Zo gedragen de meeste allochtonen zich wel jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Denken dat een land waar ik geboren ben een gastland voor mij is
Moet ik overal dit soort schijt meningen lezen? Houd je kop eens en gun ons allochtonen rust.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo gedragen de meeste allochtonen zich wel ja
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Was jij niet blij dat ik weg was omdat het lekker rustig was?
Heeft niks met een verhevenheid te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
''Gastland''
>implying dat dit niet haar land is.
lol get off ur high horse
Goed verhaal, lekker kortquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
#Vrouwen
#TrueStory
Ik zie veel mannen klagen over het uiterlijk van de vrouwen: hun kleding, make-up en haren/hoofddoek Ik snap dat, maar dat is het probleem niet, laten we beginnen met het innerlijk..
Het probleem is:
Veel vrouwen (Niet alle vrouwen) liegen zoveel dat straks niemand meer weet wat de waarheid is. Ze zijn schijnheilig als zij iets gedaan hebben, maar staan vooraan met hun mening en conclusie als een ander wat gedaan heeft. De mening van de vrouw is in haar beleving altijd een feit of de waarheid, haar "indruk/intuïtie" is altijd de waarheid en haar perceptie is een definitie. Als zij ergens over wil praten en jij wilt niet ben jij een lafaard en klootzak, maar als jij ergens over wil praten wat haar niet zint of aantast in haar trots ontwijkt/blokkeert/negeert ze jou. Haar trots zit zo hoog dat ze een fictief beeld heeft van gebeurtenissen en haar leven. Haar ideaal beeld verandert in een standaard en hier wijkt zij niet vanaf totdat zij zelf ondervonden heeft dat ze fout zat.
Ze weten elke slechte daad te rechtvaardigen met hun eigen zogenaamde goede intentie. Ze roepen van alles tegen mannen, maar als je wat terug zegt of haar confronteert is zij ineens gekwetst, beledigt, verontwaardigt en ben jij een man zonder respect. Zij zien alles in relatie tot de man als een wedstrijd, een machtsspelletje. Ze wil vertrouwen, maar is zelf niet te vertrouwen en kan amper haar kaak beheersen, Zij noemt zichzelf "recht door zee" oftewel "nishen" terwijl alles wat zij doet zo krom is als het maar kan zijn.
Kortom: Ik snap dat mannen ziek van jullie worden en het is helemaal niet gek dat zoveel vrouwen de verkeerde man treffen, niet omdat hij een verkeerde man is, maar omdat jij een verkeerde vrouw ben.
Totaal nutteloos dit maar heerlijk om uit te spreken
Mensen die dit soort onzin uitkramen
S&Mquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij carede niet, hij zag me en werd verliefd.
Jaaaa, hamdullah. La, Bni Znassen.
omg so toevallig ik las dit net ook van rachidquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
#Vrouwen
#TrueStory
Ik zie veel mannen klagen over het uiterlijk van de vrouwen: hun kleding, make-up en haren/hoofddoek Ik snap dat, maar dat is het probleem niet, laten we beginnen met het innerlijk..
Het probleem is:
Veel vrouwen (Niet alle vrouwen) liegen zoveel dat straks niemand meer weet wat de waarheid is. Ze zijn schijnheilig als zij iets gedaan hebben, maar staan vooraan met hun mening en conclusie als een ander wat gedaan heeft. De mening van de vrouw is in haar beleving altijd een feit of de waarheid, haar "indruk/intuïtie" is altijd de waarheid en haar perceptie is een definitie. Als zij ergens over wil praten en jij wilt niet ben jij een lafaard en klootzak, maar als jij ergens over wil praten wat haar niet zint of aantast in haar trots ontwijkt/blokkeert/negeert ze jou. Haar trots zit zo hoog dat ze een fictief beeld heeft van gebeurtenissen en haar leven. Haar ideaal beeld verandert in een standaard en hier wijkt zij niet vanaf totdat zij zelf ondervonden heeft dat ze fout zat.
Ze weten elke slechte daad te rechtvaardigen met hun eigen zogenaamde goede intentie. Ze roepen van alles tegen mannen, maar als je wat terug zegt of haar confronteert is zij ineens gekwetst, beledigt, verontwaardigt en ben jij een man zonder respect. Zij zien alles in relatie tot de man als een wedstrijd, een machtsspelletje. Ze wil vertrouwen, maar is zelf niet te vertrouwen en kan amper haar kaak beheersen, Zij noemt zichzelf "recht door zee" oftewel "nishen" terwijl alles wat zij doet zo krom is als het maar kan zijn.
Kortom: Ik snap dat mannen ziek van jullie worden en het is helemaal niet gek dat zoveel vrouwen de verkeerde man treffen, niet omdat hij een verkeerde man is, maar omdat jij een verkeerde vrouw ben.
Totaal nutteloos dit maar heerlijk om uit te spreken
Daarom lees ik het ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
*knip*
Misschien komt dat doordat een groeiende Europese menigte niet zit te wachten op een parallelle islamitische maatschappij in hun vaderland.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet ik overal dit soort schijt meningen lezen? Houd je kop eens en gun ons allochtonen rust.
Dat gezeik de hele dag door.
Gewoon hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar hangt die kerel tegenwoordig uit?
Prima, maar moet dit constant overal verteld worden? Wtf kunnen wij daaraan doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat een groeiende Europese menigte niet zit te wachten op een parallelle islamitische maatschappij in hun vaderland.
Al maand niet meer gesignaleerdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar hangt die kerel tegenwoordig uit?
Wat heb ik daarmee te maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo gedragen de meeste allochtonen zich wel ja
GRTD, aldus MyCroftquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]nee, waar heb ik dat gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |