abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162068434
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

8)7
:( :r
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:48:59 #227
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_162068435
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Denken dat een land waar ik geboren ben een gastland voor mij is :')
Zo gedragen de meeste allochtonen zich wel ja :{w
-XOXO-
pi_162068445
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hallo vriend :)
Was jij niet blij dat ik weg was omdat het lekker rustig was?
pi_162068456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Zo gedragen de meeste allochtonen zich wel ja :{w
Moet ik overal dit soort schijt meningen lezen? Houd je kop eens en gun ons allochtonen rust.
Dat gezeik de hele dag door.
pi_162068471
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Was jij niet blij dat ik weg was omdat het lekker rustig was?
:{ nee, waar heb ik dat gezegd?
Zonder wrijving geen glans
pi_162068472
Ieuw ik zie net een foto van een man die in een ander mans mond pist.
WHY
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:50:21 #232
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_162068479
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:45 schreef Crip het volgende:

[..]

''Gastland''
>implying dat dit niet haar land is.

lol get off ur high horse
Heeft niks met een verhevenheid te maken.
-XOXO-
pi_162068489
‪#‎Vrouwen‬
‪#‎TrueStory‬
Ik zie veel mannen klagen over het uiterlijk van de vrouwen: hun kleding, make-up en haren/hoofddoek Ik snap dat, maar dat is het probleem niet, laten we beginnen met het innerlijk..
Het probleem is:
Veel vrouwen (Niet alle vrouwen) liegen zoveel dat straks niemand meer weet wat de waarheid is. Ze zijn schijnheilig als zij iets gedaan hebben, maar staan vooraan met hun mening en conclusie als een ander wat gedaan heeft. De mening van de vrouw is in haar beleving altijd een feit of de waarheid, haar "indruk/intuïtie" is altijd de waarheid en haar perceptie is een definitie. Als zij ergens over wil praten en jij wilt niet ben jij een lafaard en klootzak, maar als jij ergens over wil praten wat haar niet zint of aantast in haar trots ontwijkt/blokkeert/negeert ze jou. Haar trots zit zo hoog dat ze een fictief beeld heeft van gebeurtenissen en haar leven. Haar ideaal beeld verandert in een standaard en hier wijkt zij niet vanaf totdat zij zelf ondervonden heeft dat ze fout zat.
Ze weten elke slechte daad te rechtvaardigen met hun eigen zogenaamde goede intentie. Ze roepen van alles tegen mannen, maar als je wat terug zegt of haar confronteert is zij ineens gekwetst, beledigt, verontwaardigt en ben jij een man zonder respect. Zij zien alles in relatie tot de man als een wedstrijd, een machtsspelletje. Ze wil vertrouwen, maar is zelf niet te vertrouwen en kan amper haar kaak beheersen, Zij noemt zichzelf "recht door zee" oftewel "nishen" terwijl alles wat zij doet zo krom is als het maar kan zijn.
Kortom: Ik snap dat mannen ziek van jullie worden en het is helemaal niet gek dat zoveel vrouwen de verkeerde man treffen, niet omdat hij een verkeerde man is, maar omdat jij een verkeerde vrouw ben.
Totaal nutteloos dit maar heerlijk om uit te spreken

Mensen die dit soort onzin uitkramen :')
wat kijk jij
pi_162068499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
‪#‎Vrouwen‬
‪#‎TrueStory‬
Ik zie veel mannen klagen over het uiterlijk van de vrouwen: hun kleding, make-up en haren/hoofddoek Ik snap dat, maar dat is het probleem niet, laten we beginnen met het innerlijk..
Het probleem is:
Veel vrouwen (Niet alle vrouwen) liegen zoveel dat straks niemand meer weet wat de waarheid is. Ze zijn schijnheilig als zij iets gedaan hebben, maar staan vooraan met hun mening en conclusie als een ander wat gedaan heeft. De mening van de vrouw is in haar beleving altijd een feit of de waarheid, haar "indruk/intuïtie" is altijd de waarheid en haar perceptie is een definitie. Als zij ergens over wil praten en jij wilt niet ben jij een lafaard en klootzak, maar als jij ergens over wil praten wat haar niet zint of aantast in haar trots ontwijkt/blokkeert/negeert ze jou. Haar trots zit zo hoog dat ze een fictief beeld heeft van gebeurtenissen en haar leven. Haar ideaal beeld verandert in een standaard en hier wijkt zij niet vanaf totdat zij zelf ondervonden heeft dat ze fout zat.
Ze weten elke slechte daad te rechtvaardigen met hun eigen zogenaamde goede intentie. Ze roepen van alles tegen mannen, maar als je wat terug zegt of haar confronteert is zij ineens gekwetst, beledigt, verontwaardigt en ben jij een man zonder respect. Zij zien alles in relatie tot de man als een wedstrijd, een machtsspelletje. Ze wil vertrouwen, maar is zelf niet te vertrouwen en kan amper haar kaak beheersen, Zij noemt zichzelf "recht door zee" oftewel "nishen" terwijl alles wat zij doet zo krom is als het maar kan zijn.
Kortom: Ik snap dat mannen ziek van jullie worden en het is helemaal niet gek dat zoveel vrouwen de verkeerde man treffen, niet omdat hij een verkeerde man is, maar omdat jij een verkeerde vrouw ben.

Goed verhaal, lekker kort :)
pi_162068526
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:03 schreef Crip het volgende:

[..]

Hij carede niet, hij zag me en werd verliefd.

Jaaaa, hamdullah. La, Bni Znassen.
S&M
pi_162068530
quote:
‪#‎Vrouwen‬
‪#‎TrueStory‬
Het probleem is:

omg so toevallig ik las dit net ook van rachid
pi_162068534
Ik mis Etsu echt enorm erg.
pi_162068537
quote:
*knip*

Daarom lees ik het ook niet.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
pi_162068538
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:51 schreef Drug het volgende:

[..]

S&M
niets mis mee
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:52:28 #240
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_162068542
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Moet ik overal dit soort schijt meningen lezen? Houd je kop eens en gun ons allochtonen rust.
Dat gezeik de hele dag door.
Misschien komt dat doordat een groeiende Europese menigte niet zit te wachten op een parallelle islamitische maatschappij in hun vaderland.
-XOXO-
pi_162068543
Waar hangt die kerel tegenwoordig uit?
  roze dinsdag 10 mei 2016 @ 19:53:01 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162068556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon hier.
Your beauty never ever scared me.
pi_162068561
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Misschien komt dat doordat een groeiende Europese menigte niet zit te wachten op een parallelle islamitische maatschappij in hun vaderland.
Prima, maar moet dit constant overal verteld worden? Wtf kunnen wij daaraan doen?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:53:12 #244
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162068562
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al maand niet meer gesignaleerd
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:53:16 #245
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_162068563