Wat heb je met je geld gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
Gvd een deurwaarder die een kat wil veilen.
Je snapt wat een deurwaarder doet? In combinatie met het woord veilen, daar zie jij niks van terug hoor.quote:
Hey ik ben hier!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waar is mijn favoriete user Catkiller eigenlijk gebleven?
Het geld dat je had. Om je rekeningen te betalen... Natuurlijk snap ik wat een deurwaarder doetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je snapt wat een deurwaarder doet? In combinatie met het woord veilen, daar zie jij niks van terug hoor.
Bij mij staan ze niet aan de deur gelukkig.
Dat stond er niet in, was nieuwsbericht he.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het geld dat je had. Om je rekeningen te betalen... Natuurlijk snap ik wat een deurwaarder doet
oh dat d8 ik
Ja nee nu hoeft het niet meer.quote:
Je verdiende loon!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:16 schreef Catkiller het volgende:
Had je nodig afgelopen week maar je was er niet voor me.
Echt arrogante jongen die hzawquote:
Hij denkt dat hij niet gemist kan worden maar heb al andere toyboy hoor.quote:
Zeker weer zo'n zelfpijperij TT.quote:
In het verleden gemaakte TT's.quote:
Heeeeeeeeyquote:
Je lijkt op een mindere vorm van Etsu en je bezigt heel veel termen die gangbaar zijn in VBL maar waar ik mij aan stoor. Sorry, ik waardeer je aanbod maar kijk nog even verder.quote:
Standbeeld voor die man.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:25 schreef Chai het volgende:
Oh blijkbaar wilde Willem Holleeder Peter R. laten vermoorden.Die zal zich wel weer heel belangrijk voelen daardoor.
oh nouja het zal allemaal welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je lijkt op een mindere vorm van Etsu en je bezigt heel veel termen die gangbaar zijn in VBL maar waar ik mij aan stoor. Sorry, ik waardeer je aanbod maar kijk nog even verder.
You go girlquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij niet gemist kan worden maar heb al andere toyboy hoor.
Zo lekker origineelquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh nouja het zal allemaal wel
en de originaliteitsprijs gaat naaaar!!!!..........quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh nouja het zal allemaal wel
Die gaat weer in alle programma's zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:25 schreef Chai het volgende:
Oh blijkbaar wilde Willem Holleeder Peter R. laten vermoorden.Die zal zich wel weer heel belangrijk voelen daardoor.
Sylvie is de hoer van Amsterdamquote:
Oh gewoon standaard voetbaltokkiejargon, dus weinig met VBL te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De bal is rond
Het is 11 tegen 11
En Ajax wint
Ok hansquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh gewoon standaard voetbaltokkiejargon, dus weinig met VBL te maken.
Denigrerend doen over de rug van de grootste sport ter wereld staat je niks niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh gewoon standaard voetbaltokkiejargon, dus weinig met VBL te maken.
De sport kun je niet verantwoordelijk houden voor de debiele aanhangers.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denigrerend doen over de rug van de grootste sport ter wereld staat je niks niet.
Dit slaat als kut op Dirk en klopt niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
De sport kun je niet verantwoordelijk houden voor de debiele aanhangers.
Maar jij maakt je meer schuldig aan VBL termen dan Haags hoor, dus een beetje hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |