder respect. Zij zien alles in relatie tot de man als een wedstrijd, een machtsspelletje. Ze wil vertrouwen, maar is zelf niet te vertrouwen en kan amper haar kaak beheersen, Zij noemt zichzelf "recht door zee" oftewel "nishen" terwijl alles wat zij doet zo krom is als het maar kan zijn.
Kortom: Ik snap dat mannen ziek van jullie worden en het is helemaal niet gek dat zoveel vrouwen de verkeerde man treffen, niet omdat hij een verkeerde man is, maar omdat jij een verkeerde vrouw ben.
Totaal nutteloos dit maar heerlijk om uit te spreken
Mensen die dit soort onzin uitkramen
S&Mquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij carede niet, hij zag me en werd verliefd.
Jaaaa, hamdullah. La, Bni Znassen.
omg so toevallig ik las dit net ook van rachidquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
#Vrouwen
#TrueStory
Ik zie veel mannen klagen over het uiterlijk van de vrouwen: hun kleding, make-up en haren/hoofddoek Ik snap dat, maar dat is het probleem niet, laten we beginnen met het innerlijk..
Het probleem is:
Veel vrouwen (Niet alle vrouwen) liegen zoveel dat straks niemand meer weet wat de waarheid is. Ze zijn schijnheilig als zij iets gedaan hebben, maar staan vooraan met hun mening en conclusie als een ander wat gedaan heeft. De mening van de vrouw is in haar beleving altijd een feit of de waarheid, haar "indruk/intuïtie" is altijd de waarheid en haar perceptie is een definitie. Als zij ergens over wil praten en jij wilt niet ben jij een lafaard en klootzak, maar als jij ergens over wil praten wat haar niet zint of aantast in haar trots ontwijkt/blokkeert/negeert ze jou. Haar trots zit zo hoog dat ze een fictief beeld heeft van gebeurtenissen en haar leven. Haar ideaal beeld verandert in een standaard en hier wijkt zij niet vanaf totdat zij zelf ondervonden heeft dat ze fout zat.
Ze weten elke slechte daad te rechtvaardigen met hun eigen zogenaamde goede intentie. Ze roepen van alles tegen mannen, maar als je wat terug zegt of haar confronteert is zij ineens gekwetst, beledigt, verontwaardigt en ben jij een man zonder respect. Zij zien alles in relatie tot de man als een wedstrijd, een machtsspelletje. Ze wil vertrouwen, maar is zelf niet te vertrouwen en kan amper haar kaak beheersen, Zij noemt zichzelf "recht door zee" oftewel "nishen" terwijl alles wat zij doet zo krom is als het maar kan zijn.
Kortom: Ik snap dat mannen ziek van jullie worden en het is helemaal niet gek dat zoveel vrouwen de verkeerde man treffen, niet omdat hij een verkeerde man is, maar omdat jij een verkeerde vrouw ben.
Totaal nutteloos dit maar heerlijk om uit te spreken
Daarom lees ik het ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
*knip*
Misschien komt dat doordat een groeiende Europese menigte niet zit te wachten op een parallelle islamitische maatschappij in hun vaderland.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet ik overal dit soort schijt meningen lezen? Houd je kop eens en gun ons allochtonen rust.
Dat gezeik de hele dag door.
Gewoon hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar hangt die kerel tegenwoordig uit?
Prima, maar moet dit constant overal verteld worden? Wtf kunnen wij daaraan doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat een groeiende Europese menigte niet zit te wachten op een parallelle islamitische maatschappij in hun vaderland.
Al maand niet meer gesignaleerdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar hangt die kerel tegenwoordig uit?
Wat heb ik daarmee te maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo gedragen de meeste allochtonen zich wel ja
GRTD, aldus MyCroftquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]nee, waar heb ik dat gezegd?
Jammer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al maand niet meer gesignaleerd
Deze kneus zit zich echt te verheugen op een racewarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat een groeiende Europese menigte niet zit te wachten op een parallelle islamitische maatschappij in hun vaderland.
Was het leuk met je dochter met picknick?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, nou... nu ben ik er gloeiend bij.
Uhm, je aanpassen en niet at random Arabische zinsnede rondstrooien of juichen wanneer er een aanslag in Europa wordt gepleegd?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima, maar moet dit constant overal verteld worden? Wtf kunnen wij daaraan doen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Was het leuk met je dochter met picknick?
annie: Ik heb vanochtend een moslima intimiderend aangekeken omdat een ze hoofddoek heeft! Dat zal haar eens leren!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Deze kneus zit zich echt te verheugen op een racewar
Arabisch spreken en "juichen wanneer er een aanslag in Europa wordt gepleegd" soort van in één categorie gooienquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm, je aanpassen en niet at random Arabische zinsnede rondstrooien of juichen wanneer er een aanslag in Europa wordt gepleegd?
Weet wel zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet.
Gelukkig maar
Ik juich pas als jij geraakt wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm, je aanpassen en niet at random Arabische zinsnede rondstrooien of juichen wanneer er een aanslag in Europa wordt gepleegd?
what the actual fuck gwnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen we negeren en het erover hebben hoe moe ik ben. En dat ik richting ovulatie ga en de boel weer nasty as fuck is?quote:
Linkje naar de desbetreffende post?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
of juichen wanneer er een aanslag in Europa wordt gepleegd?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je bent de 1000ste die het vraagt, ja!
Waarom gewoon one lovequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik haat de rest van de wereld.
Nee.quote:
Niet bepaald eerlijk gezegd. En dat die er aan zit te komen ligt echt niet aan de tolerante blankmenschen die jullie welkom hebben geheten in dit landquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Deze kneus zit zich echt te verheugen op een racewar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |